Ik hele grote genietenjackkreta schreef: ↑zo 31 mar 2024, 21:56Jij genieten ja?De Kletskop schreef: ↑zo 31 mar 2024, 19:44Wat een held. En wat ben ik blij dat ik deze uitzonderlijke renner mag meemaken. Telkens ik weer genieten.
Wielrennen
- De Kletskop
- Contacteer:
Re: Wielrennen
- jackkreta
- Contacteer:
Jij bofkont zijn.De Kletskop schreef: ↑zo 31 mar 2024, 22:19Ik hele grote genietenjackkreta schreef: ↑zo 31 mar 2024, 21:56Jij genieten ja?De Kletskop schreef: ↑zo 31 mar 2024, 19:44Wat een held. En wat ben ik blij dat ik deze uitzonderlijke renner mag meemaken. Telkens ik weer genieten.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Ik ook erg onder indruk van Matthieu, oef!jackkreta schreef: ↑zo 31 mar 2024, 22:26Jij bofkont zijn.De Kletskop schreef: ↑zo 31 mar 2024, 22:19Ik hele grote genietenjackkreta schreef: ↑zo 31 mar 2024, 21:56Jij genieten ja?De Kletskop schreef: ↑zo 31 mar 2024, 19:44Wat een held. En wat ben ik blij dat ik deze uitzonderlijke renner mag meemaken. Telkens ik weer genieten.
Ik vinden dat mooiste sport .

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Ik grote blij!Curva schreef: ↑zo 31 mar 2024, 23:49Ik ook erg onder indruk van Matthieu, oef!jackkreta schreef: ↑zo 31 mar 2024, 22:26Jij bofkont zijn.De Kletskop schreef: ↑zo 31 mar 2024, 22:19Ik hele grote genietenjackkreta schreef: ↑zo 31 mar 2024, 21:56Jij genieten ja?De Kletskop schreef: ↑zo 31 mar 2024, 19:44Wat een held. En wat ben ik blij dat ik deze uitzonderlijke renner mag meemaken. Telkens ik weer genieten.
Ik vinden dat mooiste sport .
- De Kletskop
- Contacteer:
Ik heeft grote gevoel jullie mij nemen in ootje
Ik gevoel heeft jij groot hebben gelijk..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- jackkreta
- Contacteer:
https://youtu.be/eri3eQ5IjIY
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Komt er eigenlijk weer Forum-tourspel dit jaar?
Begin maar vast met lijstjes. Zoals gewoonlijk zal het weer last minute werk worden
Heeft iemand al ergens een definitieve deelnemerslijst per team gezien?

Heeft iemand al ergens een definitieve deelnemerslijst per team gezien?
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!
Meneer Bleum, welke wielrenners zijn dit jaar uitgesloten op de tour toto lijst ?
Alles komt goed !!
Misschien kunnen jullie meedenken? Welke 5 heeft iedereen, waarvan minimaal 1 topsprinter.
@bleum
Deelnemerslijsten waren gisteren nog niet compleet na wat ik gezien heb op het web.
Voor mij maakt het niet uit, ik heb mijn lijstje klaar en is inmiddels doorgestuurd.
Alles komt goed !!
- De Kletskop
- Contacteer:
Ik heb even de namen van kletskop gebruikt, omdat ik maar 1 naam moest veranderen
De officiele invulbladen zijn klaar. Graag dit blad gebruiken en terugsturen (ook als je je lijst al verstuurd hebt)
Aub namen op alfabetische volgorde (achternaam) in de lijst zetten.

De officiele invulbladen zijn klaar. Graag dit blad gebruiken en terugsturen (ook als je je lijst al verstuurd hebt)
Wil je een lijst mail mij aub op het bekende mailadres. Heb je die niet, stuur dan een privebericht met je mailadresBleum schreef: ↑ma 24 jun 2024, 08:29Ik heb even de namen van kletskop gebruikt, omdat ik maar 1 naam moest veranderen![]()
Ik heb de tijd iets te ruim aangehouden wat betreft de inlevertijd. Ik kan pas zaterdag aan de slag en het invoeren duurt een uur of 6 met koppelen van renners. Dus tijdens de eerste etappe ben ik nog druk bezig met invoeren.
Ik zal mijn lijst en die van mijn vrouw en zoon vast hier neer zetten, zodat ik geen gezeik achteraf krijg
Ik zal mijn lijst en die van mijn vrouw en zoon vast hier neer zetten, zodat ik geen gezeik achteraf krijg

Pff....ik hoop er morgen aan toe te komen. En alvast bedankt voor alle moeite weer Bleum!
Ik heb inmiddels lijstjes binnen van:
Hanneke
yannieck
TT*
GG
Kale
Thomnec
Koen
Tjibbe
Vakkie Oost*
Met sterretje mail terug gestuurd vanwege foutjes
Hanneke
yannieck
TT*
GG
Kale
Thomnec
Koen
Tjibbe
Vakkie Oost*
Met sterretje mail terug gestuurd vanwege foutjes
- Legendario
- Contacteer:
Hersteld, bijna compleet nieuwe lijst - ik zal jullie wielerkenners eens een poepie laten ruiken

Alles komt goed !!