Wilco van Schaik

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door mschr »

Ongetwijfeld een van de ingehuurde krachten die supporterszaken of -begeleiding of beveiliging doet.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door TT »

burp schreef:
do 26 mar 2020, 22:23
zuurpruim schreef:
do 26 mar 2020, 16:01
Legendario schreef:
do 26 mar 2020, 14:20
Kanchelskis schreef:
do 26 mar 2020, 13:50
Legendario schreef:
do 26 mar 2020, 13:21
https://www.facebook.com/20919573910466 ... 164987095/

Ik verwacht dadelijk al die kritische vragen daar in de commentaren!
JBNMGN heeft zijn vraag al geplaatst :tu:
Volgens mij is Zuurpruim zowel Andy, Domien als Aaron. :wink:
hahaha nee hoor.Maar wie wordt er bedoeld met Gerard?Vraag van die Aaron.
ja wie is Gerard?
Gerard is 'Veiligheidszaken'....

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7116
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door jetipo »

Open brief van Wilco aan wijlen Hans van Delft (27 maart 2020 gepubliceerd):

terug

Beste Hans, beste voorzitter,

Wilco Van Schaik
CEO at NEC Nijmegen, Motivator and Inspirator

Bedankt voor alles wat je gedaan hebt voor de club. Jij was, jij bent en jij blijft voor mij voor altijd 'de voorzitter'. Je hebt geschiedenis geschreven voor deze club. Jij bent een deel van die geschiedenis. Nooit zal iemand aan NEC en het verleden denken zonder aan jouw naam en betekenis voorbij te gaan. Tot de laatste dag heb je alles gegeven en gedaan voor onze club. Dank nogmaals, voorzitter!

Zo noemde ik je ook altijd als ik je zag in het stadion of bij jou op kantoor langs kwam, ‘voorzitter’. Het was vanuit mij een erenaam voor jou. Ik noemde je zo uit respect voor je betekenis voor de club. Jij bent de enige echte voorzitter van N.E.C. geweest en gebleven in mijn beleving. Je vond het leuk als ik je zo noemde, als ik je op de club zag of als ik bij je op kantoor kwam aan de Oranjesingel. Want daar kwam ik eens in de zoveel maanden om je bij te praten. Of beter gezegd ‘om naar jou te luisteren’. Dan kreeg ik natuurlijk ook af en toe de volle laag van je, want zo was je ook. Je nam geen blad voor de mond, voor niemand. Maar ik hield ervan. Te vaak in het voetbal kom je mensen tegen die alles achter je rug om doen of over mensen 'lullen'. Jij niet, jij was altijd recht vooruit, het hart op de tong, ‘what you see is what you get’ was het altijd bij jou. Daar hebben we er te weinig van in het voetbal. Altijd was je in onze gesprekken vol betrokken bij de club in je gedachten, je ideeën en je adviezen. Altijd dacht je mee hoe het beter zou moeten. ‘Jongen, weet dat ik alles weet, ik heb overal mijn contacten’. Eigenwijs, dwingend en zeer overtuigend, maar als je dan weer een hijs van je sigaar nam en de wolken om je heen opstegen, was je ook weer zacht en behulpzaam. 'Ik sta achter je, weet dat he, maar je moet het wel zo en zo en zo doen,' zei je vaak. Dan pakte je me stevig bij mijn arm en keek mij dwingend aan. Dat sterkte mij in mijn gedachten door te gaan met deze enorme uitdaging jouw club weer terug te brengen waar jij de club ooit met een paar sterke vrienden eerder hebt bracht.

Iedereen kon, kan en mag van alles over je zeggen. Ik ken je al van onze tijd in de eredivisie vergaderingen, waar je zitting had als toezichthouder. Als ervaren bestuurder waakte je in de beginjaren over de eredivisie. Later kwam ik je weer tegen bij N.E.C. Ik keek tegen je op, jij was er eentje uit de periode Van Praag, Van Raay, Van den Herik. Dat waren toen de grote jongens in het voetbal. Dat was een generatie voorzitters die we nooit zullen vergeten. Persoonlijkheden, eigenwijs, maar ook mensen met een mening, mensen met lef en durf. Jij was ook één van de grote jongens in het Nederlandse voetbal. Iedereen kende jou in het voetbal. Je was een graag geziene gast, omdat iedereen je eerlijkheid en oprechtheid waardeerde. Je was ook een gezellige vent, want je hield van een goed glas en met een dikke sigaar erbij leek het leven compleet. Je hebt een mooi zakenleven gehad, naast je mooie sportieve leven als bestuurder. Je was gesteld op je familie, tot op het laatste moment vertelde je mij daarover. Hoe je alles aan het overdragen was naar de volgende generatie. Je had het afgerond zei je, het was goed zo.

Iedereen heeft altijd zijn mening klaar gehad over je. Dat wist je zelf ook. Maar ik weet zeker dat je niets anders hebt gedaan met al je beslissingen om de club vooruit te willen helpen. Niet alles kun je als bestuurder goed doen in het voetbal. Elke misstap of verkeerde beslissing wordt in het voetbal uitvergroot en ligt op straat. Nog erger, mensen die niet van de hoed en de rand weten, gaan dan ook nog oordelen over beslissingen die je hebt genomen in het belang van je club. Mensen die totaal niet weten wat er is gebeurd, waarom beslissingen zijn genomen, of waarom zaken zo moesten lopen. Voorzitter, we hebben er vaak over gesproken. Het liet je gelukkig koud. Dat deelden we. Zij die niet van de hoed en de rand wisten mochten zeuren, mochten ongedefinieerde kritiek hebben, mochten je zelfs afvallen, maar het raakte je niet. Dat deelden we ook als we hierover spraken, dat is de tol die betaald moet worden voor een job in de voetballerij. Dan zeiden we altijd tegen elkaar, ‘het is zoals het is, laat ze lullen’. We deelden die hardheid, die pantser om ons heen. Samenwerken zijn we ook allebei van, succes is van iedereen, maar er is maar één weg, 'rechtdoor' en wie niet mee wil moet opzij zei’, je altijd. Zo heb je jarenlang met passie, heel veel uren en je ontembare inzet en enthousiasme jezelf staande kunnen houden in deze jungle die de voetballerij heet. Heb je het respect afgedwongen dat je toe gekomen is en wat terecht was.

Toen je hoorde van je ziekte droeg je dit als een echte Hans van Delft. Stoer, hard en gewoon lekker door blijven roken. Want enkele dagen na dat je het bericht te horen kreeg zag ik je op het terras van Manna en zat je gewoon aan een goed glas en had je natuurlijk die alom bekende sigaar alweer opgestoken. Ik had me niet voor kunnen stellen dat je na het horen van dat slechte bericht niet meer zou roken voorzitter. Het paste bij je hiermee door te gaan. Ook dat was jij ten voeten uit. Je gaf me nog een keer advies, je pakte me nog eens hard aan, je zette me nog een keer onder druk, bijna dreigend zoals je dus kon zijn. Maar je zei ook ;’sorry dat ik het zo doe, maar ja, jij zit hier nu éénmaal en dan ben ik het maar kwijt’. Daar kon ik om lachen en jij ook. Wij beiden wisten hoe het zat en hoe je dit bedoelde. Ik heb je sterkte gewenst en daarna nooit meer persoonlijk gezien, toen is de leegte in de bestuurskamer begonnen. Je zat niet meer aan je stoel in onze bestuurskamer. Collega’s vroegen ‘is Hans van Delft er niet’. Je wilde daar niet als zielige man gaan zitten en iedereen je om jou laten bekommeren. Jij die sterke vent van weleer moest zo herdacht worden. Zo zal je ook herdacht worden voorzitter. Door velen in de voetballerij en nog meer erbuiten, in Nijmegen en zeker bij onze club. Je laat een leegte in onze bestuurskamer achter. Een leegte die wij zullen vullen met verhalen, met anekdotes, met voorbeelden met gedachten aan hoe jij iets zou kunnen doen. Dat is je legacy die je achter hebt gelaten. Een legacy die we zullen koesteren tot in de eeuwigheid van deze club.

Ik ga verder voorzitter. Ik laat niet los, zoals jij ook niet deed. Ik weet hoe je dacht, ik weet wat je wilde. Ik neem je mee in gedachten. Samen met veel mensen die net zo'n N.E.C. hart hebben als jij ga ik door met het werk jouw club terug te brengen naar die plek waar jij de club al eerder hebt gebracht.

Beste VOORZITTER, rust zacht, we zullen nog vaak over je spreken en aan je denken, Nogmaals, dank voor alles wat je hebt gedaan voor N.E.C., het was fijn je te mogen kennen, vaarwel.

Met sportieve groet,

Wilco
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Wilco van Schaik

Bericht door jsentani »

Mooi geschreven door Wilco, repectvol
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door burp »

Mwoah, heel dubbel stuk eigenlijk.

Beschrijvingen van of met Van Delft zijn inderdaad mooi gedaan. Het sentiment van dat Van Delft nog steeds de laatste 'echte voorzitter' was die de club gehad heeft, dat heeft hij mooi opgepakt. Dat doet het natuurlijk ook goed bij de achterban. Maar minder vind ik dat hij het ook heel erg naar zichzelf en z'n eigen functioneren als bestuurder trekt en daarmee ook z'n eigen handelen loopt mooi te praten. Dat had hierbij een stuk meer achterwege mogen blijven.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door zuurpruim »

burp schreef:
vr 27 mar 2020, 18:30
Mwoah, heel dubbel stuk eigenlijk.

Beschrijvingen van of met Van Delft zijn inderdaad mooi gedaan. Het sentiment van dat Van Delft nog steeds de laatste 'echte voorzitter' was die de club gehad heeft, dat heeft hij mooi opgepakt. Dat doet het natuurlijk ook goed bij de achterban. Maar minder vind ik dat hij het ook heel erg naar zichzelf en z'n eigen functioneren als bestuurder trekt en daarmee ook z'n eigen handelen loopt mooi te praten. Dat had hierbij een stuk meer achterwege mogen blijven.
:tu:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26906
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door De Kletskop »

jsentani schreef:
vr 27 mar 2020, 18:12
Mooi geschreven door Wilco, repectvol
:withstupid:

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9805
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Gerard Lopez »

Ik lees nu dat Wilco wil dat er voetbal gespeeld wordt, ook al is het zonder publiek, om verveling en depressies tegen te gaan.
Zou Wilco niet weten dat vele fans eerder depressief worden als NEC wél speelt? :jestera:
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14545
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Bottendaal »

Gerard Lopez schreef:
ma 30 mar 2020, 22:10
Ik lees nu dat Wilco wil dat er voetbal gespeeld wordt, ook al is het zonder publiek, om verveling en depressies tegen te gaan.
Zou Wilco niet weten dat vele fans eerder depressief worden als NEC wél speelt? :jestera:
:lol:

(Helaas wel waar)

Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Rotturdam »

Wilco heeft denk ik weinig te zeggen , ik denk dat vanavond of morgen de stekker uit het voetbal wordt gestoken en dat deze standen de eindstanden zijn

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door zuurpruim »

Wilco wil wel heel graag dat er gevoetbald wordt.Komt er weer een enorme financiële klap als we niet promoveren?

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9805
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Gerard Lopez »

zuurpruim schreef:
di 31 mar 2020, 17:59
Wilco wil wel heel graag dat er gevoetbald wordt.Komt er weer een enorme financiële klap als we niet promoveren?
Tuurlijk niet. Lijkt er juist meer op dat we niet willen promoveren. Rustig opbouwen is het motto. 9e --> 5e ---> 1e/2e
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Legendario »

zuurpruim schreef:
di 31 mar 2020, 17:59
Wilco wil wel heel graag dat er gevoetbald wordt.Komt er weer een enorme financiële klap als we niet promoveren?
Nee, anders zou hij niet zeggen dat het prima is om over twee jaar te promoveren.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:
di 31 mar 2020, 17:59
Wilco wil wel heel graag dat er gevoetbald wordt.Komt er weer een enorme financiële klap als we niet promoveren?
Pruimpje pruimpje probeer toch eens een keer iets objectiever te zijn.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Tiel »

Rotturdam schreef:
di 31 mar 2020, 17:33
Wilco heeft denk ik weinig te zeggen , ik denk dat vanavond of morgen de stekker uit het voetbal wordt gestoken en dat deze standen de eindstanden zijn
Denk je dat WIlco denkt dat hij het mag bepalen dan?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Rotturdam »

Tiel schreef:
di 31 mar 2020, 18:33
Rotturdam schreef:
di 31 mar 2020, 17:33
Wilco heeft denk ik weinig te zeggen , ik denk dat vanavond of morgen de stekker uit het voetbal wordt gestoken en dat deze standen de eindstanden zijn
Denk je dat WIlco denkt dat hij het mag bepalen dan?

Zoals het er staat lijkt het er wel op

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
di 31 mar 2020, 18:30
zuurpruim schreef:
di 31 mar 2020, 17:59
Wilco wil wel heel graag dat er gevoetbald wordt.Komt er weer een enorme financiële klap als we niet promoveren?
Pruimpje pruimpje probeer toch eens een keer iets objectiever te zijn.
Tielemans Tielemans wat heeft Wilco ons tot nu toe gebracht?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:
di 31 mar 2020, 20:14
Tiel schreef:
di 31 mar 2020, 18:30
zuurpruim schreef:
di 31 mar 2020, 17:59
Wilco wil wel heel graag dat er gevoetbald wordt.Komt er weer een enorme financiële klap als we niet promoveren?
Pruimpje pruimpje probeer toch eens een keer iets objectiever te zijn.
Tielemans Tielemans wat heeft Wilco ons tot nu toe gebracht?
Daar gaat het in jouw opmerking niet over.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door burp »

Legendario schreef:
di 31 mar 2020, 18:28
zuurpruim schreef:
di 31 mar 2020, 17:59
Wilco wil wel heel graag dat er gevoetbald wordt.Komt er weer een enorme financiële klap als we niet promoveren?
Nee, anders zou hij niet zeggen dat het prima is om over twee jaar te promoveren.
Tsja eigenlijk moesten we vorig jaar al promoveren.

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Mcel »

Legendario schreef:
di 31 mar 2020, 18:28
zuurpruim schreef:
di 31 mar 2020, 17:59
Wilco wil wel heel graag dat er gevoetbald wordt.Komt er weer een enorme financiële klap als we niet promoveren?
Nee, anders zou hij niet zeggen dat het prima is om over twee jaar te promoveren.
Hmmm... Wat zegt Wilco hier nu weer? Dat is toch echt iets anders dan bij de eerste 5 willen eindigen...

"We praten met een aantal over verlengen nu. En dan moet je heel open en eerlijk zijn. 'Nu niet weggaan' zeg ik dan, 'volgend jaar willen we promoveren.' "

https://www.vi.nl/nieuws/het-is-een-win ... u-en-later

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Tiel »

Mcel schreef:
za 04 apr 2020, 11:43
Legendario schreef:
di 31 mar 2020, 18:28
zuurpruim schreef:
di 31 mar 2020, 17:59
Wilco wil wel heel graag dat er gevoetbald wordt.Komt er weer een enorme financiële klap als we niet promoveren?
Nee, anders zou hij niet zeggen dat het prima is om over twee jaar te promoveren.
Hmmm... Wat zegt Wilco hier nu weer? Dat is toch echt iets anders dan bij de eerste 5 willen eindigen...

"We praten met een aantal over verlengen nu. En dan moet je heel open en eerlijk zijn. 'Nu niet weggaan' zeg ik dan, 'volgend jaar willen we promoveren.' "

https://www.vi.nl/nieuws/het-is-een-win ... u-en-later
Jij denkt dat ze dit jaar niet wilden promoveren? Dat we de laatste 10 wedstrijden desnoods moedwillig zouden verliezen. EN ja er bestaat een kans dat het volgend jaar makkelijker is dan verwacht. Stel we spelen niet uit dan heb je 2 degradanten uit de Eredivsie minder. Eerste 5 zou dan al eerste 3 kunnen zijn. Er staan er nu ook 2 bij de eerste 5 en 3 bij de eerste 7. Jong Ajax telt niet mee, dus je zou nu al 4e zijn.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Mcel »

Tiel schreef:
za 04 apr 2020, 11:48
Mcel schreef:
za 04 apr 2020, 11:43
Legendario schreef:
di 31 mar 2020, 18:28
zuurpruim schreef:
di 31 mar 2020, 17:59
Wilco wil wel heel graag dat er gevoetbald wordt.Komt er weer een enorme financiële klap als we niet promoveren?
Nee, anders zou hij niet zeggen dat het prima is om over twee jaar te promoveren.
Hmmm... Wat zegt Wilco hier nu weer? Dat is toch echt iets anders dan bij de eerste 5 willen eindigen...

"We praten met een aantal over verlengen nu. En dan moet je heel open en eerlijk zijn. 'Nu niet weggaan' zeg ik dan, 'volgend jaar willen we promoveren.' "

https://www.vi.nl/nieuws/het-is-een-win ... u-en-later
Jij denkt dat ze dit jaar niet wilden promoveren? Dat we de laatste 10 wedstrijden desnoods moedwillig zouden verliezen. EN ja er bestaat een kans dat het volgend jaar makkelijker is dan verwacht. Stel we spelen niet uit dan heb je 2 degradanten uit de Eredivsie minder. Eerste 5 zou dan al eerste 3 kunnen zijn. Er staan er nu ook 2 bij de eerste 5 en 3 bij de eerste 7. Jong Ajax telt niet mee, dus je zou nu al 4e zijn.
"Willen promoveren" is toch echt iets anders dan "Promoveren zou leuk zijn". Dat tweede geldt dit seizoen ook. Het eerste is een doelstelling.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door zuurpruim »

Mcel schreef:
za 04 apr 2020, 12:18
Tiel schreef:
za 04 apr 2020, 11:48
Mcel schreef:
za 04 apr 2020, 11:43
Legendario schreef:
di 31 mar 2020, 18:28
zuurpruim schreef:
di 31 mar 2020, 17:59
Wilco wil wel heel graag dat er gevoetbald wordt.Komt er weer een enorme financiële klap als we niet promoveren?
Nee, anders zou hij niet zeggen dat het prima is om over twee jaar te promoveren.
Hmmm... Wat zegt Wilco hier nu weer? Dat is toch echt iets anders dan bij de eerste 5 willen eindigen...

"We praten met een aantal over verlengen nu. En dan moet je heel open en eerlijk zijn. 'Nu niet weggaan' zeg ik dan, 'volgend jaar willen we promoveren.' "

https://www.vi.nl/nieuws/het-is-een-win ... u-en-later
Jij denkt dat ze dit jaar niet wilden promoveren? Dat we de laatste 10 wedstrijden desnoods moedwillig zouden verliezen. EN ja er bestaat een kans dat het volgend jaar makkelijker is dan verwacht. Stel we spelen niet uit dan heb je 2 degradanten uit de Eredivsie minder. Eerste 5 zou dan al eerste 3 kunnen zijn. Er staan er nu ook 2 bij de eerste 5 en 3 bij de eerste 7. Jong Ajax telt niet mee, dus je zou nu al 4e zijn.
"Willen promoveren" is toch echt iets anders dan "Promoveren zou leuk zijn". Dat tweede geldt dit seizoen ook. Het eerste is een doelstelling.
Ah als we volgend seizoen 6e staan zegt Wilco,het kan ook via de NC. Hoezo willen ze volgend jaar promoveren,op basis waarvan in godsnaam?De club heeft er nog nooit zo slecht voorgestaan als nu.Consequent intern gekissebis,een zoektocht naar een TD die totaal niet wil vlotten.Van Schaik gaat de jonkies weer iets voorspiegelen wat hij ook bij Darri,Bossaerts etc heeft gedaan.Prachtige verhalen allemaal maar alleen gebaseerd op hoop en heel veel geluk.Natuurlijk gaat een Proper niet weg dat is een slimme jongen die koopt niets voor al die onzin maar stippelt zijn eigen pad uit.En een jongen als Sellouf zal ook nog wel blijven,El Karouani,Odenthal.Daar staan de clubs niet voor in de rij en zeker niet in de eredivisie.Het is naar buiten toe weer een ronkend verhaal van onze reclameman maar de situatie is gewoon nijpend.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15942
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door pjottr »

:withstupid:

Luchtkasteel deel 241.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11731
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door DJTEEF! »

Het is oorverdovend stil vanuit NEC.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten