Darts

Discussies over alle andere sporten!
bertje
Contacteer:

Re: Darts

Bericht door bertje »

LvB schreef:
ma 09 jan 2023, 10:13
bertje schreef:
vr 06 jan 2023, 09:52
Boeien of het een spel of een sport is. Het is (doorgaans) lekker dynamisch, er gebeurt veel, er is altijd een lekker sfeertje bij. En of het fysiek zwaar is of niet, probeer maar eens 2 uur lang pijltjes perfect naar een bord te keilen, zo makkelijk is het niet. Het is vooral een psychisch spel. Wie kan het beste met de druk om, wie gooit op de belangrijke momenten de pijlen op de juiste plek. Ik kan daar (zeker in het geval van het WK) van genieten. Ondanks dat ik naar een stel copulerende, vadsige gasten sta te kijken. Ik kijk er liever naar dan naar vrouwenvoetbal, die al die gasten in een coopertest er 25x uit lopen..
Ik hoop dat je corpulente bedoeld? Ik moet er niet aan denken dat Van Gerwen en Smith aan het copuleren zijn :crazy:
Haha oeps, wat een verschil 1 letter wel niet kan maken.. :redface:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

LvB
Contacteer:

Bericht door LvB »

bertje schreef:
ma 09 jan 2023, 10:42
LvB schreef:
ma 09 jan 2023, 10:13
bertje schreef:
vr 06 jan 2023, 09:52
Boeien of het een spel of een sport is. Het is (doorgaans) lekker dynamisch, er gebeurt veel, er is altijd een lekker sfeertje bij. En of het fysiek zwaar is of niet, probeer maar eens 2 uur lang pijltjes perfect naar een bord te keilen, zo makkelijk is het niet. Het is vooral een psychisch spel. Wie kan het beste met de druk om, wie gooit op de belangrijke momenten de pijlen op de juiste plek. Ik kan daar (zeker in het geval van het WK) van genieten. Ondanks dat ik naar een stel copulerende, vadsige gasten sta te kijken. Ik kijk er liever naar dan naar vrouwenvoetbal, die al die gasten in een coopertest er 25x uit lopen..
Ik hoop dat je corpulente bedoeld? Ik moet er niet aan denken dat Van Gerwen en Smith aan het copuleren zijn :crazy:
Haha oeps, wat een verschil 1 letter wel niet kan maken.. :redface:
:biggrin: :biggrin:

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr »

De laatste dag van Q school. Jeffrey de Zwaan en Jeffrey Sparidaans hebben de afgelopen dagen al een tourkaart bemachtigd in Kalkar. En ook maik Kuyvenhoven kan zijn tourkaart niet meer ontgaan. Vandaag de laatste dag. Als Richard Veenstra de eerste twee rondes overleeft, heeft hij ook zijn PDC-tourkaart. Voor Jelle Klaassen en Christiaan Kist gaat het lastig worden die zullen minimaal respectievelijk de halve finale en de finale vandaag moeten halen. Ron Meulenkamp heeft nog geen punt gepakt en zal vandaag de finale moeten halen en die moeten gaan winnen.

DR
Contacteer:

Bericht door DR »

:crazy:
mschr schreef:
zo 15 jan 2023, 09:51
De laatste dag van Q school. Jeffrey de Zwaan en Jeffrey Sparidaans hebben de afgelopen dagen al een tourkaart bemachtigd in Kalkar. En ook maik Kuyvenhoven kan zijn tourkaart niet meer ontgaan. Vandaag de laatste dag. Als Richard Veenstra de eerste twee rondes overleeft, heeft hij ook zijn PDC-tourkaart. Voor Jelle Klaassen en Christiaan Kist gaat het lastig worden die zullen minimaal respectievelijk de halve finale en de finale vandaag moeten halen. Ron Meulenkamp heeft nog geen punt gepakt en zal vandaag de finale moeten halen en die moeten gaan winnen.

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr »

DR schreef:
zo 15 jan 2023, 20:07
:crazy:
mschr schreef:
zo 15 jan 2023, 09:51
Benito vd Pas, Jelle Klaassen, Ron Meulenkamp hebben het dus niet gered. Krullenbol Richard Veenstra wel. Hij haalde zelfs de finale van gister en ontzegde in de loop naar de finale een Max Hopp een toerkaart! De arme Duitser moet zijn carrière nu bij de amateurs voortzetten.

vak Oost
Contacteer:

Bericht door vak Oost »

Een primeur in de dartswereld: Fallon Sherrock is de eerste vrouwelijke darter ooit met een 9-darter op televisie.
De 29-jarige Engelse gooide de perfecte leg tijdens de Super Series in Portsmouth.
:tu:
Alles komt goed !!

Plaats reactie