Samenwerking met andere clubs.

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Samenwerking met andere clubs.

Bericht door Strooper »

Ik ben ook wel eens benaderd om belchinees (om die term maar te gebruiken) te worden. Dat was al een jaar of twee terug. Maar had niet zo'n trek om een hele wedstrijd aan de lijn te hangen :crazy:
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15077
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Samenwerking met andere clubs.

Bericht door necnmgn »

Strooper schreef:Ik ben ook wel eens benaderd om belchinees (om die term maar te gebruiken) te worden. Dat was al een jaar of twee terug. Maar had niet zo'n trek om een hele wedstrijd aan de lijn te hangen :crazy:
:withstupid: ik ben ook een keer benaderd... dat was vorig jaar Augustus ofzo

Gebruikersavatar
El Chivo
Berichten: 782
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 12:09
Contacteer:

Re: Samenwerking met andere clubs.

Bericht door El Chivo »

Door wie zijn jullie benaderd dan? Ben ik wel benieuwd naar, hoe dat gaat

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Samenwerking met andere clubs.

Bericht door rooie »

El Chivo schreef:Door wie zijn jullie benaderd dan? Ben ik wel benieuwd naar, hoe dat gaat
exla sambal bai posie bami?
Oh ja meneel,Telefoneelt uu glaag?
ik heb nog baantje vool jou!
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Samenwerking met andere clubs.

Bericht door burp »

hier op het forum hebben lui van die goksites nog rondgevraagd of er mensen statistieken tijdens de wedstrijd door wilden geven voor een vergoeding

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4446
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Samenwerking met andere clubs.

Bericht door Ron Delgado »

Op F zit vlakbij ons een oudere man, die de hele wedstrijd een headset opheeft en wat zit te murmelen. Dat moet een belnijmegenaar van NEC zijn.
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Samenwerking met andere clubs.

Bericht door Arjan van Hout »

Ron Delgado schreef:Op F zit vlakbij ons een oudere man, die de hele wedstrijd een headset opheeft en wat zit te murmelen. Dat moet een belnijmegenaar van NEC zijn.
ja en die man schrijft ook van alles op, heel vaag

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Samenwerking met andere clubs.

Bericht door Strooper »

El Chivo schreef:Door wie zijn jullie benaderd dan? Ben ik wel benieuwd naar, hoe dat gaat
Weet niet meer hoe het ging. Volgens mij was het via Hyves. Was gewoon een Nederlandse gast van mijn leeftijd.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
El Chivo
Berichten: 782
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 12:09
Contacteer:

Re: Samenwerking met andere clubs.

Bericht door El Chivo »

Tja, bellen op de tribune mag gewoon, dus ze doen niks strafbaars. Daarom vond ik het raar dat die Chinees er bij FC OSS uit het stadion werd gezet. (wat te zien was bij VI)

Gebruikersavatar
Nec en aankopen
Berichten: 456
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 21:03
Contacteer:

Re: Samenwerking met andere clubs.

Bericht door Nec en aankopen »

Boca Juniors is op zoek naar een club in nederland waar ze spelers kunnen stallen.
Lijkt me wel wat een aantal argentijnse talenten,hoef niet alleen huur te zijn maar je zou ze ook makkelijker van boca over kunnen nemen.

kuppie
Berichten: 157
Lid geworden op: ma 09 feb 2009, 15:19
Contacteer:

Re: Samenwerking met andere clubs.

Bericht door kuppie »

Boca zet in op Nederlandse samenwerking

De Argentijnse topclub Boca Juniors heeft zijn zinnen gezet op een samenwerking met een Nederlandse Eredivisie-club. Dat meldt Voetbal International woensdag.

De Argentijnen hebben Piet van der Pol ingeschakeld om de Nederlandse markt te verkennen. Van der Pol, werkzaam voor het makelaarskantoor Grandstand, onderzoekt de mogelijkheden voor de Argentijnse club in Nederland.

"Ze hebben ons gevraagd de mogelijkheden in Nederland te verkennen. Boca heeft een enorme jeugdafdeling en wil komend seizoen een stuk of vier jongens in de Eredivisie stallen. Eventueel verdelen ze de spelers over meerdere clubs, maar ze zijn ook serieus geïnteresseerd in een intensieve samenwerking met één partij", aldus Van der Pol in het voetbalweekblad.

Nederland is een bewuste keuze van Boca Juniors, vertelt Van der Pol. "Omdat ze erg gecharmeerd zijn van onze aanvallende spelopvatting. Ook in commercieel opzicht vinden ze de Eredivisie aantrekkelijk, omdat de talenten zich hier alvast in de kijker kunnen spelen bij clubs uit de topcompetities."

Ook in het verleden neigde Boca Juniors al naar een samenwerkingsverband in Nederland. Toen was AZ in beeld als mogelijke partner. Hoewel de gesprekken tussen beide clubs in een vergevorderd stadium waren, ketste een samenwerking op het laatste moment af. Twee spelers maakten desondanks de overstap naar Alkmaar. Beiden waren echter na een paar maanden alweer vertrokken.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 1284
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 15:46
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Samenwerking met andere clubs.

Bericht door DJTEEF! »

kuppie schreef:Boca zet in op Nederlandse samenwerking

De Argentijnse topclub Boca Juniors heeft zijn zinnen gezet op een samenwerking met een Nederlandse Eredivisie-club. Dat meldt Voetbal International woensdag.

De Argentijnen hebben Piet van der Pol ingeschakeld om de Nederlandse markt te verkennen. Van der Pol, werkzaam voor het makelaarskantoor Grandstand, onderzoekt de mogelijkheden voor de Argentijnse club in Nederland.

"Ze hebben ons gevraagd de mogelijkheden in Nederland te verkennen. Boca heeft een enorme jeugdafdeling en wil komend seizoen een stuk of vier jongens in de Eredivisie stallen. Eventueel verdelen ze de spelers over meerdere clubs, maar ze zijn ook serieus geïnteresseerd in een intensieve samenwerking met één partij", aldus Van der Pol in het voetbalweekblad.

Nederland is een bewuste keuze van Boca Juniors, vertelt Van der Pol. "Omdat ze erg gecharmeerd zijn van onze aanvallende spelopvatting. Ook in commercieel opzicht vinden ze de Eredivisie aantrekkelijk, omdat de talenten zich hier alvast in de kijker kunnen spelen bij clubs uit de topcompetities."

Ook in het verleden neigde Boca Juniors al naar een samenwerkingsverband in Nederland. Toen was AZ in beeld als mogelijke partner. Hoewel de gesprekken tussen beide clubs in een vergevorderd stadium waren, ketste een samenwerking op het laatste moment af. Twee spelers maakten desondanks de overstap naar Alkmaar. Beiden waren echter na een paar maanden alweer vertrokken.
Doen! Misschien kunnen ze de clubleiding overhalen om weer in het balkenshirt te gaan spelen.
Vuurwerk, trommel, megafoon... tijd voor meer sfeer!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Samenwerking met andere clubs.

Bericht door burp »

''Nederland is een bewuste keuze van Boca Juniors, vertelt Van der Pol. "Omdat ze erg gecharmeerd zijn van onze aanvallende spelopvatting''


:schater: :schater: :schater:
Nee, dan kom je echt bij NEC uit hoor :jestera:

Gebruikersavatar
Vic Eniesee
Berichten: 513
Lid geworden op: do 27 mei 2010, 14:31
Locatie: Beuningen

Re: Samenwerking met andere clubs.

Bericht door Vic Eniesee »

Lijkt me echt tof als Boca Juniors met NEC in zee gaat. Misschien goedkoop naar Argentinië, zal Eniesee blij mee zijn kan ie zijn idool ontmoeten :biggrin: toy toy toy
Super Eniesee.

Behandel een ander niet zoals je zelf ook niet behandeld wil worden.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Samenwerking met andere clubs.

Bericht door vak Oost »

N.E.C. is op korte termijn op zoek naar een gemotiveerde leider voor één van de teams voor de Voetbalacademie N.E.C./FC Oss.
Geïnteresseerden kunnen contact opnemen met Teun Jacobs: teun.jacobs@nec-nijmegen.nl.
http://www.nec-nijmegen.nl/layout.php?p ... uwsID=2924
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Vic Eniesee
Berichten: 513
Lid geworden op: do 27 mei 2010, 14:31
Locatie: Beuningen

Re: Samenwerking met andere clubs.

Bericht door Vic Eniesee »

vak Oost schreef:N.E.C. is op korte termijn op zoek naar een gemotiveerde leider voor één van de teams voor de Voetbalacademie N.E.C./FC Oss.
Geïnteresseerden kunnen contact opnemen met Teun Jacobs: teun.jacobs@nec-nijmegen.nl.
http://www.nec-nijmegen.nl/layout.php?p ... uwsID=2924
Wat een amateurisme :pukeface:
Super Eniesee.

Behandel een ander niet zoals je zelf ook niet behandeld wil worden.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Samenwerking met andere clubs.

Bericht door Frans »

Vic Eniesee schreef:
vak Oost schreef:N.E.C. is op korte termijn op zoek naar een gemotiveerde leider voor één van de teams voor de Voetbalacademie N.E.C./FC Oss.
Geïnteresseerden kunnen contact opnemen met Teun Jacobs: teun.jacobs@nec-nijmegen.nl.
http://www.nec-nijmegen.nl/layout.php?p ... uwsID=2924
Wat een amateurisme :pukeface:
:???:
ze zijn trouwens al voorzien, deze oproep leverde in twee dagen een aantal serieuze reacties op waar een geschikte kandidaat tussen zat.
NECTheBest

Gebruikersavatar
Vic Eniesee
Berichten: 513
Lid geworden op: do 27 mei 2010, 14:31
Locatie: Beuningen

Re: Samenwerking met andere clubs.

Bericht door Vic Eniesee »

Frans schreef:
Vic Eniesee schreef:
vak Oost schreef:N.E.C. is op korte termijn op zoek naar een gemotiveerde leider voor één van de teams voor de Voetbalacademie N.E.C./FC Oss.
Geïnteresseerden kunnen contact opnemen met Teun Jacobs: teun.jacobs@nec-nijmegen.nl.
http://www.nec-nijmegen.nl/layout.php?p ... uwsID=2924
Wat een amateurisme :pukeface:


:???:
Moet dat nou via zo'n advertentie? Niet bij machte om zelf te scouten? (zo bedoel ik het)
Super Eniesee.

Behandel een ander niet zoals je zelf ook niet behandeld wil worden.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Samenwerking met andere clubs.

Bericht door vak Oost »

Vic Eniesee schreef:
Frans schreef:
Vic Eniesee schreef:
vak Oost schreef:N.E.C. is op korte termijn op zoek naar een gemotiveerde leider voor één van de teams voor de Voetbalacademie N.E.C./FC Oss.
Wat een amateurisme :pukeface:
:???:
Moet dat nou via zo'n advertentie? Niet bij machte om zelf te scouten? (zo bedoel ik het)
ik denk het beter betaald dan 12 uurtjes bandjes plakken bij een lokale fietsenboer
Alles komt goed !!

ernie

Re: Samenwerking met andere clubs.

Bericht door ernie »

Jup, wel vvd stemmen dan...

Gebruikersavatar
Nec en aankopen
Berichten: 456
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 21:03
Contacteer:

Re: Samenwerking met andere clubs.

Bericht door Nec en aankopen »

FC Volendam heeft zaterdag bekend gemaakt dat het een samenwerkingsverband is overeengekomen met MTK Budapest. De Hongaarse club heeft een jeugdopleiding met een internationaal hoog aanzien. De 23-voudig landskampioen wordt gezien als de beste opleider van het land.

FC Volendam, dat zich de laatste jaren sterk heeft bezig gehouden met regionale samenwerkingen, werkt nu voor het eerst in jaren weer samen met een buitenlandse club. Budapest kijkt al langer over haar landsgrenzen en werkt intensief samen met Liverpool.

De Engelse topclub huisvest zes voormalig spelers van Budapest. Vijf daarvan spelen in de jeugdopleiding van The Reds, doelman Péter Gulácsi heeft zich inmiddels opgewerkt tot het eerste elftal van Roy Hodgson.

Als onderdeel van de samenwerking heeft de Volendamse club twee spelers op huurbasis overgenomen van MTK. Zodoende spelen Gabor Bori, een 26-jarige verdediger, en László Zsidai, een 24-jarige middenvelder, komend seizoen in het Kras Stadion.

Hadden wij hier niet ooit een samenwerkingsverband mee???

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Samenwerking met andere clubs.

Bericht door Mark Ariaans »

Ja, leverde geen kont op. Hrpka en zo.

Gebruikersavatar
Scheids
Berichten: 632
Lid geworden op: za 30 jun 2007, 20:13
Locatie: Millingen aan de Rijn
Contacteer:

Re: Samenwerking met andere clubs.

Bericht door Scheids »

Betekent het plaatsen van Pavel Cmovc bij Veendam dat de samenwerking met TOP Oss nu ook helemaal op zijn rug ligt ....... :???:
Supporter ben je in goede en in slechte tijden !!!

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15077
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Samenwerking met andere clubs.

Bericht door necnmgn »

Scheids schreef:Betekent het plaatsen van Pavel Cmovc bij Veendam dat de samenwerking met TOP Oss nu ook helemaal op zijn rug ligt ....... :???:
Waarom zou dat? Omdat er een speler van ons naar Veendam gaat ipv naar Oss? Lijkt me niet he, aangezien die clubs niet op hetzelfde niveau spelen.

Gebruikersavatar
Scheids
Berichten: 632
Lid geworden op: za 30 jun 2007, 20:13
Locatie: Millingen aan de Rijn
Contacteer:

Re: Samenwerking met andere clubs.

Bericht door Scheids »

necnmgn schreef:
Scheids schreef:Betekent het plaatsen van Pavel Cmovc bij Veendam dat de samenwerking met TOP Oss nu ook helemaal op zijn rug ligt ....... :???:
Waarom zou dat? Omdat er een speler van ons naar Veendam gaat ipv naar Oss? Lijkt me niet he, aangezien die clubs niet op hetzelfde niveau spelen.
Net niet op het zelfde niveau ...... :wink:
Supporter ben je in goede en in slechte tijden !!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten