Er is altijd wel iemand die het niet kan laten.De Kletskop schreef: ↑ma 09 sep 2024, 07:51Daar heb je zeker een goed punt. Heeft toch wel een carrière die vol staat van valpartijen en ziektes.
Was Nederlands nieuwe hoop door zijn vele zeges in jongerenklassementen, maar heeft dat als kopman zelden écht waar kunnen maken.
Zijn erelijst is uiterst pover.
Maar heeft zeker wel mooie dingen laten zien, de Winst op de Col D'aubisque misschien wel als hoogtepunt.
Wielrennen
- jackkreta
- Contacteer:
Re: Wielrennen
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Mathieu Van Der Poel 

Held
Bizar dat het niet op de NPO is,we worden overspoelt met B sporten als schaatsen en damesvoetbal maar deze klassieker ho maar 

Ik vind eurosport toch wel leuk met die Belg (Jeroen) en Karsten Kroon.
Inderdaad, de klassiekers bij eurosport is daar uitstekend te volgen.
Alles komt goed !!
Weer een leipkees die iets naar vd Poel gooit, deze keer een bidon. Wel bijzonder, de 3e renner die Parijs-Roubaix 3x achter elkaar op z’n naam schrijft. We hebben wel een stel ongelooflijke toppers in de topsport rondlopen 

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Echt een topper!
Maar laat ze aub een keer hard ingrijpen met dat achtelijke gedoe het had ook nu weer heel anders kunnen aflopen!!
Wanneer is eigenlijk de term "klassieker" vervangen door "monument"?
Op de Belg gebruikten ze het al wat langer maar ik vond klassieker toepasselijker.
Op de Belg gebruikten ze het al wat langer maar ik vond klassieker toepasselijker.
Goeie vraag, viel me ook al op. Nederland volgt hierin de Belg lijkt me zo.
Ik denk om onderscheid te maken tussen de klassiekers en semi-klassiekers. Amstel Goldrace is schijnbaar een klassieker maar niet zwaar genoeg om een monument te zijn?
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
- De Kletskop
- Contacteer:
Wat een baas deze man 

De man die in volle finale van Parijs-Roubaix een drinkbus in het gezicht van Mathieu van der Poel gooide, heeft zichzelf gemeld bij de politiezone Mira, in West-Vlaanderen. Over zijn identiteit is niets bekend. Hij zou wel zijn spijt betuigd hebben.
Alles komt goed !!
Blijkbaar heeft ie zich gedwongen gemeld omdat ie betrapt was door medesupporters.
Begreep ook dat z'n vader de dag voor de race begraven is en hij binnenkort vader wordt.
Al.met al (als het allemaal waar is) een sneu verhaal voor iedereen maar dat het een 1e klas lul is blijft natuurlijk staan.