Als ik dan bv. laatst hoor in een interview met dat zo'n gast gewoon zegt dat het merendeel van de supporters Rogier het liefst ziet verdwijnen, schaam ik me echt kapot! Ik denk dat sowieso het merendeel er niet zo over denkt, maar als iemand het niet verdient is het Rogier, die man presteert al jaren bovenmaats en zeker het afgelopen seizoen, dan loopt het ff wat minder en wordt hij gewoon de vuilbak ingetrapt, vind ik echt schandalig!
Ik denk echt niet dat je alle negativitet op andere mediaplatforms kan bannen, maar beste medeforummers hier kunnen we dat wel!
Want het is heel simpel, alles draait om actie/reactie. Vele van ons blijven reageren op bepaalde negatievelingen (heb ik ook regelmatig gedaan), maar ik denk dat daar het probleem zit, ook al heb je een punt om er tegen in te gaan, 'wij' geven hen een podium! Halen wij dat podium weg, dan is de lol er snel af voor de negatievelingen.
Erger je je stelselmatig aan een forummer zet hem dan gewoon eens een keer op de vijandenlijst, dan wordt het hier snel weer een stuk gezelliger en kunnen we met de meerderheid ons cluppie kritisch positief steunen!