Wilco van Schaik

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9810
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Gerard Lopez »

Kanchelskis schreef:
za 04 aug 2018, 21:24
Zico schreef:
za 04 aug 2018, 20:39
Polleke schreef:
za 04 aug 2018, 19:02
Zico schreef:
za 04 aug 2018, 15:52
Polleke schreef:
za 04 aug 2018, 15:02
mschr schreef:
za 04 aug 2018, 13:57


Vertel me eens! Hoe wil hij bereiken dat we een stabiele middenmoter worden. Van Schaik heeft genoeg visie, maar geen concreet plan.
Hij zegt wat hij wil bereiken. Maar heeft op één extreem belangrijk ding geen oplossing (nog).

- hij wil een club die zichzelf kan financieren.
- investeerders moeten de plus zijn
- stabiel in de eredivisie, dus met een budget waar dat mee kan

Probleem is het stadion. Het is altijd het grote probleem van NEC. Schitterende locatie, maar volstrekt niet meer een stadion waarmee je een profclub in leven kan houden. Alles staat of valt met het stadion. En daar zit dus wel het probleem: zat investeerders die wat voor NEC willen doen, maar niemand wil investeren in De Goffert. Waarom? Omdat je er geen winst uit kan halen. Je zal er commerciële activiteiten buiten het voetbal moeten ontplooien en dan mag niet in ene beschermd stadsgezicht.

Dus giga probleem dit. Heb jij een oplossing?war
Ga de clubs die naar een industrieterrein zijn verhuisd ( met meer ruimte voor commerciële activiteiten) maar eens na. Die hebben geen substantiële stappen omhoog gemaakt. Ik noem een NAC, ADO, Groningen, Roda Fortuna etc etc. Een goede scouting en jeugdopleiding (waardoor geld verdiend wordt met transfers), stabiel beleid , kundig bestuur (vaak met charismatisch voorzitter) dat zijn factoren die die veel zwaarder wegen.
Miene god, dit meent je echt?
Oh dus jij vindt dat bovengenoemde clubs als een komeet omhoog zijn geschoten met hun nieuwe stadion? Tja dan houdt de discussie op denk ik.
Groningen is in 2006 naar de Euroborg gegaan. Op vorig jaar na sindsdien altijd top 10, kun je van 93 tot aan 2006 niet zeggen. ADO is in 2015 naar het nieuwe stadion gegaan en sindsdien niet meer in de buurt van degradatie gekomen, kun je van de tijd daarvoor niet zeggen. NAC en Fortuna vind ik niet te vergelijken met deze 2. Die zijn gewoon te vergelijken met NEC en de Goffert.
ADO is toch echt in 2007 naar het nieuwe stadion verhuisd hoor, en Groningen eindigde in 2012 als 14e.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Polleke »

Zico schreef:
za 04 aug 2018, 20:39
Oh dus jij vindt dat bovengenoemde clubs als een komeet omhoog zijn geschoten met hun nieuwe stadion? Tja dan houdt de discussie op denk ik.
Nee, natuurlijk niet. Ze zijn 'bij gebleven' en wij niet. Als iedereen stadions bouwt dan ga je niet omhoog, dan blijf je bij. NAC, ADO, Grpningen: het zijn wel allemaal eredivisieclubs. Er zit altijd een uitschieter omhoog of omlaag bij. Zoals Roda en Twente die teveel fin. risico's hebben genomen. Het stadion werkt alleen met gezond beleid.

Je schiet niet als een komeet omhoog. Je zorgt ervoor dat je erbij blijft, dat je meegaat met de rest. Omdat dit noodzakelijk is, om mee te blijven concurreren. Voor NEC kan het wel een stap omhoog zijn ja, wij hebben dan ook een gigantische achterstand. Maar dan heb ik het niet over subtop.

Je kan een club niet runnen puur op scouting en een goed aankoopbeleid. Je moet gewoon een stabiele basis hebben, goede inkomsten etc. NEC zal alleen overleven als je dat hebt. Je kan niet gokken op transferinkomsten. Wat als je iemand niet kwijt raakt? Of talenten besluiten hun contract netjes uit te zitten. Even voor de duidelijkheid: als we de investeerders niet hadden voor de topspelers dit seizoen: dan had je weer een mindere selectie gehad. Als die doorverkoop percentages er niet waren geweest: hadden we fors moeten snijden.

Een nieuw stadion is absolute noodzaak. Daar valt simpelweg niet over te twisten. Net als de simpele vraag: kan het in De Goffert. Ik denk dat het nooit gaat gebeuren.

Gebruikersavatar
Sander74
Berichten: 982
Lid geworden op: za 27 jun 2015, 10:32
Locatie: Nijmegen Noord
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Sander74 »

Het idee van die aandelen...
€480 per aandeel x 15.000 supporter (1 per persoon) = 7,2 miljoen.
Daarvan kan dan het stadion gekocht worden.
Nul euro huur voor NEC... nu is de huur iets van 6 ton, die kan dan in spelersbudget gestoken worden, structureel.

Wat je, als supporter, voor deze inbreng terugkrijgt is nog vaag.

Maar natuurlijk de 1ste vraag... Heeft NEC 15.000 supporters die €480 willen/kunnen inleggen?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Tiel »

Sander74 schreef:
zo 05 aug 2018, 13:40
Het idee van die aandelen...
€480 per aandeel x 15.000 supporter (1 per persoon) = 7,2 miljoen.
Daarvan kan dan het stadion gekocht worden.
Nul euro huur voor NEC... nu is de huur iets van 6 ton, die kan dan in spelersbudget gestoken worden, structureel.

Wat je, als supporter, voor deze inbreng terugkrijgt is nog vaag.

Maar natuurlijk de 1ste vraag... Heeft NEC 15.000 supporters die €480 willen/kunnen inleggen?
Ligt aan het verdien model cq garantie. Als het goed is zullen er zat zijn die er 10 kopen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10593
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Gijscoman »

Sander74 schreef:
zo 05 aug 2018, 13:40
Het idee van die aandelen...
€480 per aandeel x 15.000 supporter (1 per persoon) = 7,2 miljoen.
Daarvan kan dan het stadion gekocht worden.
Nul euro huur voor NEC... nu is de huur iets van 6 ton, die kan dan in spelersbudget gestoken worden, structureel.

Wat je, als supporter, voor deze inbreng terugkrijgt is nog vaag.

Maar natuurlijk de 1ste vraag... Heeft NEC 15.000 supporters die €480 willen/kunnen inleggen?
Is het verstandig om het hele stadion door supporters te laten kopen? Het is misschien beter als NEC de helft + 1 heeft, om zo baas in eigen huis te zijn.

Alternatief is om een meerderheid van de aandeelhouders op een of andere wijze te verenigen, om zo te voorkomen dat externen die niets met NEC de meerderheid van de aandelen kunnen krijgen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38438
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door mschr »

Tiel schreef:
zo 05 aug 2018, 13:43
Sander74 schreef:
zo 05 aug 2018, 13:40
Het idee van die aandelen...
€480 per aandeel x 15.000 supporter (1 per persoon) = 7,2 miljoen.
Daarvan kan dan het stadion gekocht worden.
Nul euro huur voor NEC... nu is de huur iets van 6 ton, die kan dan in spelersbudget gestoken worden, structureel.

Wat je, als supporter, voor deze inbreng terugkrijgt is nog vaag.

Maar natuurlijk de 1ste vraag... Heeft NEC 15.000 supporters die €480 willen/kunnen inleggen?
Ligt aan het verdien model cq garantie. Als het goed is zullen er zat zijn die er 10 kopen.
Verdienmodel is ‘uw geld ziet u niet meer terug’. Als NEC braaf alles zou aflossen, dan kom het nu bij de SNS-bank of elke willekeurige andere bank lenen. De aandeelhouders krijgen een gesigneerde plastic bal en elk seizoen drie consumptiebonnen gratis. Leer mij voetbalclubs kennen.

Gebruikersavatar
Sander74
Berichten: 982
Lid geworden op: za 27 jun 2015, 10:32
Locatie: Nijmegen Noord
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Sander74 »

Tiel schreef:
zo 05 aug 2018, 13:43
Sander74 schreef:
zo 05 aug 2018, 13:40
Het idee van die aandelen...
€480 per aandeel x 15.000 supporter (1 per persoon) = 7,2 miljoen.
Daarvan kan dan het stadion gekocht worden.
Nul euro huur voor NEC... nu is de huur iets van 6 ton, die kan dan in spelersbudget gestoken worden, structureel.

Wat je, als supporter, voor deze inbreng terugkrijgt is nog vaag.

Maar natuurlijk de 1ste vraag... Heeft NEC 15.000 supporters die €480 willen/kunnen inleggen?
Ligt aan het verdien model cq garantie. Als het goed is zullen er zat zijn die er 10 kopen.
Volgens mij is het niet zozeer bedoeld als een verdien model. Maar meer om onderdeel te worden van...
Meerdere aandelen kopen p/p lijkt mij nou juist niet de bedoeling als men het hiermee de stem van het volk wil laten zijn.
Dan is het democratisch dat iedereen max 1 aandeel/stem mag kopen.

Gebruikersavatar
Beaker
Berichten: 1491
Lid geworden op: wo 16 mei 2018, 13:02
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Beaker »

Hoe doet Wilco het nu eigenlijk? Is hij de juiste man voor deze positie? Ik vraag me af wat de vorderingen zijn..
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door zuurpruim »

Ik vind het eerlijk gezegd wat zwakjes van Wilco om nu vragen e.d. over Jack door te schuiven naar Oversier.Ook al is die nu TD,ik verwacht ,nu dat het onrustig is bij NEC,een Algemeen Directeur met de kop in de wind moet gaan staan.

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Vespared »

"Als het moet gaat Wilco van Schaik in de winterstop een stevig gesprek aan met Jack de Gier".
Wilco waarom pas in winterstop? Elke dag heb je de gelegenheid om met elkaar te communiceren, elke dag moeten je toch de tranen in de ogen schieten als je naar de competitie stand staat te gluren? Jij bent toch hoofd verantwoordelijk, jij moet toch laten zien dat je een goede stuurman bent? Waarom pas met winterstop? Je moet toch elke dag werkzaamheden en prestaties evalueren? Waarom alleen die wollige verhalen, zonder echt iets te vertellen? De vereniging staat in brand!
Kijk eens hoe ze dat bij jouw Utrecht hebben gedaan. De trouwe en leuke clubjongen De Jong vervangen door de directe en assertieve en prestatie gerichte Dick Advocaat. Natuurlijk geen garanties maar kijk nu eens naar de competitiestand eredivisie.......Achteraf gezien een kapitale blunder om De Jong op die plek neer te zetten maar de blunder wordt erkend en De Jong als de ideale schoonzoon en clubman wordt toch vervangen.
Vergelijk het drama bij Utrecht eens met NEC waar jij nu de scepter zwaait? Voor De Gier: John vd Brom, Rutten, Ron Jans of iemand met aantoonbare resultaten op eredivisie niveau. Maar goed dat wist jij al na Hyballa, Lijnders en De Gier.
NEC is een trainerskerkhof maar dat is niet de schuld van Hyballa, Lijnders, De Gier of Pastoor, kijk bij dit soort fouten het eerste naar boven dus daar waar de beslissingen worden genomen. Daar zijn de fouten gemaakt en de onervaren trainers zijn de pineut.
Bij Utrecht was er heel snel duidelijkheid wie de verantwoording voor de aanstelling van De Jong op zich nam. Precies Frans van Seumeren maar hij lost het ook op............Wilco er is werk aan de winkel en dat is nu !!!!!

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11733
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door DJTEEF! »

De posities van Looijen en de Gier zijn onhoudbaar. Dooooeeeeg!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Tiel »

Vespared schreef:
zo 16 dec 2018, 14:48
"Als het moet gaat Wilco van Schaik in de winterstop een stevig gesprek aan met Jack de Gier".
Wilco waarom pas in winterstop? Elke dag heb je de gelegenheid om met elkaar te communiceren, elke dag moeten je toch de tranen in de ogen schieten als je naar de competitie stand staat te gluren? Jij bent toch hoofd verantwoordelijk, jij moet toch laten zien dat je een goede stuurman bent? Waarom pas met winterstop? Je moet toch elke dag werkzaamheden en prestaties evalueren? Waarom alleen die wollige verhalen, zonder echt iets te vertellen? De vereniging staat in brand!
Kijk eens hoe ze dat bij jouw Utrecht hebben gedaan. De trouwe en leuke clubjongen De Jong vervangen door de directe en assertieve en prestatie gerichte Dick Advocaat. Natuurlijk geen garanties maar kijk nu eens naar de competitiestand eredivisie.......Achteraf gezien een kapitale blunder om De Jong op die plek neer te zetten maar de blunder wordt erkend en De Jong als de ideale schoonzoon en clubman wordt toch vervangen.
Vergelijk het drama bij Utrecht eens met NEC waar jij nu de scepter zwaait? Voor De Gier: John vd Brom, Rutten, Ron Jans of iemand met aantoonbare resultaten op eredivisie niveau. Maar goed dat wist jij al na Hyballa, Lijnders en De Gier.
NEC is een trainerskerkhof maar dat is niet de schuld van Hyballa, Lijnders, De Gier of Pastoor, kijk bij dit soort fouten het eerste naar boven dus daar waar de beslissingen worden genomen. Daar zijn de fouten gemaakt en de onervaren trainers zijn de pineut.
Bij Utrecht was er heel snel duidelijkheid wie de verantwoording voor de aanstelling van De Jong op zich nam. Precies Frans van Seumeren maar hij lost het ook op............Wilco er is werk aan de winkel en dat is nu !!!!!
Wat zeg je nu? Dat WIlco de afkoopsom van de Gier moet betalen? EN de nieuwe trainer? Zo heeft van Seumeren het opgelost.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Vespared »

Tiel, lees nu eens op je gemakkie goed wat er staat, dan lees je ook dat ik geen onzin schrijf die jij suggereert.....

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11733
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door DJTEEF! »

Wilco denkt erover om het zonder TD te gaan proberen. Lijkt me behoorlijk idioot. Geen TD, wil zeggen nog minder visie en beleid.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7191
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door karlo »

DJTEEF! schreef:
wo 19 dec 2018, 20:45
Wilco denkt erover om het zonder TD te gaan proberen. Lijkt me behoorlijk idioot. Geen TD, wil zeggen nog minder visie en beleid.
Ze lullen maar wat joh
Elke dag een ander idee,
Is toch niet meer serieus te nemen dit
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38438
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door mschr »

Wilco Windvaan papegaait de investeerders na. Zij hebben weer eens genoeg van een TD en willen meer invloed op het technisch beleid.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11733
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door DJTEEF! »

Nijmegen verdient beter dan NEC.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door zuurpruim »

Een lastige dit.Wilco zal tot de conclusie zijn gekomen dat de nieuwe T.D's niet in rijen van drie voor De Goffert staan.
Ik bespeur een Ten Hag model,dat lijkt mij,gezien de trainers aanstellingen van de afgelopen jaren,bloedlink. Lijnders en Hyballa ,alle technische macht,nee bedankt.
Dan zal het nog lastig genoeg worden want zie maar eens iemand te vinden die beide disciplines beheerst.
Bij Ten Hag ging het goed,bij Pastoor en Sparta gruwelijk fout.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7331
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Keizerstad1994 »

zuurpruim schreef:
wo 19 dec 2018, 21:55
Een lastige dit.Wilco zal tot de conclusie zijn gekomen dat de nieuwe T.D's niet in rijen van drie voor De Goffert staan.
Ik bespeur een Ten Hag model,dat lijkt mij,gezien de trainers aanstellingen van de afgelopen jaren,bloedlink. Lijnders en Hyballa ,alle technische macht,nee bedankt.
Dan zal het nog lastig genoeg worden want zie maar eens iemand te vinden die beide disciplines beheerst.
Bij Ten Hag ging het goed,bij Pastoor en Sparta gruwelijk fout.
Vooropgesteld dat ik vind dat er altijd technische kennis in de club aanwezig moet zijn, heb ik wel altijd gevonden dat je met een persoon die het technisch beleid bepaald wel vrij kwetsbaar bent. Bedoel, als de beste man er een zooitje van maakt heb je meteen een enorm probleem. Er zijn imo dan ook maar echt weinig goede TD's in Nederland. Ik zou er persoonlijk helemaal niet op tegen zijn om alternatieve modellen te bekijken, of het nou iets in de richting van een Futuralis-constructie is of een model waarbij de taken van de 'klassieke' TD verdeeld worden over meer mensen en dat je meer met een technisch manager gaat werken die zich puur op eerste elftal en beloften richt (hetgeen Van Schaik ook aangeeft en waar hij denk ik best een punt heeft).

Wat inderdaad wel voorkomen moet worden is een trainer die beleidsmatig de lijnen uit gaan zetten. Dan krijg je situaties waarin een trainer zijn aankoop laat spelen boven een ander die eigenlijk beter is. Nee, zeer onwenselijk. Die machten (technisch beleid-trainer) moet je altijd tot waar mogelijk gescheiden houden.
'Justice knows every mans number'

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door zuurpruim »

Keizerstad1994 schreef:
wo 19 dec 2018, 22:02
zuurpruim schreef:
wo 19 dec 2018, 21:55
Een lastige dit.Wilco zal tot de conclusie zijn gekomen dat de nieuwe T.D's niet in rijen van drie voor De Goffert staan.
Ik bespeur een Ten Hag model,dat lijkt mij,gezien de trainers aanstellingen van de afgelopen jaren,bloedlink. Lijnders en Hyballa ,alle technische macht,nee bedankt.
Dan zal het nog lastig genoeg worden want zie maar eens iemand te vinden die beide disciplines beheerst.
Bij Ten Hag ging het goed,bij Pastoor en Sparta gruwelijk fout.
Vooropgesteld dat ik vind dat er altijd technische kennis in de club aanwezig moet zijn, heb ik wel altijd gevonden dat je met een persoon die het technisch beleid bepaald wel vrij kwetsbaar bent. Bedoel, als de beste man er een zooitje van maakt heb je meteen een enorm probleem. Er zijn imo dan ook maar echt weinig goede TD's in Nederland. Ik zou er persoonlijk helemaal niet op tegen zijn om alternatieve modellen te bekijken, of het nou iets in de richting van een Futuralis-constructie is of een model waarbij de taken van de 'klassieke' TD verdeeld worden over meer mensen en dat je meer met een technisch manager gaat werken die zich puur op eerste elftal en beloften richt (hetgeen Van Schaik ook aangeeft en waar hij denk ik best een punt heeft).

Wat inderdaad wel voorkomen moet worden is een trainer die beleidsmatig de lijnen uit gaan zetten. Dan krijg je situaties waarin een trainer zijn aankoop laat spelen boven een ander die eigenlijk beter is. Nee, zeer onwenselijk. Die machten (technisch beleid-trainer) moet je altijd tot waar mogelijk gescheiden houden.
:tu:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38438
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door mschr »

Dus een club is minder kwetsbaar als het zijn technisch beleid in handen legt van een spelersmakelaar of makelaarsbureau? De reden dat NEC in 2017 onder BvI besloot om weer te kiezen voor een TD was dat de Futuralisformule uitgewerkt was. Zowel club als Futuralis hadden er geen trek meer in.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Kanchelskis »

karlo schreef:
wo 19 dec 2018, 21:03
DJTEEF! schreef:
wo 19 dec 2018, 20:45
Wilco denkt erover om het zonder TD te gaan proberen. Lijkt me behoorlijk idioot. Geen TD, wil zeggen nog minder visie en beleid.
Ze lullen maar wat joh
Elke dag een ander idee,
Is toch niet meer serieus te nemen dit
Dat is volgens mij de kern van het probleem. Het borrelt in de buik en de ene keer persen ze er een boer uit, de andere keer een wind.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9810
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Gerard Lopez »

mschr schreef:
wo 19 dec 2018, 22:11
Dus een club is minder kwetsbaar als het zijn technisch beleid in handen legt van een spelersmakelaar of makelaarsbureau? De reden dat NEC in 2017 onder BvI besloot om weer te kiezen voor een TD was dat de Futuralisformule uitgewerkt was. Zowel club als Futuralis hadden er geen trek meer in.
De enige reden dat Futuralis er ook klaar mee was, is omdat ze niet hun gang konden gaan maar als ze de opdracht kregen een bepaalde speler voor een positie en een bepaald budget te vinden, en die vervolgens hadden gevonden en aandroegen, opeens een veto kregen van NEC uit. Dan hou je ze gewoon voor de gek en daar hadden ze geen zin in.
In principe is Futuralis prima. Ze hebben een breed netwerk, een gigantische database en precies per positie in kaart welke spelers voor welk budget beschikbaar zijn. Dat had Oversier niet bepaald in zijn hoofd. Die kwam bijna alleen maar met open deuren aanzetten zoals Dijkstra, Joppen, Overtoom, Labylle, Kvida, Wolters. Spelers die nooit meer verkoopbaar zijn en die je ook direct kan lozen als je per ongeluk mocht promoveren omdat ze het niveau niet aankunnen. Dat zijn "luie aankopen" van een TD, die ik zelf ook in een middagje kon bedenken.

Wat mij betreft nemen we idd gewoon een algemeen directeur die Futuralis opdrachten geeft om voor een bepaald budget een bepaalde speler te halen op een aan te geven positie en een aangegeven leeftijds-range. Dan spaar je ook het salaris van een TD uit, en geef je dat (deels) uit aan Futuralis.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22795
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door burp »

Had dan liever gezien dat Oversier was doorgeschoven naar ad en Van Schaik mocht wieberen.
Diens toegevoegde waarde is me nog steeds niet helder.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Kanchelskis »

burp schreef:
do 20 dec 2018, 00:06
Had dan liever gezien dat Oversier was doorgeschoven naar ad en Van Schaik mocht wieberen.
Diens toegevoegde waarde is me nog steeds niet helder.
Volgens mij professionaliseert Van Schaik de club wel op diverse fronten. Van de presentatie van spelers, het oude nieuwe uitshirt tot het opknappen van bepaalde zaken in het stadion zoals de spelerstunnel. Die dingen hebben zich wel positief ontwikkeld sinds zijn komst.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten