Clown.Beuningen23 schreef: ↑di 18 mar 2025, 22:25Ik ben geen Utrecht supporter maar goed. We zijn heel goed weggekomen dat die penalty niet werd gegeven, ESPN gemist....Van Bommel begint op TV over de beperking t.a.v. de Fair Play regels. Sta je gewoon voor lul. Voor het einde van de boekperiode verkoop je geen spelers meer dus voor de mensen die kunnen rekenen; het tekort wordt nog groter dan afgelopen jaar....gefeliciteerd.
Wilco van Schaik
Re: Wilco van Schaik
DJTEEF! schreef: ↑wo 19 mar 2025, 07:22Clown.Beuningen23 schreef: ↑di 18 mar 2025, 22:25Ik ben geen Utrecht supporter maar goed. We zijn heel goed weggekomen dat die penalty niet werd gegeven, ESPN gemist....Van Bommel begint op TV over de beperking t.a.v. de Fair Play regels. Sta je gewoon voor lul. Voor het einde van de boekperiode verkoop je geen spelers meer dus voor de mensen die kunnen rekenen; het tekort wordt nog groter dan afgelopen jaar....gefeliciteerd.

Op een forum betekent het woord "maar" vaak "van alles wat ik hiervoor zei vind ik eigenlijk exact het omgekeerde maar dat durf ik er niet neer te zetten"Ramon72 schreef: ↑wo 19 mar 2025, 08:00DJTEEF! schreef: ↑wo 19 mar 2025, 07:22Clown.Beuningen23 schreef: ↑di 18 mar 2025, 22:25Ik ben geen Utrecht supporter maar goed. We zijn heel goed weggekomen dat die penalty niet werd gegeven, ESPN gemist....Van Bommel begint op TV over de beperking t.a.v. de Fair Play regels. Sta je gewoon voor lul. Voor het einde van de boekperiode verkoop je geen spelers meer dus voor de mensen die kunnen rekenen; het tekort wordt nog groter dan afgelopen jaar....gefeliciteerd.![]()
-
- Contacteer:
.......wat zei ik over de Fair Play regels, toen had je al kunnen weten dat hij niet komt.Curva schreef: ↑do 20 mar 2025, 19:25Op een forum betekent het woord "maar" vaak "van alles wat ik hiervoor zei vind ik eigenlijk exact het omgekeerde maar dat durf ik er niet neer te zetten"Ramon72 schreef: ↑wo 19 mar 2025, 08:00DJTEEF! schreef: ↑wo 19 mar 2025, 07:22Clown.Beuningen23 schreef: ↑di 18 mar 2025, 22:25Ik ben geen Utrecht supporter maar goed. We zijn heel goed weggekomen dat die penalty niet werd gegeven, ESPN gemist....Van Bommel begint op TV over de beperking t.a.v. de Fair Play regels. Sta je gewoon voor lul. Voor het einde van de boekperiode verkoop je geen spelers meer dus voor de mensen die kunnen rekenen; het tekort wordt nog groter dan afgelopen jaar....gefeliciteerd.![]()
-
- Contacteer:
Geen grap’
Knipping is trots dat hij Van Schaik heeft gestrikt. ,,Mooi dat-ie dat doet. Ik had op Facebook een heel lijstje met namen gezet en daar had ik Van Schaik zomaar tussen gezet. Dat heb ik hem doorgestuurd. En ja, toen kon hij er niet meer onderuit”, zegt Knipping. ,,Het is écht geen 1 aprilgrap, dat kan ik beloven.”
Knipping over zomerfeesten ordinair blèren op muziek.
Knipping is trots dat hij Van Schaik heeft gestrikt. ,,Mooi dat-ie dat doet. Ik had op Facebook een heel lijstje met namen gezet en daar had ik Van Schaik zomaar tussen gezet. Dat heb ik hem doorgestuurd. En ja, toen kon hij er niet meer onderuit”, zegt Knipping. ,,Het is écht geen 1 aprilgrap, dat kan ik beloven.”

-
- Contacteer:
tja,2 aandachtsgeile mannetjes,dan krijg je dit...nijmegen28 schreef: ↑wo 26 mar 2025, 16:02Geen grap’
Knipping is trots dat hij Van Schaik heeft gestrikt. ,,Mooi dat-ie dat doet. Ik had op Facebook een heel lijstje met namen gezet en daar had ik Van Schaik zomaar tussen gezet. Dat heb ik hem doorgestuurd. En ja, toen kon hij er niet meer onderuit”, zegt Knipping. ,,Het is écht geen 1 aprilgrap, dat kan ik beloven.”![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Knipping over zomerfeesten ordinair blèren op muziek.
Wilco heeft een lied opgenomen met de stadionspeaker van Vitesse blijkbaar...
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Heeft hij de prioriteiten nog wel orde? Of kondigt hij zo indirect zijn afscheid aan?
Werk maar aan:
1. Stadion aankoop
2. Stadion verbouw
3. Stadion opleveren
Ipv leuk doen voor je eigen ego. Zal een groot fluitconcert worden als hij dit in Nijmegen durft te zingen.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
-
- Contacteer:
Inderdaad, de man mag in z’n vrije tijd niks anders doen…Johnny schreef: ↑di 20 mei 2025, 05:35Heeft hij de prioriteiten nog wel orde? Of kondigt hij zo indirect zijn afscheid aan?
Werk maar aan:
1. Stadion aankoop
2. Stadion verbouw
3. Stadion opleveren
Ipv leuk doen voor je eigen ego. Zal een groot fluitconcert worden als hij dit in Nijmegen durft te zingen.
-
- Contacteer:
laat die man eens met rust,hij komt al zo weinig in de publiciteit.Johnny schreef: ↑di 20 mei 2025, 05:35Heeft hij de prioriteiten nog wel orde? Of kondigt hij zo indirect zijn afscheid aan?
Werk maar aan:
1. Stadion aankoop
2. Stadion verbouw
3. Stadion opleveren

dit dus. Laat m inderdaad zijn ding doen, als die een mopje wilt zingen als hobby, dan doet ie dat maar lekker.WijchenNEC schreef: ↑di 20 mei 2025, 08:12Inderdaad, de man mag in z’n vrije tijd niks anders doen…Johnny schreef: ↑di 20 mei 2025, 05:35Heeft hij de prioriteiten nog wel orde? Of kondigt hij zo indirect zijn afscheid aan?
Werk maar aan:
1. Stadion aankoop
2. Stadion verbouw
3. Stadion opleveren
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!
ik heb er geen problemen mee, wij zijn de absolute nummer 1 van gelderland. laten we er volwassen mee omgaan. bashen tegen een club van het formaat helmond sport is kinderachtig..NiMMA_024 schreef: ↑di 20 mei 2025, 09:57dit dus. Laat m inderdaad zijn ding doen, als die een mopje wilt zingen als hobby, dan doet ie dat maar lekker.WijchenNEC schreef: ↑di 20 mei 2025, 08:12Inderdaad, de man mag in z’n vrije tijd niks anders doen…Johnny schreef: ↑di 20 mei 2025, 05:35Heeft hij de prioriteiten nog wel orde? Of kondigt hij zo indirect zijn afscheid aan?
Werk maar aan:
1. Stadion aankoop
2. Stadion verbouw
3. Stadion opleveren
Ze trekken meer publiek dan wij...jallah schreef: ↑di 20 mei 2025, 10:13ik heb er geen problemen mee, wij zijn de absolute nummer 1 van gelderland. laten we er volwassen mee omgaan. bashen tegen een club van het formaat helmond sport is kinderachtig..NiMMA_024 schreef: ↑di 20 mei 2025, 09:57dit dus. Laat m inderdaad zijn ding doen, als die een mopje wilt zingen als hobby, dan doet ie dat maar lekker.WijchenNEC schreef: ↑di 20 mei 2025, 08:12Inderdaad, de man mag in z’n vrije tijd niks anders doen…Johnny schreef: ↑di 20 mei 2025, 05:35Heeft hij de prioriteiten nog wel orde? Of kondigt hij zo indirect zijn afscheid aan?
Werk maar aan:
1. Stadion aankoop
2. Stadion verbouw
3. Stadion opleveren
Goh.......en jij denkt dat als wij 22000 mensen kwijt kunnen en de kaarten voor een groot deel ( bijna ) gratis weggeven we nog steeds 12.650 toeschouwers hebben ?
Waarschijnlijk niet, nee. Maar een vergelijking met onze eerste divisie jaren zou eerlijker zijn.
-
- Contacteer:
zolang die licentie er niet is zullen er niet veel een seizoenskaart kopen
"yes yes"Pol schreef: ↑di 20 mei 2025, 10:46Ze trekken meer publiek dan wij...jallah schreef: ↑di 20 mei 2025, 10:13ik heb er geen problemen mee, wij zijn de absolute nummer 1 van gelderland. laten we er volwassen mee omgaan. bashen tegen een club van het formaat helmond sport is kinderachtig..NiMMA_024 schreef: ↑di 20 mei 2025, 09:57dit dus. Laat m inderdaad zijn ding doen, als die een mopje wilt zingen als hobby, dan doet ie dat maar lekker.WijchenNEC schreef: ↑di 20 mei 2025, 08:12Inderdaad, de man mag in z’n vrije tijd niks anders doen…Johnny schreef: ↑di 20 mei 2025, 05:35Heeft hij de prioriteiten nog wel orde? Of kondigt hij zo indirect zijn afscheid aan?
Werk maar aan:
1. Stadion aankoop
2. Stadion verbouw
3. Stadion opleveren

NEC ON TOUR.... soon in your stadium!
Vergelijken kan niet echt hè. Dan zou NEC ten eerste op omvallen moeten staan, in de KKD moeten spelen en een stadion van 20.000 moeten hebben. Vitesse kwam in de laatste ED jaren nooit boven de 10.000 seizoenskaarten, dat is een betere graadmeter.
....en bij elk pak hopjesvla of familiepak inlegkruisjes 3 seizoenkaarten cadeau moeten kunnen krijgen.Zico schreef: ↑di 20 mei 2025, 14:16Vergelijken kan niet echt hè. Dan zou NEC ten eerste op omvallen moeten staan, in de KKD moeten spelen en een stadion van 20.000 moeten hebben. Vitesse kwam in de laatste ED jaren nooit boven de 10.000 seizoenskaarten, dat is een betere graadmeter.
-
- Contacteer:
Hoe dan midlifecrisis of gebrek aan aandacht? Doe aub normaal en blijf directeurtje.