Hoofdsponsor

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7108
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Hoofdsponsor

Bericht door jetipo »

Ik vrees dat het nu echt tijd wordt om je perceptie tov NEC drastisch aan te passen:

- hoofdsponsor weg
- moeilijk een nieuwe te vinden
- sowieso geen kampioen dit jaar
- misschien niet eens een periodetitel
- tegenvallende spelers (en trainer)
- geen aankoop stadion
- teruglopende toeschouwersaantallen
- grauwe middenmotor eerstedivisie
- de komende jaren zeker geen zicht op eredivisie

Maw: terug naar de jaren 80. Ik ga mijn 'mindset' (vreselijke modeterm) vast proberen aan te passen.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32794
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Hoofdsponsor

Bericht door bertje »

Tiel schreef:
di 16 okt 2018, 10:54
Wat is mijn fout dan? Ik heb al uitgelegd wat ik met " je kunt beter iets anders gaan doen" bedoelde.

Een hoofdsponsor afzeggen omdat ze failliet gaan na afloop van je verbintenis vind ik totaal onlogisch.
Leg dan eens uit wat je met "je hebt er ook naast gezeten" bedoelt?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Hoofdsponsor

Bericht door Tiel »

bertje schreef:
di 16 okt 2018, 10:57
Tiel schreef:
di 16 okt 2018, 10:54
Wat is mijn fout dan? Ik heb al uitgelegd wat ik met " je kunt beter iets anders gaan doen" bedoelde.

Een hoofdsponsor afzeggen omdat ze failliet gaan na afloop van je verbintenis vind ik totaal onlogisch.
Leg dan eens uit wat je met "je hebt er ook naast gezeten" bedoelt?
Omdat zijn bewering over de eerste verbintenis ging. Het is nu tijdens de 2e verbintenis pas fout gegaan.
De eerste verbintenis afzeggen of niet aangaan zou dus heel dom geweest zijn. Je had dan geen sponsor gehad.

Nogmaals er vanuit gaande dat die jaren wel voldaan zijn, maar waarom zou je anders een nieuwe verbintenis aangaan.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32794
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Hoofdsponsor

Bericht door bertje »

Tiel schreef:
di 16 okt 2018, 11:05
bertje schreef:
di 16 okt 2018, 10:57
Tiel schreef:
di 16 okt 2018, 10:54
Wat is mijn fout dan? Ik heb al uitgelegd wat ik met " je kunt beter iets anders gaan doen" bedoelde.

Een hoofdsponsor afzeggen omdat ze failliet gaan na afloop van je verbintenis vind ik totaal onlogisch.
Leg dan eens uit wat je met "je hebt er ook naast gezeten" bedoelt?
Omdat zijn bewering over de eerste verbintenis ging. Het is nu tijdens de 2e verbintenis pas fout gegaan.
Ik zal zijn uitspraak nog eens erbij pakken.
pjottr schreef:
vr 08 jul 2016, 13:54
Heb eens even snel gekeken.
NEC doet er verstandig aan het geld meteen te beuren.
Op hetzelfde adres zitten nog 56 bv'tjes naast 14 bv'tjes die niet meer bestaan.
Ze ztitten gevestigd in een kantoorpand met flexplekken.....
Ik ben zeer positief en blij hiermee, maar ik ben ook voorzichtig.
Hij zegt helemaal niks over de verbintenis, alleen over de kredietwaardigheid van het bedrijf. Jij doet dit af als onzin, terwijl hij vanuit zijn professie alleen het bedrijf heeft bekeken. Hij zegt zelfs blij ermee te zijn, maar wel voorzichtig hierdoor..
Tiel schreef:
di 16 okt 2018, 11:05
De eerste verbintenis afzeggen of niet aangaan zou dus heel dom geweest zijn. Je had dan geen sponsor gehad.
Zeg me maar waar hij dat beweert, hij zegt zelfs dat hij er blij mee is.
Tiel schreef:
di 16 okt 2018, 11:05
Nogmaals er vanuit gaande dat die jaren wel voldaan zijn, maar waarom zou je anders een nieuwe verbintenis aangaan.
Dus jij denkt dat financiële problemen bij een bedrijf van de ene op de andere dag komen? Er gaat echt wel een periode overheen voor je surseance van betaling aanvraagt..
En misschien dat NEC het een aanvaardbaar risico vond om met deze partij door te gaan na een prettige eerdere samenwerking, misschien betalen ze het meeste, blijkbaar ondersteunen ze ook heel veel maatschappelijke projecten waar NEC aan deelneemt. Allemaal redenen om met ze door te gaan zo lang ze betalen.

Maar is het dus echt zo moeilijk om toe te geven dat Pjottr het destijds wel goed had ingeschat? Fouten maken is menselijk hoor..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Hoofdsponsor

Bericht door Legendario »

Tiel schreef:
di 16 okt 2018, 10:47
TT schreef:
di 16 okt 2018, 10:45
Mijn god.....het is zo simpel als iets: Pjottr was destijds al bang dat dit zou gebeuren. En zie, zijn angst (onderbouwd door de cijfers die hij toen opduikelde) blijkt gegrond. Goed gezien van Pjotrr dus. :tu:
Hadden we dan 2 jaar zonder sponsor moeten spelen? Hij heeft gelijk als NEC nog nooit zijn geld heeft gehad. Ik ga er vanuit dat er over de eerste 2 jaar wel voldaan is omdat je anders geen nieuwe verbintenis aan gaat.

Ik ga er ook vanuit dat de hoofdsponsoren niet in rijen van 3 opgesteld staan.
Bij een contractverlenging kijk je dat toch opnieuw na? Het gaat hier om enkele tonnen. En als het twee jaar geleden al twijfelachtig was, check je dat toch helemaal?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Hoofdsponsor

Bericht door Tiel »

bertje schreef:
di 16 okt 2018, 11:35
Tiel schreef:
di 16 okt 2018, 11:05
bertje schreef:
di 16 okt 2018, 10:57
Tiel schreef:
di 16 okt 2018, 10:54
Wat is mijn fout dan? Ik heb al uitgelegd wat ik met " je kunt beter iets anders gaan doen" bedoelde.

Een hoofdsponsor afzeggen omdat ze failliet gaan na afloop van je verbintenis vind ik totaal onlogisch.
Leg dan eens uit wat je met "je hebt er ook naast gezeten" bedoelt?
Omdat zijn bewering over de eerste verbintenis ging. Het is nu tijdens de 2e verbintenis pas fout gegaan.
Ik zal zijn uitspraak nog eens erbij pakken.
pjottr schreef:
vr 08 jul 2016, 13:54
Heb eens even snel gekeken.
NEC doet er verstandig aan het geld meteen te beuren.
Op hetzelfde adres zitten nog 56 bv'tjes naast 14 bv'tjes die niet meer bestaan.
Ze ztitten gevestigd in een kantoorpand met flexplekken.....
Ik ben zeer positief en blij hiermee, maar ik ben ook voorzichtig.
Hij zegt helemaal niks over de verbintenis, alleen over de kredietwaardigheid van het bedrijf. Jij doet dit af als onzin, terwijl hij vanuit zijn professie alleen het bedrijf heeft bekeken. Hij zegt zelfs blij ermee te zijn, maar wel voorzichtig hierdoor..
Tiel schreef:
di 16 okt 2018, 11:05
De eerste verbintenis afzeggen of niet aangaan zou dus heel dom geweest zijn. Je had dan geen sponsor gehad.
Zeg me maar waar hij dat beweert, hij zegt zelfs dat hij er blij mee is.
Tiel schreef:
di 16 okt 2018, 11:05
Nogmaals er vanuit gaande dat die jaren wel voldaan zijn, maar waarom zou je anders een nieuwe verbintenis aangaan.
Dus jij denkt dat financiële problemen bij een bedrijf van de ene op de andere dag komen? Er gaat echt wel een periode overheen voor je surseance van betaling aanvraagt..
En misschien dat NEC het een aanvaardbaar risico vond om met deze partij door te gaan na een prettige eerdere samenwerking, misschien betalen ze het meeste, blijkbaar ondersteunen ze ook heel veel maatschappelijke projecten waar NEC aan deelneemt. Allemaal redenen om met ze door te gaan zo lang ze betalen.

Maar is het dus echt zo moeilijk om toe te geven dat Pjottr het destijds wel goed had ingeschat? Fouten maken is menselijk hoor..
Prima hij had het goed ingeschat. 10 met een griffel.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Hoofdsponsor

Bericht door Tiel »

Legendario schreef:
di 16 okt 2018, 11:37
Tiel schreef:
di 16 okt 2018, 10:47
TT schreef:
di 16 okt 2018, 10:45
Mijn god.....het is zo simpel als iets: Pjottr was destijds al bang dat dit zou gebeuren. En zie, zijn angst (onderbouwd door de cijfers die hij toen opduikelde) blijkt gegrond. Goed gezien van Pjotrr dus. :tu:
Hadden we dan 2 jaar zonder sponsor moeten spelen? Hij heeft gelijk als NEC nog nooit zijn geld heeft gehad. Ik ga er vanuit dat er over de eerste 2 jaar wel voldaan is omdat je anders geen nieuwe verbintenis aan gaat.

Ik ga er ook vanuit dat de hoofdsponsoren niet in rijen van 3 opgesteld staan.
Bij een contractverlenging kijk je dat toch opnieuw na? Het gaat hier om enkele tonnen. En als het twee jaar geleden al twijfelachtig was, check je dat toch helemaal?
:withstupid: Mag ik zeker hopen ja. Wellicht dacht men beter iets dan niets, God zegene de greep.

NU is er wel plaats voor een opstartende Spaanse hotelketen. Dat dan weer wel.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7108
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Hoofdsponsor

Bericht door jetipo »

Fijn dat men zoveel moeite doet om iemands zijn gelijk te bewijzen. Het is al erg genoeg dat hij gelijk heeft gekregen. Lijkt me op dit moment wel het minst belangrijke....
Laatst gewijzigd door jetipo op di 16 okt 2018, 12:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15932
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Hoofdsponsor

Bericht door pjottr »

:withstupid:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Hoofdsponsor

Bericht door Tiel »

jetipo schreef:
di 16 okt 2018, 12:30
Fijn dat men zoveel moeite doet om iemands zijn gelijk te bewijzen. Het is al erg genoeg dat hij gelijk heeft gekregen. Lijkt me op dit moment wel het minst belangrijke....
Daar gaat het niet om joh. Het gaat om mij. Ik heb toen een opmerking gemaakt, andere wel een stuk of 5 maar daar hoor je niemand over.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13357
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Hoofdsponsor

Bericht door Pol »

Tiel schreef:
di 16 okt 2018, 11:05
bertje schreef:
di 16 okt 2018, 10:57
Tiel schreef:
di 16 okt 2018, 10:54
Wat is mijn fout dan? Ik heb al uitgelegd wat ik met " je kunt beter iets anders gaan doen" bedoelde.

Een hoofdsponsor afzeggen omdat ze failliet gaan na afloop van je verbintenis vind ik totaal onlogisch.
Leg dan eens uit wat je met "je hebt er ook naast gezeten" bedoelt?
Omdat zijn bewering over de eerste verbintenis ging. Het is nu tijdens de 2e verbintenis pas fout gegaan.
De eerste verbintenis afzeggen of niet aangaan zou dus heel dom geweest zijn. Je had dan geen sponsor gehad.

Nogmaals er vanuit gaande dat die jaren wel voldaan zijn, maar waarom zou je anders een nieuwe verbintenis aangaan.
Je bent er heel stellig over Tiel en ik hoop van ganser harte dat aan alle verplichtingen uit de eerste twee jaar is voldaan, maar er zijn ontieglijk veel voorbeelden waar bedrijven het schip in gaan met een te grote mate van vertrouwen, vaak omdat het alternatief nog veel minder is (i.e. we hebben niemand anders)

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Hoofdsponsor

Bericht door Tiel »

Pol schreef:
di 16 okt 2018, 15:12
Tiel schreef:
di 16 okt 2018, 11:05
bertje schreef:
di 16 okt 2018, 10:57
Tiel schreef:
di 16 okt 2018, 10:54
Wat is mijn fout dan? Ik heb al uitgelegd wat ik met " je kunt beter iets anders gaan doen" bedoelde.

Een hoofdsponsor afzeggen omdat ze failliet gaan na afloop van je verbintenis vind ik totaal onlogisch.
Leg dan eens uit wat je met "je hebt er ook naast gezeten" bedoelt?
Omdat zijn bewering over de eerste verbintenis ging. Het is nu tijdens de 2e verbintenis pas fout gegaan.
De eerste verbintenis afzeggen of niet aangaan zou dus heel dom geweest zijn. Je had dan geen sponsor gehad.

Nogmaals er vanuit gaande dat die jaren wel voldaan zijn, maar waarom zou je anders een nieuwe verbintenis aangaan.
Je bent er heel stellig over Tiel en ik hoop van ganser harte dat aan alle verplichtingen uit de eerste twee jaar is voldaan, maar er zijn ontieglijk veel voorbeelden waar bedrijven het schip in gaan met een te grote mate van vertrouwen, vaak omdat het alternatief nog veel minder is (i.e. we hebben niemand anders)
Met een leeg shirt vind je sneller een nieuwe sponsor dan met een shirt waarop en een staat die al 2 jaar niet voldaan heeft. Nogmaals ik kan het mij niet voorstellen, mocht het wel zo zijn dan zijn ze op het Stadionplein totaal ongeschikt.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10509
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Hoofdsponsor

Bericht door TT »

Tiel schreef:
di 16 okt 2018, 14:16
jetipo schreef:
di 16 okt 2018, 12:30
Fijn dat men zoveel moeite doet om iemands zijn gelijk te bewijzen. Het is al erg genoeg dat hij gelijk heeft gekregen. Lijkt me op dit moment wel het minst belangrijke....
Daar gaat het niet om joh. Het gaat om mij. Ik heb toen een opmerking gemaakt, andere wel een stuk of 5 maar daar hoor je niemand over.
Heel misschien komt het omdat jij ook nog wel eens mensen op hun ongelijk wijst. Dat is je goed recht overigens, maar dan kun je ook wel eens een 'gebbetje' terug verwachten. Maar goed, laten we vooral hopen dat de ellende voor NEC beperkt blijft.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Hoofdsponsor

Bericht door flipsen »

Mag iedereen die een shirt heeft gekocht met de sponsor op de borst deze omruilen als er een nieuwe ( of geen) sponsor komt..
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4385
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Hoofdsponsor

Bericht door Nummer 11 »

flipsen schreef:
di 16 okt 2018, 16:06
Mag iedereen die een shirt heeft gekocht met de sponsor op de borst deze omruilen als er een nieuwe ( of geen) sponsor komt..
Ja tuurlijk.... nog een grotere financiële strop....

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Hoofdsponsor

Bericht door BennyT »

Wat een Kut sponsor, wat een kut sponsor, wat hebben wij toch een KUT sponsor!!!

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Hoofdsponsor

Bericht door flipsen »

BennyT schreef:
di 16 okt 2018, 16:22
Wat een Kut sponsor, wat een kut sponsor, wat hebben wij toch een KUT sponsor!!!
Was toch een borstsponsor ..
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16538
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Hoofdsponsor

Bericht door jackkreta »

flipsen schreef:
di 16 okt 2018, 16:32
BennyT schreef:
di 16 okt 2018, 16:22
Wat een Kut sponsor, wat een kut sponsor, wat hebben wij toch een KUT sponsor!!!
Was toch een borstsponsor ..
Borstensponsor.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22775
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Hoofdsponsor

Bericht door burp »

Leuk stuk van Bleum (waarom is die hier eigenlijk vertrokken?) op DTH over de shirtsponsoring door de jaren heen. Volgorde klopt niet helemaal en Flynth kwam via Van Teefelen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31793
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Hoofdsponsor

Bericht door vak Oost »

flipsen schreef:
di 16 okt 2018, 16:06
Mag iedereen die een shirt heeft gekocht met de sponsor op de borst deze omruilen als er een nieuwe ( of geen) sponsor komt..
Bewaar het shirtje maar voor je klein kinderen, kan je mooie verhalen vertellen over deze tijd :wink:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Hoofdsponsor

Bericht door Legendario »

burp schreef:
di 16 okt 2018, 19:34
Leuk stuk van Bleum (waarom is die hier eigenlijk vertrokken?) op DTH over de shirtsponsoring door de jaren heen. Volgorde klopt niet helemaal en Flynth kwam via Van Teefelen.
Inderdaad leuk stukje. Sponsoren zijn deels gekoppeld op basis van activiteit en daarom staan ze niet in helemaal in chronologische volgorde.

Ik mis wel Help Afrika in het rijtje, al was dat vrijwillig en maar heel kort (een wedstrijd?).
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15932
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Hoofdsponsor

Bericht door pjottr »

die ken ik niet....maar wat dacht je van die afschuwelijke shirts met Steps

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Hoofdsponsor

Bericht door Legendario »

pjottr schreef:
di 16 okt 2018, 21:35
die ken ik niet....maar wat dacht je van die afschuwelijke shirts met Steps
Dat was de bekerfinale toch? Hebben ze ook niet ooit een verloting gehouden?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Hoofdsponsor

Bericht door flipsen »

vak Oost schreef:
di 16 okt 2018, 20:21
flipsen schreef:
di 16 okt 2018, 16:06
Mag iedereen die een shirt heeft gekocht met de sponsor op de borst deze omruilen als er een nieuwe ( of geen) sponsor komt..
Bewaar het shirtje maar voor je klein kinderen, kan je mooie verhalen vertellen over deze tijd :wink:
Was een shirtje voor mn kleinkind ...
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22775
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Hoofdsponsor

Bericht door burp »

Hoezo heeft NEC aan Flexenergie BV eigenlijk toegestaan om de handelsnaam ''N.E.C. Energie'' te voeren?

https://www.faillissementsdossier.nl/nl ... e-b-v.aspx

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten