Hoofdsponsor

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door arie1 »

lekker dan : het is dus niet v d tweel maar gregory Elias. En het gaat niet om 1,5 miljoen x 3 jaar het gaat om 500.000 x 3 = 1,5 miljoen IN 3 jaar!!!!
pffff is dat een afknapper zeg

Krimson!
Berichten: 56
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 21:49
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door Krimson! »

arie1 schreef:lekker dan : het is dus niet v d tweel maar gregory Elias. En het gaat niet om 1,5 miljoen x 3 jaar het gaat om 500.000 x 3 = 1,5 miljoen IN 3 jaar!!!!
pffff is dat een afknapper zeg
Goed lezen jongen! Kijk maar eens bij het forum sponsors, dan wordt je wat volijker!

Gebruikersavatar
vakkieN
Berichten: 605
Lid geworden op: wo 14 mei 2008, 14:48
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door vakkieN »

arie1 schreef:lekker dan : het is dus niet v d tweel maar gregory Elias. En het gaat niet om 1,5 miljoen x 3 jaar het gaat om 500.000 x 3 = 1,5 miljoen IN 3 jaar!!!!
pffff is dat een afknapper zeg
Als dit de hoofdsponsor is dan is het een hele grote afknapper, maar als het zoals eerder hier geschreven extra inkomsten zijn naast de hoofdsponsor dan is het een mooie deal. Alleen snap ik er nog helemaal niets van hoe die constructie eruit zal komen te zien. Ik laat me vandaag wel verrassen door NEC.

Krimson!
Berichten: 56
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 21:49
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door Krimson! »

Krimson! schreef:
arie1 schreef:lekker dan : het is dus niet v d tweel maar gregory Elias. En het gaat niet om 1,5 miljoen x 3 jaar het gaat om 500.000 x 3 = 1,5 miljoen IN 3 jaar!!!!
pffff is dat een afknapper zeg
Goed lezen jongen! Kijk maar eens bij het forum sponsors, dan wordt je wat volijker!
Neem het terug, nog een beetje slaap in de oogjes we zitten al in het forum sponsors, maar lees het toch maar even goed want het is niet een hoofsponsor, gewoon een leuk projectje die je een half miljoen per jaar oplevert, vind ik niet echt een afknapper!

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door arie1 »

Krimson! schreef:
Krimson! schreef:
arie1 schreef:lekker dan : het is dus niet v d tweel maar gregory Elias. En het gaat niet om 1,5 miljoen x 3 jaar het gaat om 500.000 x 3 = 1,5 miljoen IN 3 jaar!!!!
pffff is dat een afknapper zeg
Goed lezen jongen! Kijk maar eens bij het forum sponsors, dan wordt je wat volijker!
Neem het terug, nog een beetje slaap in de oogjes we zitten al in het forum sponsors, maar lees het toch maar even goed want het is niet een hoofsponsor, gewoon een leuk projectje die je een half miljoen per jaar oplevert, vind ik niet echt een afknapper!

mocht dat zo zijn dan was ik me vanmorgen maar ff opnieuw ;) Want dan slaap :zzz: :zzz: ik nog behoorlijk.
had toch het idee dat dit de nieuwe hoofdsponsor was en dat we ipv vooruit achteruit gingen qua sponsoring!!!
dus mocht het zo zijn dan :hail: :thumbsup: (wel knap van looijen trouwens)

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door Bleum »

Misschien is dit wel de shirtsponsor voor de achterkant en komt er zoals Ameland bij Groningen, bij ons wel Curacaou op te staan.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door Super-Simr »

Lees net ook dat hij "een van de subsponsors" wordt. Snap niet goed waarom het dan vandaag gebracht moet gaan worden als zijnde 'groot nieuws'....

Is het überhaupt al bekend of Jiba stopt? Op Forza zag ik teksten staan als:
Ze zijn in gesprek met een hoofdsponsor en dat is een grote volgens betrouwbare bronnen.
Verder gaat nec 1 jaar door met v/d boogaart en er staan nog mooie dingen te gebeuren.
er werd gepraat over coca cola die hoofdsponser of shirtsponser zou worden en dat is voor de meeste mensen onwaarschijnlijk coca cola is al oficial sponsor van nec dus mischien wille ze met het suc6 van nec nu er wel meer geld in pompe lijkt me niet heel onmogelijk maja we zullen zien
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3605
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door Justian »

Bleum schreef:Misschien is dit wel de shirtsponsor voor de achterkant en komt er zoals Ameland bij Groningen, bij ons wel Curacaou op te staan.
Dacht meer aan Curaçao...... :mrgreen:
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door tweety »

Roel schreef:
Strooper schreef:Ik hoorde iets over Coca Cola, maar dat klinkt ook niet erg waarschijnlijk. Maar ik dacht, ik post het toch maar even, want als het toch waar is heb ik de primeur :yes:
Een mooiere sponsor dan Coca Cola kan ik me bijna niet voorstellen. Zou wel heel vet zijn. :drink: :mrgreen:
nou Heineken en dan als geste naar de supporters elke wedstrijd een thuistapje voor op de tribune :mrgreen: :nut:
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door burp »

Justian schreef:
Bleum schreef:Misschien is dit wel de shirtsponsor voor de achterkant en komt er zoals Ameland bij Groningen, bij ons wel Curacaou op te staan.
Dacht meer aan Curaçao...... :mrgreen:
nou was de eigenaar van de First Curaçao International Bank ook al afkomstig uit Nijmegen, John Deuss, ook bekend van Transworld Oil wat in Berg en Dal zat en nog een RaRa aanslag gehad heeft vanwege de ontduiking van de apartheidsboycot. Ook steenrijk die vent.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door Nummer 11 »

Als Coca-Cola waar zou zijn, heb je natuurlijk wel echt een huge bedrijf achter je staan, die wel wat geld kunnen missen lijkt me.

Gebruikersavatar
vakkieN
Berichten: 605
Lid geworden op: wo 14 mei 2008, 14:48
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door vakkieN »

Op Omroep Gelderland was het al te lezen dat NEC een bijzonder sponsordeal aan gaat. NEC gaat samenwerken met de Antilliaanse zakenman Gregory Elias. Elias die te boek staat als de rijkste man van de Antillen gaat een slordige 1,5 miljoen euro in ons cluppie steken. Dit verdeeld over 3 seizoenen. Maar niet alleen NEC is gebaat bij de komst van Elias. Zo is Elias ook betrokken bij vele (kinder)projecten en steekt hij veel geld in liefdadigheid. NEC-supporters vragen zich ondertussen hardop af wat er op het shirt van ons NEC komt te staan. Na wat navraag bij NEC blijkt er een logo van de stichting van Elias op te komen staan. Enig probleempje is dat het beeldmerk van de stichting van Elias nog niet klaar is. We moeten dus nog even geduld hebben.
Aldus DTH

Klinkt nog steeds erg wazig. Weet iemand hoe laat we meer weten, ik word steeds nieuwsgieriger

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door Ron Delgado »

Roel schreef:Een mooiere sponsor dan Coca Cola kan ik me bijna niet voorstellen.
Die zullen het bieropdetribuneverbod wel willen handhaven.
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
Veugel
Berichten: 1136
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 18:21
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door Veugel »

Ik hoop niet dat er geelzwarte elementen in het nieuwe logo komen te zitten. Verder 1,5 miljoen over 3 jaar is toch niet zoveel? Maar zullen nog wel heleboel andere dingen achter zitten vertrouw NEC wel dat ze een goede deal gemaakt hebben.

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3605
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door Justian »

Veugel schreef:Ik hoop niet dat er geelzwarte elementen in het nieuwe logo komen te zitten. Verder 1,5 miljoen over 3 jaar is toch niet zoveel? Maar zullen nog wel heleboel andere dingen achter zitten vertrouw NEC wel dat ze een goede deal gemaakt hebben.
pfff...5 ton per jaar extra bovenop je sponsor inkomsten!!
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

N.E.C.-till-i-die
Berichten: 2288
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door N.E.C.-till-i-die »

Maar als de naam op et shirt komt is het tog hoofdsponsor?

Gebruikersavatar
Yannick
Berichten: 666
Lid geworden op: wo 16 jan 2008, 19:27
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door Yannick »

N.E.C.-till-i-die schreef:Maar als de naam op et shirt komt is het tog hoofdsponsor?
Gedeeld hoofdsponsorschap? Zoals een tijdje geleden ook in de kraag en op de achterkant vh shirt verschillende sponsoren stonden misschien?

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3605
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door Justian »

N.E.C.-till-i-die schreef:Maar als de naam op et shirt komt is het tog hoofdsponsor?
:???: waarom kan toch ook achter op het shirt als "subsponsor"...
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

N.E.C.-till-i-die
Berichten: 2288
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door N.E.C.-till-i-die »

owjah, niet over nagedacht :lol:

Gebruikersavatar
Yannick
Berichten: 666
Lid geworden op: wo 16 jan 2008, 19:27
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door Yannick »

N.E.C.-till-i-die schreef:owjah, niet over nagedacht :lol:
Maarja, vandaag zouden we er ook meer over horen toch?

raar-ventje
Berichten: 129
Lid geworden op: zo 20 apr 2008, 15:00
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door raar-ventje »

5 ton om op een kraagje te mogen staan? :nut: maar het is natuurlijk altijd een wereld van vraag/aanbod. stel dat half vermogend Nederland op ons mooie shirt wil staan zal er wel met flink geld gesmeten moeten worden. :thumbsup:

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door T.I.G.O. »

Op 5 juni 2000 is in de Volkskrant een artikel van de hand van Schoorl verschenen onder de kop "De N.V. Patrick Kluivert". Het artikel bevat onder meer de volgende passage:
"Intertrust, dat op hetzelfde adres in Curaçao is gevestigd, staat als enige bestuurder van Mighty Forest Corporation vermeld. 'Chairman' van dit zogenoemde trustkantoor is Gregory E. Elias, bekend als voorzitter van de Vereniging Offshore Belangen (VOB). Deze 47-jarige invloedrijke en - naar verluidt - omstreden Antilliaan speelt een belangrijke rol in de 'Ántillenroute'. Drie jaar geleden raakte Elias betrokken bij de beursfraudezaak. Justitie haalde uit zijn kantoor een dossier van de onderneming ESC Effecten - dat op hetzelfde adres als Mighty Forest Corporation is gevestigd. Eén van de hoofdverdachten uit de beursfraudezaak, Dirk de G., was net als Elias verbonden aan ESC. Dirk de G. zou dit bedrijf hebben gebruikt om zwart geld wit te wassen. Ook maakte Elias voor Peter Graf, de vader van oud-tennisster Steffi, voor haar reclame-inkomsten een fiscale constructie via Nederland en de Antillen. De Duitse belastingdienst keurde de gang van zaken af en Graf werd vanwege ontduiking tot langdurige gevangenisstraf veroordeeld."
Bij faxbericht van 5 juni 2000 heeft mr. Frielink de bezwaren van klager tegen de publicatie aan verweerders kenbaar gemaakt en rectificatie verzocht. Schoorl heeft dit verzoek bij faxbericht van 9 juni 2000 afgewezen. Op het herhaalde verzoek tot rectificatie, dat mr. Frielink per faxbericht diezelfde dag tot verweerders heeft gericht, hebben verweerders niet gereageerd

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door T.I.G.O. »

FF google gebruiken en er komen veel artikelen over Elias tevoorschijn.

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door Ron Delgado »

Ik hoop dat NEC weet wat het doet...
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door tweety »

T.I.G.O. schreef:FF google gebruiken en er komen veel artikelen over Elias tevoorschijn.
was mij gister ook al opgevallen maar ik wilde de boel niet opruien , maar aan de andere kant als de vader van Steffi Graf daardoor een aantal jaren vast zit ik kan me hier nog een aantal mensen herinneren die graag een tijdje van Leen afwilde ;)
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bertje, zoete aardbei en 14 gasten