Dus als de KNVB en het Nederlands elftal het voor het geld doet is het oké, maar als NEC het voor het geld doet is het niet oké?JBNMGN schreef: ↑di 01 okt 2024, 15:32Wat de KNVB doet moeten zij weten gaat alleen om.poen.NMGNALLWAYS schreef: ↑do 12 sep 2024, 16:48https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... etsen.htmlVeugel schreef: ↑do 12 sep 2024, 16:36Waar heb je het precies over?zoete aardbei schreef: ↑do 12 sep 2024, 16:11er gaat straks wellicht dus gebeuren wat ik een aantal dagen geleden al opmerkte.
Hoe fucking dom kan je zijn van Schaik,je krijgt straks de hele goegemeente over je heen,alles wat je hebt opgebouwd in een klap weg.
Dit ga je nooit en nooit winnen in de media.
Ik zie het probleem niet. Maar de schreeuwende massa gaat hier wat van vinden natuurlijk, wel het WK spelen daar maar ow wee als er club als NEC een voordeel uit denkt te halen.
War de spelers van het Nederlands elftal doen moeten zij weten gaat allen om.poen
Maar wat NEC doet moeten zij niet zelf weten ze hebben te maken met een achterban waarvan ik gok dat de meerderheid daarvan anti SA is en niet geassocieerd wil zijn met een club die banden onderhoud met een land dsr de mensenrechten massal met voeten treed.
Gaat NEC serieus samenwerken dan kap ik na ruim 60 jaar.
Wilco van Schaik
-
- Contacteer:
Re: Wilco van Schaik
Ik neem aan dat JB ook geen kleding meer draagt van Nike. En ook stopt met het dragen van kleding van Adidas. Immers hebben zij een prima sponsordeal met Al Nassr en neemt Adidas het stokje komend seizoen over. Adidas had het zelfs al met de Saudische bond. Allemaal doen ze mee aan de sportswashing.Nijmegen0413 schreef: ↑di 01 okt 2024, 16:01Dus als de KNVB en het Nederlands elftal het voor het geld doet is het oké, maar als NEC het voor het geld doet is het niet oké?JBNMGN schreef: ↑di 01 okt 2024, 15:32Wat de KNVB doet moeten zij weten gaat alleen om.poen.NMGNALLWAYS schreef: ↑do 12 sep 2024, 16:48https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... etsen.htmlVeugel schreef: ↑do 12 sep 2024, 16:36Waar heb je het precies over?zoete aardbei schreef: ↑do 12 sep 2024, 16:11er gaat straks wellicht dus gebeuren wat ik een aantal dagen geleden al opmerkte.
Hoe fucking dom kan je zijn van Schaik,je krijgt straks de hele goegemeente over je heen,alles wat je hebt opgebouwd in een klap weg.
Ik zie het probleem niet. Maar de schreeuwende massa gaat hier wat van vinden natuurlijk, wel het WK spelen daar maar ow wee als er club als NEC een voordeel uit denkt te halen.
War de spelers van het Nederlands elftal doen moeten zij weten gaat allen om.poen
Maar wat NEC doet moeten zij niet zelf weten ze hebben te maken met een achterban waarvan ik gok dat de meerderheid daarvan anti SA is en niet geassocieerd wil zijn met een club die banden onderhoud met een land dsr de mensenrechten massal met voeten treed.
Vind dat Wilco het op LinkedIn wel heel vaak over FC Utrecht praat, zou hij ambiëren om daar op korter termijn terug te keren?
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Valt toch reuze mee? Wilco praat veel over sporten. Daarnaast heel veel vaker over NEC dan over Utrecht. Dat ook gewoon langere tijd onderdeel is geweest van zijn leven, dus eens benoemd wordt.
Om je gerust te stellen: nee ik draag geen Nike. Maar het gaat hier niet om een bestaand merk dat zichzelf verloochend heeft door zaken te doen met zulke landen.E.B schreef: ↑di 01 okt 2024, 16:08Ik neem aan dat JB ook geen kleding meer draagt van Nike. En ook stopt met het dragen van kleding van Adidas. Immers hebben zij een prima sponsordeal met Al Nassr en neemt Adidas het stokje komend seizoen over. Adidas had het zelfs al met de Saudische bond. Allemaal doen ze mee aan de sportswashing.Nijmegen0413 schreef: ↑di 01 okt 2024, 16:01Dus als de KNVB en het Nederlands elftal het voor het geld doet is het oké, maar als NEC het voor het geld doet is het niet oké?JBNMGN schreef: ↑di 01 okt 2024, 15:32Wat de KNVB doet moeten zij weten gaat alleen om.poen.NMGNALLWAYS schreef: ↑do 12 sep 2024, 16:48https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... etsen.htmlVeugel schreef: ↑do 12 sep 2024, 16:36Waar heb je het precies over?zoete aardbei schreef: ↑do 12 sep 2024, 16:11er gaat straks wellicht dus gebeuren wat ik een aantal dagen geleden al opmerkte.
Het gaat hier om het behoud van de cultuur van onze club waar ik niet van wil dat die geassocieerd gaat worden met landen die de mensen rechten schenden. Of vindt jij dat acceptabel en ken je er mee leven dat vrouwen onderdrukt en gemarteld worden en dat het een land is met de meeste doodstraffen ter wereld? Prima dan ga jij daar maar lekker in mee, ik niet.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
Als Wilco morgen een aanbod van Utrecht krijgt is ie overmorgen weg. Daar twijfel ik niet aan. Hij praat niet allen veel over Utrecht, hij laat geen mogelijkheid onbenut om de grote van die club tov NEC te benadrukken. Maar niemand hoeft in paniek te raken van zijn vertrek. Prima uithangbord hoor, maar als het echt zo’n wonderdokter is hadden we niet 4 jaar lopen ploeteren in de KKD. Het zijn echt anderen die het belangrijke werk doen, een ‘verbinder’ die boven de partijen staat is wel elders te vinden.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
He, hallo! Ploeteren in de KKD?Zico schreef: ↑wo 02 okt 2024, 15:24Als Wilco morgen een aanbod van Utrecht krijgt is ie overmorgen weg. Daar twijfel ik niet aan. Hij praat niet allen veel over Utrecht, hij laat geen mogelijkheid onbenut om de grote van die club tov NEC te benadrukken. Maar niemand hoeft in paniek te raken van zijn vertrek. Prima uithangbord hoor, maar als het echt zo’n wonderdokter is hadden we niet 4 jaar lopen ploeteren in de KKD. Het zijn echt anderen die het belangrijke werk doen, een ‘verbinder’ die boven de partijen staat is wel elders te vinden.
We zijn dankzij zijn 4-jaren plan gepromoveerd!
When Wilco talks, people listen!
-
- Contacteer:
ik vraag mij echt af of er binnen Utrecht genoeg draagvlak zou zijn voor een terugkeer.Heeft zeker in het begin nog weleens geknald met van Seumeren.Zico schreef: ↑wo 02 okt 2024, 15:24Als Wilco morgen een aanbod van Utrecht krijgt is ie overmorgen weg. Daar twijfel ik niet aan. Hij praat niet allen veel over Utrecht, hij laat geen mogelijkheid onbenut om de grote van die club tov NEC te benadrukken. Maar niemand hoeft in paniek te raken van zijn vertrek. Prima uithangbord hoor, maar als het echt zo’n wonderdokter is hadden we niet 4 jaar lopen ploeteren in de KKD. Het zijn echt anderen die het belangrijke werk doen, een ‘verbinder’ die boven de partijen staat is wel elders te vinden.
Bovendien wil Utrecht nog steeds fors groeien,een begroting van 40 mln/45mln,daar willen ze naartoe.Dan wordt je een serieuze concurrent van AZ.Daar zullen ze wel een ervaren AD bij willen.
Nogmaals, ik hoef geen samenwerkingsverband met ze. Niet eens zozeer om de misstanden in dat land, ik zie de sportiece meerwaarde niet. Maar het is nogal hypocriet om nu hoog van de toren te blazen terwijl er allerlei zaken in je/ons leven gewoon meedoen aan deze hele Saudische circus. Wees dan consequent. Daarmee toon je eerder dat je onacceptabel vindt wat daar gebeurt.JBNMGN schreef: ↑wo 02 okt 2024, 15:04Om je gerust te stellen: nee ik draag geen Nike. Maar het gaat hier niet om een bestaand merk dat zichzelf verloochend heeft door zaken te doen met zulke landen.E.B schreef: ↑di 01 okt 2024, 16:08Ik neem aan dat JB ook geen kleding meer draagt van Nike. En ook stopt met het dragen van kleding van Adidas. Immers hebben zij een prima sponsordeal met Al Nassr en neemt Adidas het stokje komend seizoen over. Adidas had het zelfs al met de Saudische bond. Allemaal doen ze mee aan de sportswashing.Nijmegen0413 schreef: ↑di 01 okt 2024, 16:01Dus als de KNVB en het Nederlands elftal het voor het geld doet is het oké, maar als NEC het voor het geld doet is het niet oké?JBNMGN schreef: ↑di 01 okt 2024, 15:32Wat de KNVB doet moeten zij weten gaat alleen om.poen.NMGNALLWAYS schreef: ↑do 12 sep 2024, 16:48https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... etsen.html
Het gaat hier om het behoud van de cultuur van onze club waar ik niet van wil dat die geassocieerd gaat worden met landen die de mensen rechten schenden. Of vindt jij dat acceptabel en ken je er mee leven dat vrouwen onderdrukt en gemarteld worden en dat het een land is met de meeste doodstraffen ter wereld? Prima dan ga jij daar maar lekker in mee, ik niet.
E.B schreef: ↑wo 02 okt 2024, 16:33Maar het is nogal hypocriet om nu hoog van de toren te blazen terwijl er allerlei zaken in je/ons leven gewoon meedoen aan deze hele Saudische circus. Wees dan consequent. Daarmee toon je eerder dat je onacceptabel vindt wat daar gebeurt.JBNMGN schreef: ↑wo 02 okt 2024, 15:04Om je gerust te stellen: nee ik draag geen Nike. Maar het gaat hier niet om een bestaand merk dat zichzelf verloochend heeft door zaken te doen met zulke landen.E.B schreef: ↑di 01 okt 2024, 16:08Ik neem aan dat JB ook geen kleding meer draagt van Nike. En ook stopt met het dragen van kleding van Adidas. Immers hebben zij een prima sponsordeal met Al Nassr en neemt Adidas het stokje komend seizoen over. Adidas had het zelfs al met de Saudische bond. Allemaal doen ze mee aan de sportswashing.Nijmegen0413 schreef: ↑di 01 okt 2024, 16:01Dus als de KNVB en het Nederlands elftal het voor het geld doet is het oké, maar als NEC het voor het geld doet is het niet oké?JBNMGN schreef: ↑di 01 okt 2024, 15:32Wat de KNVB doet moeten zij weten gaat alleen om.poen.NMGNALLWAYS schreef: ↑do 12 sep 2024, 16:48
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... etsen.html
Precies dit!
- Bottendaal
- Contacteer:
Ja, want Wilco is geen ervaren AD. Een van de meest ervaren die er in de ED rondloopt.zoete aardbei schreef: ↑wo 02 okt 2024, 16:23ik vraag mij echt af of er binnen Utrecht genoeg draagvlak zou zijn voor een terugkeer.Heeft zeker in het begin nog weleens geknald met van Seumeren.Zico schreef: ↑wo 02 okt 2024, 15:24Als Wilco morgen een aanbod van Utrecht krijgt is ie overmorgen weg. Daar twijfel ik niet aan. Hij praat niet allen veel over Utrecht, hij laat geen mogelijkheid onbenut om de grote van die club tov NEC te benadrukken. Maar niemand hoeft in paniek te raken van zijn vertrek. Prima uithangbord hoor, maar als het echt zo’n wonderdokter is hadden we niet 4 jaar lopen ploeteren in de KKD. Het zijn echt anderen die het belangrijke werk doen, een ‘verbinder’ die boven de partijen staat is wel elders te vinden.
Bovendien wil Utrecht nog steeds fors groeien,een begroting van 40 mln/45mln,daar willen ze naartoe.Dan wordt je een serieuze concurrent van AZ.Daar zullen ze wel een ervaren AD bij willen.
Het lijkt mij dan totaal onmogelijk om hier als individu consequent in te zijn. Als ik bij alles wat ik aanschaf en bezoek na moet gaan of er enige connectie is met een fout regime heb ik aan 24 uur per dag niet genoeg, en al zou ik die 24 uur daar aan besteden krijg ik die info nog niet boven water. Het is een erg fout regime, meer doet er niet toe lijkt me. Wat de FIFA doet moeten ze lekker zelf weten maar ik heb liever niet dat NEC net zo’n belabberde reputatie krijgt als de FIFA.E.B schreef: ↑wo 02 okt 2024, 16:33Nogmaals, ik hoef geen samenwerkingsverband met ze. Niet eens zozeer om de misstanden in dat land, ik zie de sportiece meerwaarde niet. Maar het is nogal hypocriet om nu hoog van de toren te blazen terwijl er allerlei zaken in je/ons leven gewoon meedoen aan deze hele Saudische circus. Wees dan consequent. Daarmee toon je eerder dat je onacceptabel vindt wat daar gebeurt.JBNMGN schreef: ↑wo 02 okt 2024, 15:04Om je gerust te stellen: nee ik draag geen Nike. Maar het gaat hier niet om een bestaand merk dat zichzelf verloochend heeft door zaken te doen met zulke landen.E.B schreef: ↑di 01 okt 2024, 16:08Ik neem aan dat JB ook geen kleding meer draagt van Nike. En ook stopt met het dragen van kleding van Adidas. Immers hebben zij een prima sponsordeal met Al Nassr en neemt Adidas het stokje komend seizoen over. Adidas had het zelfs al met de Saudische bond. Allemaal doen ze mee aan de sportswashing.Nijmegen0413 schreef: ↑di 01 okt 2024, 16:01Dus als de KNVB en het Nederlands elftal het voor het geld doet is het oké, maar als NEC het voor het geld doet is het niet oké?JBNMGN schreef: ↑di 01 okt 2024, 15:32Wat de KNVB doet moeten zij weten gaat alleen om.poen.NMGNALLWAYS schreef: ↑do 12 sep 2024, 16:48
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... etsen.html
Dat is ook een opgave. Maar zaken als het WK zijn zo spannend niet. Net als sponsordeals als dat van Adidas niet. Het gaat hier om sportswashing en we doen er allemaal vrolijk aan mee. Het WK in Qatar werd ook gewoon prima bekeken, ook in NL. Alle landen stonden daar zonder enige tegengeluid verder. Over bijvoorbeeld slachtoffers die toen gevallen zijn hoor je 0,000 meer. Even wat opwinding vooraf, uiteindelijk is het hele circus in Qatar geweest en door.. En niemand die zich ook nog maar druk maakt over Qatar überhaupt.Zico schreef: ↑wo 02 okt 2024, 18:52Het lijkt mij dan totaal onmogelijk om hier als individu consequent in te zijn. Als ik bij alles wat ik aanschaf en bezoek na moet gaan of er enige connectie is met een fout regime heb ik aan 24 uur per dag niet genoeg, en al zou ik die 24 uur daar aan besteden krijg ik die info nog niet boven water. Het is een erg fout regime, meer doet er niet toe lijkt me. Wat de FIFA doet moeten ze lekker zelf weten maar ik heb liever niet dat NEC net zo’n belabberde reputatie krijgt als de FIFA.E.B schreef: ↑wo 02 okt 2024, 16:33Nogmaals, ik hoef geen samenwerkingsverband met ze. Niet eens zozeer om de misstanden in dat land, ik zie de sportiece meerwaarde niet. Maar het is nogal hypocriet om nu hoog van de toren te blazen terwijl er allerlei zaken in je/ons leven gewoon meedoen aan deze hele Saudische circus. Wees dan consequent. Daarmee toon je eerder dat je onacceptabel vindt wat daar gebeurt.JBNMGN schreef: ↑wo 02 okt 2024, 15:04Om je gerust te stellen: nee ik draag geen Nike. Maar het gaat hier niet om een bestaand merk dat zichzelf verloochend heeft door zaken te doen met zulke landen.E.B schreef: ↑di 01 okt 2024, 16:08Ik neem aan dat JB ook geen kleding meer draagt van Nike. En ook stopt met het dragen van kleding van Adidas. Immers hebben zij een prima sponsordeal met Al Nassr en neemt Adidas het stokje komend seizoen over. Adidas had het zelfs al met de Saudische bond. Allemaal doen ze mee aan de sportswashing.Nijmegen0413 schreef: ↑di 01 okt 2024, 16:01Dus als de KNVB en het Nederlands elftal het voor het geld doet is het oké, maar als NEC het voor het geld doet is het niet oké?JBNMGN schreef: ↑di 01 okt 2024, 15:32
Wat de KNVB doet moeten zij weten gaat alleen om.poen.
En hebben een Bert van Marwijk en Mark van Bommel imagoschade geleden nadat ze werkzaam waren als coach bij het nationaal elftal van Saudi-Arabië? Nee.
Nogmaals, een samenwerking hoeft van mij niet. Maar we zijn wel heel goed in selectief ons druk maken om zaken in NL. En dan kan ik de kritiek hier nog beter rijmen dan van buitenaf.
Ik vind vooral dat we heel goed zijn in het trekken van de hypocrisiekaart. Supporters die tegen deze samenwerking zijn maar wel naar het WK hebben gekeken zijn voor mij niet hypocriet. De FIFA vind ik daarentegen wel hypocriet.
Je kan niet niet hypocriet zijn of concequent zijn met zulke zaken. Je hebt er door allerlei omstandigheden met allerlei misstanden op de een of andere manier te maken. Dus je uitspreken tegen een samenwerking van NEC en SA en daarbij gewoon op nike schoenen lopen kan prima wmb. Dat Nike niet altijd even goede zaken doet dat is zo. Maar je kan niet een perfect leven leiden en alles waar maar ook een smetje op zit er uit verbannen. Dus je kan je zeker uitspreken tegen NEC en SA samen. Zelfde kaart wordt ook altijd door rechts getrokken tegen klimaatactivisten. Jaa jij staat daar te demonstreren maar vorig jaar was je nog gewoon op vakantie naar Griekenland met het vliegtuig, Hypocriet! Bullshit. Je kan prima ergens voor staan en toch ook een normaal leven proberen te leven. Dusja vind niet mogen zeiken op NEC met SA omdat je Nike of Adidas draagt of het WK kijkt zon goedkope onzin.
Zal niet 100% kunnen. Maar hier een mooi verhaal afsteken over de rechten van een de vrouw in Saudi-Arabië, waar je normaliter geen moer om geeft, alleen pas bij een mogelijke samenwerking tussen NEC en Saudi-Arabië vind ik tamelijk gemakkelijk. Het WK had men als signaal ook gewoon kunnen boycotten, als men zoveel om de doden had gegeven. Gewoon selectief ben je dan. Kan men ook gewoon toegeven hoor, is niet erg. Alleen maak jezelf niet mooier dan je bent. Zijn veel mensen ook goed in. Zoals jij begint over de kaart van rechts is men tegenwoordig ook heel goed in deugpunten verzamelen. Zijn de mensen waar het over gaat ermee geholpen? 0,0.Veugel schreef: ↑wo 02 okt 2024, 19:52Je kan niet niet hypocriet zijn of concequent zijn met zulke zaken. Je hebt er door allerlei omstandigheden met allerlei misstanden op de een of andere manier te maken. Dus je uitspreken tegen een samenwerking van NEC en SA en daarbij gewoon op nike schoenen lopen kan prima wmb. Dat Nike niet altijd even goede zaken doet dat is zo. Maar je kan niet een perfect leven leiden en alles waar maar ook een smetje op zit er uit verbannen. Dus je kan je zeker uitspreken tegen NEC en SA samen. Zelfde kaart wordt ook altijd door rechts getrokken tegen klimaatactivisten. Jaa jij staat daar te demonstreren maar vorig jaar was je nog gewoon op vakantie naar Griekenland met het vliegtuig, Hypocriet! Bullshit. Je kan prima ergens voor staan en toch ook een normaal leven proberen te leven. Dusja vind niet mogen zeiken op NEC met SA omdat je Nike of Adidas draagt of het WK kijkt zon goedkope onzin.
Ik hoef de samenwerking niet, maar verder kan Saudi-Arabië me gestolen worden. Ik maakte me er niet druk om wat in dat land gebeurt en ga me er ook niet opeens druk om maken vanwege een voor alsnog niet voorstellende samenwerking. En als de samenwerking er niet komt zal niemand hier zich verder bekommeren om die mensen daar. Als je eigen handen maar schoon zijn. Puur een egoïstisch uitgangspunt.
Hoe weet jij zo goed wat iedereen hier bezig houdt en hoe men zich gedraagt? Geef gewoon je eigen mening, vul geen dingen voor anderen in en stop met het spelen van de hypocrisie kaart, zoals hierboven al sterk is uiteengezet.E.B schreef: ↑wo 02 okt 2024, 20:32Zal niet 100% kunnen. Maar hier een mooi verhaal afsteken over de rechten van een de vrouw in Saudi-Arabië, waar je normaliter geen moer om geeft, alleen pas bij een mogelijke samenwerking tussen NEC en Saudi-Arabië vind ik tamelijk gemakkelijk. Het WK had men als signaal ook gewoon kunnen boycotten, als men zoveel om de doden had gegeven. Gewoon selectief ben je dan. Kan men ook gewoon toegeven hoor, is niet erg. Alleen maak jezelf niet mooier dan je bent. Zijn veel mensen ook goed in. Zoals jij begint over de kaart van rechts is men tegenwoordig ook heel goed in deugpunten verzamelen. Zijn de mensen waar het over gaat ermee geholpen? 0,0.Veugel schreef: ↑wo 02 okt 2024, 19:52Je kan niet niet hypocriet zijn of concequent zijn met zulke zaken. Je hebt er door allerlei omstandigheden met allerlei misstanden op de een of andere manier te maken. Dus je uitspreken tegen een samenwerking van NEC en SA en daarbij gewoon op nike schoenen lopen kan prima wmb. Dat Nike niet altijd even goede zaken doet dat is zo. Maar je kan niet een perfect leven leiden en alles waar maar ook een smetje op zit er uit verbannen. Dus je kan je zeker uitspreken tegen NEC en SA samen. Zelfde kaart wordt ook altijd door rechts getrokken tegen klimaatactivisten. Jaa jij staat daar te demonstreren maar vorig jaar was je nog gewoon op vakantie naar Griekenland met het vliegtuig, Hypocriet! Bullshit. Je kan prima ergens voor staan en toch ook een normaal leven proberen te leven. Dusja vind niet mogen zeiken op NEC met SA omdat je Nike of Adidas draagt of het WK kijkt zon goedkope onzin.
Ik hoef de samenwerking niet, maar verder kan Saudi-Arabië me gestolen worden. Ik maakte me er niet druk om wat in dat land gebeurt en ga me er ook niet opeens druk om maken vanwege een voor alsnog niet voorstellende samenwerking. En als de samenwerking er niet komt zal niemand hier zich verder bekommeren om die mensen daar. Als je eigen handen maar schoon zijn. Puur een egoïstisch uitgangspunt.
- jackkreta
- Contacteer:
Weer eens met Pol.Pol schreef: ↑wo 02 okt 2024, 21:22Hoe weet jij zo goed wat iedereen hier bezig houdt en hoe men zich gedraagt? Geef gewoon je eigen mening, vul geen dingen voor anderen in en stop met het spelen van de hypocrisie kaart, zoals hierboven al sterk is uiteengezet.E.B schreef: ↑wo 02 okt 2024, 20:32Zal niet 100% kunnen. Maar hier een mooi verhaal afsteken over de rechten van een de vrouw in Saudi-Arabië, waar je normaliter geen moer om geeft, alleen pas bij een mogelijke samenwerking tussen NEC en Saudi-Arabië vind ik tamelijk gemakkelijk. Het WK had men als signaal ook gewoon kunnen boycotten, als men zoveel om de doden had gegeven. Gewoon selectief ben je dan. Kan men ook gewoon toegeven hoor, is niet erg. Alleen maak jezelf niet mooier dan je bent. Zijn veel mensen ook goed in. Zoals jij begint over de kaart van rechts is men tegenwoordig ook heel goed in deugpunten verzamelen. Zijn de mensen waar het over gaat ermee geholpen? 0,0.Veugel schreef: ↑wo 02 okt 2024, 19:52Je kan niet niet hypocriet zijn of concequent zijn met zulke zaken. Je hebt er door allerlei omstandigheden met allerlei misstanden op de een of andere manier te maken. Dus je uitspreken tegen een samenwerking van NEC en SA en daarbij gewoon op nike schoenen lopen kan prima wmb. Dat Nike niet altijd even goede zaken doet dat is zo. Maar je kan niet een perfect leven leiden en alles waar maar ook een smetje op zit er uit verbannen. Dus je kan je zeker uitspreken tegen NEC en SA samen. Zelfde kaart wordt ook altijd door rechts getrokken tegen klimaatactivisten. Jaa jij staat daar te demonstreren maar vorig jaar was je nog gewoon op vakantie naar Griekenland met het vliegtuig, Hypocriet! Bullshit. Je kan prima ergens voor staan en toch ook een normaal leven proberen te leven. Dusja vind niet mogen zeiken op NEC met SA omdat je Nike of Adidas draagt of het WK kijkt zon goedkope onzin.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Ik zal eerlijk zijn: mij maakt de mening van anderen weinig uit. Alleen die van mij... en ik wil dit niet. Ik wil niet dat we dit pad gaan bewandelen.jackkreta schreef: ↑wo 02 okt 2024, 21:35Weer eens met Pol.Pol schreef: ↑wo 02 okt 2024, 21:22Hoe weet jij zo goed wat iedereen hier bezig houdt en hoe men zich gedraagt? Geef gewoon je eigen mening, vul geen dingen voor anderen in en stop met het spelen van de hypocrisie kaart, zoals hierboven al sterk is uiteengezet.E.B schreef: ↑wo 02 okt 2024, 20:32Zal niet 100% kunnen. Maar hier een mooi verhaal afsteken over de rechten van een de vrouw in Saudi-Arabië, waar je normaliter geen moer om geeft, alleen pas bij een mogelijke samenwerking tussen NEC en Saudi-Arabië vind ik tamelijk gemakkelijk. Het WK had men als signaal ook gewoon kunnen boycotten, als men zoveel om de doden had gegeven. Gewoon selectief ben je dan. Kan men ook gewoon toegeven hoor, is niet erg. Alleen maak jezelf niet mooier dan je bent. Zijn veel mensen ook goed in. Zoals jij begint over de kaart van rechts is men tegenwoordig ook heel goed in deugpunten verzamelen. Zijn de mensen waar het over gaat ermee geholpen? 0,0.Veugel schreef: ↑wo 02 okt 2024, 19:52Je kan niet niet hypocriet zijn of concequent zijn met zulke zaken. Je hebt er door allerlei omstandigheden met allerlei misstanden op de een of andere manier te maken. Dus je uitspreken tegen een samenwerking van NEC en SA en daarbij gewoon op nike schoenen lopen kan prima wmb. Dat Nike niet altijd even goede zaken doet dat is zo. Maar je kan niet een perfect leven leiden en alles waar maar ook een smetje op zit er uit verbannen. Dus je kan je zeker uitspreken tegen NEC en SA samen. Zelfde kaart wordt ook altijd door rechts getrokken tegen klimaatactivisten. Jaa jij staat daar te demonstreren maar vorig jaar was je nog gewoon op vakantie naar Griekenland met het vliegtuig, Hypocriet! Bullshit. Je kan prima ergens voor staan en toch ook een normaal leven proberen te leven. Dusja vind niet mogen zeiken op NEC met SA omdat je Nike of Adidas draagt of het WK kijkt zon goedkope onzin.
Mij boeit het ook vrij weinig, wat me wel boeit is dat iedereen hier ''mad'' op gaat. Dus beter niet doen. Tenslotte maken deze spelers je echt beter? Zoek dan een fatsoenlijke club die 60 spelers onder contract heeft staan, die wel kunnen voetballen.Polleke schreef: ↑wo 02 okt 2024, 21:49Ik zal eerlijk zijn: mij maakt de mening van anderen weinig uit. Alleen die van mij... en ik wil dit niet. Ik wil niet dat we dit pad gaan bewandelen.jackkreta schreef: ↑wo 02 okt 2024, 21:35Weer eens met Pol.Pol schreef: ↑wo 02 okt 2024, 21:22Hoe weet jij zo goed wat iedereen hier bezig houdt en hoe men zich gedraagt? Geef gewoon je eigen mening, vul geen dingen voor anderen in en stop met het spelen van de hypocrisie kaart, zoals hierboven al sterk is uiteengezet.E.B schreef: ↑wo 02 okt 2024, 20:32Zal niet 100% kunnen. Maar hier een mooi verhaal afsteken over de rechten van een de vrouw in Saudi-Arabië, waar je normaliter geen moer om geeft, alleen pas bij een mogelijke samenwerking tussen NEC en Saudi-Arabië vind ik tamelijk gemakkelijk. Het WK had men als signaal ook gewoon kunnen boycotten, als men zoveel om de doden had gegeven. Gewoon selectief ben je dan. Kan men ook gewoon toegeven hoor, is niet erg. Alleen maak jezelf niet mooier dan je bent. Zijn veel mensen ook goed in. Zoals jij begint over de kaart van rechts is men tegenwoordig ook heel goed in deugpunten verzamelen. Zijn de mensen waar het over gaat ermee geholpen? 0,0.Veugel schreef: ↑wo 02 okt 2024, 19:52Je kan niet niet hypocriet zijn of concequent zijn met zulke zaken. Je hebt er door allerlei omstandigheden met allerlei misstanden op de een of andere manier te maken. Dus je uitspreken tegen een samenwerking van NEC en SA en daarbij gewoon op nike schoenen lopen kan prima wmb. Dat Nike niet altijd even goede zaken doet dat is zo. Maar je kan niet een perfect leven leiden en alles waar maar ook een smetje op zit er uit verbannen. Dus je kan je zeker uitspreken tegen NEC en SA samen. Zelfde kaart wordt ook altijd door rechts getrokken tegen klimaatactivisten. Jaa jij staat daar te demonstreren maar vorig jaar was je nog gewoon op vakantie naar Griekenland met het vliegtuig, Hypocriet! Bullshit. Je kan prima ergens voor staan en toch ook een normaal leven proberen te leven. Dusja vind niet mogen zeiken op NEC met SA omdat je Nike of Adidas draagt of het WK kijkt zon goedkope onzin.
Ik geef mijn mening aan de hand van wat hier gezegd wordt. Buiten deze zogenaamde kwestie om heeft vrijwel niemand het hier over de mensenrechten in Saudi-Arabië. Want gaat het nu om het imago van NEC of wat die mensen daar ondergaan? Ik hoor vooral het 1e hier terug. En niet alleen hier, ook op andere platforms.Pol schreef: ↑wo 02 okt 2024, 21:22Hoe weet jij zo goed wat iedereen hier bezig houdt en hoe men zich gedraagt? Geef gewoon je eigen mening, vul geen dingen voor anderen in en stop met het spelen van de hypocrisie kaart, zoals hierboven al sterk is uiteengezet.E.B schreef: ↑wo 02 okt 2024, 20:32Zal niet 100% kunnen. Maar hier een mooi verhaal afsteken over de rechten van een de vrouw in Saudi-Arabië, waar je normaliter geen moer om geeft, alleen pas bij een mogelijke samenwerking tussen NEC en Saudi-Arabië vind ik tamelijk gemakkelijk. Het WK had men als signaal ook gewoon kunnen boycotten, als men zoveel om de doden had gegeven. Gewoon selectief ben je dan. Kan men ook gewoon toegeven hoor, is niet erg. Alleen maak jezelf niet mooier dan je bent. Zijn veel mensen ook goed in. Zoals jij begint over de kaart van rechts is men tegenwoordig ook heel goed in deugpunten verzamelen. Zijn de mensen waar het over gaat ermee geholpen? 0,0.Veugel schreef: ↑wo 02 okt 2024, 19:52Je kan niet niet hypocriet zijn of concequent zijn met zulke zaken. Je hebt er door allerlei omstandigheden met allerlei misstanden op de een of andere manier te maken. Dus je uitspreken tegen een samenwerking van NEC en SA en daarbij gewoon op nike schoenen lopen kan prima wmb. Dat Nike niet altijd even goede zaken doet dat is zo. Maar je kan niet een perfect leven leiden en alles waar maar ook een smetje op zit er uit verbannen. Dus je kan je zeker uitspreken tegen NEC en SA samen. Zelfde kaart wordt ook altijd door rechts getrokken tegen klimaatactivisten. Jaa jij staat daar te demonstreren maar vorig jaar was je nog gewoon op vakantie naar Griekenland met het vliegtuig, Hypocriet! Bullshit. Je kan prima ergens voor staan en toch ook een normaal leven proberen te leven. Dusja vind niet mogen zeiken op NEC met SA omdat je Nike of Adidas draagt of het WK kijkt zon goedkope onzin.
Als er niks van de zogenaamde samenwerking komt gaat het gros gewoon door met de orde van de dag. Voor wie doe je het dan? Niet omwille de mensen daar. Zoals ook met het WK het geval was. Want over de doden die daar gevallen zijn waar eerst schande van werd gesproken rondom het WK, wordt nauwelijks tot niet meer over gesproken. Gewoon weer over tot de orde van de dag nadat er massaal gekeken is naar het WK. Als je het WK hebt gekeken ben je gewoon onderdeel van het hele sportswashing-principe. Geldt net zo goed voor Formule 1 kijken en nog meer dingen. En dat is mijn mening/visie. Hoeft men het niet mee eens te zijn hoor. Net als dat men zich niet aangesproken hoeft te voelen.
EB... het is simpel: er zit veel geld daar. Heel, echt heel veel geld. En voor de volgende stap, de moeilijkste in het betaald voetbal... de stap van op eigen benen staan, het ontwikkelen van het stadion is dat hetgeen wat we nodig hebben: centen.E.B schreef: ↑wo 02 okt 2024, 22:24Ik geef mijn mening aan de hand van wat hier gezegd wordt. Buiten deze zogenaamde kwestie om heeft vrijwel niemand het hier over de mensenrechten in Saudi-Arabië. Want gaat het nu om het imago van NEC of wat die mensen daar ondergaan? Ik hoor vooral het 1e hier terug. En niet alleen hier, ook op andere platforms.Pol schreef: ↑wo 02 okt 2024, 21:22Hoe weet jij zo goed wat iedereen hier bezig houdt en hoe men zich gedraagt? Geef gewoon je eigen mening, vul geen dingen voor anderen in en stop met het spelen van de hypocrisie kaart, zoals hierboven al sterk is uiteengezet.E.B schreef: ↑wo 02 okt 2024, 20:32Zal niet 100% kunnen. Maar hier een mooi verhaal afsteken over de rechten van een de vrouw in Saudi-Arabië, waar je normaliter geen moer om geeft, alleen pas bij een mogelijke samenwerking tussen NEC en Saudi-Arabië vind ik tamelijk gemakkelijk. Het WK had men als signaal ook gewoon kunnen boycotten, als men zoveel om de doden had gegeven. Gewoon selectief ben je dan. Kan men ook gewoon toegeven hoor, is niet erg. Alleen maak jezelf niet mooier dan je bent. Zijn veel mensen ook goed in. Zoals jij begint over de kaart van rechts is men tegenwoordig ook heel goed in deugpunten verzamelen. Zijn de mensen waar het over gaat ermee geholpen? 0,0.Veugel schreef: ↑wo 02 okt 2024, 19:52Je kan niet niet hypocriet zijn of concequent zijn met zulke zaken. Je hebt er door allerlei omstandigheden met allerlei misstanden op de een of andere manier te maken. Dus je uitspreken tegen een samenwerking van NEC en SA en daarbij gewoon op nike schoenen lopen kan prima wmb. Dat Nike niet altijd even goede zaken doet dat is zo. Maar je kan niet een perfect leven leiden en alles waar maar ook een smetje op zit er uit verbannen. Dus je kan je zeker uitspreken tegen NEC en SA samen. Zelfde kaart wordt ook altijd door rechts getrokken tegen klimaatactivisten. Jaa jij staat daar te demonstreren maar vorig jaar was je nog gewoon op vakantie naar Griekenland met het vliegtuig, Hypocriet! Bullshit. Je kan prima ergens voor staan en toch ook een normaal leven proberen te leven. Dusja vind niet mogen zeiken op NEC met SA omdat je Nike of Adidas draagt of het WK kijkt zon goedkope onzin.
Als er niks van de zogenaamde samenwerking komt gaat het gros gewoon door met de orde van de dag. Voor wie doe je het dan? Niet omwille de mensen daar. Zoals ook met het WK het geval was. Want over de doden die daar gevallen zijn waar eerst schande van werd gesproken rondom het WK, wordt nauwelijks tot niet meer over gesproken. Gewoon weer over tot de orde van de dag nadat er massaal gekeken is naar het WK. Als je het WK hebt gekeken ben je gewoon onderdeel van het hele sportswashing-principe. Geldt net zo goed voor Formule 1 kijken en nog meer dingen. En dat is mijn mening/visie. Hoeft men het niet mee eens te zijn hoor. Net als dat men zich niet aangesproken hoeft te voelen.
Maar je gaat ook iets aan met een land die lijnrecht staat tegenover alles waar wij voor staan. Je gaat een partnership aan zoals Vitesse gedaan heeft. Niet kijken waar het vandaan komt, als het maar komt. Het is tegen alles waar we voor staan, alles wie we zijn. Ik ga nog liever dood als club als dat we dit gaan doen. En ik meen dat.
Ik heb al een keer of 4 gezegd dat we deze samenwerking niet aan hoeven/moeten gaan. Maar dat staat los van het hele "Oh wat erg voor die mensen daar" verhaal. Ik zie er geen sportieve meerwaarde in en voor de centen moet je het niet doen.Polleke schreef: ↑wo 02 okt 2024, 23:41EB... het is simpel: er zit veel geld daar. Heel, echt heel veel geld. En voor de volgende stap, de moeilijkste in het betaald voetbal... de stap van op eigen benen staan, het ontwikkelen van het stadion is dat hetgeen wat we nodig hebben: centen.E.B schreef: ↑wo 02 okt 2024, 22:24Ik geef mijn mening aan de hand van wat hier gezegd wordt. Buiten deze zogenaamde kwestie om heeft vrijwel niemand het hier over de mensenrechten in Saudi-Arabië. Want gaat het nu om het imago van NEC of wat die mensen daar ondergaan? Ik hoor vooral het 1e hier terug. En niet alleen hier, ook op andere platforms.Pol schreef: ↑wo 02 okt 2024, 21:22Hoe weet jij zo goed wat iedereen hier bezig houdt en hoe men zich gedraagt? Geef gewoon je eigen mening, vul geen dingen voor anderen in en stop met het spelen van de hypocrisie kaart, zoals hierboven al sterk is uiteengezet.E.B schreef: ↑wo 02 okt 2024, 20:32Zal niet 100% kunnen. Maar hier een mooi verhaal afsteken over de rechten van een de vrouw in Saudi-Arabië, waar je normaliter geen moer om geeft, alleen pas bij een mogelijke samenwerking tussen NEC en Saudi-Arabië vind ik tamelijk gemakkelijk. Het WK had men als signaal ook gewoon kunnen boycotten, als men zoveel om de doden had gegeven. Gewoon selectief ben je dan. Kan men ook gewoon toegeven hoor, is niet erg. Alleen maak jezelf niet mooier dan je bent. Zijn veel mensen ook goed in. Zoals jij begint over de kaart van rechts is men tegenwoordig ook heel goed in deugpunten verzamelen. Zijn de mensen waar het over gaat ermee geholpen? 0,0.Veugel schreef: ↑wo 02 okt 2024, 19:52Je kan niet niet hypocriet zijn of concequent zijn met zulke zaken. Je hebt er door allerlei omstandigheden met allerlei misstanden op de een of andere manier te maken. Dus je uitspreken tegen een samenwerking van NEC en SA en daarbij gewoon op nike schoenen lopen kan prima wmb. Dat Nike niet altijd even goede zaken doet dat is zo. Maar je kan niet een perfect leven leiden en alles waar maar ook een smetje op zit er uit verbannen. Dus je kan je zeker uitspreken tegen NEC en SA samen. Zelfde kaart wordt ook altijd door rechts getrokken tegen klimaatactivisten. Jaa jij staat daar te demonstreren maar vorig jaar was je nog gewoon op vakantie naar Griekenland met het vliegtuig, Hypocriet! Bullshit. Je kan prima ergens voor staan en toch ook een normaal leven proberen te leven. Dusja vind niet mogen zeiken op NEC met SA omdat je Nike of Adidas draagt of het WK kijkt zon goedkope onzin.
Maar je gaat ook iets aan met een land die lijnrecht staat tegenover alles waar wij voor staan. Je gaat een partnership aan zoals Vitesse gedaan heeft. Niet kijken waar het vandaan komt, als het maar komt. Het is tegen alles waar we voor staan, alles wie we zijn. Ik ga nog liever dood als club als dat we dit gaan doen. En ik meen dat.
Al zeg je het 100 keer, NEC zal niet naar je luisteren. Die varen hun eigen koers op financieel en sportief vlak.E.B schreef: ↑wo 02 okt 2024, 23:53Ik heb al een keer of 4 gezegd dat we deze samenwerking niet aan hoeven/moeten gaan. Maar dat staat los van het hele "Oh wat erg voor die mensen daar" verhaal. Ik zie er geen sportieve meerwaarde in en voor de centen moet je het niet doen.Polleke schreef: ↑wo 02 okt 2024, 23:41EB... het is simpel: er zit veel geld daar. Heel, echt heel veel geld. En voor de volgende stap, de moeilijkste in het betaald voetbal... de stap van op eigen benen staan, het ontwikkelen van het stadion is dat hetgeen wat we nodig hebben: centen.E.B schreef: ↑wo 02 okt 2024, 22:24Ik geef mijn mening aan de hand van wat hier gezegd wordt. Buiten deze zogenaamde kwestie om heeft vrijwel niemand het hier over de mensenrechten in Saudi-Arabië. Want gaat het nu om het imago van NEC of wat die mensen daar ondergaan? Ik hoor vooral het 1e hier terug. En niet alleen hier, ook op andere platforms.Pol schreef: ↑wo 02 okt 2024, 21:22Hoe weet jij zo goed wat iedereen hier bezig houdt en hoe men zich gedraagt? Geef gewoon je eigen mening, vul geen dingen voor anderen in en stop met het spelen van de hypocrisie kaart, zoals hierboven al sterk is uiteengezet.E.B schreef: ↑wo 02 okt 2024, 20:32Zal niet 100% kunnen. Maar hier een mooi verhaal afsteken over de rechten van een de vrouw in Saudi-Arabië, waar je normaliter geen moer om geeft, alleen pas bij een mogelijke samenwerking tussen NEC en Saudi-Arabië vind ik tamelijk gemakkelijk. Het WK had men als signaal ook gewoon kunnen boycotten, als men zoveel om de doden had gegeven. Gewoon selectief ben je dan. Kan men ook gewoon toegeven hoor, is niet erg. Alleen maak jezelf niet mooier dan je bent. Zijn veel mensen ook goed in. Zoals jij begint over de kaart van rechts is men tegenwoordig ook heel goed in deugpunten verzamelen. Zijn de mensen waar het over gaat ermee geholpen? 0,0.Veugel schreef: ↑wo 02 okt 2024, 19:52
Je kan niet niet hypocriet zijn of concequent zijn met zulke zaken. Je hebt er door allerlei omstandigheden met allerlei misstanden op de een of andere manier te maken. Dus je uitspreken tegen een samenwerking van NEC en SA en daarbij gewoon op nike schoenen lopen kan prima wmb. Dat Nike niet altijd even goede zaken doet dat is zo. Maar je kan niet een perfect leven leiden en alles waar maar ook een smetje op zit er uit verbannen. Dus je kan je zeker uitspreken tegen NEC en SA samen. Zelfde kaart wordt ook altijd door rechts getrokken tegen klimaatactivisten. Jaa jij staat daar te demonstreren maar vorig jaar was je nog gewoon op vakantie naar Griekenland met het vliegtuig, Hypocriet! Bullshit. Je kan prima ergens voor staan en toch ook een normaal leven proberen te leven. Dusja vind niet mogen zeiken op NEC met SA omdat je Nike of Adidas draagt of het WK kijkt zon goedkope onzin.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Scheelt dan ook dat ik op Polleke reageer en niet op NEC.Johnny schreef: ↑do 03 okt 2024, 02:54Al zeg je het 100 keer, NEC zal niet naar je luisteren. Die varen hun eigen koers op financieel en sportief vlak.E.B schreef: ↑wo 02 okt 2024, 23:53Ik heb al een keer of 4 gezegd dat we deze samenwerking niet aan hoeven/moeten gaan. Maar dat staat los van het hele "Oh wat erg voor die mensen daar" verhaal. Ik zie er geen sportieve meerwaarde in en voor de centen moet je het niet doen.Polleke schreef: ↑wo 02 okt 2024, 23:41EB... het is simpel: er zit veel geld daar. Heel, echt heel veel geld. En voor de volgende stap, de moeilijkste in het betaald voetbal... de stap van op eigen benen staan, het ontwikkelen van het stadion is dat hetgeen wat we nodig hebben: centen.E.B schreef: ↑wo 02 okt 2024, 22:24Ik geef mijn mening aan de hand van wat hier gezegd wordt. Buiten deze zogenaamde kwestie om heeft vrijwel niemand het hier over de mensenrechten in Saudi-Arabië. Want gaat het nu om het imago van NEC of wat die mensen daar ondergaan? Ik hoor vooral het 1e hier terug. En niet alleen hier, ook op andere platforms.Pol schreef: ↑wo 02 okt 2024, 21:22Hoe weet jij zo goed wat iedereen hier bezig houdt en hoe men zich gedraagt? Geef gewoon je eigen mening, vul geen dingen voor anderen in en stop met het spelen van de hypocrisie kaart, zoals hierboven al sterk is uiteengezet.E.B schreef: ↑wo 02 okt 2024, 20:32
Zal niet 100% kunnen. Maar hier een mooi verhaal afsteken over de rechten van een de vrouw in Saudi-Arabië, waar je normaliter geen moer om geeft, alleen pas bij een mogelijke samenwerking tussen NEC en Saudi-Arabië vind ik tamelijk gemakkelijk. Het WK had men als signaal ook gewoon kunnen boycotten, als men zoveel om de doden had gegeven. Gewoon selectief ben je dan. Kan men ook gewoon toegeven hoor, is niet erg. Alleen maak jezelf niet mooier dan je bent. Zijn veel mensen ook goed in. Zoals jij begint over de kaart van rechts is men tegenwoordig ook heel goed in deugpunten verzamelen. Zijn de mensen waar het over gaat ermee geholpen? 0,0.