Hij vertelde juist veel. NEC wil naar de top. NEC heeft een veldmanager aangetrokken, Wilco kondigt aan dat afscheid genomen gaat worden van trouwe krachten. Als ik Theo van Benthem was, zou ik alvast een uitkering aanvragen. Wilco formuleert nieuwe doelstellingen: de komende 4 jaar minimaal 1x Europees voetbal. Raadselachtig is de bewering dat Sandler op een hoog niveau heeft gevoetbald. Waar en wanneer dan? Verder heeft Wilco een Boekhoorn helemaal ingepalmd met de Wilco-visie: geld inbrengen voor NEC is niet alleen voor de club en prestaties, maar ook en voornamelijk voor stad en regio.
Wilco van Schaik
Re: Wilco van Schaik
Re: Wilco van Schaik
Vind wel dat Wilco het ''Eredivisie'' niveau op een paar punten tekort laat schieten.
Eigenlijk alles wat met supporterszaken te maken hebben is gewoon van een triest niveau.
Merchandise nooit op voorraad, webshop niks op voorraad, aangesloten partners die nog op de site staan maar wie ook niks van NEC meer verkopen.
Eten/drinken is en blijft een drama in het stadion.
Verwarming? Mag wel terug gehangen worden nou we torenhogen prijzen betalen voor onze seizoenkaarten.
Telefonisch contact, heb de afgelopen keren altijd 20+ minuten moeten wachten, daarna zelf de hoorn er maar telkens opgegooid.
Op de site kun je ook niks regelen, je moet maar telkens vrij nemen en naar het stadion komen.
Dat soort dingen hebben ze hier bij de plaatselijke amateurs toch echt beter ingericht.
Eigenlijk alles wat met supporterszaken te maken hebben is gewoon van een triest niveau.
Merchandise nooit op voorraad, webshop niks op voorraad, aangesloten partners die nog op de site staan maar wie ook niks van NEC meer verkopen.
Eten/drinken is en blijft een drama in het stadion.
Verwarming? Mag wel terug gehangen worden nou we torenhogen prijzen betalen voor onze seizoenkaarten.
Telefonisch contact, heb de afgelopen keren altijd 20+ minuten moeten wachten, daarna zelf de hoorn er maar telkens opgegooid.
Op de site kun je ook niks regelen, je moet maar telkens vrij nemen en naar het stadion komen.
Dat soort dingen hebben ze hier bij de plaatselijke amateurs toch echt beter ingericht.
Re: Wilco van Schaik
Hij geeft toch aan dat ze er aan werken? Er mensen zijn gehaald die het naar een hoger niveau moeten brengen. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Er zal nog genoeg beter kunnen.DRS schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:03Vind wel dat Wilco het ''Eredivisie'' niveau op een paar punten tekort laat schieten.
Eigenlijk alles wat met supporterszaken te maken hebben is gewoon van een triest niveau.
Merchandise nooit op voorraad, webshop niks op voorraad, aangesloten partners die nog op de site staan maar wie ook niks van NEC meer verkopen.
Eten/drinken is en blijft een drama in het stadion.
Verwarming? Mag wel terug gehangen worden nou we torenhogen prijzen betalen voor onze seizoenkaarten.
Telefonisch contact, heb de afgelopen keren altijd 20+ minuten moeten wachten, daarna zelf de hoorn er maar telkens opgegooid.
Op de site kun je ook niks regelen, je moet maar telkens vrij nemen en naar het stadion komen.
Dat soort dingen hebben ze hier bij de plaatselijke amateurs toch echt beter ingericht.
Daarbij, de fanshop is aangepakt. De shirts waren er op de Open Dag en afgelopen zondag bij de 1e wedstrijd. Eten en drinken is al langer een probleem, maar naast uitbreiding van de bar (extra tappunt) is er nu het biermannetje op de tribune. Dat het nog altijd beter kan klopt, dat ligt bij ook bij dat kind Yevi en bij YveY. De verwarming is kul, heeft nooit verschil gemaakt, ook al stond deze aan. Dat is ook iets voor het nieuwe stadion. Ik heb in de afgelopen 1,5 maand NEC gebeld en had binnen 2 minuten iemand aan de lijn met een prima antwoord. Zo kan het dus ook.
Re: Wilco van Schaik
Alleen jammer dat de frikadellen oud en droog zijn dat is wel een aandachtspuntje ….E.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:14Hij geeft toch aan dat ze er aan werken? Er mensen zijn gehaald die het naar een hoger niveau moeten brengen. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Er zal nog genoeg beter kunnen.DRS schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:03Vind wel dat Wilco het ''Eredivisie'' niveau op een paar punten tekort laat schieten.
Eigenlijk alles wat met supporterszaken te maken hebben is gewoon van een triest niveau.
Merchandise nooit op voorraad, webshop niks op voorraad, aangesloten partners die nog op de site staan maar wie ook niks van NEC meer verkopen.
Eten/drinken is en blijft een drama in het stadion.
Verwarming? Mag wel terug gehangen worden nou we torenhogen prijzen betalen voor onze seizoenkaarten.
Telefonisch contact, heb de afgelopen keren altijd 20+ minuten moeten wachten, daarna zelf de hoorn er maar telkens opgegooid.
Op de site kun je ook niks regelen, je moet maar telkens vrij nemen en naar het stadion komen.
Dat soort dingen hebben ze hier bij de plaatselijke amateurs toch echt beter ingericht.
Daarbij, de fanshop is aangepakt. De shirts waren er op de Open Dag en afgelopen zondag bij de 1e wedstrijd. Eten en drinken is al langer een probleem, maar naast uitbreiding van de bar (extra tappunt) is er nu het biermannetje op de tribune. Dat het nog altijd beter kan klopt, dat ligt bij ook bij dat kind Yevi en bij YveY. De verwarming is kul, heeft nooit verschil gemaakt, ook al stond deze aan. Dat is ook iets voor het nieuwe stadion. Ik heb in de afgelopen 1,5 maand NEC gebeld en had binnen 2 minuten iemand aan de lijn met een prima antwoord. Zo kan het dus ook.
Risus abundat in ore stultorum
Re: Wilco van Schaik
Ik begrijp überhaupt niet dat je uitgerekend tijdens NEC een frikadel wilt eten Dan heb je nog altijd daarvoor of daarna een mogelijkheid bij de frietkraam of Eendracht. Maar misschien denk ik te gemakkelijk daarover. Als er maar drank isflipsen schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:25Alleen jammer dat de frikadellen oud en droog zijn dat is wel een aandachtspuntje ….E.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:14Hij geeft toch aan dat ze er aan werken? Er mensen zijn gehaald die het naar een hoger niveau moeten brengen. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Er zal nog genoeg beter kunnen.DRS schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:03Vind wel dat Wilco het ''Eredivisie'' niveau op een paar punten tekort laat schieten.
Eigenlijk alles wat met supporterszaken te maken hebben is gewoon van een triest niveau.
Merchandise nooit op voorraad, webshop niks op voorraad, aangesloten partners die nog op de site staan maar wie ook niks van NEC meer verkopen.
Eten/drinken is en blijft een drama in het stadion.
Verwarming? Mag wel terug gehangen worden nou we torenhogen prijzen betalen voor onze seizoenkaarten.
Telefonisch contact, heb de afgelopen keren altijd 20+ minuten moeten wachten, daarna zelf de hoorn er maar telkens opgegooid.
Op de site kun je ook niks regelen, je moet maar telkens vrij nemen en naar het stadion komen.
Dat soort dingen hebben ze hier bij de plaatselijke amateurs toch echt beter ingericht.
Daarbij, de fanshop is aangepakt. De shirts waren er op de Open Dag en afgelopen zondag bij de 1e wedstrijd. Eten en drinken is al langer een probleem, maar naast uitbreiding van de bar (extra tappunt) is er nu het biermannetje op de tribune. Dat het nog altijd beter kan klopt, dat ligt bij ook bij dat kind Yevi en bij YveY. De verwarming is kul, heeft nooit verschil gemaakt, ook al stond deze aan. Dat is ook iets voor het nieuwe stadion. Ik heb in de afgelopen 1,5 maand NEC gebeld en had binnen 2 minuten iemand aan de lijn met een prima antwoord. Zo kan het dus ook.
Re: Wilco van Schaik
Ik hoor nergens iets over dat soort zaken van Wilco hoor, alleen inderdaad Yvey die iets meer personeel en geïmproviseerde taps heeft gerealiseerd. Maar dat was al bekend. De Fanshop is al jaren drama, ik wil al 2 jaar een trainingsbroek van goeie kwaliteit met een NEC logo erop (vind ik fijn voor thuis). Nog nooit op voorraad geweest, zelfde verhaal over korte broeken. Super fijn als je die gewoon kon bestellen nou met dit warme weer. Vriend van mij zit al sinds vorige zomer daar na te kijken, ik niet want ik heb er nog een paar. Op de site stond dat Scholten in Malden aangesloten was, dat klopt want daar kwam ik vroeger ook altijd. Ik daarheen wat denk je? Ze hebben al 4 jaar geen artikelen meer ontvangen vanuit NEC.E.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:14Hij geeft toch aan dat ze er aan werken? Er mensen zijn gehaald die het naar een hoger niveau moeten brengen. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Er zal nog genoeg beter kunnen.DRS schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:03Vind wel dat Wilco het ''Eredivisie'' niveau op een paar punten tekort laat schieten.
Eigenlijk alles wat met supporterszaken te maken hebben is gewoon van een triest niveau.
Merchandise nooit op voorraad, webshop niks op voorraad, aangesloten partners die nog op de site staan maar wie ook niks van NEC meer verkopen.
Eten/drinken is en blijft een drama in het stadion.
Verwarming? Mag wel terug gehangen worden nou we torenhogen prijzen betalen voor onze seizoenkaarten.
Telefonisch contact, heb de afgelopen keren altijd 20+ minuten moeten wachten, daarna zelf de hoorn er maar telkens opgegooid.
Op de site kun je ook niks regelen, je moet maar telkens vrij nemen en naar het stadion komen.
Dat soort dingen hebben ze hier bij de plaatselijke amateurs toch echt beter ingericht.
Daarbij, de fanshop is aangepakt. De shirts waren er op de Open Dag en afgelopen zondag bij de 1e wedstrijd. Eten en drinken is al langer een probleem, maar naast uitbreiding van de bar (extra tappunt) is er nu het biermannetje op de tribune. Dat het nog altijd beter kan klopt, dat ligt bij ook bij dat kind Yevi en bij YveY. De verwarming is kul, heeft nooit verschil gemaakt, ook al stond deze aan. Dat is ook iets voor het nieuwe stadion. Ik heb in de afgelopen 1,5 maand NEC gebeld en had binnen 2 minuten iemand aan de lijn met een prima antwoord. Zo kan het dus ook.
Die verwarming in geen kul, ik voelde altijd wanneer die aanging en vond het vervolgens ook altijd een stuk minder koud!
Telefonisch vind ik het sowieso raar want de eerste 4 minuten hoor ik altijd het clublied als ''wachtmuziekje'' maar vervolgens hoor ik alleen nog maar gepiep en gekraak, altijd.
Ik moet altijd maar eerder vertrekken uit het werk om vervolgens bij het stadion afgesnauwd te worden door Pim.
Deze zomer 2x gebeurt met een groep vrienden erbij.
Terwijl Pim altijd vriendelijk was, lijkt het er nou op dat hij rustige dagen op kantoor wilt, wat wel een probleem is wat alles moet je daarzo regelen in mijn geval.
Re: Wilco van Schaik
Zo is dat , drank is belangrijker dan een dreuge del ……E.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:30Ik begrijp überhaupt niet dat je uitgerekend tijdens NEC een frikadel wilt eten Dan heb je nog altijd daarvoor of daarna een mogelijkheid bij de frietkraam of Eendracht. Maar misschien denk ik te gemakkelijk daarover. Als er maar drank isflipsen schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:25Alleen jammer dat de frikadellen oud en droog zijn dat is wel een aandachtspuntje ….E.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:14Hij geeft toch aan dat ze er aan werken? Er mensen zijn gehaald die het naar een hoger niveau moeten brengen. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Er zal nog genoeg beter kunnen.DRS schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:03Vind wel dat Wilco het ''Eredivisie'' niveau op een paar punten tekort laat schieten.
Eigenlijk alles wat met supporterszaken te maken hebben is gewoon van een triest niveau.
Merchandise nooit op voorraad, webshop niks op voorraad, aangesloten partners die nog op de site staan maar wie ook niks van NEC meer verkopen.
Eten/drinken is en blijft een drama in het stadion.
Verwarming? Mag wel terug gehangen worden nou we torenhogen prijzen betalen voor onze seizoenkaarten.
Telefonisch contact, heb de afgelopen keren altijd 20+ minuten moeten wachten, daarna zelf de hoorn er maar telkens opgegooid.
Op de site kun je ook niks regelen, je moet maar telkens vrij nemen en naar het stadion komen.
Dat soort dingen hebben ze hier bij de plaatselijke amateurs toch echt beter ingericht.
Daarbij, de fanshop is aangepakt. De shirts waren er op de Open Dag en afgelopen zondag bij de 1e wedstrijd. Eten en drinken is al langer een probleem, maar naast uitbreiding van de bar (extra tappunt) is er nu het biermannetje op de tribune. Dat het nog altijd beter kan klopt, dat ligt bij ook bij dat kind Yevi en bij YveY. De verwarming is kul, heeft nooit verschil gemaakt, ook al stond deze aan. Dat is ook iets voor het nieuwe stadion. Ik heb in de afgelopen 1,5 maand NEC gebeld en had binnen 2 minuten iemand aan de lijn met een prima antwoord. Zo kan het dus ook.
Risus abundat in ore stultorum
Re: Wilco van Schaik
JB BEPAALT ZELF WEL WAT HIJ BELANGRIJK VINDTE.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:30Ik begrijp überhaupt niet dat je uitgerekend tijdens NEC een frikadel wilt eten Dan heb je nog altijd daarvoor of daarna een mogelijkheid bij de frietkraam of Eendracht. Maar misschien denk ik te gemakkelijk daarover. Als er maar drank isflipsen schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:25Alleen jammer dat de frikadellen oud en droog zijn dat is wel een aandachtspuntje ….E.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:14Hij geeft toch aan dat ze er aan werken? Er mensen zijn gehaald die het naar een hoger niveau moeten brengen. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Er zal nog genoeg beter kunnen.DRS schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:03Vind wel dat Wilco het ''Eredivisie'' niveau op een paar punten tekort laat schieten.
Eigenlijk alles wat met supporterszaken te maken hebben is gewoon van een triest niveau.
Merchandise nooit op voorraad, webshop niks op voorraad, aangesloten partners die nog op de site staan maar wie ook niks van NEC meer verkopen.
Eten/drinken is en blijft een drama in het stadion.
Verwarming? Mag wel terug gehangen worden nou we torenhogen prijzen betalen voor onze seizoenkaarten.
Telefonisch contact, heb de afgelopen keren altijd 20+ minuten moeten wachten, daarna zelf de hoorn er maar telkens opgegooid.
Op de site kun je ook niks regelen, je moet maar telkens vrij nemen en naar het stadion komen.
Dat soort dingen hebben ze hier bij de plaatselijke amateurs toch echt beter ingericht.
Daarbij, de fanshop is aangepakt. De shirts waren er op de Open Dag en afgelopen zondag bij de 1e wedstrijd. Eten en drinken is al langer een probleem, maar naast uitbreiding van de bar (extra tappunt) is er nu het biermannetje op de tribune. Dat het nog altijd beter kan klopt, dat ligt bij ook bij dat kind Yevi en bij YveY. De verwarming is kul, heeft nooit verschil gemaakt, ook al stond deze aan. Dat is ook iets voor het nieuwe stadion. Ik heb in de afgelopen 1,5 maand NEC gebeld en had binnen 2 minuten iemand aan de lijn met een prima antwoord. Zo kan het dus ook.
いつでも戦える
Re: Wilco van Schaik
Dan heb je een andere ervaring. Spullen die ik besteld heb via de fanshop (trainingskleding bijvoorbeeld) was altijd aanwezig. Ook in de shop van het stadion hing regelmatig voorraad. Naarmate het seizoen ten einde komt zie je dat er minder voorraad is, omdat er niet aangevuld wordt. Enigzins logisch. Dat er partners genoemd worden die geen partner zijn is gewoonweg slordig. De site moet je up to date houden. Wat betreft het drinken/rijen bij de catering waren er veel klachten, daar heeft NEC op gereageerd en lijkt in grote lijnen te zijn opgelost. Ook de betaalkaart is komen te vervallen, gewoon weer met de pinpas betalen. Scheelt voor sommigen een rij die niet online opladen. Over het bellen heb ik dus ook een andere ervaring. Snel en duidelijk antwoord.DRS schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:31Ik hoor nergens iets over dat soort zaken van Wilco hoor, alleen inderdaad Yvey die iets meer personeel en geïmproviseerde taps heeft gerealiseerd. Maar dat was al bekend. De Fanshop is al jaren drama, ik wil al 2 jaar een trainingsbroek van goeie kwaliteit met een NEC logo erop (vind ik fijn voor thuis). Nog nooit op voorraad geweest, zelfde verhaal over korte broeken. Super fijn als je die gewoon kon bestellen nou met dit warme weer. Vriend van mij zit al sinds vorige zomer daar na te kijken, ik niet want ik heb er nog een paar. Op de site stond dat Scholten in Malden aangesloten was, dat klopt want daar kwam ik vroeger ook altijd. Ik daarheen wat denk je? Ze hebben al 4 jaar geen artikelen meer ontvangen vanuit NEC.E.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:14Hij geeft toch aan dat ze er aan werken? Er mensen zijn gehaald die het naar een hoger niveau moeten brengen. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Er zal nog genoeg beter kunnen.DRS schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:03Vind wel dat Wilco het ''Eredivisie'' niveau op een paar punten tekort laat schieten.
Eigenlijk alles wat met supporterszaken te maken hebben is gewoon van een triest niveau.
Merchandise nooit op voorraad, webshop niks op voorraad, aangesloten partners die nog op de site staan maar wie ook niks van NEC meer verkopen.
Eten/drinken is en blijft een drama in het stadion.
Verwarming? Mag wel terug gehangen worden nou we torenhogen prijzen betalen voor onze seizoenkaarten.
Telefonisch contact, heb de afgelopen keren altijd 20+ minuten moeten wachten, daarna zelf de hoorn er maar telkens opgegooid.
Op de site kun je ook niks regelen, je moet maar telkens vrij nemen en naar het stadion komen.
Dat soort dingen hebben ze hier bij de plaatselijke amateurs toch echt beter ingericht.
Daarbij, de fanshop is aangepakt. De shirts waren er op de Open Dag en afgelopen zondag bij de 1e wedstrijd. Eten en drinken is al langer een probleem, maar naast uitbreiding van de bar (extra tappunt) is er nu het biermannetje op de tribune. Dat het nog altijd beter kan klopt, dat ligt bij ook bij dat kind Yevi en bij YveY. De verwarming is kul, heeft nooit verschil gemaakt, ook al stond deze aan. Dat is ook iets voor het nieuwe stadion. Ik heb in de afgelopen 1,5 maand NEC gebeld en had binnen 2 minuten iemand aan de lijn met een prima antwoord. Zo kan het dus ook.
Die verwarming in geen kul, ik voelde altijd wanneer die aanging en vond het vervolgens ook altijd een stuk minder koud!
Telefonisch vind ik het sowieso raar want de eerste 4 minuten hoor ik altijd het clublied als ''wachtmuziekje'' maar vervolgens hoor ik alleen nog maar gepiep en gekraak, altijd.
Ik moet altijd maar eerder vertrekken uit het werk om vervolgens bij het stadion afgesnauwd te worden door Pim.
Deze zomer 2x gebeurt met een groep vrienden erbij.
Terwijl Pim altijd vriendelijk was, lijkt het er nou op dat hij rustige dagen op kantoor wilt, wat wel een probleem is wat alles moet je daarzo regelen in mijn geval.
Dat het op bepaalde punten nog wat professioneler kan bij de club klopt. De tijd lijkt een lange tijd stil te hebben gestaan en de door sommigen hier geroemde voorgangers van Wilco hebben er helemaal geen aandacht aan besteed. Maar de lijn is dus ingezet (onder Wilco) en geef het wat tijd. Zoals ik al zei is Rome ook niet in 1 dag gebouwd.
Re: Wilco van Schaik
Droge humor, niceNummer 9 schreef: ↑vr 12 aug 2022, 15:07JB BEPAALT ZELF WEL WAT HIJ BELANGRIJK VINDTE.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:30Ik begrijp überhaupt niet dat je uitgerekend tijdens NEC een frikadel wilt eten Dan heb je nog altijd daarvoor of daarna een mogelijkheid bij de frietkraam of Eendracht. Maar misschien denk ik te gemakkelijk daarover. Als er maar drank isflipsen schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:25Alleen jammer dat de frikadellen oud en droog zijn dat is wel een aandachtspuntje ….E.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:14Hij geeft toch aan dat ze er aan werken? Er mensen zijn gehaald die het naar een hoger niveau moeten brengen. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Er zal nog genoeg beter kunnen.DRS schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:03Vind wel dat Wilco het ''Eredivisie'' niveau op een paar punten tekort laat schieten.
Eigenlijk alles wat met supporterszaken te maken hebben is gewoon van een triest niveau.
Merchandise nooit op voorraad, webshop niks op voorraad, aangesloten partners die nog op de site staan maar wie ook niks van NEC meer verkopen.
Eten/drinken is en blijft een drama in het stadion.
Verwarming? Mag wel terug gehangen worden nou we torenhogen prijzen betalen voor onze seizoenkaarten.
Telefonisch contact, heb de afgelopen keren altijd 20+ minuten moeten wachten, daarna zelf de hoorn er maar telkens opgegooid.
Op de site kun je ook niks regelen, je moet maar telkens vrij nemen en naar het stadion komen.
Dat soort dingen hebben ze hier bij de plaatselijke amateurs toch echt beter ingericht.
Daarbij, de fanshop is aangepakt. De shirts waren er op de Open Dag en afgelopen zondag bij de 1e wedstrijd. Eten en drinken is al langer een probleem, maar naast uitbreiding van de bar (extra tappunt) is er nu het biermannetje op de tribune. Dat het nog altijd beter kan klopt, dat ligt bij ook bij dat kind Yevi en bij YveY. De verwarming is kul, heeft nooit verschil gemaakt, ook al stond deze aan. Dat is ook iets voor het nieuwe stadion. Ik heb in de afgelopen 1,5 maand NEC gebeld en had binnen 2 minuten iemand aan de lijn met een prima antwoord. Zo kan het dus ook.
Re: Wilco van Schaik
Ik weet niet welke maat jij hebt maar ik heb echt om de 2 maanden gekeken, nooit op voorraad geweest.E.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 15:08Dan heb je een andere ervaring. Spullen die ik besteld heb via de fanshop (trainingskleding bijvoorbeeld) was altijd aanwezig. Ook in de shop van het stadion hing regelmatig voorraad. Naarmate het seizoen ten einde komt zie je dat er minder voorraad is, omdat er niet aangevuld wordt. Enigzins logisch. Dat er partners genoemd worden die geen partner zijn is gewoonweg slordig. De site moet je up to date houden. Wat betreft het drinken/rijen bij de catering waren er veel klachten, daar heeft NEC op gereageerd en lijkt in grote lijnen te zijn opgelost. Ook de betaalkaart is komen te vervallen, gewoon weer met de pinpas betalen. Scheelt voor sommigen een rij die niet online opladen. Over het bellen heb ik dus ook een andere ervaring. Snel en duidelijk antwoord.DRS schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:31Ik hoor nergens iets over dat soort zaken van Wilco hoor, alleen inderdaad Yvey die iets meer personeel en geïmproviseerde taps heeft gerealiseerd. Maar dat was al bekend. De Fanshop is al jaren drama, ik wil al 2 jaar een trainingsbroek van goeie kwaliteit met een NEC logo erop (vind ik fijn voor thuis). Nog nooit op voorraad geweest, zelfde verhaal over korte broeken. Super fijn als je die gewoon kon bestellen nou met dit warme weer. Vriend van mij zit al sinds vorige zomer daar na te kijken, ik niet want ik heb er nog een paar. Op de site stond dat Scholten in Malden aangesloten was, dat klopt want daar kwam ik vroeger ook altijd. Ik daarheen wat denk je? Ze hebben al 4 jaar geen artikelen meer ontvangen vanuit NEC.E.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:14Hij geeft toch aan dat ze er aan werken? Er mensen zijn gehaald die het naar een hoger niveau moeten brengen. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Er zal nog genoeg beter kunnen.DRS schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:03Vind wel dat Wilco het ''Eredivisie'' niveau op een paar punten tekort laat schieten.
Eigenlijk alles wat met supporterszaken te maken hebben is gewoon van een triest niveau.
Merchandise nooit op voorraad, webshop niks op voorraad, aangesloten partners die nog op de site staan maar wie ook niks van NEC meer verkopen.
Eten/drinken is en blijft een drama in het stadion.
Verwarming? Mag wel terug gehangen worden nou we torenhogen prijzen betalen voor onze seizoenkaarten.
Telefonisch contact, heb de afgelopen keren altijd 20+ minuten moeten wachten, daarna zelf de hoorn er maar telkens opgegooid.
Op de site kun je ook niks regelen, je moet maar telkens vrij nemen en naar het stadion komen.
Dat soort dingen hebben ze hier bij de plaatselijke amateurs toch echt beter ingericht.
Daarbij, de fanshop is aangepakt. De shirts waren er op de Open Dag en afgelopen zondag bij de 1e wedstrijd. Eten en drinken is al langer een probleem, maar naast uitbreiding van de bar (extra tappunt) is er nu het biermannetje op de tribune. Dat het nog altijd beter kan klopt, dat ligt bij ook bij dat kind Yevi en bij YveY. De verwarming is kul, heeft nooit verschil gemaakt, ook al stond deze aan. Dat is ook iets voor het nieuwe stadion. Ik heb in de afgelopen 1,5 maand NEC gebeld en had binnen 2 minuten iemand aan de lijn met een prima antwoord. Zo kan het dus ook.
Die verwarming in geen kul, ik voelde altijd wanneer die aanging en vond het vervolgens ook altijd een stuk minder koud!
Telefonisch vind ik het sowieso raar want de eerste 4 minuten hoor ik altijd het clublied als ''wachtmuziekje'' maar vervolgens hoor ik alleen nog maar gepiep en gekraak, altijd.
Ik moet altijd maar eerder vertrekken uit het werk om vervolgens bij het stadion afgesnauwd te worden door Pim.
Deze zomer 2x gebeurt met een groep vrienden erbij.
Terwijl Pim altijd vriendelijk was, lijkt het er nou op dat hij rustige dagen op kantoor wilt, wat wel een probleem is wat alles moet je daarzo regelen in mijn geval.
Dat het op bepaalde punten nog wat professioneler kan bij de club klopt. De tijd lijkt een lange tijd stil te hebben gestaan en de door sommigen hier geroemde voorgangers van Wilco hebben er helemaal geen aandacht aan besteed. Maar de lijn is dus ingezet (onder Wilco) en geef het wat tijd. Zoals ik al zei is Rome ook niet in 1 dag gebouwd.
Maar klopt ook wel wat je zegt, volgens mij is het allemaal een beetje afgebouwd toen we voor de 2de keer degradeerden.
Hoop dat alles nou weer een beetje op gang komt, want ik vind zulke dingen echt zonde.
Re: Wilco van Schaik
Maat M/L. Geen bijzondere maat zou je zeggen. En voor mijn gevoel heeft de tijd ook voor de degradatie stil gestaan alleen in de huidige tijd met alle gemakken gaan we met minder akkoord. We vonden het eerder denk ik veelal wel prima. NEC is nooit echt vooruitstrevend geweest op bepaalde vlakken. Daar kan Wilco mooi verandering in brengen.DRS schreef: ↑vr 12 aug 2022, 15:24Ik weet niet welke maat jij hebt maar ik heb echt om de 2 maanden gekeken, nooit op voorraad geweest.E.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 15:08Dan heb je een andere ervaring. Spullen die ik besteld heb via de fanshop (trainingskleding bijvoorbeeld) was altijd aanwezig. Ook in de shop van het stadion hing regelmatig voorraad. Naarmate het seizoen ten einde komt zie je dat er minder voorraad is, omdat er niet aangevuld wordt. Enigzins logisch. Dat er partners genoemd worden die geen partner zijn is gewoonweg slordig. De site moet je up to date houden. Wat betreft het drinken/rijen bij de catering waren er veel klachten, daar heeft NEC op gereageerd en lijkt in grote lijnen te zijn opgelost. Ook de betaalkaart is komen te vervallen, gewoon weer met de pinpas betalen. Scheelt voor sommigen een rij die niet online opladen. Over het bellen heb ik dus ook een andere ervaring. Snel en duidelijk antwoord.DRS schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:31Ik hoor nergens iets over dat soort zaken van Wilco hoor, alleen inderdaad Yvey die iets meer personeel en geïmproviseerde taps heeft gerealiseerd. Maar dat was al bekend. De Fanshop is al jaren drama, ik wil al 2 jaar een trainingsbroek van goeie kwaliteit met een NEC logo erop (vind ik fijn voor thuis). Nog nooit op voorraad geweest, zelfde verhaal over korte broeken. Super fijn als je die gewoon kon bestellen nou met dit warme weer. Vriend van mij zit al sinds vorige zomer daar na te kijken, ik niet want ik heb er nog een paar. Op de site stond dat Scholten in Malden aangesloten was, dat klopt want daar kwam ik vroeger ook altijd. Ik daarheen wat denk je? Ze hebben al 4 jaar geen artikelen meer ontvangen vanuit NEC.E.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:14Hij geeft toch aan dat ze er aan werken? Er mensen zijn gehaald die het naar een hoger niveau moeten brengen. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Er zal nog genoeg beter kunnen.DRS schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:03Vind wel dat Wilco het ''Eredivisie'' niveau op een paar punten tekort laat schieten.
Eigenlijk alles wat met supporterszaken te maken hebben is gewoon van een triest niveau.
Merchandise nooit op voorraad, webshop niks op voorraad, aangesloten partners die nog op de site staan maar wie ook niks van NEC meer verkopen.
Eten/drinken is en blijft een drama in het stadion.
Verwarming? Mag wel terug gehangen worden nou we torenhogen prijzen betalen voor onze seizoenkaarten.
Telefonisch contact, heb de afgelopen keren altijd 20+ minuten moeten wachten, daarna zelf de hoorn er maar telkens opgegooid.
Op de site kun je ook niks regelen, je moet maar telkens vrij nemen en naar het stadion komen.
Dat soort dingen hebben ze hier bij de plaatselijke amateurs toch echt beter ingericht.
Daarbij, de fanshop is aangepakt. De shirts waren er op de Open Dag en afgelopen zondag bij de 1e wedstrijd. Eten en drinken is al langer een probleem, maar naast uitbreiding van de bar (extra tappunt) is er nu het biermannetje op de tribune. Dat het nog altijd beter kan klopt, dat ligt bij ook bij dat kind Yevi en bij YveY. De verwarming is kul, heeft nooit verschil gemaakt, ook al stond deze aan. Dat is ook iets voor het nieuwe stadion. Ik heb in de afgelopen 1,5 maand NEC gebeld en had binnen 2 minuten iemand aan de lijn met een prima antwoord. Zo kan het dus ook.
Die verwarming in geen kul, ik voelde altijd wanneer die aanging en vond het vervolgens ook altijd een stuk minder koud!
Telefonisch vind ik het sowieso raar want de eerste 4 minuten hoor ik altijd het clublied als ''wachtmuziekje'' maar vervolgens hoor ik alleen nog maar gepiep en gekraak, altijd.
Ik moet altijd maar eerder vertrekken uit het werk om vervolgens bij het stadion afgesnauwd te worden door Pim.
Deze zomer 2x gebeurt met een groep vrienden erbij.
Terwijl Pim altijd vriendelijk was, lijkt het er nou op dat hij rustige dagen op kantoor wilt, wat wel een probleem is wat alles moet je daarzo regelen in mijn geval.
Dat het op bepaalde punten nog wat professioneler kan bij de club klopt. De tijd lijkt een lange tijd stil te hebben gestaan en de door sommigen hier geroemde voorgangers van Wilco hebben er helemaal geen aandacht aan besteed. Maar de lijn is dus ingezet (onder Wilco) en geef het wat tijd. Zoals ik al zei is Rome ook niet in 1 dag gebouwd.
Maar klopt ook wel wat je zegt, volgens mij is het allemaal een beetje afgebouwd toen we voor de 2de keer degradeerden.
Hoop dat alles nou weer een beetje op gang komt, want ik vind zulke dingen echt zonde.
Re: Wilco van Schaik
Raar ik heb ook M. Ja, laten we het hopen. Vind het wel mooi dat de ambitie word uitgesproken om weer een keer Europees te spelen. Die uitwedstrijd in Hamburg zou ik nooit vergeten als 14-jarig jochie. Jasper lijkt ook daarop te mikken, wat een aanwinst! 33 jaar en dan nog zulke ambities hebben, echt een topper.E.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 15:27Maat M/L. Geen bijzondere maat zou je zeggen. En voor mijn gevoel heeft de tijd ook voor de degradatie stil gestaan alleen in de huidige tijd met alle gemakken gaan we met minder akkoord. We vonden het eerder denk ik veelal wel prima. NEC is nooit echt vooruitstrevend geweest op bepaalde vlakken. Daar kan Wilco mooi verandering in brengen.DRS schreef: ↑vr 12 aug 2022, 15:24Ik weet niet welke maat jij hebt maar ik heb echt om de 2 maanden gekeken, nooit op voorraad geweest.E.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 15:08Dan heb je een andere ervaring. Spullen die ik besteld heb via de fanshop (trainingskleding bijvoorbeeld) was altijd aanwezig. Ook in de shop van het stadion hing regelmatig voorraad. Naarmate het seizoen ten einde komt zie je dat er minder voorraad is, omdat er niet aangevuld wordt. Enigzins logisch. Dat er partners genoemd worden die geen partner zijn is gewoonweg slordig. De site moet je up to date houden. Wat betreft het drinken/rijen bij de catering waren er veel klachten, daar heeft NEC op gereageerd en lijkt in grote lijnen te zijn opgelost. Ook de betaalkaart is komen te vervallen, gewoon weer met de pinpas betalen. Scheelt voor sommigen een rij die niet online opladen. Over het bellen heb ik dus ook een andere ervaring. Snel en duidelijk antwoord.DRS schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:31Ik hoor nergens iets over dat soort zaken van Wilco hoor, alleen inderdaad Yvey die iets meer personeel en geïmproviseerde taps heeft gerealiseerd. Maar dat was al bekend. De Fanshop is al jaren drama, ik wil al 2 jaar een trainingsbroek van goeie kwaliteit met een NEC logo erop (vind ik fijn voor thuis). Nog nooit op voorraad geweest, zelfde verhaal over korte broeken. Super fijn als je die gewoon kon bestellen nou met dit warme weer. Vriend van mij zit al sinds vorige zomer daar na te kijken, ik niet want ik heb er nog een paar. Op de site stond dat Scholten in Malden aangesloten was, dat klopt want daar kwam ik vroeger ook altijd. Ik daarheen wat denk je? Ze hebben al 4 jaar geen artikelen meer ontvangen vanuit NEC.E.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:14Hij geeft toch aan dat ze er aan werken? Er mensen zijn gehaald die het naar een hoger niveau moeten brengen. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Er zal nog genoeg beter kunnen.DRS schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:03Vind wel dat Wilco het ''Eredivisie'' niveau op een paar punten tekort laat schieten.
Eigenlijk alles wat met supporterszaken te maken hebben is gewoon van een triest niveau.
Merchandise nooit op voorraad, webshop niks op voorraad, aangesloten partners die nog op de site staan maar wie ook niks van NEC meer verkopen.
Eten/drinken is en blijft een drama in het stadion.
Verwarming? Mag wel terug gehangen worden nou we torenhogen prijzen betalen voor onze seizoenkaarten.
Telefonisch contact, heb de afgelopen keren altijd 20+ minuten moeten wachten, daarna zelf de hoorn er maar telkens opgegooid.
Op de site kun je ook niks regelen, je moet maar telkens vrij nemen en naar het stadion komen.
Dat soort dingen hebben ze hier bij de plaatselijke amateurs toch echt beter ingericht.
Daarbij, de fanshop is aangepakt. De shirts waren er op de Open Dag en afgelopen zondag bij de 1e wedstrijd. Eten en drinken is al langer een probleem, maar naast uitbreiding van de bar (extra tappunt) is er nu het biermannetje op de tribune. Dat het nog altijd beter kan klopt, dat ligt bij ook bij dat kind Yevi en bij YveY. De verwarming is kul, heeft nooit verschil gemaakt, ook al stond deze aan. Dat is ook iets voor het nieuwe stadion. Ik heb in de afgelopen 1,5 maand NEC gebeld en had binnen 2 minuten iemand aan de lijn met een prima antwoord. Zo kan het dus ook.
Die verwarming in geen kul, ik voelde altijd wanneer die aanging en vond het vervolgens ook altijd een stuk minder koud!
Telefonisch vind ik het sowieso raar want de eerste 4 minuten hoor ik altijd het clublied als ''wachtmuziekje'' maar vervolgens hoor ik alleen nog maar gepiep en gekraak, altijd.
Ik moet altijd maar eerder vertrekken uit het werk om vervolgens bij het stadion afgesnauwd te worden door Pim.
Deze zomer 2x gebeurt met een groep vrienden erbij.
Terwijl Pim altijd vriendelijk was, lijkt het er nou op dat hij rustige dagen op kantoor wilt, wat wel een probleem is wat alles moet je daarzo regelen in mijn geval.
Dat het op bepaalde punten nog wat professioneler kan bij de club klopt. De tijd lijkt een lange tijd stil te hebben gestaan en de door sommigen hier geroemde voorgangers van Wilco hebben er helemaal geen aandacht aan besteed. Maar de lijn is dus ingezet (onder Wilco) en geef het wat tijd. Zoals ik al zei is Rome ook niet in 1 dag gebouwd.
Maar klopt ook wel wat je zegt, volgens mij is het allemaal een beetje afgebouwd toen we voor de 2de keer degradeerden.
Hoop dat alles nou weer een beetje op gang komt, want ik vind zulke dingen echt zonde.
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Berichten: 20483
- Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
- Locatie: Sheffield
- Contacteer:
Re: Wilco van Schaik
Hoezo? 33 is toch best jong voor een keeper?
Re: Wilco van Schaik
Bij deze ambities hoort ook professionalisering. Als je sinds de jaren 90 bij NEC komt dan ben je behoorlijk wat gewend (of juist weinig gewend), maar je zult mee moeten met de moderne tijd. Daarom vind ik de komst van Wilco een verademing. Men kan zijn maniertjes glad of onprettig vinden, ik vind het juist duidelijk. Sinds hij hier binnen staat zijn er goede stappen gezet. Het begon met het tapijt van de skyboxen, nu is bijna alles aangepakt qua faciliteiten. Als ze de lijn doortrekken komt het vast goed.DRS schreef: ↑vr 12 aug 2022, 15:40Raar ik heb ook M. Ja, laten we het hopen. Vind het wel mooi dat de ambitie word uitgesproken om weer een keer Europees te spelen. Die uitwedstrijd in Hamburg zou ik nooit vergeten als 14-jarig jochie. Jasper lijkt ook daarop te mikken, wat een aanwinst! 33 jaar en dan nog zulke ambities hebben, echt een topper.E.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 15:27Maat M/L. Geen bijzondere maat zou je zeggen. En voor mijn gevoel heeft de tijd ook voor de degradatie stil gestaan alleen in de huidige tijd met alle gemakken gaan we met minder akkoord. We vonden het eerder denk ik veelal wel prima. NEC is nooit echt vooruitstrevend geweest op bepaalde vlakken. Daar kan Wilco mooi verandering in brengen.DRS schreef: ↑vr 12 aug 2022, 15:24Ik weet niet welke maat jij hebt maar ik heb echt om de 2 maanden gekeken, nooit op voorraad geweest.E.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 15:08Dan heb je een andere ervaring. Spullen die ik besteld heb via de fanshop (trainingskleding bijvoorbeeld) was altijd aanwezig. Ook in de shop van het stadion hing regelmatig voorraad. Naarmate het seizoen ten einde komt zie je dat er minder voorraad is, omdat er niet aangevuld wordt. Enigzins logisch. Dat er partners genoemd worden die geen partner zijn is gewoonweg slordig. De site moet je up to date houden. Wat betreft het drinken/rijen bij de catering waren er veel klachten, daar heeft NEC op gereageerd en lijkt in grote lijnen te zijn opgelost. Ook de betaalkaart is komen te vervallen, gewoon weer met de pinpas betalen. Scheelt voor sommigen een rij die niet online opladen. Over het bellen heb ik dus ook een andere ervaring. Snel en duidelijk antwoord.DRS schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:31Ik hoor nergens iets over dat soort zaken van Wilco hoor, alleen inderdaad Yvey die iets meer personeel en geïmproviseerde taps heeft gerealiseerd. Maar dat was al bekend. De Fanshop is al jaren drama, ik wil al 2 jaar een trainingsbroek van goeie kwaliteit met een NEC logo erop (vind ik fijn voor thuis). Nog nooit op voorraad geweest, zelfde verhaal over korte broeken. Super fijn als je die gewoon kon bestellen nou met dit warme weer. Vriend van mij zit al sinds vorige zomer daar na te kijken, ik niet want ik heb er nog een paar. Op de site stond dat Scholten in Malden aangesloten was, dat klopt want daar kwam ik vroeger ook altijd. Ik daarheen wat denk je? Ze hebben al 4 jaar geen artikelen meer ontvangen vanuit NEC.E.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:14
Hij geeft toch aan dat ze er aan werken? Er mensen zijn gehaald die het naar een hoger niveau moeten brengen. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Er zal nog genoeg beter kunnen.
Daarbij, de fanshop is aangepakt. De shirts waren er op de Open Dag en afgelopen zondag bij de 1e wedstrijd. Eten en drinken is al langer een probleem, maar naast uitbreiding van de bar (extra tappunt) is er nu het biermannetje op de tribune. Dat het nog altijd beter kan klopt, dat ligt bij ook bij dat kind Yevi en bij YveY. De verwarming is kul, heeft nooit verschil gemaakt, ook al stond deze aan. Dat is ook iets voor het nieuwe stadion. Ik heb in de afgelopen 1,5 maand NEC gebeld en had binnen 2 minuten iemand aan de lijn met een prima antwoord. Zo kan het dus ook.
Die verwarming in geen kul, ik voelde altijd wanneer die aanging en vond het vervolgens ook altijd een stuk minder koud!
Telefonisch vind ik het sowieso raar want de eerste 4 minuten hoor ik altijd het clublied als ''wachtmuziekje'' maar vervolgens hoor ik alleen nog maar gepiep en gekraak, altijd.
Ik moet altijd maar eerder vertrekken uit het werk om vervolgens bij het stadion afgesnauwd te worden door Pim.
Deze zomer 2x gebeurt met een groep vrienden erbij.
Terwijl Pim altijd vriendelijk was, lijkt het er nou op dat hij rustige dagen op kantoor wilt, wat wel een probleem is wat alles moet je daarzo regelen in mijn geval.
Dat het op bepaalde punten nog wat professioneler kan bij de club klopt. De tijd lijkt een lange tijd stil te hebben gestaan en de door sommigen hier geroemde voorgangers van Wilco hebben er helemaal geen aandacht aan besteed. Maar de lijn is dus ingezet (onder Wilco) en geef het wat tijd. Zoals ik al zei is Rome ook niet in 1 dag gebouwd.
Maar klopt ook wel wat je zegt, volgens mij is het allemaal een beetje afgebouwd toen we voor de 2de keer degradeerden.
Hoop dat alles nou weer een beetje op gang komt, want ik vind zulke dingen echt zonde.
-
- Berichten: 7631
- Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
- Contacteer:
Re: Wilco van Schaik
ik denk dat de credits voor dit alles hoofdzakelijk naar Ted en Marcel moeten gaan.E.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 15:51Bij deze ambities hoort ook professionalisering. Als je sinds de jaren 90 bij NEC komt dan ben je behoorlijk wat gewend (of juist weinig gewend), maar je zult mee moeten met de moderne tijd. Daarom vind ik de komst van Wilco een verademing. Men kan zijn maniertjes glad of onprettig vinden, ik vind het juist duidelijk. Sinds hij hier binnen staat zijn er goede stappen gezet. Het begon met het tapijt van de skyboxen, nu is bijna alles aangepakt qua faciliteiten. Als ze de lijn doortrekken komt het vast goed.DRS schreef: ↑vr 12 aug 2022, 15:40Raar ik heb ook M. Ja, laten we het hopen. Vind het wel mooi dat de ambitie word uitgesproken om weer een keer Europees te spelen. Die uitwedstrijd in Hamburg zou ik nooit vergeten als 14-jarig jochie. Jasper lijkt ook daarop te mikken, wat een aanwinst! 33 jaar en dan nog zulke ambities hebben, echt een topper.E.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 15:27Maat M/L. Geen bijzondere maat zou je zeggen. En voor mijn gevoel heeft de tijd ook voor de degradatie stil gestaan alleen in de huidige tijd met alle gemakken gaan we met minder akkoord. We vonden het eerder denk ik veelal wel prima. NEC is nooit echt vooruitstrevend geweest op bepaalde vlakken. Daar kan Wilco mooi verandering in brengen.DRS schreef: ↑vr 12 aug 2022, 15:24Ik weet niet welke maat jij hebt maar ik heb echt om de 2 maanden gekeken, nooit op voorraad geweest.E.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 15:08Dan heb je een andere ervaring. Spullen die ik besteld heb via de fanshop (trainingskleding bijvoorbeeld) was altijd aanwezig. Ook in de shop van het stadion hing regelmatig voorraad. Naarmate het seizoen ten einde komt zie je dat er minder voorraad is, omdat er niet aangevuld wordt. Enigzins logisch. Dat er partners genoemd worden die geen partner zijn is gewoonweg slordig. De site moet je up to date houden. Wat betreft het drinken/rijen bij de catering waren er veel klachten, daar heeft NEC op gereageerd en lijkt in grote lijnen te zijn opgelost. Ook de betaalkaart is komen te vervallen, gewoon weer met de pinpas betalen. Scheelt voor sommigen een rij die niet online opladen. Over het bellen heb ik dus ook een andere ervaring. Snel en duidelijk antwoord.DRS schreef: ↑vr 12 aug 2022, 14:31
Ik hoor nergens iets over dat soort zaken van Wilco hoor, alleen inderdaad Yvey die iets meer personeel en geïmproviseerde taps heeft gerealiseerd. Maar dat was al bekend. De Fanshop is al jaren drama, ik wil al 2 jaar een trainingsbroek van goeie kwaliteit met een NEC logo erop (vind ik fijn voor thuis). Nog nooit op voorraad geweest, zelfde verhaal over korte broeken. Super fijn als je die gewoon kon bestellen nou met dit warme weer. Vriend van mij zit al sinds vorige zomer daar na te kijken, ik niet want ik heb er nog een paar. Op de site stond dat Scholten in Malden aangesloten was, dat klopt want daar kwam ik vroeger ook altijd. Ik daarheen wat denk je? Ze hebben al 4 jaar geen artikelen meer ontvangen vanuit NEC.
Die verwarming in geen kul, ik voelde altijd wanneer die aanging en vond het vervolgens ook altijd een stuk minder koud!
Telefonisch vind ik het sowieso raar want de eerste 4 minuten hoor ik altijd het clublied als ''wachtmuziekje'' maar vervolgens hoor ik alleen nog maar gepiep en gekraak, altijd.
Ik moet altijd maar eerder vertrekken uit het werk om vervolgens bij het stadion afgesnauwd te worden door Pim.
Deze zomer 2x gebeurt met een groep vrienden erbij.
Terwijl Pim altijd vriendelijk was, lijkt het er nou op dat hij rustige dagen op kantoor wilt, wat wel een probleem is wat alles moet je daarzo regelen in mijn geval.
Dat het op bepaalde punten nog wat professioneler kan bij de club klopt. De tijd lijkt een lange tijd stil te hebben gestaan en de door sommigen hier geroemde voorgangers van Wilco hebben er helemaal geen aandacht aan besteed. Maar de lijn is dus ingezet (onder Wilco) en geef het wat tijd. Zoals ik al zei is Rome ook niet in 1 dag gebouwd.
Maar klopt ook wel wat je zegt, volgens mij is het allemaal een beetje afgebouwd toen we voor de 2de keer degradeerden.
Hoop dat alles nou weer een beetje op gang komt, want ik vind zulke dingen echt zonde.
Re: Wilco van Schaik
Wilco is hier binnengekomen en er mee gestart. Uiteindelijk is hij algemeen directeur en verantwoordelijk. Dat Marcel de credits verdient is helemaal waar. Zoals Wilco in het filmpje was het zonder hem niet mogelijk. En bij de aanstelling van Ted had hij ook de voorwaarden dat de voorzieningen aangepakt zouden worden. Dat weegt dan nog eens extra mee. Uiteindelijk doen ze het samen en doen ze dit goed.zoete aardbei schreef: ↑vr 12 aug 2022, 16:18ik denk dat de credits voor dit alles hoofdzakelijk naar Ted en Marcel moeten gaan.E.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 15:51Bij deze ambities hoort ook professionalisering. Als je sinds de jaren 90 bij NEC komt dan ben je behoorlijk wat gewend (of juist weinig gewend), maar je zult mee moeten met de moderne tijd. Daarom vind ik de komst van Wilco een verademing. Men kan zijn maniertjes glad of onprettig vinden, ik vind het juist duidelijk. Sinds hij hier binnen staat zijn er goede stappen gezet. Het begon met het tapijt van de skyboxen, nu is bijna alles aangepakt qua faciliteiten. Als ze de lijn doortrekken komt het vast goed.DRS schreef: ↑vr 12 aug 2022, 15:40Raar ik heb ook M. Ja, laten we het hopen. Vind het wel mooi dat de ambitie word uitgesproken om weer een keer Europees te spelen. Die uitwedstrijd in Hamburg zou ik nooit vergeten als 14-jarig jochie. Jasper lijkt ook daarop te mikken, wat een aanwinst! 33 jaar en dan nog zulke ambities hebben, echt een topper.E.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 15:27Maat M/L. Geen bijzondere maat zou je zeggen. En voor mijn gevoel heeft de tijd ook voor de degradatie stil gestaan alleen in de huidige tijd met alle gemakken gaan we met minder akkoord. We vonden het eerder denk ik veelal wel prima. NEC is nooit echt vooruitstrevend geweest op bepaalde vlakken. Daar kan Wilco mooi verandering in brengen.DRS schreef: ↑vr 12 aug 2022, 15:24Ik weet niet welke maat jij hebt maar ik heb echt om de 2 maanden gekeken, nooit op voorraad geweest.E.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 15:08
Dan heb je een andere ervaring. Spullen die ik besteld heb via de fanshop (trainingskleding bijvoorbeeld) was altijd aanwezig. Ook in de shop van het stadion hing regelmatig voorraad. Naarmate het seizoen ten einde komt zie je dat er minder voorraad is, omdat er niet aangevuld wordt. Enigzins logisch. Dat er partners genoemd worden die geen partner zijn is gewoonweg slordig. De site moet je up to date houden. Wat betreft het drinken/rijen bij de catering waren er veel klachten, daar heeft NEC op gereageerd en lijkt in grote lijnen te zijn opgelost. Ook de betaalkaart is komen te vervallen, gewoon weer met de pinpas betalen. Scheelt voor sommigen een rij die niet online opladen. Over het bellen heb ik dus ook een andere ervaring. Snel en duidelijk antwoord.
Dat het op bepaalde punten nog wat professioneler kan bij de club klopt. De tijd lijkt een lange tijd stil te hebben gestaan en de door sommigen hier geroemde voorgangers van Wilco hebben er helemaal geen aandacht aan besteed. Maar de lijn is dus ingezet (onder Wilco) en geef het wat tijd. Zoals ik al zei is Rome ook niet in 1 dag gebouwd.
Maar klopt ook wel wat je zegt, volgens mij is het allemaal een beetje afgebouwd toen we voor de 2de keer degradeerden.
Hoop dat alles nou weer een beetje op gang komt, want ik vind zulke dingen echt zonde.
Re: Wilco van Schaik
Gouden koppel die 2 …E.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 16:40Wilco is hier binnengekomen en er mee gestart. Uiteindelijk is hij algemeen directeur en verantwoordelijk. Dat Marcel de credits verdient is helemaal waar. Zoals Wilco in het filmpje was het zonder hem niet mogelijk. En bij de aanstelling van Ted had hij ook de voorwaarden dat de voorzieningen aangepakt zouden worden. Dat weegt dan nog eens extra mee. Uiteindelijk doen ze het samen en doen ze dit goed.zoete aardbei schreef: ↑vr 12 aug 2022, 16:18ik denk dat de credits voor dit alles hoofdzakelijk naar Ted en Marcel moeten gaan.E.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 15:51Bij deze ambities hoort ook professionalisering. Als je sinds de jaren 90 bij NEC komt dan ben je behoorlijk wat gewend (of juist weinig gewend), maar je zult mee moeten met de moderne tijd. Daarom vind ik de komst van Wilco een verademing. Men kan zijn maniertjes glad of onprettig vinden, ik vind het juist duidelijk. Sinds hij hier binnen staat zijn er goede stappen gezet. Het begon met het tapijt van de skyboxen, nu is bijna alles aangepakt qua faciliteiten. Als ze de lijn doortrekken komt het vast goed.DRS schreef: ↑vr 12 aug 2022, 15:40Raar ik heb ook M. Ja, laten we het hopen. Vind het wel mooi dat de ambitie word uitgesproken om weer een keer Europees te spelen. Die uitwedstrijd in Hamburg zou ik nooit vergeten als 14-jarig jochie. Jasper lijkt ook daarop te mikken, wat een aanwinst! 33 jaar en dan nog zulke ambities hebben, echt een topper.E.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 15:27Maat M/L. Geen bijzondere maat zou je zeggen. En voor mijn gevoel heeft de tijd ook voor de degradatie stil gestaan alleen in de huidige tijd met alle gemakken gaan we met minder akkoord. We vonden het eerder denk ik veelal wel prima. NEC is nooit echt vooruitstrevend geweest op bepaalde vlakken. Daar kan Wilco mooi verandering in brengen.DRS schreef: ↑vr 12 aug 2022, 15:24
Ik weet niet welke maat jij hebt maar ik heb echt om de 2 maanden gekeken, nooit op voorraad geweest.
Maar klopt ook wel wat je zegt, volgens mij is het allemaal een beetje afgebouwd toen we voor de 2de keer degradeerden.
Hoop dat alles nou weer een beetje op gang komt, want ik vind zulke dingen echt zonde.
Risus abundat in ore stultorum
Re: Wilco van Schaik
Gouden trio. Bij het eindfeest aankomend seizoen treden ze samen op als De Toppers.flipsen schreef: ↑vr 12 aug 2022, 16:59Gouden koppel die 2 …E.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 16:40Wilco is hier binnengekomen en er mee gestart. Uiteindelijk is hij algemeen directeur en verantwoordelijk. Dat Marcel de credits verdient is helemaal waar. Zoals Wilco in het filmpje was het zonder hem niet mogelijk. En bij de aanstelling van Ted had hij ook de voorwaarden dat de voorzieningen aangepakt zouden worden. Dat weegt dan nog eens extra mee. Uiteindelijk doen ze het samen en doen ze dit goed.zoete aardbei schreef: ↑vr 12 aug 2022, 16:18ik denk dat de credits voor dit alles hoofdzakelijk naar Ted en Marcel moeten gaan.E.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 15:51Bij deze ambities hoort ook professionalisering. Als je sinds de jaren 90 bij NEC komt dan ben je behoorlijk wat gewend (of juist weinig gewend), maar je zult mee moeten met de moderne tijd. Daarom vind ik de komst van Wilco een verademing. Men kan zijn maniertjes glad of onprettig vinden, ik vind het juist duidelijk. Sinds hij hier binnen staat zijn er goede stappen gezet. Het begon met het tapijt van de skyboxen, nu is bijna alles aangepakt qua faciliteiten. Als ze de lijn doortrekken komt het vast goed.DRS schreef: ↑vr 12 aug 2022, 15:40Raar ik heb ook M. Ja, laten we het hopen. Vind het wel mooi dat de ambitie word uitgesproken om weer een keer Europees te spelen. Die uitwedstrijd in Hamburg zou ik nooit vergeten als 14-jarig jochie. Jasper lijkt ook daarop te mikken, wat een aanwinst! 33 jaar en dan nog zulke ambities hebben, echt een topper.E.B. schreef: ↑vr 12 aug 2022, 15:27
Maat M/L. Geen bijzondere maat zou je zeggen. En voor mijn gevoel heeft de tijd ook voor de degradatie stil gestaan alleen in de huidige tijd met alle gemakken gaan we met minder akkoord. We vonden het eerder denk ik veelal wel prima. NEC is nooit echt vooruitstrevend geweest op bepaalde vlakken. Daar kan Wilco mooi verandering in brengen.
Re: Wilco van Schaik
Iemand een Fiesta laten besturen die een Porsche gewend is.Van Schaik: "En sportief het moeilijkste moment vond ik het halfjaar onder trainer Pepijn Lijnders. Dat neem ik mezelf nog steeds kwalijk. Die man was zo goed, zo bevlogen, zo'n gentleman. We hebben hem niet honderd procent de kans gegeven, met bijvoorbeeld eigen assistenten."
Re: Wilco van Schaik
andersom is erger ....E.B schreef: ↑vr 16 sep 2022, 12:23Iemand een Fiesta laten besturen die een Porsche gewend is.Van Schaik: "En sportief het moeilijkste moment vond ik het halfjaar onder trainer Pepijn Lijnders. Dat neem ik mezelf nog steeds kwalijk. Die man was zo goed, zo bevlogen, zo'n gentleman. We hebben hem niet honderd procent de kans gegeven, met bijvoorbeeld eigen assistenten."
Risus abundat in ore stultorum
Re: Wilco van Schaik
Dat zal hier niet snel voorkomen gelukkig. We kunnen hooguit een BMW of Mercedes worden.flipsen schreef: ↑vr 16 sep 2022, 12:54andersom is erger ....E.B schreef: ↑vr 16 sep 2022, 12:23Iemand een Fiesta laten besturen die een Porsche gewend is.Van Schaik: "En sportief het moeilijkste moment vond ik het halfjaar onder trainer Pepijn Lijnders. Dat neem ik mezelf nog steeds kwalijk. Die man was zo goed, zo bevlogen, zo'n gentleman. We hebben hem niet honderd procent de kans gegeven, met bijvoorbeeld eigen assistenten."
Re: Wilco van Schaik
is ook niet erg om in een BMW of Mercedes te rijden .......E.B schreef: ↑vr 16 sep 2022, 12:56Dat zal hier niet snel voorkomen gelukkig. We kunnen hooguit een BMW of Mercedes worden.flipsen schreef: ↑vr 16 sep 2022, 12:54andersom is erger ....E.B schreef: ↑vr 16 sep 2022, 12:23Iemand een Fiesta laten besturen die een Porsche gewend is.Van Schaik: "En sportief het moeilijkste moment vond ik het halfjaar onder trainer Pepijn Lijnders. Dat neem ik mezelf nog steeds kwalijk. Die man was zo goed, zo bevlogen, zo'n gentleman. We hebben hem niet honderd procent de kans gegeven, met bijvoorbeeld eigen assistenten."
Risus abundat in ore stultorum
Re: Wilco van Schaik
Klopt, ik rij elke dag Mercedes. En heb nog een chauffeur ookflipsen schreef: ↑vr 16 sep 2022, 13:07is ook niet erg om in een BMW of Mercedes te rijden .......E.B schreef: ↑vr 16 sep 2022, 12:56Dat zal hier niet snel voorkomen gelukkig. We kunnen hooguit een BMW of Mercedes worden.flipsen schreef: ↑vr 16 sep 2022, 12:54andersom is erger ....E.B schreef: ↑vr 16 sep 2022, 12:23Iemand een Fiesta laten besturen die een Porsche gewend is.Van Schaik: "En sportief het moeilijkste moment vond ik het halfjaar onder trainer Pepijn Lijnders. Dat neem ik mezelf nog steeds kwalijk. Die man was zo goed, zo bevlogen, zo'n gentleman. We hebben hem niet honderd procent de kans gegeven, met bijvoorbeeld eigen assistenten."
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten