Precies want soms kan het ook tegen zitten. Zoals vandaag als de tegenstander plotseling geheel onverwacht goed blijkt te kunnen voetballen.Gerard Lopez schreef: ↑zo 09 feb 2025, 00:06![]()
Wij zijn NEC, geen Real Madrid. Bij ons moeten dingen niet, maar mogen ze. We hebben het 7e budget dus dan is de bandbreedte ongeveer 7-15. Alles daartussen dan doe je het prima.
Negativiteit rondom N.E.C
Re: Negativiteit rondom N.E.C
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Zo is dat. Je kan gewoon een keer verliezen in Groningen hoor, zullen geen kamervragen over gesteld worden.Jeffry74 schreef: ↑zo 09 feb 2025, 00:36Precies want soms kan het ook tegen zitten. Zoals vandaag als de tegenstander plotseling geheel onverwacht goed blijkt te kunnen voetballen.Gerard Lopez schreef: ↑zo 09 feb 2025, 00:06![]()
Wij zijn NEC, geen Real Madrid. Bij ons moeten dingen niet, maar mogen ze. We hebben het 7e budget dus dan is de bandbreedte ongeveer 7-15. Alles daartussen dan doe je het prima.
When Wilco talks, people listen!
Als het echt tegen zit dan hebben we straks gewoon een keer helemaal niks en staan we kleurloos in de middenmoot.Gerard Lopez schreef: ↑zo 09 feb 2025, 00:40Zo is dat. Je kan gewoon een keer verliezen in Groningen hoor, zullen geen kamervragen over gesteld worden.Jeffry74 schreef: ↑zo 09 feb 2025, 00:36Precies want soms kan het ook tegen zitten. Zoals vandaag als de tegenstander plotseling geheel onverwacht goed blijkt te kunnen voetballen.Gerard Lopez schreef: ↑zo 09 feb 2025, 00:06![]()
We zullen echt minder dan 11 punten moeten halen om de play offs voor degradatie veilig te stellen en meer dan 20 punten om de play offs voor Europees voetbal te mogen spelen.
Aangezien het eerste makkelijker is, zou ik gewoon weinig punten gaan pakken zodat we in ieder geval play offs spelen en het seizoen niet als een nachtkaars uit zal gaan. Liever een toetje dan geen toetje!
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Als het echt tegen zit dan hebben we straks gewoon een keer helemaal niks en staan we kleurloos in de middenmoot.Jeffry74 schreef: ↑zo 09 feb 2025, 01:00Als het echt tegen zit dan hebben we straks gewoon een keer helemaal niks en staan we kleurloos in de middenmoot.Gerard Lopez schreef: ↑zo 09 feb 2025, 00:40Zo is dat. Je kan gewoon een keer verliezen in Groningen hoor, zullen geen kamervragen over gesteld worden.Jeffry74 schreef: ↑zo 09 feb 2025, 00:36Precies want soms kan het ook tegen zitten. Zoals vandaag als de tegenstander plotseling geheel onverwacht goed blijkt te kunnen voetballen.Gerard Lopez schreef: ↑zo 09 feb 2025, 00:06![]()
We zullen echt minder dan 11 punten moeten halen om de play offs voor degradatie veilig te stellen en meer dan 20 punten om de play offs voor Europees voetbal te mogen spelen.
Aangezien het eerste makkelijker is, zou ik gewoon weinig punten gaan pakken zodat we in ieder geval play offs spelen en het seizoen niet als een nachtkaars uit zal gaan. Liever een toetje dan geen toetje!
Daar zouden de oudere supporters onder ons altijd voor getekend hebben.
laten we ff duidelijk zeggen: dat Europees voetbal (of playoffs) is de ambitie. Maar handhaving is voor mij altijd voldoende.
- Demtsjenko
- Contacteer:
Ik heb besloten het forum het forum te laten. Het toenemend aantal zeer negatieve leden ontneemt me het plezier volledig… vandaag ook weer een aantal berichten waarin (positieve) medeforummers uitgescholden worden. Ik loop hier al rond vanaf de tijd van het oude forum, zo’n 22 jaar, met de nodige ups en downs, maar de sfeer wordt de laatste tijd volledig negatief gedomineerd door een aantal leden. Ben daar eigenlijk wel een beetje klaar mee en heb geen zin om mee te gaan in al die negativiteit…
Het was me jarenlang een waar genoegen….
Precies de reden waarom ik ook niet vaak meer reageer. Zum kotzen...Demtsjenko schreef: ↑zo 09 mar 2025, 22:30Ik heb besloten het forum het forum te laten. Het toenemend aantal zeer negatieve leden ontneemt me het plezier volledig… vandaag ook weer een aantal berichten waarin (positieve) medeforummers uitgescholden worden. Ik loop hier al rond vanaf de tijd van het oude forum, zo’n 22 jaar, met de nodige ups en downs, maar de sfeer wordt de laatste tijd volledig negatief gedomineerd door een aantal leden. Ben daar eigenlijk wel een beetje klaar mee en heb geen zin om mee te gaan in al die negativiteit…
Jammer om je te zien gaan... Het was altijd fijn om je bijdrages te zien. Ik snap je overwegingen welDemtsjenko schreef: ↑zo 09 mar 2025, 22:30Ik heb besloten het forum het forum te laten. Het toenemend aantal zeer negatieve leden ontneemt me het plezier volledig… vandaag ook weer een aantal berichten waarin (positieve) medeforummers uitgescholden worden. Ik loop hier al rond vanaf de tijd van het oude forum, zo’n 22 jaar, met de nodige ups en downs, maar de sfeer wordt de laatste tijd volledig negatief gedomineerd door een aantal leden. Ben daar eigenlijk wel een beetje klaar mee en heb geen zin om mee te gaan in al die negativiteit…
-
- Contacteer:
Ik snap het ook wel, snap ook niet dat gasten zoals Hilversum hier mogen blijven posten
- jackkreta
- Contacteer:
Jammer maar ik begrijp je overweging. Benieuwd hoelang ik het nog vol houd met de uberpositivo’s, ubernegativo’s en extremisten.Demtsjenko schreef: ↑zo 09 mar 2025, 22:30Ik heb besloten het forum het forum te laten. Het toenemend aantal zeer negatieve leden ontneemt me het plezier volledig… vandaag ook weer een aantal berichten waarin (positieve) medeforummers uitgescholden worden. Ik loop hier al rond vanaf de tijd van het oude forum, zo’n 22 jaar, met de nodige ups en downs, maar de sfeer wordt de laatste tijd volledig negatief gedomineerd door een aantal leden. Ben daar eigenlijk wel een beetje klaar mee en heb geen zin om mee te gaan in al die negativiteit…
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
- jackkreta
- Contacteer:
Hier ligt een schone taak voor de moderators. Het is niet zo moeilijk aan te wijzen wie het voor de meerderheid vergallen. Ik kan me voorstellen dat bepaalde, hier niet nader te noemen, personen een waarschuwing krijgen, helpt dat niet een ban van een week, helpt dit nog niet dan een definitieve ban. Maar misschien werkt het systeem niet zo.Demtsjenko schreef: ↑zo 09 mar 2025, 22:30Ik heb besloten het forum het forum te laten. Het toenemend aantal zeer negatieve leden ontneemt me het plezier volledig… vandaag ook weer een aantal berichten waarin (positieve) medeforummers uitgescholden worden. Ik loop hier al rond vanaf de tijd van het oude forum, zo’n 22 jaar, met de nodige ups en downs, maar de sfeer wordt de laatste tijd volledig negatief gedomineerd door een aantal leden. Ben daar eigenlijk wel een beetje klaar mee en heb geen zin om mee te gaan in al die negativiteit…
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Same. HelaasGijscoman schreef: ↑zo 09 mar 2025, 22:36Jammer om je te zien gaan... Het was altijd fijn om je bijdrages te zien. Ik snap je overwegingen welDemtsjenko schreef: ↑zo 09 mar 2025, 22:30Ik heb besloten het forum het forum te laten. Het toenemend aantal zeer negatieve leden ontneemt me het plezier volledig… vandaag ook weer een aantal berichten waarin (positieve) medeforummers uitgescholden worden. Ik loop hier al rond vanaf de tijd van het oude forum, zo’n 22 jaar, met de nodige ups en downs, maar de sfeer wordt de laatste tijd volledig negatief gedomineerd door een aantal leden. Ben daar eigenlijk wel een beetje klaar mee en heb geen zin om mee te gaan in al die negativiteit…
We kunnen het niet mooier maken dan het is het spel is dit seizoen om te huilen dus valt er niks positiefs te vermelden, ik wou dat Meijer zo snel het bijltje erbij neer gooide als het hem ff niet aanstaatDemtsjenko schreef: ↑zo 09 mar 2025, 22:30Ik heb besloten het forum het forum te laten. Het toenemend aantal zeer negatieve leden ontneemt me het plezier volledig… vandaag ook weer een aantal berichten waarin (positieve) medeforummers uitgescholden worden. Ik loop hier al rond vanaf de tijd van het oude forum, zo’n 22 jaar, met de nodige ups en downs, maar de sfeer wordt de laatste tijd volledig negatief gedomineerd door een aantal leden. Ben daar eigenlijk wel een beetje klaar mee en heb geen zin om mee te gaan in al die negativiteit…

Dus als men negatief is moeten ze een waarschuwing krijgen en dan een definitieve ban?jackkreta schreef: ↑zo 09 mar 2025, 22:51Hier ligt een schone taak voor de moderators. Het is niet zo moeilijk aan te wijzen wie het voor de meerderheid vergallen. Ik kan me voorstellen dat bepaalde, hier niet nader te noemen, personen een waarschuwing krijgen, helpt dat niet een ban van een week, helpt dit nog niet dan een definitieve ban. Maar misschien werkt het systeem niet zo.Demtsjenko schreef: ↑zo 09 mar 2025, 22:30Ik heb besloten het forum het forum te laten. Het toenemend aantal zeer negatieve leden ontneemt me het plezier volledig… vandaag ook weer een aantal berichten waarin (positieve) medeforummers uitgescholden worden. Ik loop hier al rond vanaf de tijd van het oude forum, zo’n 22 jaar, met de nodige ups en downs, maar de sfeer wordt de laatste tijd volledig negatief gedomineerd door een aantal leden. Ben daar eigenlijk wel een beetje klaar mee en heb geen zin om mee te gaan in al die negativiteit…
Dat zou toch te gek voor woorden zijn!
Zeg jij maar eens wat er dit seizoen positief is?
Jammer, maar begrijpelijk idd. Zelfs in deze discussie duurt het geen tijd voordat de trollen weer komen.Demtsjenko schreef: ↑zo 09 mar 2025, 22:30Ik heb besloten het forum het forum te laten. Het toenemend aantal zeer negatieve leden ontneemt me het plezier volledig… vandaag ook weer een aantal berichten waarin (positieve) medeforummers uitgescholden worden. Ik loop hier al rond vanaf de tijd van het oude forum, zo’n 22 jaar, met de nodige ups en downs, maar de sfeer wordt de laatste tijd volledig negatief gedomineerd door een aantal leden. Ben daar eigenlijk wel een beetje klaar mee en heb geen zin om mee te gaan in al die negativiteit…
-
- Contacteer:
Pol schreef: ↑zo 09 mar 2025, 23:16Jammer, maar begrijpelijk idd. Zelfs in deze discussie duurt het geen tijd voordat de trollen weer komen.Demtsjenko schreef: ↑zo 09 mar 2025, 22:30Ik heb besloten het forum het forum te laten. Het toenemend aantal zeer negatieve leden ontneemt me het plezier volledig… vandaag ook weer een aantal berichten waarin (positieve) medeforummers uitgescholden worden. Ik loop hier al rond vanaf de tijd van het oude forum, zo’n 22 jaar, met de nodige ups en downs, maar de sfeer wordt de laatste tijd volledig negatief gedomineerd door een aantal leden. Ben daar eigenlijk wel een beetje klaar mee en heb geen zin om mee te gaan in al die negativiteit…
Gewon eruit donderen die gasten, negatief zijn kan een keer maar er komt amper een positief woord uit die gasten
Zeg is wat er positief aan dit kut seizoen is dan?Cupfighter schreef: ↑zo 09 mar 2025, 23:46Pol schreef: ↑zo 09 mar 2025, 23:16Jammer, maar begrijpelijk idd. Zelfs in deze discussie duurt het geen tijd voordat de trollen weer komen.Demtsjenko schreef: ↑zo 09 mar 2025, 22:30Ik heb besloten het forum het forum te laten. Het toenemend aantal zeer negatieve leden ontneemt me het plezier volledig… vandaag ook weer een aantal berichten waarin (positieve) medeforummers uitgescholden worden. Ik loop hier al rond vanaf de tijd van het oude forum, zo’n 22 jaar, met de nodige ups en downs, maar de sfeer wordt de laatste tijd volledig negatief gedomineerd door een aantal leden. Ben daar eigenlijk wel een beetje klaar mee en heb geen zin om mee te gaan in al die negativiteit…
Gewon eruit donderen die gasten, negatief zijn kan een keer maar er komt amper een positief woord uit die gasten
Als jullie je eigen clubje willen hebben met alleen maar jaknikkers en alleen maar positief geluid welkom is.... prima maar zo zit de wereld niet in elkaar
-
- Contacteer:
Tyson schreef: ↑zo 09 mar 2025, 23:56Zeg is wat er positief aan dit kut seizoen is dan?Cupfighter schreef: ↑zo 09 mar 2025, 23:46Pol schreef: ↑zo 09 mar 2025, 23:16Jammer, maar begrijpelijk idd. Zelfs in deze discussie duurt het geen tijd voordat de trollen weer komen.Demtsjenko schreef: ↑zo 09 mar 2025, 22:30Ik heb besloten het forum het forum te laten. Het toenemend aantal zeer negatieve leden ontneemt me het plezier volledig… vandaag ook weer een aantal berichten waarin (positieve) medeforummers uitgescholden worden. Ik loop hier al rond vanaf de tijd van het oude forum, zo’n 22 jaar, met de nodige ups en downs, maar de sfeer wordt de laatste tijd volledig negatief gedomineerd door een aantal leden. Ben daar eigenlijk wel een beetje klaar mee en heb geen zin om mee te gaan in al die negativiteit…
Als jullie je eigen clubje willen hebben met alleen maar jaknikkers en alleen maar positief geluid welkom is.... prima maar zo zit de wereld niet in elkaar
Zo lang als je hier zit zeik je overal over
Je vriendje Hilversum is nog erger
Tyf op hier
Dat bepaal jij niet!Cupfighter schreef: ↑ma 10 mar 2025, 00:17Tyson schreef: ↑zo 09 mar 2025, 23:56Zeg is wat er positief aan dit kut seizoen is dan?Cupfighter schreef: ↑zo 09 mar 2025, 23:46Pol schreef: ↑zo 09 mar 2025, 23:16Jammer, maar begrijpelijk idd. Zelfs in deze discussie duurt het geen tijd voordat de trollen weer komen.Demtsjenko schreef: ↑zo 09 mar 2025, 22:30Ik heb besloten het forum het forum te laten. Het toenemend aantal zeer negatieve leden ontneemt me het plezier volledig… vandaag ook weer een aantal berichten waarin (positieve) medeforummers uitgescholden worden. Ik loop hier al rond vanaf de tijd van het oude forum, zo’n 22 jaar, met de nodige ups en downs, maar de sfeer wordt de laatste tijd volledig negatief gedomineerd door een aantal leden. Ben daar eigenlijk wel een beetje klaar mee en heb geen zin om mee te gaan in al die negativiteit…
Tyf op hier
Maar nogmaals wat is er positief aan dit seizoen?
Je bent een meeloper met de rest en hebt geen eigen mening?
-
- Contacteer:
Ik heb wel een eigen mening, dit seizoen is kutTyson schreef: ↑ma 10 mar 2025, 00:18Dat bepaal jij niet!Cupfighter schreef: ↑ma 10 mar 2025, 00:17Tyson schreef: ↑zo 09 mar 2025, 23:56Zeg is wat er positief aan dit kut seizoen is dan?Cupfighter schreef: ↑zo 09 mar 2025, 23:46Pol schreef: ↑zo 09 mar 2025, 23:16Jammer, maar begrijpelijk idd. Zelfs in deze discussie duurt het geen tijd voordat de trollen weer komen.Demtsjenko schreef: ↑zo 09 mar 2025, 22:30Ik heb besloten het forum het forum te laten. Het toenemend aantal zeer negatieve leden ontneemt me het plezier volledig… vandaag ook weer een aantal berichten waarin (positieve) medeforummers uitgescholden worden. Ik loop hier al rond vanaf de tijd van het oude forum, zo’n 22 jaar, met de nodige ups en downs, maar de sfeer wordt de laatste tijd volledig negatief gedomineerd door een aantal leden. Ben daar eigenlijk wel een beetje klaar mee en heb geen zin om mee te gaan in al die negativiteit…
Tyf op hier
Bij jou is alles kut
Lekker opflikkeren dus
Nogmaals dat maak jij niet uitCupfighter schreef: ↑ma 10 mar 2025, 00:26Ik heb wel een eigen mening, dit seizoen is kutTyson schreef: ↑ma 10 mar 2025, 00:18Dat bepaal jij niet!Cupfighter schreef: ↑ma 10 mar 2025, 00:17Tyson schreef: ↑zo 09 mar 2025, 23:56Zeg is wat er positief aan dit kut seizoen is dan?Cupfighter schreef: ↑zo 09 mar 2025, 23:46
Tyf op hier
Bij jou is alles kut
Lekker opflikkeren dus

Reageer je ook zo tegen mensen die alleen positief zijn want die spreken niet de waarheid toch?
Je zegt zelf het is een kut seizoen dus alles is kut en niet positief...
-
- Contacteer:
Wat ik zei, vanaf jou inlog moment hier ben je negatief en dat gaat niet enkel over dit seizoen, log uit en ga naar het Real Madrid forum al zal je daar ook wel iets op te zeiken hebbenTyson schreef: ↑ma 10 mar 2025, 00:27Nogmaals dat maak jij niet uitCupfighter schreef: ↑ma 10 mar 2025, 00:26Ik heb wel een eigen mening, dit seizoen is kutTyson schreef: ↑ma 10 mar 2025, 00:18Dat bepaal jij niet!Cupfighter schreef: ↑ma 10 mar 2025, 00:17Tyson schreef: ↑zo 09 mar 2025, 23:56Zeg is wat er positief aan dit kut seizoen is dan?Cupfighter schreef: ↑zo 09 mar 2025, 23:46
Tyf op hier
Bij jou is alles kut
Lekker opflikkeren dus
Reageer je ook zo tegen mensen die alleen positief zijn want die spreken niet de waarheid toch?
Cupfighter schreef: ↑ma 10 mar 2025, 00:32Wat ik zei, vanaf jou inlog moment hier ben je negatief en dat gaat niet enkel over dit seizoen, log uit en ga naar het Real Madrid forum al zal je daar ook wel iets op te zeiken hebbenTyson schreef: ↑ma 10 mar 2025, 00:27Nogmaals dat maak jij niet uitCupfighter schreef: ↑ma 10 mar 2025, 00:26Ik heb wel een eigen mening, dit seizoen is kutTyson schreef: ↑ma 10 mar 2025, 00:18Dat bepaal jij niet!Cupfighter schreef: ↑ma 10 mar 2025, 00:17
Tyf op hier
Bij jou is alles kut
Lekker opflikkeren dus

Never en nooit als is het maar voor jou

-
- Contacteer:
Er zijn meer mensen die de schijt krijgen van jou bijdrages hierTyson schreef: ↑ma 10 mar 2025, 00:35Cupfighter schreef: ↑ma 10 mar 2025, 00:32Wat ik zei, vanaf jou inlog moment hier ben je negatief en dat gaat niet enkel over dit seizoen, log uit en ga naar het Real Madrid forum al zal je daar ook wel iets op te zeiken hebbenTyson schreef: ↑ma 10 mar 2025, 00:27Nogmaals dat maak jij niet uitCupfighter schreef: ↑ma 10 mar 2025, 00:26Ik heb wel een eigen mening, dit seizoen is kutTyson schreef: ↑ma 10 mar 2025, 00:18Dat bepaal jij niet!Cupfighter schreef: ↑ma 10 mar 2025, 00:17
Tyf op hier
Bij jou is alles kut
Lekker opflikkeren dus
Je zegt zelf het is een kut seizoen dus alles is kut en niet positief...![]()
Never en nooit als is het maar voor jou![]()
Maakt niet uit kerel, ik ga je gewoon negeren, ik hoop dat er meer volgen
Deze hele discussie slaat nergens op. Ja... we 'nuilen'. Maar het is ook allemaal vrij simpel: qua voetbal willen we strijdt zien en wannneer mogelijk aanvallend voetbal. We willen simpelweg trots zijn op een wedstrijd, en dat kan ook met verliezen.
En als je al praat over negativiteit... het is ook zo gekoppeld aan de uitspraken van NEC zelf. Als je de prijzen van de seizoenskaarten verhoogd met de mededeling 'dat je zo kwaliteit binnenhaalt' of ruim 15 jaar lang het stadiondossier presenteert met meerdere opties, van het Teletubie stadion tot woningbouw... de mooiste plaatjes en ontwerpen toont.... Dan loop je constant zelf verwachtingen te tonen.
Dan maak je je eigen meetlat, en daar wordt je dan ook aan gemeten.
En als je al praat over negativiteit... het is ook zo gekoppeld aan de uitspraken van NEC zelf. Als je de prijzen van de seizoenskaarten verhoogd met de mededeling 'dat je zo kwaliteit binnenhaalt' of ruim 15 jaar lang het stadiondossier presenteert met meerdere opties, van het Teletubie stadion tot woningbouw... de mooiste plaatjes en ontwerpen toont.... Dan loop je constant zelf verwachtingen te tonen.
Klopt helemaal maar toch is dat meer een cynische ontevredenheid.Polleke schreef: ↑ma 10 mar 2025, 00:45Deze hele discussie slaat nergens op. Ja... we 'nuilen'. Maar het is ook allemaal vrij simpel: qua voetbal willen we strijdt zien en wannneer mogelijk aanvallend voetbal. We willen simpelweg trots zijn op een wedstrijd, en dat kan ook met verliezen.
Hier op het forum is het al snel een andere mening dom noemen of zelfs stom.
Dat komt de sfeer niet ten goede en is heel wat anders dan nuilen.