Samenwerking met andere clubs.

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Samenwerking met andere clubs.

Bericht door SanderNEC »

Maar dat van Man City klopt toch niks van?
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Samenwerking met andere clubs.

Bericht door CHEF »

SanderNEC schreef:Ach, die Sommerdijk wil ook weer eens in de belangstelling staan...
Ik heb hem gesproken aan het begin van dit seizoen,sindsdien neem ik hem niet meer serieus.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Samenwerking met andere clubs.

Bericht door Wessel »

Lars schreef:Ik denk dat zo'n samenwerking met Anderlecht leuk kan zijn. Maar dan gaat het natuurlijk vooral om het huren van spelers. En spelers huren is nu niet direkt iets waarmee je als club aan je toekomst bouwt. Wat dat betreft denk ik dat een samenwerking met een meer gelijkwaardige club als b.v. KV Mechelen veel meer perspectief zou kunnen bieden. Het gaat dan niet alleen om het tijdelijk lenen van een speler maar om een coordinatie van het technisch beleid en met name de scouting. Een Mechelen b.v. heeft een goed overzicht over de Belgische spelersmarkt en NEC heeft dat over de Nederlandse spelersmarkt. Waarom zouden beide clubs dan niet van elkaars kennis gebruik maken en zo hun scoutingsgebied in een klap een stuk uitbreiden zonder dat dit extra geld kost. B.v. Mechelen zoekt in Belgie een spits maar ziet ondertussen ook een talentvolle middenvelder. Men heeft zelf geen behoefte aan een middenvelder maar weet dat NEC naar zo'n speler op zoek is. Een telefoontje naar Nijmegen en Aalbers kan aan de slag.

In het bedrijfsleven noemen ze zoiets synergie. Kostenbesparing door dingen samen te doen. Je zou daar b.v. ook nog een Duitse of Deense club bij betrekken. Zo creeer je ineens veel meer mogelijkheden zonder dat daar grote financiele consequenties aan vast zitten. Op deze manier kun je dan b.v. ook gegevens over de opleiding van de jeugdspelers, medische begeleiding en PR uitwisselen. Volgens mij een benadering die veel perspectief biedt.
:tu: Mee eens. Die samenwerking met grote(re) clubs lijkt op het eerste gezicht interessant maar levert uiteindelijk niet echt veel op. Hooguit krijg je eens een keer een speler toegeschoven die zich bij jou dan in de etalage mag spelen. Ik zie ook veel meer in een samenwerking met een club van vergelijkbare grootte. Dan praat je op hetzelfde niveau en kun je dingen samen uitwerken, b.v. op scoutingsgebied.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Samenwerking met andere clubs.

Bericht door Frans »

CHEF schreef:
SanderNEC schreef:Ach, die Sommerdijk wil ook weer eens in de belangstelling staan...
Ik heb hem gesproken aan het begin van dit seizoen,sindsdien neem ik hem niet meer serieus.
Hoezo niet?
Op basis van wat voor uitspraken??
NECTheBest

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten