N.E.C R.I.P.

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C R.I.P.

Bericht door Curva »

BennyT schreef:
do 25 jul 2019, 09:09
jsentani schreef:
do 25 jul 2019, 06:48
Graag verder in de rubriek "In Memoriam ". Deze rubriek is NEC gerelateerd. Of heeft Rutger een blauwe maandag bij de jeugd van NEC gespeeld?
Rutger Worm...
Die bal hauer ingemotten

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: N.E.C R.I.P.

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:
wo 19 dec 2018, 17:46
RO schreef:
wo 19 dec 2018, 17:21
Curva schreef:
di 18 dec 2018, 10:31
Het zou niet mijn keuze zijn geweest qua actie maar zelf lekker helemaal niks doen en afwachten tot de verandering van binnenuit komt is ook niet iets dat de laatste jaren geweldig heeft bijgedragen aan oplossingen.
Vuilinszakken op een veld, bestormen van het stadion of een begravenis, allemaal niet heel erg chique maar er wordt wel een punt gemaakt door een groep die de club aan het hart gaat.
En dan ook nog de insinuatie dat die groep wellicht verantwoordelijk zou zijn voor het wegblijven van sponsoren....als die al niet wegblijven vanwege de wanorde binnen de club, het waardeloze voetbal, een uitgeleefd stadion zonder toekomst en de ene na de andere mislukte aankoop, dan blijven ze ook niet weg vanwege een minieme actie van enkele supporters.
Nogmaals, het zou niet mijn actie zijn maar iedereen mag zijn gevoel uiten over hoe het gaat en volgens mij hadden al die gasten die wél hebben meegedaan het hart op de goede plek, en juist op die mensen moeten we ook zuinig zijn.
LOL: dus jij beweert dat de keuzes van spelersmateriaal, trainer, technisch directeur, algemeen directeur allemaal beter waren toen we ons plaatsten voor Europees Voetbal met Mario Been? of die gouden tijd met Neeskens. Nee, helaas hangt het veelal samen met opportunisme en dat zaken net even goed vallen. Die Mario Been die er niets van kon en half jaar later de koning was met NEC: dat was toch 2x dezelfde Mario Been en die had 2x hetzelfde materiaal aan spelers. Ik zie zomaar dat Jack de Gier na de winterstop wel in de winning mood komt en wij weer boven komen drijven. En als je nu denkt dat die doodskisten enige bijdrage hebben aan het moraal, voetbalkwaliteiten, besturing van club, opzet trainingen, etc. dan haal ik je graag uit die droom. Er verandert niets totdat op het veld de resultaten beter worden.
Been had een selectie waarmee je nu moeiteloos bij de eerste 5 eredivisie zou eindigen.En kan jij mij aangeven wat Been na NEC(alweer bijna 10 jaar geleden) heeft bereikt.Ik zie vooral een ietwat corpulent mannetje die zijn zakken als analist heeft gevuld.Been kwam op precies de juiste tijd in Nijmegen,het geld was niet aan te slepen,alles kon.We hebben gezien wat daar de keerzijde van was.
Een NEC selectie die goed genoeg is voor P5 in de eredivisie ? 2008 was meer geluk dan wijsheid !
Alles komt goed !!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten