Wilco van Schaik
Re: Wilco van Schaik
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Even teruggekeken. Wat is die Toine van Peperstraten een empatieloze lamzak. Over de 5 minuten beginnen "voorsprong vasthouden" en daarna alleen bedanken dat Wilco zo snel een interview kon geven. Niks een sterkte of wat dan ook. Die voelt zo'n situatie niet aan.
Die zit waarschijnlijk nog in z’n eigen emotie om 25 jaar studio sport, is moeilijk…
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Dit kan hij wel. Wilco is een goede spreekbuis voor NEC. Dat is ook niet de kritiek op hem.bertje schreef: ↑zo 29 okt 2023, 20:03Die zit waarschijnlijk nog in z’n eigen emotie om 25 jaar studio sport, is moeilijk…
We hebben het over Toine van Peperstraten die vrolijk begint over het verdedigen van de 2-1 in de 5 minuten die nog staan. Lekker boeiend op zo'n moment. Stelt wat verplichte (praktische) vragen en voelt de hele situatie gewoon niet aan.Polleke schreef: ↑zo 29 okt 2023, 22:34Dit kan hij wel. Wilco is een goede spreekbuis voor NEC. Dat is ook niet de kritiek op hem.bertje schreef: ↑zo 29 okt 2023, 20:03Die zit waarschijnlijk nog in z’n eigen emotie om 25 jaar studio sport, is moeilijk…
Het is een topic die heet 'Wilco van Schaik', dus dan mag ik best wat over hem zeggen.E.B schreef: ↑zo 29 okt 2023, 22:39We hebben het over Toine van Peperstraten die vrolijk begint over het verdedigen van de 2-1 in de 5 minuten die nog staan. Lekker boeiend op zo'n moment. Stelt wat verplichte (praktische) vragen en voelt de hele situatie gewoon niet aan.Polleke schreef: ↑zo 29 okt 2023, 22:34Dit kan hij wel. Wilco is een goede spreekbuis voor NEC. Dat is ook niet de kritiek op hem.bertje schreef: ↑zo 29 okt 2023, 20:03Die zit waarschijnlijk nog in z’n eigen emotie om 25 jaar studio sport, is moeilijk…
Ik vond het ook een matig interview van Toine. Lijkt me ook geen makkelijke situatie. Als je op een afstand staat dan reageer je vaak anders dan wanneer je fan bent of een onderdeel van de organisatie. Maar het had inderdaad met wat meer gevoel gemogen.
Dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik was in de veronderstelling dat je dacht dat wij juist Wilco bedoelde, waar we het uiteraard over Toine hadden.Polleke schreef: ↑zo 29 okt 2023, 22:51Het is een topic die heet 'Wilco van Schaik', dus dan mag ik best wat over hem zeggen.E.B schreef: ↑zo 29 okt 2023, 22:39We hebben het over Toine van Peperstraten die vrolijk begint over het verdedigen van de 2-1 in de 5 minuten die nog staan. Lekker boeiend op zo'n moment. Stelt wat verplichte (praktische) vragen en voelt de hele situatie gewoon niet aan.Polleke schreef: ↑zo 29 okt 2023, 22:34Dit kan hij wel. Wilco is een goede spreekbuis voor NEC. Dat is ook niet de kritiek op hem.bertje schreef: ↑zo 29 okt 2023, 20:03Die zit waarschijnlijk nog in z’n eigen emotie om 25 jaar studio sport, is moeilijk…
Ik vond het ook een matig interview van Toine. Lijkt me ook geen makkelijke situatie. Als je op een afstand staat dan reageer je vaak anders dan wanneer je fan bent of een onderdeel van de organisatie. Maar het had inderdaad met wat meer gevoel gemogen.
En een Jan Joost van Gangelen of Hans Kraaij zouden hier beter mee omspringen. Toine is een autocue presentator.
Hij werd daarvoor door Luyckx ook al erop gewezen dat het niet gepast was nu de wedstrijd te gaan analyseren, gaat hij het daarna met Wilco alsnog semi proberen. Dan ben je wel lichtelijk een dwaas..Polleke schreef: ↑zo 29 okt 2023, 22:51Het is een topic die heet 'Wilco van Schaik', dus dan mag ik best wat over hem zeggen.E.B schreef: ↑zo 29 okt 2023, 22:39We hebben het over Toine van Peperstraten die vrolijk begint over het verdedigen van de 2-1 in de 5 minuten die nog staan. Lekker boeiend op zo'n moment. Stelt wat verplichte (praktische) vragen en voelt de hele situatie gewoon niet aan.Polleke schreef: ↑zo 29 okt 2023, 22:34Dit kan hij wel. Wilco is een goede spreekbuis voor NEC. Dat is ook niet de kritiek op hem.bertje schreef: ↑zo 29 okt 2023, 20:03Die zit waarschijnlijk nog in z’n eigen emotie om 25 jaar studio sport, is moeilijk…
Ik heb Toine nooit echt een sterk persoon gevonden. Derksen zou zeggen: hij kan niks zonder autocuebertje schreef: ↑zo 29 okt 2023, 22:56Hij werd daarvoor door Luyckx ook al erop gewezen dat het niet gepast was nu de wedstrijd te gaan analyseren, gaat hij het daarna met Wilco alsnog semi proberen. Dan ben je wel lichtelijk een dwaas..Polleke schreef: ↑zo 29 okt 2023, 22:51Het is een topic die heet 'Wilco van Schaik', dus dan mag ik best wat over hem zeggen.E.B schreef: ↑zo 29 okt 2023, 22:39We hebben het over Toine van Peperstraten die vrolijk begint over het verdedigen van de 2-1 in de 5 minuten die nog staan. Lekker boeiend op zo'n moment. Stelt wat verplichte (praktische) vragen en voelt de hele situatie gewoon niet aan.

bertje schreef: ↑zo 29 okt 2023, 22:56Hij werd daarvoor door Luyckx ook al erop gewezen dat het niet gepast was nu de wedstrijd te gaan analyseren, gaat hij het daarna met Wilco alsnog semi proberen. Dan ben je wel lichtelijk een dwaas..Polleke schreef: ↑zo 29 okt 2023, 22:51Het is een topic die heet 'Wilco van Schaik', dus dan mag ik best wat over hem zeggen.E.B schreef: ↑zo 29 okt 2023, 22:39We hebben het over Toine van Peperstraten die vrolijk begint over het verdedigen van de 2-1 in de 5 minuten die nog staan. Lekker boeiend op zo'n moment. Stelt wat verplichte (praktische) vragen en voelt de hele situatie gewoon niet aan.

- Gerard Lopez
- Contacteer:
Wat doet onze Wilco dat toch weer goed he! Eerst bij ESPN en daarna ook nog bij Studio Voetbal
Snappen jullie nu waarom ik zo'n fan van hem ben?

Snappen jullie nu waarom ik zo'n fan van hem ben?

When Wilco talks, people listen!
Wat ben je naar in oude patronen aan het vallen joh?Gerard Lopez schreef: ↑ma 30 okt 2023, 01:29Wat doet onze Wilco dat toch weer goed he! Eerst bij ESPN en daarna ook nog bij Studio Voetbal![]()
Snappen jullie nu waarom ik zo'n fan van hem ben?![]()
![]()
![]()
![]()
P. schreef: ↑zo 29 okt 2023, 23:33bertje schreef: ↑zo 29 okt 2023, 22:56Hij werd daarvoor door Luyckx ook al erop gewezen dat het niet gepast was nu de wedstrijd te gaan analyseren, gaat hij het daarna met Wilco alsnog semi proberen. Dan ben je wel lichtelijk een dwaas..Polleke schreef: ↑zo 29 okt 2023, 22:51Het is een topic die heet 'Wilco van Schaik', dus dan mag ik best wat over hem zeggen.
Ik vond het ook een matig interview van Toine. Lijkt me ook geen makkelijke situatie. Als je op een afstand staat dan reageer je vaak anders dan wanneer je fan bent of een onderdeel van de organisatie. Maar het had inderdaad met wat meer gevoel gemogen.![]()

Had vooral het idee dat hij niet echt wist wat hij nog moest zeggen en daardoor nog maar over de wedstrijd begon
- Gerard Lopez
- Contacteer:
https://www.gelderlander.nl/nijmegen/vr ... ~a43d9efe/
Schandalig wat Wilco heeft gedaan! Cancellen die man! Wat vrouwonvriendelijk!!!! En dat in 2023......
Schandalig wat Wilco heeft gedaan! Cancellen die man! Wat vrouwonvriendelijk!!!! En dat in 2023......

Ah ja.. Als we mensen niet cancellen die 'grappen' maken over een speler die in elkaar zakt op het veld of over acties voor goede doelen dan hoeft Wilco ook niet gecancelled te worden.Gerard Lopez schreef: ↑di 28 nov 2023, 20:57https://www.gelderlander.nl/nijmegen/vr ... ~a43d9efe/
Schandalig wat Wilco heeft gedaan! Cancellen die man! Wat vrouwonvriendelijk!!!! En dat in 2023......![]()
Het losgeld is inmiddels betaald en de vrouwen zijn uit de armen van Wilco gered.Gerard Lopez schreef: ↑di 28 nov 2023, 20:57https://www.gelderlander.nl/nijmegen/vr ... ~a43d9efe/
Schandalig wat Wilco heeft gedaan! Cancellen die man! Wat vrouwonvriendelijk!!!! En dat in 2023......![]()
Alles komt goed !!
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Ik heb gehoord dat Wilco aan 1 stuk door heeft lopen lullen tegen die arme dames!vak Oost schreef: ↑di 28 nov 2023, 22:31Het losgeld is inmiddels betaald en de vrouwen zijn uit de armen van Wilco gered.Gerard Lopez schreef: ↑di 28 nov 2023, 20:57https://www.gelderlander.nl/nijmegen/vr ... ~a43d9efe/
Nee.... je mag mensen niet martelen.Gerard Lopez schreef: ↑wo 29 nov 2023, 02:28Ik heb gehoord dat Wilco aan 1 stuk door heeft lopen lullen tegen die arme dames!vak Oost schreef: ↑di 28 nov 2023, 22:31Het losgeld is inmiddels betaald en de vrouwen zijn uit de armen van Wilco gered.Gerard Lopez schreef: ↑di 28 nov 2023, 20:57https://www.gelderlander.nl/nijmegen/vr ... ~a43d9efe/
Daarom heeft Het Glazen Huis bedankt toen Gerard Lopez had aangeboden om de hele week dat het Glazen Huis er staat om de 15 minuten een mop te vertellen als actie voor het goede doel.Polleke schreef: ↑wo 29 nov 2023, 15:21Nee.... je mag mensen niet martelen.Gerard Lopez schreef: ↑wo 29 nov 2023, 02:28Ik heb gehoord dat Wilco aan 1 stuk door heeft lopen lullen tegen die arme dames!vak Oost schreef: ↑di 28 nov 2023, 22:31Het losgeld is inmiddels betaald en de vrouwen zijn uit de armen van Wilco gered.Gerard Lopez schreef: ↑di 28 nov 2023, 20:57https://www.gelderlander.nl/nijmegen/vr ... ~a43d9efe/
-
- Contacteer:
Gerard Lopez schreef: ↑wo 29 nov 2023, 02:28Ik heb gehoord dat Wilco aan 1 stuk door heeft lopen lullen tegen die arme dames!vak Oost schreef: ↑di 28 nov 2023, 22:31Het losgeld is inmiddels betaald en de vrouwen zijn uit de armen van Wilco gered.Gerard Lopez schreef: ↑di 28 nov 2023, 20:57https://www.gelderlander.nl/nijmegen/vr ... ~a43d9efe/

-
- Contacteer:
Polleke schreef: ↑wo 29 nov 2023, 15:21Nee.... je mag mensen niet martelen.Gerard Lopez schreef: ↑wo 29 nov 2023, 02:28Ik heb gehoord dat Wilco aan 1 stuk door heeft lopen lullen tegen die arme dames!vak Oost schreef: ↑di 28 nov 2023, 22:31Het losgeld is inmiddels betaald en de vrouwen zijn uit de armen van Wilco gered.Gerard Lopez schreef: ↑di 28 nov 2023, 20:57https://www.gelderlander.nl/nijmegen/vr ... ~a43d9efe/

-
- Contacteer:
E.B schreef: ↑wo 29 nov 2023, 16:34Daarom heeft Het Glazen Huis bedankt toen Gerard Lopez had aangeboden om de hele week dat het Glazen Huis er staat om de 15 minuten een mop te vertellen als actie voor het goede doel.Polleke schreef: ↑wo 29 nov 2023, 15:21Nee.... je mag mensen niet martelen.Gerard Lopez schreef: ↑wo 29 nov 2023, 02:28Ik heb gehoord dat Wilco aan 1 stuk door heeft lopen lullen tegen die arme dames!vak Oost schreef: ↑di 28 nov 2023, 22:31Het losgeld is inmiddels betaald en de vrouwen zijn uit de armen van Wilco gered.Gerard Lopez schreef: ↑di 28 nov 2023, 20:57https://www.gelderlander.nl/nijmegen/vr ... ~a43d9efe/

Positief dat NEC, net als de SV, aandacht besteden aan ALS en verschillende acties organiseren. 

"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Valt me trouwens wel op dat we een hele witte staf hebben. Allemaal blanke hetero mannen. Ik vind eigenlijk dat dit niet kan in 2023. Wie heeft dit groepje zo bij elkaar gezet? Wilco? Is Wilco een racist/homofoob/anti-woke figuur? Ik hoop toch echt dat we de balans kunnen herstellen en in de winterstop een getinte lesbische dame aan onze staf kunnen toevoegen.
Natuurlijk moet N.E.C alleen maar hetro blanke mannen hebben. De rest in ondergeschrikt.Gerard Lopez schreef: ↑ma 11 dec 2023, 02:03Valt me trouwens wel op dat we een hele witte staf hebben. Allemaal blanke hetero mannen. Ik vind eigenlijk dat dit niet kan in 2023. Wie heeft dit groepje zo bij elkaar gezet? Wilco? Is Wilco een racist/homofoob/anti-woke figuur? Ik hoop toch echt dat we de balans kunnen herstellen en in de winterstop een getinte lesbische dame aan onze staf kunnen toevoegen.