Wilco van Schaik

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door mschr »

JiaYooo schreef:
vr 12 aug 2022, 13:16
Bijna 9 minuten praten, maar niks zeggen. Wat een gave heeft die man toch.
Hij vertelde juist veel. NEC wil naar de top. NEC heeft een veldmanager aangetrokken, Wilco kondigt aan dat afscheid genomen gaat worden van trouwe krachten. Als ik Theo van Benthem was, zou ik alvast een uitkering aanvragen. Wilco formuleert nieuwe doelstellingen: de komende 4 jaar minimaal 1x Europees voetbal. Raadselachtig is de bewering dat Sandler op een hoog niveau heeft gevoetbald. Waar en wanneer dan? Verder heeft Wilco een Boekhoorn helemaal ingepalmd met de Wilco-visie: geld inbrengen voor NEC is niet alleen voor de club en prestaties, maar ook en voornamelijk voor stad en regio.

DRS
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 22 jun 2017, 22:12
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door DRS »

Vind wel dat Wilco het ''Eredivisie'' niveau op een paar punten tekort laat schieten.
Eigenlijk alles wat met supporterszaken te maken hebben is gewoon van een triest niveau.
Merchandise nooit op voorraad, webshop niks op voorraad, aangesloten partners die nog op de site staan maar wie ook niks van NEC meer verkopen.
Eten/drinken is en blijft een drama in het stadion.
Verwarming? Mag wel terug gehangen worden nou we torenhogen prijzen betalen voor onze seizoenkaarten.
Telefonisch contact, heb de afgelopen keren altijd 20+ minuten moeten wachten, daarna zelf de hoorn er maar telkens opgegooid.
Op de site kun je ook niks regelen, je moet maar telkens vrij nemen en naar het stadion komen.
Dat soort dingen hebben ze hier bij de plaatselijke amateurs toch echt beter ingericht.

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door E.B. »

DRS schreef:
vr 12 aug 2022, 14:03
Vind wel dat Wilco het ''Eredivisie'' niveau op een paar punten tekort laat schieten.
Eigenlijk alles wat met supporterszaken te maken hebben is gewoon van een triest niveau.
Merchandise nooit op voorraad, webshop niks op voorraad, aangesloten partners die nog op de site staan maar wie ook niks van NEC meer verkopen.
Eten/drinken is en blijft een drama in het stadion.
Verwarming? Mag wel terug gehangen worden nou we torenhogen prijzen betalen voor onze seizoenkaarten.
Telefonisch contact, heb de afgelopen keren altijd 20+ minuten moeten wachten, daarna zelf de hoorn er maar telkens opgegooid.
Op de site kun je ook niks regelen, je moet maar telkens vrij nemen en naar het stadion komen.
Dat soort dingen hebben ze hier bij de plaatselijke amateurs toch echt beter ingericht.
Hij geeft toch aan dat ze er aan werken? Er mensen zijn gehaald die het naar een hoger niveau moeten brengen. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Er zal nog genoeg beter kunnen.

Daarbij, de fanshop is aangepakt. De shirts waren er op de Open Dag en afgelopen zondag bij de 1e wedstrijd. Eten en drinken is al langer een probleem, maar naast uitbreiding van de bar (extra tappunt) is er nu het biermannetje op de tribune. Dat het nog altijd beter kan klopt, dat ligt bij ook bij dat kind Yevi en bij YveY. De verwarming is kul, heeft nooit verschil gemaakt, ook al stond deze aan. Dat is ook iets voor het nieuwe stadion. Ik heb in de afgelopen 1,5 maand NEC gebeld en had binnen 2 minuten iemand aan de lijn met een prima antwoord. Zo kan het dus ook.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Wilco van Schaik

Bericht door flipsen »

E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 14:14
DRS schreef:
vr 12 aug 2022, 14:03
Vind wel dat Wilco het ''Eredivisie'' niveau op een paar punten tekort laat schieten.
Eigenlijk alles wat met supporterszaken te maken hebben is gewoon van een triest niveau.
Merchandise nooit op voorraad, webshop niks op voorraad, aangesloten partners die nog op de site staan maar wie ook niks van NEC meer verkopen.
Eten/drinken is en blijft een drama in het stadion.
Verwarming? Mag wel terug gehangen worden nou we torenhogen prijzen betalen voor onze seizoenkaarten.
Telefonisch contact, heb de afgelopen keren altijd 20+ minuten moeten wachten, daarna zelf de hoorn er maar telkens opgegooid.
Op de site kun je ook niks regelen, je moet maar telkens vrij nemen en naar het stadion komen.
Dat soort dingen hebben ze hier bij de plaatselijke amateurs toch echt beter ingericht.
Hij geeft toch aan dat ze er aan werken? Er mensen zijn gehaald die het naar een hoger niveau moeten brengen. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Er zal nog genoeg beter kunnen.

Daarbij, de fanshop is aangepakt. De shirts waren er op de Open Dag en afgelopen zondag bij de 1e wedstrijd. Eten en drinken is al langer een probleem, maar naast uitbreiding van de bar (extra tappunt) is er nu het biermannetje op de tribune. Dat het nog altijd beter kan klopt, dat ligt bij ook bij dat kind Yevi en bij YveY. De verwarming is kul, heeft nooit verschil gemaakt, ook al stond deze aan. Dat is ook iets voor het nieuwe stadion. Ik heb in de afgelopen 1,5 maand NEC gebeld en had binnen 2 minuten iemand aan de lijn met een prima antwoord. Zo kan het dus ook.
Alleen jammer dat de frikadellen oud en droog zijn dat is wel een aandachtspuntje …. :wink:
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door E.B. »

flipsen schreef:
vr 12 aug 2022, 14:25
E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 14:14
DRS schreef:
vr 12 aug 2022, 14:03
Vind wel dat Wilco het ''Eredivisie'' niveau op een paar punten tekort laat schieten.
Eigenlijk alles wat met supporterszaken te maken hebben is gewoon van een triest niveau.
Merchandise nooit op voorraad, webshop niks op voorraad, aangesloten partners die nog op de site staan maar wie ook niks van NEC meer verkopen.
Eten/drinken is en blijft een drama in het stadion.
Verwarming? Mag wel terug gehangen worden nou we torenhogen prijzen betalen voor onze seizoenkaarten.
Telefonisch contact, heb de afgelopen keren altijd 20+ minuten moeten wachten, daarna zelf de hoorn er maar telkens opgegooid.
Op de site kun je ook niks regelen, je moet maar telkens vrij nemen en naar het stadion komen.
Dat soort dingen hebben ze hier bij de plaatselijke amateurs toch echt beter ingericht.
Hij geeft toch aan dat ze er aan werken? Er mensen zijn gehaald die het naar een hoger niveau moeten brengen. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Er zal nog genoeg beter kunnen.

Daarbij, de fanshop is aangepakt. De shirts waren er op de Open Dag en afgelopen zondag bij de 1e wedstrijd. Eten en drinken is al langer een probleem, maar naast uitbreiding van de bar (extra tappunt) is er nu het biermannetje op de tribune. Dat het nog altijd beter kan klopt, dat ligt bij ook bij dat kind Yevi en bij YveY. De verwarming is kul, heeft nooit verschil gemaakt, ook al stond deze aan. Dat is ook iets voor het nieuwe stadion. Ik heb in de afgelopen 1,5 maand NEC gebeld en had binnen 2 minuten iemand aan de lijn met een prima antwoord. Zo kan het dus ook.
Alleen jammer dat de frikadellen oud en droog zijn dat is wel een aandachtspuntje …. :wink:
Ik begrijp überhaupt niet dat je uitgerekend tijdens NEC een frikadel wilt eten :crazy: Dan heb je nog altijd daarvoor of daarna een mogelijkheid bij de frietkraam of Eendracht. Maar misschien denk ik te gemakkelijk daarover. Als er maar drank is :tu:

DRS
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 22 jun 2017, 22:12
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door DRS »

E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 14:14
DRS schreef:
vr 12 aug 2022, 14:03
Vind wel dat Wilco het ''Eredivisie'' niveau op een paar punten tekort laat schieten.
Eigenlijk alles wat met supporterszaken te maken hebben is gewoon van een triest niveau.
Merchandise nooit op voorraad, webshop niks op voorraad, aangesloten partners die nog op de site staan maar wie ook niks van NEC meer verkopen.
Eten/drinken is en blijft een drama in het stadion.
Verwarming? Mag wel terug gehangen worden nou we torenhogen prijzen betalen voor onze seizoenkaarten.
Telefonisch contact, heb de afgelopen keren altijd 20+ minuten moeten wachten, daarna zelf de hoorn er maar telkens opgegooid.
Op de site kun je ook niks regelen, je moet maar telkens vrij nemen en naar het stadion komen.
Dat soort dingen hebben ze hier bij de plaatselijke amateurs toch echt beter ingericht.
Hij geeft toch aan dat ze er aan werken? Er mensen zijn gehaald die het naar een hoger niveau moeten brengen. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Er zal nog genoeg beter kunnen.

Daarbij, de fanshop is aangepakt. De shirts waren er op de Open Dag en afgelopen zondag bij de 1e wedstrijd. Eten en drinken is al langer een probleem, maar naast uitbreiding van de bar (extra tappunt) is er nu het biermannetje op de tribune. Dat het nog altijd beter kan klopt, dat ligt bij ook bij dat kind Yevi en bij YveY. De verwarming is kul, heeft nooit verschil gemaakt, ook al stond deze aan. Dat is ook iets voor het nieuwe stadion. Ik heb in de afgelopen 1,5 maand NEC gebeld en had binnen 2 minuten iemand aan de lijn met een prima antwoord. Zo kan het dus ook.
Ik hoor nergens iets over dat soort zaken van Wilco hoor, alleen inderdaad Yvey die iets meer personeel en geïmproviseerde taps heeft gerealiseerd. Maar dat was al bekend. De Fanshop is al jaren drama, ik wil al 2 jaar een trainingsbroek van goeie kwaliteit met een NEC logo erop (vind ik fijn voor thuis). Nog nooit op voorraad geweest, zelfde verhaal over korte broeken. Super fijn als je die gewoon kon bestellen nou met dit warme weer. Vriend van mij zit al sinds vorige zomer daar na te kijken, ik niet want ik heb er nog een paar. Op de site stond dat Scholten in Malden aangesloten was, dat klopt want daar kwam ik vroeger ook altijd. Ik daarheen wat denk je? Ze hebben al 4 jaar geen artikelen meer ontvangen vanuit NEC.
Die verwarming in geen kul, ik voelde altijd wanneer die aanging en vond het vervolgens ook altijd een stuk minder koud!
Telefonisch vind ik het sowieso raar want de eerste 4 minuten hoor ik altijd het clublied als ''wachtmuziekje'' maar vervolgens hoor ik alleen nog maar gepiep en gekraak, altijd.
Ik moet altijd maar eerder vertrekken uit het werk om vervolgens bij het stadion afgesnauwd te worden door Pim.
Deze zomer 2x gebeurt met een groep vrienden erbij.
Terwijl Pim altijd vriendelijk was, lijkt het er nou op dat hij rustige dagen op kantoor wilt, wat wel een probleem is wat alles moet je daarzo regelen in mijn geval.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Wilco van Schaik

Bericht door flipsen »

E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 14:30
flipsen schreef:
vr 12 aug 2022, 14:25
E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 14:14
DRS schreef:
vr 12 aug 2022, 14:03
Vind wel dat Wilco het ''Eredivisie'' niveau op een paar punten tekort laat schieten.
Eigenlijk alles wat met supporterszaken te maken hebben is gewoon van een triest niveau.
Merchandise nooit op voorraad, webshop niks op voorraad, aangesloten partners die nog op de site staan maar wie ook niks van NEC meer verkopen.
Eten/drinken is en blijft een drama in het stadion.
Verwarming? Mag wel terug gehangen worden nou we torenhogen prijzen betalen voor onze seizoenkaarten.
Telefonisch contact, heb de afgelopen keren altijd 20+ minuten moeten wachten, daarna zelf de hoorn er maar telkens opgegooid.
Op de site kun je ook niks regelen, je moet maar telkens vrij nemen en naar het stadion komen.
Dat soort dingen hebben ze hier bij de plaatselijke amateurs toch echt beter ingericht.
Hij geeft toch aan dat ze er aan werken? Er mensen zijn gehaald die het naar een hoger niveau moeten brengen. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Er zal nog genoeg beter kunnen.

Daarbij, de fanshop is aangepakt. De shirts waren er op de Open Dag en afgelopen zondag bij de 1e wedstrijd. Eten en drinken is al langer een probleem, maar naast uitbreiding van de bar (extra tappunt) is er nu het biermannetje op de tribune. Dat het nog altijd beter kan klopt, dat ligt bij ook bij dat kind Yevi en bij YveY. De verwarming is kul, heeft nooit verschil gemaakt, ook al stond deze aan. Dat is ook iets voor het nieuwe stadion. Ik heb in de afgelopen 1,5 maand NEC gebeld en had binnen 2 minuten iemand aan de lijn met een prima antwoord. Zo kan het dus ook.
Alleen jammer dat de frikadellen oud en droog zijn dat is wel een aandachtspuntje …. :wink:
Ik begrijp überhaupt niet dat je uitgerekend tijdens NEC een frikadel wilt eten :crazy: Dan heb je nog altijd daarvoor of daarna een mogelijkheid bij de frietkraam of Eendracht. Maar misschien denk ik te gemakkelijk daarover. Als er maar drank is :tu:
Zo is dat , drank is belangrijker dan een dreuge del ……
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Nummer 9 »

E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 14:30
flipsen schreef:
vr 12 aug 2022, 14:25
E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 14:14
DRS schreef:
vr 12 aug 2022, 14:03
Vind wel dat Wilco het ''Eredivisie'' niveau op een paar punten tekort laat schieten.
Eigenlijk alles wat met supporterszaken te maken hebben is gewoon van een triest niveau.
Merchandise nooit op voorraad, webshop niks op voorraad, aangesloten partners die nog op de site staan maar wie ook niks van NEC meer verkopen.
Eten/drinken is en blijft een drama in het stadion.
Verwarming? Mag wel terug gehangen worden nou we torenhogen prijzen betalen voor onze seizoenkaarten.
Telefonisch contact, heb de afgelopen keren altijd 20+ minuten moeten wachten, daarna zelf de hoorn er maar telkens opgegooid.
Op de site kun je ook niks regelen, je moet maar telkens vrij nemen en naar het stadion komen.
Dat soort dingen hebben ze hier bij de plaatselijke amateurs toch echt beter ingericht.
Hij geeft toch aan dat ze er aan werken? Er mensen zijn gehaald die het naar een hoger niveau moeten brengen. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Er zal nog genoeg beter kunnen.

Daarbij, de fanshop is aangepakt. De shirts waren er op de Open Dag en afgelopen zondag bij de 1e wedstrijd. Eten en drinken is al langer een probleem, maar naast uitbreiding van de bar (extra tappunt) is er nu het biermannetje op de tribune. Dat het nog altijd beter kan klopt, dat ligt bij ook bij dat kind Yevi en bij YveY. De verwarming is kul, heeft nooit verschil gemaakt, ook al stond deze aan. Dat is ook iets voor het nieuwe stadion. Ik heb in de afgelopen 1,5 maand NEC gebeld en had binnen 2 minuten iemand aan de lijn met een prima antwoord. Zo kan het dus ook.
Alleen jammer dat de frikadellen oud en droog zijn dat is wel een aandachtspuntje …. :wink:
Ik begrijp überhaupt niet dat je uitgerekend tijdens NEC een frikadel wilt eten :crazy: Dan heb je nog altijd daarvoor of daarna een mogelijkheid bij de frietkraam of Eendracht. Maar misschien denk ik te gemakkelijk daarover. Als er maar drank is :tu:
JB BEPAALT ZELF WEL WAT HIJ BELANGRIJK VINDT :tong:
いつでも戦える

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door E.B. »

DRS schreef:
vr 12 aug 2022, 14:31
E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 14:14
DRS schreef:
vr 12 aug 2022, 14:03
Vind wel dat Wilco het ''Eredivisie'' niveau op een paar punten tekort laat schieten.
Eigenlijk alles wat met supporterszaken te maken hebben is gewoon van een triest niveau.
Merchandise nooit op voorraad, webshop niks op voorraad, aangesloten partners die nog op de site staan maar wie ook niks van NEC meer verkopen.
Eten/drinken is en blijft een drama in het stadion.
Verwarming? Mag wel terug gehangen worden nou we torenhogen prijzen betalen voor onze seizoenkaarten.
Telefonisch contact, heb de afgelopen keren altijd 20+ minuten moeten wachten, daarna zelf de hoorn er maar telkens opgegooid.
Op de site kun je ook niks regelen, je moet maar telkens vrij nemen en naar het stadion komen.
Dat soort dingen hebben ze hier bij de plaatselijke amateurs toch echt beter ingericht.
Hij geeft toch aan dat ze er aan werken? Er mensen zijn gehaald die het naar een hoger niveau moeten brengen. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Er zal nog genoeg beter kunnen.

Daarbij, de fanshop is aangepakt. De shirts waren er op de Open Dag en afgelopen zondag bij de 1e wedstrijd. Eten en drinken is al langer een probleem, maar naast uitbreiding van de bar (extra tappunt) is er nu het biermannetje op de tribune. Dat het nog altijd beter kan klopt, dat ligt bij ook bij dat kind Yevi en bij YveY. De verwarming is kul, heeft nooit verschil gemaakt, ook al stond deze aan. Dat is ook iets voor het nieuwe stadion. Ik heb in de afgelopen 1,5 maand NEC gebeld en had binnen 2 minuten iemand aan de lijn met een prima antwoord. Zo kan het dus ook.
Ik hoor nergens iets over dat soort zaken van Wilco hoor, alleen inderdaad Yvey die iets meer personeel en geïmproviseerde taps heeft gerealiseerd. Maar dat was al bekend. De Fanshop is al jaren drama, ik wil al 2 jaar een trainingsbroek van goeie kwaliteit met een NEC logo erop (vind ik fijn voor thuis). Nog nooit op voorraad geweest, zelfde verhaal over korte broeken. Super fijn als je die gewoon kon bestellen nou met dit warme weer. Vriend van mij zit al sinds vorige zomer daar na te kijken, ik niet want ik heb er nog een paar. Op de site stond dat Scholten in Malden aangesloten was, dat klopt want daar kwam ik vroeger ook altijd. Ik daarheen wat denk je? Ze hebben al 4 jaar geen artikelen meer ontvangen vanuit NEC.
Die verwarming in geen kul, ik voelde altijd wanneer die aanging en vond het vervolgens ook altijd een stuk minder koud!
Telefonisch vind ik het sowieso raar want de eerste 4 minuten hoor ik altijd het clublied als ''wachtmuziekje'' maar vervolgens hoor ik alleen nog maar gepiep en gekraak, altijd.
Ik moet altijd maar eerder vertrekken uit het werk om vervolgens bij het stadion afgesnauwd te worden door Pim.
Deze zomer 2x gebeurt met een groep vrienden erbij.
Terwijl Pim altijd vriendelijk was, lijkt het er nou op dat hij rustige dagen op kantoor wilt, wat wel een probleem is wat alles moet je daarzo regelen in mijn geval.
Dan heb je een andere ervaring. Spullen die ik besteld heb via de fanshop (trainingskleding bijvoorbeeld) was altijd aanwezig. Ook in de shop van het stadion hing regelmatig voorraad. Naarmate het seizoen ten einde komt zie je dat er minder voorraad is, omdat er niet aangevuld wordt. Enigzins logisch. Dat er partners genoemd worden die geen partner zijn is gewoonweg slordig. De site moet je up to date houden. Wat betreft het drinken/rijen bij de catering waren er veel klachten, daar heeft NEC op gereageerd en lijkt in grote lijnen te zijn opgelost. Ook de betaalkaart is komen te vervallen, gewoon weer met de pinpas betalen. Scheelt voor sommigen een rij die niet online opladen. Over het bellen heb ik dus ook een andere ervaring. Snel en duidelijk antwoord.

Dat het op bepaalde punten nog wat professioneler kan bij de club klopt. De tijd lijkt een lange tijd stil te hebben gestaan en de door sommigen hier geroemde voorgangers van Wilco hebben er helemaal geen aandacht aan besteed. Maar de lijn is dus ingezet (onder Wilco) en geef het wat tijd. Zoals ik al zei is Rome ook niet in 1 dag gebouwd.

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door E.B. »

Nummer 9 schreef:
vr 12 aug 2022, 15:07
E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 14:30
flipsen schreef:
vr 12 aug 2022, 14:25
E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 14:14
DRS schreef:
vr 12 aug 2022, 14:03
Vind wel dat Wilco het ''Eredivisie'' niveau op een paar punten tekort laat schieten.
Eigenlijk alles wat met supporterszaken te maken hebben is gewoon van een triest niveau.
Merchandise nooit op voorraad, webshop niks op voorraad, aangesloten partners die nog op de site staan maar wie ook niks van NEC meer verkopen.
Eten/drinken is en blijft een drama in het stadion.
Verwarming? Mag wel terug gehangen worden nou we torenhogen prijzen betalen voor onze seizoenkaarten.
Telefonisch contact, heb de afgelopen keren altijd 20+ minuten moeten wachten, daarna zelf de hoorn er maar telkens opgegooid.
Op de site kun je ook niks regelen, je moet maar telkens vrij nemen en naar het stadion komen.
Dat soort dingen hebben ze hier bij de plaatselijke amateurs toch echt beter ingericht.
Hij geeft toch aan dat ze er aan werken? Er mensen zijn gehaald die het naar een hoger niveau moeten brengen. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Er zal nog genoeg beter kunnen.

Daarbij, de fanshop is aangepakt. De shirts waren er op de Open Dag en afgelopen zondag bij de 1e wedstrijd. Eten en drinken is al langer een probleem, maar naast uitbreiding van de bar (extra tappunt) is er nu het biermannetje op de tribune. Dat het nog altijd beter kan klopt, dat ligt bij ook bij dat kind Yevi en bij YveY. De verwarming is kul, heeft nooit verschil gemaakt, ook al stond deze aan. Dat is ook iets voor het nieuwe stadion. Ik heb in de afgelopen 1,5 maand NEC gebeld en had binnen 2 minuten iemand aan de lijn met een prima antwoord. Zo kan het dus ook.
Alleen jammer dat de frikadellen oud en droog zijn dat is wel een aandachtspuntje …. :wink:
Ik begrijp überhaupt niet dat je uitgerekend tijdens NEC een frikadel wilt eten :crazy: Dan heb je nog altijd daarvoor of daarna een mogelijkheid bij de frietkraam of Eendracht. Maar misschien denk ik te gemakkelijk daarover. Als er maar drank is :tu:
JB BEPAALT ZELF WEL WAT HIJ BELANGRIJK VINDT :tong:
Droge humor, nice :biggrin: :tu:

DRS
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 22 jun 2017, 22:12
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door DRS »

E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 15:08
DRS schreef:
vr 12 aug 2022, 14:31
E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 14:14
DRS schreef:
vr 12 aug 2022, 14:03
Vind wel dat Wilco het ''Eredivisie'' niveau op een paar punten tekort laat schieten.
Eigenlijk alles wat met supporterszaken te maken hebben is gewoon van een triest niveau.
Merchandise nooit op voorraad, webshop niks op voorraad, aangesloten partners die nog op de site staan maar wie ook niks van NEC meer verkopen.
Eten/drinken is en blijft een drama in het stadion.
Verwarming? Mag wel terug gehangen worden nou we torenhogen prijzen betalen voor onze seizoenkaarten.
Telefonisch contact, heb de afgelopen keren altijd 20+ minuten moeten wachten, daarna zelf de hoorn er maar telkens opgegooid.
Op de site kun je ook niks regelen, je moet maar telkens vrij nemen en naar het stadion komen.
Dat soort dingen hebben ze hier bij de plaatselijke amateurs toch echt beter ingericht.
Hij geeft toch aan dat ze er aan werken? Er mensen zijn gehaald die het naar een hoger niveau moeten brengen. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Er zal nog genoeg beter kunnen.

Daarbij, de fanshop is aangepakt. De shirts waren er op de Open Dag en afgelopen zondag bij de 1e wedstrijd. Eten en drinken is al langer een probleem, maar naast uitbreiding van de bar (extra tappunt) is er nu het biermannetje op de tribune. Dat het nog altijd beter kan klopt, dat ligt bij ook bij dat kind Yevi en bij YveY. De verwarming is kul, heeft nooit verschil gemaakt, ook al stond deze aan. Dat is ook iets voor het nieuwe stadion. Ik heb in de afgelopen 1,5 maand NEC gebeld en had binnen 2 minuten iemand aan de lijn met een prima antwoord. Zo kan het dus ook.
Ik hoor nergens iets over dat soort zaken van Wilco hoor, alleen inderdaad Yvey die iets meer personeel en geïmproviseerde taps heeft gerealiseerd. Maar dat was al bekend. De Fanshop is al jaren drama, ik wil al 2 jaar een trainingsbroek van goeie kwaliteit met een NEC logo erop (vind ik fijn voor thuis). Nog nooit op voorraad geweest, zelfde verhaal over korte broeken. Super fijn als je die gewoon kon bestellen nou met dit warme weer. Vriend van mij zit al sinds vorige zomer daar na te kijken, ik niet want ik heb er nog een paar. Op de site stond dat Scholten in Malden aangesloten was, dat klopt want daar kwam ik vroeger ook altijd. Ik daarheen wat denk je? Ze hebben al 4 jaar geen artikelen meer ontvangen vanuit NEC.
Die verwarming in geen kul, ik voelde altijd wanneer die aanging en vond het vervolgens ook altijd een stuk minder koud!
Telefonisch vind ik het sowieso raar want de eerste 4 minuten hoor ik altijd het clublied als ''wachtmuziekje'' maar vervolgens hoor ik alleen nog maar gepiep en gekraak, altijd.
Ik moet altijd maar eerder vertrekken uit het werk om vervolgens bij het stadion afgesnauwd te worden door Pim.
Deze zomer 2x gebeurt met een groep vrienden erbij.
Terwijl Pim altijd vriendelijk was, lijkt het er nou op dat hij rustige dagen op kantoor wilt, wat wel een probleem is wat alles moet je daarzo regelen in mijn geval.
Dan heb je een andere ervaring. Spullen die ik besteld heb via de fanshop (trainingskleding bijvoorbeeld) was altijd aanwezig. Ook in de shop van het stadion hing regelmatig voorraad. Naarmate het seizoen ten einde komt zie je dat er minder voorraad is, omdat er niet aangevuld wordt. Enigzins logisch. Dat er partners genoemd worden die geen partner zijn is gewoonweg slordig. De site moet je up to date houden. Wat betreft het drinken/rijen bij de catering waren er veel klachten, daar heeft NEC op gereageerd en lijkt in grote lijnen te zijn opgelost. Ook de betaalkaart is komen te vervallen, gewoon weer met de pinpas betalen. Scheelt voor sommigen een rij die niet online opladen. Over het bellen heb ik dus ook een andere ervaring. Snel en duidelijk antwoord.

Dat het op bepaalde punten nog wat professioneler kan bij de club klopt. De tijd lijkt een lange tijd stil te hebben gestaan en de door sommigen hier geroemde voorgangers van Wilco hebben er helemaal geen aandacht aan besteed. Maar de lijn is dus ingezet (onder Wilco) en geef het wat tijd. Zoals ik al zei is Rome ook niet in 1 dag gebouwd.
Ik weet niet welke maat jij hebt maar ik heb echt om de 2 maanden gekeken, nooit op voorraad geweest.
Maar klopt ook wel wat je zegt, volgens mij is het allemaal een beetje afgebouwd toen we voor de 2de keer degradeerden.
Hoop dat alles nou weer een beetje op gang komt, want ik vind zulke dingen echt zonde.

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door E.B. »

DRS schreef:
vr 12 aug 2022, 15:24
E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 15:08
DRS schreef:
vr 12 aug 2022, 14:31
E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 14:14
DRS schreef:
vr 12 aug 2022, 14:03
Vind wel dat Wilco het ''Eredivisie'' niveau op een paar punten tekort laat schieten.
Eigenlijk alles wat met supporterszaken te maken hebben is gewoon van een triest niveau.
Merchandise nooit op voorraad, webshop niks op voorraad, aangesloten partners die nog op de site staan maar wie ook niks van NEC meer verkopen.
Eten/drinken is en blijft een drama in het stadion.
Verwarming? Mag wel terug gehangen worden nou we torenhogen prijzen betalen voor onze seizoenkaarten.
Telefonisch contact, heb de afgelopen keren altijd 20+ minuten moeten wachten, daarna zelf de hoorn er maar telkens opgegooid.
Op de site kun je ook niks regelen, je moet maar telkens vrij nemen en naar het stadion komen.
Dat soort dingen hebben ze hier bij de plaatselijke amateurs toch echt beter ingericht.
Hij geeft toch aan dat ze er aan werken? Er mensen zijn gehaald die het naar een hoger niveau moeten brengen. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Er zal nog genoeg beter kunnen.

Daarbij, de fanshop is aangepakt. De shirts waren er op de Open Dag en afgelopen zondag bij de 1e wedstrijd. Eten en drinken is al langer een probleem, maar naast uitbreiding van de bar (extra tappunt) is er nu het biermannetje op de tribune. Dat het nog altijd beter kan klopt, dat ligt bij ook bij dat kind Yevi en bij YveY. De verwarming is kul, heeft nooit verschil gemaakt, ook al stond deze aan. Dat is ook iets voor het nieuwe stadion. Ik heb in de afgelopen 1,5 maand NEC gebeld en had binnen 2 minuten iemand aan de lijn met een prima antwoord. Zo kan het dus ook.
Ik hoor nergens iets over dat soort zaken van Wilco hoor, alleen inderdaad Yvey die iets meer personeel en geïmproviseerde taps heeft gerealiseerd. Maar dat was al bekend. De Fanshop is al jaren drama, ik wil al 2 jaar een trainingsbroek van goeie kwaliteit met een NEC logo erop (vind ik fijn voor thuis). Nog nooit op voorraad geweest, zelfde verhaal over korte broeken. Super fijn als je die gewoon kon bestellen nou met dit warme weer. Vriend van mij zit al sinds vorige zomer daar na te kijken, ik niet want ik heb er nog een paar. Op de site stond dat Scholten in Malden aangesloten was, dat klopt want daar kwam ik vroeger ook altijd. Ik daarheen wat denk je? Ze hebben al 4 jaar geen artikelen meer ontvangen vanuit NEC.
Die verwarming in geen kul, ik voelde altijd wanneer die aanging en vond het vervolgens ook altijd een stuk minder koud!
Telefonisch vind ik het sowieso raar want de eerste 4 minuten hoor ik altijd het clublied als ''wachtmuziekje'' maar vervolgens hoor ik alleen nog maar gepiep en gekraak, altijd.
Ik moet altijd maar eerder vertrekken uit het werk om vervolgens bij het stadion afgesnauwd te worden door Pim.
Deze zomer 2x gebeurt met een groep vrienden erbij.
Terwijl Pim altijd vriendelijk was, lijkt het er nou op dat hij rustige dagen op kantoor wilt, wat wel een probleem is wat alles moet je daarzo regelen in mijn geval.
Dan heb je een andere ervaring. Spullen die ik besteld heb via de fanshop (trainingskleding bijvoorbeeld) was altijd aanwezig. Ook in de shop van het stadion hing regelmatig voorraad. Naarmate het seizoen ten einde komt zie je dat er minder voorraad is, omdat er niet aangevuld wordt. Enigzins logisch. Dat er partners genoemd worden die geen partner zijn is gewoonweg slordig. De site moet je up to date houden. Wat betreft het drinken/rijen bij de catering waren er veel klachten, daar heeft NEC op gereageerd en lijkt in grote lijnen te zijn opgelost. Ook de betaalkaart is komen te vervallen, gewoon weer met de pinpas betalen. Scheelt voor sommigen een rij die niet online opladen. Over het bellen heb ik dus ook een andere ervaring. Snel en duidelijk antwoord.

Dat het op bepaalde punten nog wat professioneler kan bij de club klopt. De tijd lijkt een lange tijd stil te hebben gestaan en de door sommigen hier geroemde voorgangers van Wilco hebben er helemaal geen aandacht aan besteed. Maar de lijn is dus ingezet (onder Wilco) en geef het wat tijd. Zoals ik al zei is Rome ook niet in 1 dag gebouwd.
Ik weet niet welke maat jij hebt maar ik heb echt om de 2 maanden gekeken, nooit op voorraad geweest.
Maar klopt ook wel wat je zegt, volgens mij is het allemaal een beetje afgebouwd toen we voor de 2de keer degradeerden.
Hoop dat alles nou weer een beetje op gang komt, want ik vind zulke dingen echt zonde.
Maat M/L. Geen bijzondere maat zou je zeggen. En voor mijn gevoel heeft de tijd ook voor de degradatie stil gestaan alleen in de huidige tijd met alle gemakken gaan we met minder akkoord. We vonden het eerder denk ik veelal wel prima. NEC is nooit echt vooruitstrevend geweest op bepaalde vlakken. Daar kan Wilco mooi verandering in brengen.

DRS
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 22 jun 2017, 22:12
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door DRS »

E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 15:27
DRS schreef:
vr 12 aug 2022, 15:24
E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 15:08
DRS schreef:
vr 12 aug 2022, 14:31
E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 14:14
DRS schreef:
vr 12 aug 2022, 14:03
Vind wel dat Wilco het ''Eredivisie'' niveau op een paar punten tekort laat schieten.
Eigenlijk alles wat met supporterszaken te maken hebben is gewoon van een triest niveau.
Merchandise nooit op voorraad, webshop niks op voorraad, aangesloten partners die nog op de site staan maar wie ook niks van NEC meer verkopen.
Eten/drinken is en blijft een drama in het stadion.
Verwarming? Mag wel terug gehangen worden nou we torenhogen prijzen betalen voor onze seizoenkaarten.
Telefonisch contact, heb de afgelopen keren altijd 20+ minuten moeten wachten, daarna zelf de hoorn er maar telkens opgegooid.
Op de site kun je ook niks regelen, je moet maar telkens vrij nemen en naar het stadion komen.
Dat soort dingen hebben ze hier bij de plaatselijke amateurs toch echt beter ingericht.
Hij geeft toch aan dat ze er aan werken? Er mensen zijn gehaald die het naar een hoger niveau moeten brengen. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Er zal nog genoeg beter kunnen.

Daarbij, de fanshop is aangepakt. De shirts waren er op de Open Dag en afgelopen zondag bij de 1e wedstrijd. Eten en drinken is al langer een probleem, maar naast uitbreiding van de bar (extra tappunt) is er nu het biermannetje op de tribune. Dat het nog altijd beter kan klopt, dat ligt bij ook bij dat kind Yevi en bij YveY. De verwarming is kul, heeft nooit verschil gemaakt, ook al stond deze aan. Dat is ook iets voor het nieuwe stadion. Ik heb in de afgelopen 1,5 maand NEC gebeld en had binnen 2 minuten iemand aan de lijn met een prima antwoord. Zo kan het dus ook.
Ik hoor nergens iets over dat soort zaken van Wilco hoor, alleen inderdaad Yvey die iets meer personeel en geïmproviseerde taps heeft gerealiseerd. Maar dat was al bekend. De Fanshop is al jaren drama, ik wil al 2 jaar een trainingsbroek van goeie kwaliteit met een NEC logo erop (vind ik fijn voor thuis). Nog nooit op voorraad geweest, zelfde verhaal over korte broeken. Super fijn als je die gewoon kon bestellen nou met dit warme weer. Vriend van mij zit al sinds vorige zomer daar na te kijken, ik niet want ik heb er nog een paar. Op de site stond dat Scholten in Malden aangesloten was, dat klopt want daar kwam ik vroeger ook altijd. Ik daarheen wat denk je? Ze hebben al 4 jaar geen artikelen meer ontvangen vanuit NEC.
Die verwarming in geen kul, ik voelde altijd wanneer die aanging en vond het vervolgens ook altijd een stuk minder koud!
Telefonisch vind ik het sowieso raar want de eerste 4 minuten hoor ik altijd het clublied als ''wachtmuziekje'' maar vervolgens hoor ik alleen nog maar gepiep en gekraak, altijd.
Ik moet altijd maar eerder vertrekken uit het werk om vervolgens bij het stadion afgesnauwd te worden door Pim.
Deze zomer 2x gebeurt met een groep vrienden erbij.
Terwijl Pim altijd vriendelijk was, lijkt het er nou op dat hij rustige dagen op kantoor wilt, wat wel een probleem is wat alles moet je daarzo regelen in mijn geval.
Dan heb je een andere ervaring. Spullen die ik besteld heb via de fanshop (trainingskleding bijvoorbeeld) was altijd aanwezig. Ook in de shop van het stadion hing regelmatig voorraad. Naarmate het seizoen ten einde komt zie je dat er minder voorraad is, omdat er niet aangevuld wordt. Enigzins logisch. Dat er partners genoemd worden die geen partner zijn is gewoonweg slordig. De site moet je up to date houden. Wat betreft het drinken/rijen bij de catering waren er veel klachten, daar heeft NEC op gereageerd en lijkt in grote lijnen te zijn opgelost. Ook de betaalkaart is komen te vervallen, gewoon weer met de pinpas betalen. Scheelt voor sommigen een rij die niet online opladen. Over het bellen heb ik dus ook een andere ervaring. Snel en duidelijk antwoord.

Dat het op bepaalde punten nog wat professioneler kan bij de club klopt. De tijd lijkt een lange tijd stil te hebben gestaan en de door sommigen hier geroemde voorgangers van Wilco hebben er helemaal geen aandacht aan besteed. Maar de lijn is dus ingezet (onder Wilco) en geef het wat tijd. Zoals ik al zei is Rome ook niet in 1 dag gebouwd.
Ik weet niet welke maat jij hebt maar ik heb echt om de 2 maanden gekeken, nooit op voorraad geweest.
Maar klopt ook wel wat je zegt, volgens mij is het allemaal een beetje afgebouwd toen we voor de 2de keer degradeerden.
Hoop dat alles nou weer een beetje op gang komt, want ik vind zulke dingen echt zonde.
Maat M/L. Geen bijzondere maat zou je zeggen. En voor mijn gevoel heeft de tijd ook voor de degradatie stil gestaan alleen in de huidige tijd met alle gemakken gaan we met minder akkoord. We vonden het eerder denk ik veelal wel prima. NEC is nooit echt vooruitstrevend geweest op bepaalde vlakken. Daar kan Wilco mooi verandering in brengen.
Raar ik heb ook M. Ja, laten we het hopen. Vind het wel mooi dat de ambitie word uitgesproken om weer een keer Europees te spelen. Die uitwedstrijd in Hamburg zou ik nooit vergeten als 14-jarig jochie. Jasper lijkt ook daarop te mikken, wat een aanwinst! 33 jaar en dan nog zulke ambities hebben, echt een topper.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Mark Ariaans »

Hoezo? 33 is toch best jong voor een keeper?

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door E.B. »

DRS schreef:
vr 12 aug 2022, 15:40
E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 15:27
DRS schreef:
vr 12 aug 2022, 15:24
E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 15:08
DRS schreef:
vr 12 aug 2022, 14:31
E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 14:14


Hij geeft toch aan dat ze er aan werken? Er mensen zijn gehaald die het naar een hoger niveau moeten brengen. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Er zal nog genoeg beter kunnen.

Daarbij, de fanshop is aangepakt. De shirts waren er op de Open Dag en afgelopen zondag bij de 1e wedstrijd. Eten en drinken is al langer een probleem, maar naast uitbreiding van de bar (extra tappunt) is er nu het biermannetje op de tribune. Dat het nog altijd beter kan klopt, dat ligt bij ook bij dat kind Yevi en bij YveY. De verwarming is kul, heeft nooit verschil gemaakt, ook al stond deze aan. Dat is ook iets voor het nieuwe stadion. Ik heb in de afgelopen 1,5 maand NEC gebeld en had binnen 2 minuten iemand aan de lijn met een prima antwoord. Zo kan het dus ook.
Ik hoor nergens iets over dat soort zaken van Wilco hoor, alleen inderdaad Yvey die iets meer personeel en geïmproviseerde taps heeft gerealiseerd. Maar dat was al bekend. De Fanshop is al jaren drama, ik wil al 2 jaar een trainingsbroek van goeie kwaliteit met een NEC logo erop (vind ik fijn voor thuis). Nog nooit op voorraad geweest, zelfde verhaal over korte broeken. Super fijn als je die gewoon kon bestellen nou met dit warme weer. Vriend van mij zit al sinds vorige zomer daar na te kijken, ik niet want ik heb er nog een paar. Op de site stond dat Scholten in Malden aangesloten was, dat klopt want daar kwam ik vroeger ook altijd. Ik daarheen wat denk je? Ze hebben al 4 jaar geen artikelen meer ontvangen vanuit NEC.
Die verwarming in geen kul, ik voelde altijd wanneer die aanging en vond het vervolgens ook altijd een stuk minder koud!
Telefonisch vind ik het sowieso raar want de eerste 4 minuten hoor ik altijd het clublied als ''wachtmuziekje'' maar vervolgens hoor ik alleen nog maar gepiep en gekraak, altijd.
Ik moet altijd maar eerder vertrekken uit het werk om vervolgens bij het stadion afgesnauwd te worden door Pim.
Deze zomer 2x gebeurt met een groep vrienden erbij.
Terwijl Pim altijd vriendelijk was, lijkt het er nou op dat hij rustige dagen op kantoor wilt, wat wel een probleem is wat alles moet je daarzo regelen in mijn geval.
Dan heb je een andere ervaring. Spullen die ik besteld heb via de fanshop (trainingskleding bijvoorbeeld) was altijd aanwezig. Ook in de shop van het stadion hing regelmatig voorraad. Naarmate het seizoen ten einde komt zie je dat er minder voorraad is, omdat er niet aangevuld wordt. Enigzins logisch. Dat er partners genoemd worden die geen partner zijn is gewoonweg slordig. De site moet je up to date houden. Wat betreft het drinken/rijen bij de catering waren er veel klachten, daar heeft NEC op gereageerd en lijkt in grote lijnen te zijn opgelost. Ook de betaalkaart is komen te vervallen, gewoon weer met de pinpas betalen. Scheelt voor sommigen een rij die niet online opladen. Over het bellen heb ik dus ook een andere ervaring. Snel en duidelijk antwoord.

Dat het op bepaalde punten nog wat professioneler kan bij de club klopt. De tijd lijkt een lange tijd stil te hebben gestaan en de door sommigen hier geroemde voorgangers van Wilco hebben er helemaal geen aandacht aan besteed. Maar de lijn is dus ingezet (onder Wilco) en geef het wat tijd. Zoals ik al zei is Rome ook niet in 1 dag gebouwd.
Ik weet niet welke maat jij hebt maar ik heb echt om de 2 maanden gekeken, nooit op voorraad geweest.
Maar klopt ook wel wat je zegt, volgens mij is het allemaal een beetje afgebouwd toen we voor de 2de keer degradeerden.
Hoop dat alles nou weer een beetje op gang komt, want ik vind zulke dingen echt zonde.
Maat M/L. Geen bijzondere maat zou je zeggen. En voor mijn gevoel heeft de tijd ook voor de degradatie stil gestaan alleen in de huidige tijd met alle gemakken gaan we met minder akkoord. We vonden het eerder denk ik veelal wel prima. NEC is nooit echt vooruitstrevend geweest op bepaalde vlakken. Daar kan Wilco mooi verandering in brengen.
Raar ik heb ook M. Ja, laten we het hopen. Vind het wel mooi dat de ambitie word uitgesproken om weer een keer Europees te spelen. Die uitwedstrijd in Hamburg zou ik nooit vergeten als 14-jarig jochie. Jasper lijkt ook daarop te mikken, wat een aanwinst! 33 jaar en dan nog zulke ambities hebben, echt een topper.
Bij deze ambities hoort ook professionalisering. Als je sinds de jaren 90 bij NEC komt dan ben je behoorlijk wat gewend (of juist weinig gewend), maar je zult mee moeten met de moderne tijd. Daarom vind ik de komst van Wilco een verademing. Men kan zijn maniertjes glad of onprettig vinden, ik vind het juist duidelijk. Sinds hij hier binnen staat zijn er goede stappen gezet. Het begon met het tapijt van de skyboxen, nu is bijna alles aangepakt qua faciliteiten. Als ze de lijn doortrekken komt het vast goed.

zoete aardbei
Berichten: 7631
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door zoete aardbei »

E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 15:51
DRS schreef:
vr 12 aug 2022, 15:40
E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 15:27
DRS schreef:
vr 12 aug 2022, 15:24
E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 15:08
DRS schreef:
vr 12 aug 2022, 14:31


Ik hoor nergens iets over dat soort zaken van Wilco hoor, alleen inderdaad Yvey die iets meer personeel en geïmproviseerde taps heeft gerealiseerd. Maar dat was al bekend. De Fanshop is al jaren drama, ik wil al 2 jaar een trainingsbroek van goeie kwaliteit met een NEC logo erop (vind ik fijn voor thuis). Nog nooit op voorraad geweest, zelfde verhaal over korte broeken. Super fijn als je die gewoon kon bestellen nou met dit warme weer. Vriend van mij zit al sinds vorige zomer daar na te kijken, ik niet want ik heb er nog een paar. Op de site stond dat Scholten in Malden aangesloten was, dat klopt want daar kwam ik vroeger ook altijd. Ik daarheen wat denk je? Ze hebben al 4 jaar geen artikelen meer ontvangen vanuit NEC.
Die verwarming in geen kul, ik voelde altijd wanneer die aanging en vond het vervolgens ook altijd een stuk minder koud!
Telefonisch vind ik het sowieso raar want de eerste 4 minuten hoor ik altijd het clublied als ''wachtmuziekje'' maar vervolgens hoor ik alleen nog maar gepiep en gekraak, altijd.
Ik moet altijd maar eerder vertrekken uit het werk om vervolgens bij het stadion afgesnauwd te worden door Pim.
Deze zomer 2x gebeurt met een groep vrienden erbij.
Terwijl Pim altijd vriendelijk was, lijkt het er nou op dat hij rustige dagen op kantoor wilt, wat wel een probleem is wat alles moet je daarzo regelen in mijn geval.
Dan heb je een andere ervaring. Spullen die ik besteld heb via de fanshop (trainingskleding bijvoorbeeld) was altijd aanwezig. Ook in de shop van het stadion hing regelmatig voorraad. Naarmate het seizoen ten einde komt zie je dat er minder voorraad is, omdat er niet aangevuld wordt. Enigzins logisch. Dat er partners genoemd worden die geen partner zijn is gewoonweg slordig. De site moet je up to date houden. Wat betreft het drinken/rijen bij de catering waren er veel klachten, daar heeft NEC op gereageerd en lijkt in grote lijnen te zijn opgelost. Ook de betaalkaart is komen te vervallen, gewoon weer met de pinpas betalen. Scheelt voor sommigen een rij die niet online opladen. Over het bellen heb ik dus ook een andere ervaring. Snel en duidelijk antwoord.

Dat het op bepaalde punten nog wat professioneler kan bij de club klopt. De tijd lijkt een lange tijd stil te hebben gestaan en de door sommigen hier geroemde voorgangers van Wilco hebben er helemaal geen aandacht aan besteed. Maar de lijn is dus ingezet (onder Wilco) en geef het wat tijd. Zoals ik al zei is Rome ook niet in 1 dag gebouwd.
Ik weet niet welke maat jij hebt maar ik heb echt om de 2 maanden gekeken, nooit op voorraad geweest.
Maar klopt ook wel wat je zegt, volgens mij is het allemaal een beetje afgebouwd toen we voor de 2de keer degradeerden.
Hoop dat alles nou weer een beetje op gang komt, want ik vind zulke dingen echt zonde.
Maat M/L. Geen bijzondere maat zou je zeggen. En voor mijn gevoel heeft de tijd ook voor de degradatie stil gestaan alleen in de huidige tijd met alle gemakken gaan we met minder akkoord. We vonden het eerder denk ik veelal wel prima. NEC is nooit echt vooruitstrevend geweest op bepaalde vlakken. Daar kan Wilco mooi verandering in brengen.
Raar ik heb ook M. Ja, laten we het hopen. Vind het wel mooi dat de ambitie word uitgesproken om weer een keer Europees te spelen. Die uitwedstrijd in Hamburg zou ik nooit vergeten als 14-jarig jochie. Jasper lijkt ook daarop te mikken, wat een aanwinst! 33 jaar en dan nog zulke ambities hebben, echt een topper.
Bij deze ambities hoort ook professionalisering. Als je sinds de jaren 90 bij NEC komt dan ben je behoorlijk wat gewend (of juist weinig gewend), maar je zult mee moeten met de moderne tijd. Daarom vind ik de komst van Wilco een verademing. Men kan zijn maniertjes glad of onprettig vinden, ik vind het juist duidelijk. Sinds hij hier binnen staat zijn er goede stappen gezet. Het begon met het tapijt van de skyboxen, nu is bijna alles aangepakt qua faciliteiten. Als ze de lijn doortrekken komt het vast goed.
ik denk dat de credits voor dit alles hoofdzakelijk naar Ted en Marcel moeten gaan.

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door E.B. »

zoete aardbei schreef:
vr 12 aug 2022, 16:18
E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 15:51
DRS schreef:
vr 12 aug 2022, 15:40
E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 15:27
DRS schreef:
vr 12 aug 2022, 15:24
E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 15:08


Dan heb je een andere ervaring. Spullen die ik besteld heb via de fanshop (trainingskleding bijvoorbeeld) was altijd aanwezig. Ook in de shop van het stadion hing regelmatig voorraad. Naarmate het seizoen ten einde komt zie je dat er minder voorraad is, omdat er niet aangevuld wordt. Enigzins logisch. Dat er partners genoemd worden die geen partner zijn is gewoonweg slordig. De site moet je up to date houden. Wat betreft het drinken/rijen bij de catering waren er veel klachten, daar heeft NEC op gereageerd en lijkt in grote lijnen te zijn opgelost. Ook de betaalkaart is komen te vervallen, gewoon weer met de pinpas betalen. Scheelt voor sommigen een rij die niet online opladen. Over het bellen heb ik dus ook een andere ervaring. Snel en duidelijk antwoord.

Dat het op bepaalde punten nog wat professioneler kan bij de club klopt. De tijd lijkt een lange tijd stil te hebben gestaan en de door sommigen hier geroemde voorgangers van Wilco hebben er helemaal geen aandacht aan besteed. Maar de lijn is dus ingezet (onder Wilco) en geef het wat tijd. Zoals ik al zei is Rome ook niet in 1 dag gebouwd.
Ik weet niet welke maat jij hebt maar ik heb echt om de 2 maanden gekeken, nooit op voorraad geweest.
Maar klopt ook wel wat je zegt, volgens mij is het allemaal een beetje afgebouwd toen we voor de 2de keer degradeerden.
Hoop dat alles nou weer een beetje op gang komt, want ik vind zulke dingen echt zonde.
Maat M/L. Geen bijzondere maat zou je zeggen. En voor mijn gevoel heeft de tijd ook voor de degradatie stil gestaan alleen in de huidige tijd met alle gemakken gaan we met minder akkoord. We vonden het eerder denk ik veelal wel prima. NEC is nooit echt vooruitstrevend geweest op bepaalde vlakken. Daar kan Wilco mooi verandering in brengen.
Raar ik heb ook M. Ja, laten we het hopen. Vind het wel mooi dat de ambitie word uitgesproken om weer een keer Europees te spelen. Die uitwedstrijd in Hamburg zou ik nooit vergeten als 14-jarig jochie. Jasper lijkt ook daarop te mikken, wat een aanwinst! 33 jaar en dan nog zulke ambities hebben, echt een topper.
Bij deze ambities hoort ook professionalisering. Als je sinds de jaren 90 bij NEC komt dan ben je behoorlijk wat gewend (of juist weinig gewend), maar je zult mee moeten met de moderne tijd. Daarom vind ik de komst van Wilco een verademing. Men kan zijn maniertjes glad of onprettig vinden, ik vind het juist duidelijk. Sinds hij hier binnen staat zijn er goede stappen gezet. Het begon met het tapijt van de skyboxen, nu is bijna alles aangepakt qua faciliteiten. Als ze de lijn doortrekken komt het vast goed.
ik denk dat de credits voor dit alles hoofdzakelijk naar Ted en Marcel moeten gaan.
Wilco is hier binnengekomen en er mee gestart. Uiteindelijk is hij algemeen directeur en verantwoordelijk. Dat Marcel de credits verdient is helemaal waar. Zoals Wilco in het filmpje was het zonder hem niet mogelijk. En bij de aanstelling van Ted had hij ook de voorwaarden dat de voorzieningen aangepakt zouden worden. Dat weegt dan nog eens extra mee. Uiteindelijk doen ze het samen en doen ze dit goed.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Wilco van Schaik

Bericht door flipsen »

E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 16:40
zoete aardbei schreef:
vr 12 aug 2022, 16:18
E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 15:51
DRS schreef:
vr 12 aug 2022, 15:40
E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 15:27
DRS schreef:
vr 12 aug 2022, 15:24


Ik weet niet welke maat jij hebt maar ik heb echt om de 2 maanden gekeken, nooit op voorraad geweest.
Maar klopt ook wel wat je zegt, volgens mij is het allemaal een beetje afgebouwd toen we voor de 2de keer degradeerden.
Hoop dat alles nou weer een beetje op gang komt, want ik vind zulke dingen echt zonde.
Maat M/L. Geen bijzondere maat zou je zeggen. En voor mijn gevoel heeft de tijd ook voor de degradatie stil gestaan alleen in de huidige tijd met alle gemakken gaan we met minder akkoord. We vonden het eerder denk ik veelal wel prima. NEC is nooit echt vooruitstrevend geweest op bepaalde vlakken. Daar kan Wilco mooi verandering in brengen.
Raar ik heb ook M. Ja, laten we het hopen. Vind het wel mooi dat de ambitie word uitgesproken om weer een keer Europees te spelen. Die uitwedstrijd in Hamburg zou ik nooit vergeten als 14-jarig jochie. Jasper lijkt ook daarop te mikken, wat een aanwinst! 33 jaar en dan nog zulke ambities hebben, echt een topper.
Bij deze ambities hoort ook professionalisering. Als je sinds de jaren 90 bij NEC komt dan ben je behoorlijk wat gewend (of juist weinig gewend), maar je zult mee moeten met de moderne tijd. Daarom vind ik de komst van Wilco een verademing. Men kan zijn maniertjes glad of onprettig vinden, ik vind het juist duidelijk. Sinds hij hier binnen staat zijn er goede stappen gezet. Het begon met het tapijt van de skyboxen, nu is bijna alles aangepakt qua faciliteiten. Als ze de lijn doortrekken komt het vast goed.
ik denk dat de credits voor dit alles hoofdzakelijk naar Ted en Marcel moeten gaan.
Wilco is hier binnengekomen en er mee gestart. Uiteindelijk is hij algemeen directeur en verantwoordelijk. Dat Marcel de credits verdient is helemaal waar. Zoals Wilco in het filmpje was het zonder hem niet mogelijk. En bij de aanstelling van Ted had hij ook de voorwaarden dat de voorzieningen aangepakt zouden worden. Dat weegt dan nog eens extra mee. Uiteindelijk doen ze het samen en doen ze dit goed.
Gouden koppel die 2 …
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door E.B. »

flipsen schreef:
vr 12 aug 2022, 16:59
E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 16:40
zoete aardbei schreef:
vr 12 aug 2022, 16:18
E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 15:51
DRS schreef:
vr 12 aug 2022, 15:40
E.B. schreef:
vr 12 aug 2022, 15:27


Maat M/L. Geen bijzondere maat zou je zeggen. En voor mijn gevoel heeft de tijd ook voor de degradatie stil gestaan alleen in de huidige tijd met alle gemakken gaan we met minder akkoord. We vonden het eerder denk ik veelal wel prima. NEC is nooit echt vooruitstrevend geweest op bepaalde vlakken. Daar kan Wilco mooi verandering in brengen.
Raar ik heb ook M. Ja, laten we het hopen. Vind het wel mooi dat de ambitie word uitgesproken om weer een keer Europees te spelen. Die uitwedstrijd in Hamburg zou ik nooit vergeten als 14-jarig jochie. Jasper lijkt ook daarop te mikken, wat een aanwinst! 33 jaar en dan nog zulke ambities hebben, echt een topper.
Bij deze ambities hoort ook professionalisering. Als je sinds de jaren 90 bij NEC komt dan ben je behoorlijk wat gewend (of juist weinig gewend), maar je zult mee moeten met de moderne tijd. Daarom vind ik de komst van Wilco een verademing. Men kan zijn maniertjes glad of onprettig vinden, ik vind het juist duidelijk. Sinds hij hier binnen staat zijn er goede stappen gezet. Het begon met het tapijt van de skyboxen, nu is bijna alles aangepakt qua faciliteiten. Als ze de lijn doortrekken komt het vast goed.
ik denk dat de credits voor dit alles hoofdzakelijk naar Ted en Marcel moeten gaan.
Wilco is hier binnengekomen en er mee gestart. Uiteindelijk is hij algemeen directeur en verantwoordelijk. Dat Marcel de credits verdient is helemaal waar. Zoals Wilco in het filmpje was het zonder hem niet mogelijk. En bij de aanstelling van Ted had hij ook de voorwaarden dat de voorzieningen aangepakt zouden worden. Dat weegt dan nog eens extra mee. Uiteindelijk doen ze het samen en doen ze dit goed.
Gouden koppel die 2 …
Gouden trio. Bij het eindfeest aankomend seizoen treden ze samen op als De Toppers.


Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9481
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door E.B »

Van Schaik: "En sportief het moeilijkste moment vond ik het halfjaar onder trainer Pepijn Lijnders. Dat neem ik mezelf nog steeds kwalijk. Die man was zo goed, zo bevlogen, zo'n gentleman. We hebben hem niet honderd procent de kans gegeven, met bijvoorbeeld eigen assistenten."
Iemand een Fiesta laten besturen die een Porsche gewend is.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Wilco van Schaik

Bericht door flipsen »

E.B schreef:
vr 16 sep 2022, 12:23
Van Schaik: "En sportief het moeilijkste moment vond ik het halfjaar onder trainer Pepijn Lijnders. Dat neem ik mezelf nog steeds kwalijk. Die man was zo goed, zo bevlogen, zo'n gentleman. We hebben hem niet honderd procent de kans gegeven, met bijvoorbeeld eigen assistenten."
Iemand een Fiesta laten besturen die een Porsche gewend is.
andersom is erger ....
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9481
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door E.B »

flipsen schreef:
vr 16 sep 2022, 12:54
E.B schreef:
vr 16 sep 2022, 12:23
Van Schaik: "En sportief het moeilijkste moment vond ik het halfjaar onder trainer Pepijn Lijnders. Dat neem ik mezelf nog steeds kwalijk. Die man was zo goed, zo bevlogen, zo'n gentleman. We hebben hem niet honderd procent de kans gegeven, met bijvoorbeeld eigen assistenten."
Iemand een Fiesta laten besturen die een Porsche gewend is.
andersom is erger ....
Dat zal hier niet snel voorkomen gelukkig. We kunnen hooguit een BMW of Mercedes worden.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Wilco van Schaik

Bericht door flipsen »

E.B schreef:
vr 16 sep 2022, 12:56
flipsen schreef:
vr 16 sep 2022, 12:54
E.B schreef:
vr 16 sep 2022, 12:23
Van Schaik: "En sportief het moeilijkste moment vond ik het halfjaar onder trainer Pepijn Lijnders. Dat neem ik mezelf nog steeds kwalijk. Die man was zo goed, zo bevlogen, zo'n gentleman. We hebben hem niet honderd procent de kans gegeven, met bijvoorbeeld eigen assistenten."
Iemand een Fiesta laten besturen die een Porsche gewend is.
andersom is erger ....
Dat zal hier niet snel voorkomen gelukkig. We kunnen hooguit een BMW of Mercedes worden.
is ook niet erg om in een BMW of Mercedes te rijden ....... :wink:
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9481
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door E.B »

flipsen schreef:
vr 16 sep 2022, 13:07
E.B schreef:
vr 16 sep 2022, 12:56
flipsen schreef:
vr 16 sep 2022, 12:54
E.B schreef:
vr 16 sep 2022, 12:23
Van Schaik: "En sportief het moeilijkste moment vond ik het halfjaar onder trainer Pepijn Lijnders. Dat neem ik mezelf nog steeds kwalijk. Die man was zo goed, zo bevlogen, zo'n gentleman. We hebben hem niet honderd procent de kans gegeven, met bijvoorbeeld eigen assistenten."
Iemand een Fiesta laten besturen die een Porsche gewend is.
andersom is erger ....
Dat zal hier niet snel voorkomen gelukkig. We kunnen hooguit een BMW of Mercedes worden.
is ook niet erg om in een BMW of Mercedes te rijden ....... :wink:
Klopt, ik rij elke dag Mercedes. En heb nog een chauffeur ook :tu:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten