Hoofdsponsor

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Niels
Berichten: 137
Lid geworden op: do 10 jan 2008, 15:47
Contacteer:

Hoofdsponsor

Bericht door Niels »

Dinsdag zou bekend worden wie de nieuwe hoofdsponser wordt....
Volgens OG wordt het een 'mooie'.....

Ben benieuwd wat er de komende weken gaat komen, er zal veel duidelijk worden voor volgend seizoen!

:sjaal:

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door arie1 »

mooie nieuwe sponsor, team bij elkaar houden en 2 versterkingen erbij :sjaal: :sjaal:

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door Stefannec »

Niemand weet iets er van van die nieuwe sponser.
Jippiekajee motherfucker!!!

jobo
Berichten: 394
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 22:10
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door jobo »

NEC strikt bijzondere hoofdsponsor

NIJMEGEN - NEC heeft de nieuwe hoofdsponsor voor de komende drie seizoenen gevonden. Het zou gaan om investeerder Gerard van de Tweel uit Nijkerk.

Van den Tweel is veel actief op de Nederlandse Antillen en in diverse liefdadigheids-, milieu-, en gezondheidsprojecten. Hij verdiende zijn vermogen in het supermarkt-, en hotelwezen. Een bekend project is het Bon Dia huis voor zieke kinderen.

Om hoeveel geld het gaat is niet duidelijk. Er zou een staffel inzitten die prestatie-afhankelijk is. Ook de naam op het shirt is nog niet bekend.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door T.I.G.O. »

Aha,daarom liep je zo sniekie rond het stadion vanmiddag......op zoek naar scoops zeker :mrgreen:

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door Danish Dynamite »

T.I.G.O. schreef:Aha,daarom liep je zo sniekie rond het stadion vanmiddag......op zoek naar scoops zeker :mrgreen:
Volgens mij wordt het tijd dat jij je onderschrift aan gaat passen... ;) :mrgreen: :sjaal:

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door T.I.G.O. »

Je hebt gelijk,is al gewijzigd :tong:

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door Danish Dynamite »

T.I.G.O. schreef:Je hebt gelijk,is al gewijzigd :tong:
:beer: :mrgreen:

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4993
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door OAFFERE »

nec heeft het gat in de begroting, dat dreigde te ontstaan na het vertrek van hoofdsposor jib, opgevuld met een nieuwe geldschieter. Komende 3 jaar wordt de nijmeegse uefa cup deelnemer gesteund door een investeerder die zich op de nederlandse antillen inzet voor kansarme jeugd. het zou gaan om een bedrag van 1,5 miljoen euro per jaar.

Gebruikersavatar
waalkade
Berichten: 1668
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 19:52

Re: Sponsors

Bericht door waalkade »

Antillen>Looyen, zou zijn bondcoachschap dan toch vruchten afwerpen
De Goffert, het hart van Nijmegen

Soet
Berichten: 71
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 19:11
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door Soet »

Kruidenierszoon Van den Tweel (62 jaar), geschat vermogen: 73 miljoen euro, staat aan het hoofd van een onderneming die werk biedt aan meer dan zevenhonderd mensen op de Veluwe. De geboren Nijkerker bezit vijf Albert Heijn franchisewinkels en enkele hotels. ‘Mijn werkweek begint maandagochtend en eindigt zondagavond.’ De ondernemer zet zich in zijn vrije tijd in voor diverse goede doelen. Zijn betrokkenheid bij Villa Bon Dia heeft een meer persoonlijke achtergrond. Van den Tweel weet hoe belangrijk het is voor een gezin om bij te komen na een nare gebeurtenis. Twaalf jaar geleden overleed zijn toen 15-jarige zoon, de jongste van drie kinderen, als gevolg van een auto-ongeluk. ‘Mijn vrouw zat maar thuis te piekeren. Ik overtuigde haar ervan dat ze weer actief moest worden, dat het leven door gaat.’

Gebruikersavatar
De Bloedkuul
Berichten: 550
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door De Bloedkuul »

Als dat bedrag van 1,5 Miljoen per jaar klopt, dan zou dat dus betekenen dat dat 2x zoveel is als dat Jiba sponsort. :nut:

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door arie1 »

wil je mee met sub top en selectie bij elkaar kunnen houden dan is zo'n bedrag ook minimaal nodig.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door Demtsjenko »

goede zaak (letterlijk) en perfect getimed van de sponsor... europees voetbal halen en jezelf kenbaar maken.
ook goed op tijd van NEC... duidelijk geen haastklus.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door necnmgn »

De Bloedkuul schreef:Als dat bedrag van 1,5 Miljoen per jaar klopt, dan zou dat dus betekenen dat dat 2x zoveel is als dat Jiba sponsort. :nut:
zulke bedragen zijn inmiddels ook wel nodig wil je mee met de subtop. maar neemt niet weg dat het een goede deal zou zijn :sjaal:

Gebruikersavatar
Steev
Berichten: 1308
Lid geworden op: vr 06 jul 2007, 11:42
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door Steev »

Drie seizoenen, zeer goede zaak als het jaarlijkse sponsorbedrag tenminste klopt!
Hulde, w.s. aan Leen dan toch wel..

jbnmgn

Re: Sponsors

Bericht door jbnmgn »

De Bloedkuul schreef:Als dat bedrag van 1,5 Miljoen per jaar klopt, dan zou dat dus betekenen dat dat 2x zoveel is als dat Jiba sponsort. :nut:
Klopt, Jiba sponsorde NEC dacht ik voor 9 ton. Dus de begroting kan omhoog bijgesteld worden. Als v Boekhoorn zich nu ook laat meeslepen dan komt het helemaal goed.

N.E.C.-till-i-die
Berichten: 2288
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door N.E.C.-till-i-die »

jbnmgn schreef:
De Bloedkuul schreef:Als dat bedrag van 1,5 Miljoen per jaar klopt, dan zou dat dus betekenen dat dat 2x zoveel is als dat Jiba sponsort. :nut:
Klopt, Jiba sponsorde NEC dacht ik voor 9 ton. Dus de begroting kan omhoog bijgesteld worden. Als v Boekhoorn zich nu ook laat meeslepen dan komt het helemaal goed.
8 ton zelfs, zie detrouwehonden.nl

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door tweety »

maar dat contract met Jiba liep toch ook nog een jaar door?
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

jbnmgn

Re: Sponsors

Bericht door jbnmgn »

tweety schreef:maar dat contract met Jiba liep toch ook nog een jaar door?
Volgens mij was het een optie voor nog een jaar, en omdat ze overgenomen worden/zijn door een andere reisorganisatie vervalt die optie natuurlijk.

sanchez-torres
Berichten: 879
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:00
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door sanchez-torres »

Nee, jiba had optie voor nog een jaar maar die lichtten ze niet. Zijn samengegaan met sunweb, de focus gaat daar op NAC.

jbnmgn

Re: Sponsors

Bericht door jbnmgn »

Soet schreef:Kruidenierszoon Van den Tweel (62 jaar), geschat vermogen: 73 miljoen euro, staat aan het hoofd van een onderneming die werk biedt aan meer dan zevenhonderd mensen op de Veluwe. De geboren Nijkerker bezit vijf Albert Heijn franchisewinkels en enkele hotels. ‘Mijn werkweek begint maandagochtend en eindigt zondagavond.’ De ondernemer zet zich in zijn vrije tijd in voor diverse goede doelen. Zijn betrokkenheid bij Villa Bon Dia heeft een meer persoonlijke achtergrond. Van den Tweel weet hoe belangrijk het is voor een gezin om bij te komen na een nare gebeurtenis. Twaalf jaar geleden overleed zijn toen 15-jarige zoon, de jongste van drie kinderen, als gevolg van een auto-ongeluk. ‘Mijn vrouw zat maar thuis te piekeren. Ik overtuigde haar ervan dat ze weer actief moest worden, dat het leven door gaat.’
Die meneer van den Tweel zal v Boekhoorn dan ook wel kennen, want in die wereld is het toch allemaal "ons kent ons" dus wie weet waar dat nog toe lijdt.

jbnmgn

Re: Sponsors

Bericht door jbnmgn »

sanchez-torres schreef:Nee, jiba had optie voor nog een jaar maar die lichtten ze niet. Zijn samengegaan met sunweb, de focus gaat daar op NAC.
Dat zeg ik: GAMMA :mrgreen:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door burp »

klinkt goed, maar ook wel een klein beetje dubieus.

Zou niet weten wat er op het shirt komt en niet te hopen dat het zo;n harry mens club als palm invest blijkt te zijn die halverwege over de kop gaat.

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Sponsors

Bericht door tweety »

sanchez-torres schreef:Nee, jiba had optie voor nog een jaar maar die lichtten ze niet. Zijn samengegaan met sunweb, de focus gaat daar op NAC.
dat is mooi kut , geen reizen meer in de rust :bigcry: ik had bewust nog niet geboekt
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: de Goffert en 16 gasten