En Wilco zou Wilco niet zijn met deze nieuwe updateGerard Lopez schreef: ↑ma 25 sep 2023, 09:04https://www.youtube.com/watch?v=k5PFCJs ... RTVUtrecht
Wilcooooooo
https://www.youtube.com/watch?v=z2IoNX1Kc3k
En Wilco zou Wilco niet zijn met deze nieuwe updateGerard Lopez schreef: ↑ma 25 sep 2023, 09:04https://www.youtube.com/watch?v=k5PFCJs ... RTVUtrecht
Wilcooooooo
Heerlijk!!! Alle marketing oneliners worden moeiteloos in zijn tekst geintergreerd! Van schuld op je nemen tot aanzetten van enthousiastme, de schuld niet bij de verkeerde leggen, zelf met je billen bloot zelf verantwoordelijkheid nemen en mensen attent maken. Deze man is een geboren marketingstrateeg. Kan alleen maar zeggen dat hij dat echt uitstekend doet! Wat dat betreft heb ik al heel veel onkunde bij voorgangers gezien. Ik denk oprecht dat we met hem een prima uithangbord hebben!!vak Oost schreef: ↑wo 27 sep 2023, 06:08En Wilco zou Wilco niet zijn met deze nieuwe updateGerard Lopez schreef: ↑ma 25 sep 2023, 09:04https://www.youtube.com/watch?v=k5PFCJs ... RTVUtrecht
Wilcooooooo
Weet (hoe gemaakt en gelikt soms ook) wel altijd de juiste toon aan te slaan, hand in eigen boezem te steken op de juiste momenten enz. Dat zorgt wel voor organisatorische rust en houdt de supporters rustig, dat doet hij zeker goed.FC Hilversum schreef: ↑wo 27 sep 2023, 07:57Heerlijk!!! Alle marketing oneliners worden moeiteloos in zijn tekst geintergreerd! Van schuld op je nemen tot aanzetten van enthousiastme, de schuld niet bij de verkeerde leggen, zelf met je billen bloot zelf verantwoordelijkheid nemen en mensen attent maken. Deze man is een geboren marketingstrateeg. Kan alleen maar zeggen dat hij dat echt uitstekend doet! Wat dat betreft heb ik al heel veel onkunde bij voorgangers gezien. Ik denk oprecht dat we met hem een prima uithangbord hebben!!vak Oost schreef: ↑wo 27 sep 2023, 06:08En Wilco zou Wilco niet zijn met deze nieuwe updateGerard Lopez schreef: ↑ma 25 sep 2023, 09:04https://www.youtube.com/watch?v=k5PFCJs ... RTVUtrecht
Wilcooooooo
Het was toch direct wel helder dat dit geen strikte regel was, maar gewoon een stevig aangezette waarschuwing.Curva schreef: ↑za 30 sep 2023, 14:18https://www.gelderlander.nl/nijmegen/br ... ~a9b6b5eb/
Dat van die 10 jaar geen uitsupporters heeft Wilco dus zelf verzonnen?
Kwam meer over als een zwaar overdreven dreigement....en eerlijk gezegd dacht ik dat dat via de overheid door NEC gecommuniceerd werd.Gijscoman schreef: ↑za 30 sep 2023, 14:34Het was toch direct wel helder dat dit geen strikte regel was, maar gewoon een stevig aangezette waarschuwing.Curva schreef: ↑za 30 sep 2023, 14:18https://www.gelderlander.nl/nijmegen/br ... ~a9b6b5eb/
Waarschuwing en dreigement lopen ook deels in elkaar over. Maar stel dat je dit jaar in eenzelfde spiraal van geweld zou komen als toen het de vorige keer mis ging (grafschennis, steekpartij, gigantische rellen, etc.), dan lijkt me het best wel een reëel scenario.Curva schreef: ↑za 30 sep 2023, 14:56Kwam meer over als een zwaar overdreven dreigement....en eerlijk gezegd dacht ik dat dat via de overheid door NEC gecommuniceerd werd.Gijscoman schreef: ↑za 30 sep 2023, 14:34Het was toch direct wel helder dat dit geen strikte regel was, maar gewoon een stevig aangezette waarschuwing.Curva schreef: ↑za 30 sep 2023, 14:18https://www.gelderlander.nl/nijmegen/br ... ~a9b6b5eb/
"Bij de derby’s tussen NEC en Vitesse is tien jaar lang geen uitpubliek meer welkom als ze deze week acties houden in elkaars steden. Dat gaat deze zondag al in. En als er die dag ongeregeldheden zijn tijdens NEC-Vitesse, dan worden zelfs nooit meer uitfans toegelaten."Gijscoman schreef: ↑za 30 sep 2023, 15:36Waarschuwing en dreigement lopen ook deels in elkaar over. Maar stel dat je dit jaar in eenzelfde spiraal van geweld zou komen als toen het de vorige keer mis ging (grafschennis, steekpartij, gigantische rellen, etc.), dan lijkt me het best wel een reëel scenario.Curva schreef: ↑za 30 sep 2023, 14:56Kwam meer over als een zwaar overdreven dreigement....en eerlijk gezegd dacht ik dat dat via de overheid door NEC gecommuniceerd werd.Gijscoman schreef: ↑za 30 sep 2023, 14:34Het was toch direct wel helder dat dit geen strikte regel was, maar gewoon een stevig aangezette waarschuwing.Curva schreef: ↑za 30 sep 2023, 14:18https://www.gelderlander.nl/nijmegen/br ... ~a9b6b5eb/
Dan heeft Wilco inderdaad overdreven en ook een verkeerde indruk gewekt. Heb ik kennelijk verkeerd onthouden. Ben trouwens ook tamelijk brak vandaagCurva schreef: ↑za 30 sep 2023, 15:48"Bij de derby’s tussen NEC en Vitesse is tien jaar lang geen uitpubliek meer welkom als ze deze week acties houden in elkaars steden. Dat gaat deze zondag al in. En als er die dag ongeregeldheden zijn tijdens NEC-Vitesse, dan worden zelfs nooit meer uitfans toegelaten."Gijscoman schreef: ↑za 30 sep 2023, 15:36Waarschuwing en dreigement lopen ook deels in elkaar over. Maar stel dat je dit jaar in eenzelfde spiraal van geweld zou komen als toen het de vorige keer mis ging (grafschennis, steekpartij, gigantische rellen, etc.), dan lijkt me het best wel een reëel scenario.Curva schreef: ↑za 30 sep 2023, 14:56Kwam meer over als een zwaar overdreven dreigement....en eerlijk gezegd dacht ik dat dat via de overheid door NEC gecommuniceerd werd.Gijscoman schreef: ↑za 30 sep 2023, 14:34Het was toch direct wel helder dat dit geen strikte regel was, maar gewoon een stevig aangezette waarschuwing.Curva schreef: ↑za 30 sep 2023, 14:18https://www.gelderlander.nl/nijmegen/br ... ~a9b6b5eb/
Dit waren de woorden....het ging dus om "acties" en niet om criminele activiteiten die jij beschrijft.
haha, nou morgen mag je weerGijscoman schreef: ↑za 30 sep 2023, 16:04Dan heeft Wilco inderdaad overdreven en ook een verkeerde indruk gewekt. Heb ik kennelijk verkeerd onthouden. Ben trouwens ook tamelijk brak vandaagCurva schreef: ↑za 30 sep 2023, 15:48"Bij de derby’s tussen NEC en Vitesse is tien jaar lang geen uitpubliek meer welkom als ze deze week acties houden in elkaars steden. Dat gaat deze zondag al in. En als er die dag ongeregeldheden zijn tijdens NEC-Vitesse, dan worden zelfs nooit meer uitfans toegelaten."Gijscoman schreef: ↑za 30 sep 2023, 15:36Waarschuwing en dreigement lopen ook deels in elkaar over. Maar stel dat je dit jaar in eenzelfde spiraal van geweld zou komen als toen het de vorige keer mis ging (grafschennis, steekpartij, gigantische rellen, etc.), dan lijkt me het best wel een reëel scenario.Curva schreef: ↑za 30 sep 2023, 14:56Kwam meer over als een zwaar overdreven dreigement....en eerlijk gezegd dacht ik dat dat via de overheid door NEC gecommuniceerd werd.Gijscoman schreef: ↑za 30 sep 2023, 14:34Het was toch direct wel helder dat dit geen strikte regel was, maar gewoon een stevig aangezette waarschuwing.Curva schreef: ↑za 30 sep 2023, 14:18https://www.gelderlander.nl/nijmegen/br ... ~a9b6b5eb/
Dit waren de woorden....het ging dus om "acties" en niet om criminele activiteiten die jij beschrijft.
Goh zo niet des Wilco’s..Gijscoman schreef: ↑za 30 sep 2023, 16:04Dan heeft Wilco inderdaad overdreven en ook een verkeerde indruk gewekt. Heb ik kennelijk verkeerd onthouden. Ben trouwens ook tamelijk brak vandaagCurva schreef: ↑za 30 sep 2023, 15:48"Bij de derby’s tussen NEC en Vitesse is tien jaar lang geen uitpubliek meer welkom als ze deze week acties houden in elkaars steden. Dat gaat deze zondag al in. En als er die dag ongeregeldheden zijn tijdens NEC-Vitesse, dan worden zelfs nooit meer uitfans toegelaten."Gijscoman schreef: ↑za 30 sep 2023, 15:36Waarschuwing en dreigement lopen ook deels in elkaar over. Maar stel dat je dit jaar in eenzelfde spiraal van geweld zou komen als toen het de vorige keer mis ging (grafschennis, steekpartij, gigantische rellen, etc.), dan lijkt me het best wel een reëel scenario.Curva schreef: ↑za 30 sep 2023, 14:56Kwam meer over als een zwaar overdreven dreigement....en eerlijk gezegd dacht ik dat dat via de overheid door NEC gecommuniceerd werd.Gijscoman schreef: ↑za 30 sep 2023, 14:34Het was toch direct wel helder dat dit geen strikte regel was, maar gewoon een stevig aangezette waarschuwing.Curva schreef: ↑za 30 sep 2023, 14:18https://www.gelderlander.nl/nijmegen/br ... ~a9b6b5eb/
Oh stoer man Gijs dat je brak bent, flink gezopen gisteren?Gijscoman schreef: ↑za 30 sep 2023, 16:04Dan heeft Wilco inderdaad overdreven en ook een verkeerde indruk gewekt. Heb ik kennelijk verkeerd onthouden. Ben trouwens ook tamelijk brak vandaagCurva schreef: ↑za 30 sep 2023, 15:48"Bij de derby’s tussen NEC en Vitesse is tien jaar lang geen uitpubliek meer welkom als ze deze week acties houden in elkaars steden. Dat gaat deze zondag al in. En als er die dag ongeregeldheden zijn tijdens NEC-Vitesse, dan worden zelfs nooit meer uitfans toegelaten."Gijscoman schreef: ↑za 30 sep 2023, 15:36Waarschuwing en dreigement lopen ook deels in elkaar over. Maar stel dat je dit jaar in eenzelfde spiraal van geweld zou komen als toen het de vorige keer mis ging (grafschennis, steekpartij, gigantische rellen, etc.), dan lijkt me het best wel een reëel scenario.Curva schreef: ↑za 30 sep 2023, 14:56Kwam meer over als een zwaar overdreven dreigement....en eerlijk gezegd dacht ik dat dat via de overheid door NEC gecommuniceerd werd.Gijscoman schreef: ↑za 30 sep 2023, 14:34Het was toch direct wel helder dat dit geen strikte regel was, maar gewoon een stevig aangezette waarschuwing.Curva schreef: ↑za 30 sep 2023, 14:18https://www.gelderlander.nl/nijmegen/br ... ~a9b6b5eb/
Rustig, je mag nog niet oordelen.zoete aardbei schreef: ↑zo 01 okt 2023, 16:42Gelukkig hebben we veel meer waarde op het veld staan nu.
Kletskous!!
Hé leuk man. Je kan weer je plasje doen op Wilco.zoete aardbei schreef: ↑zo 01 okt 2023, 16:42Gelukkig hebben we veel meer waarde op het veld staan nu.
Kletskous!!
He, verrek, je hebt jezelf verraden! Jij bent Tiel! Die had het ook altijd over "plasje doen" en die verdween toevallig ook zo ongeveer rond jouw aanmelddatum van het forum!E.B schreef: ↑ma 02 okt 2023, 06:53Hé leuk man. Je kan weer je plasje doen op Wilco.zoete aardbei schreef: ↑zo 01 okt 2023, 16:42Gelukkig hebben we veel meer waarde op het veld staan nu.
Kletskous!!
Nee hoor. Je begint steeds vaker rare dingen uit te kramen. Misschien beter je medicatie innemen.Gerard Lopez schreef: ↑ma 02 okt 2023, 07:15He, verrek, je hebt jezelf verraden! Jij bent Tiel! Die had het ook altijd over "plasje doen" en die verdween toevallig ook zo ongeveer rond jouw aanmelddatum van het forum!E.B schreef: ↑ma 02 okt 2023, 06:53Hé leuk man. Je kan weer je plasje doen op Wilco.zoete aardbei schreef: ↑zo 01 okt 2023, 16:42Gelukkig hebben we veel meer waarde op het veld staan nu.
Kletskous!!
100% zeker dat EB niet Tiel is en vice versa.Gerard Lopez schreef: ↑ma 02 okt 2023, 07:15He, verrek, je hebt jezelf verraden! Jij bent Tiel! Die had het ook altijd over "plasje doen" en die verdween toevallig ook zo ongeveer rond jouw aanmelddatum van het forum!E.B schreef: ↑ma 02 okt 2023, 06:53Hé leuk man. Je kan weer je plasje doen op Wilco.zoete aardbei schreef: ↑zo 01 okt 2023, 16:42Gelukkig hebben we veel meer waarde op het veld staan nu.
Kletskous!!
E.B heeft humor iets waar we T. Nooit op hebben kunnen betrappen, dussss…Bottendaal schreef: ↑ma 02 okt 2023, 15:10100% zeker dat EB niet Tiel is en vice versa.Gerard Lopez schreef: ↑ma 02 okt 2023, 07:15He, verrek, je hebt jezelf verraden! Jij bent Tiel! Die had het ook altijd over "plasje doen" en die verdween toevallig ook zo ongeveer rond jouw aanmelddatum van het forum!E.B schreef: ↑ma 02 okt 2023, 06:53Hé leuk man. Je kan weer je plasje doen op Wilco.zoete aardbei schreef: ↑zo 01 okt 2023, 16:42Gelukkig hebben we veel meer waarde op het veld staan nu.
Kletskous!!
Bottendaal schreef: ↑ma 02 okt 2023, 15:10100% zeker dat EB niet Tiel is en vice versa.Gerard Lopez schreef: ↑ma 02 okt 2023, 07:15He, verrek, je hebt jezelf verraden! Jij bent Tiel! Die had het ook altijd over "plasje doen" en die verdween toevallig ook zo ongeveer rond jouw aanmelddatum van het forum!E.B schreef: ↑ma 02 okt 2023, 06:53Hé leuk man. Je kan weer je plasje doen op Wilco.zoete aardbei schreef: ↑zo 01 okt 2023, 16:42Gelukkig hebben we veel meer waarde op het veld staan nu.
Kletskous!!
Zolang er bij het lezen van reacties geen bloed onder m'n nagels vandaan stroomt, geen zuiggeluiden hoor, geen braakneigingen krijg, dan weet ik dat het forum nog T-vrij is.Justian schreef: ↑ma 02 okt 2023, 15:36Bottendaal schreef: ↑ma 02 okt 2023, 15:10100% zeker dat EB niet Tiel is en vice versa.Gerard Lopez schreef: ↑ma 02 okt 2023, 07:15He, verrek, je hebt jezelf verraden! Jij bent Tiel! Die had het ook altijd over "plasje doen" en die verdween toevallig ook zo ongeveer rond jouw aanmelddatum van het forum!E.B schreef: ↑ma 02 okt 2023, 06:53Hé leuk man. Je kan weer je plasje doen op Wilco.zoete aardbei schreef: ↑zo 01 okt 2023, 16:42Gelukkig hebben we veel meer waarde op het veld staan nu.
Kletskous!!
pfff nou.. zeg dat wel zeg!!Curva schreef: ↑ma 02 okt 2023, 17:41Zolang er bij het lezen van reacties geen bloed onder m'n nagels vandaan stroomt, geen zuiggeluiden hoor, geen braakneigingen krijg, dan weet ik dat het forum nog T-vrij is.Justian schreef: ↑ma 02 okt 2023, 15:36Bottendaal schreef: ↑ma 02 okt 2023, 15:10100% zeker dat EB niet Tiel is en vice versa.Gerard Lopez schreef: ↑ma 02 okt 2023, 07:15He, verrek, je hebt jezelf verraden! Jij bent Tiel! Die had het ook altijd over "plasje doen" en die verdween toevallig ook zo ongeveer rond jouw aanmelddatum van het forum!E.B schreef: ↑ma 02 okt 2023, 06:53Hé leuk man. Je kan weer je plasje doen op Wilco.zoete aardbei schreef: ↑zo 01 okt 2023, 16:42Gelukkig hebben we veel meer waarde op het veld staan nu.
Kletskous!!
Nou,qua aantal posts in een jaar en gezien de snelheid van reageren heeft Tiel misschien zijn tweelingbroer gestuurd.Gerard Lopez schreef: ↑ma 02 okt 2023, 07:15He, verrek, je hebt jezelf verraden! Jij bent Tiel! Die had het ook altijd over "plasje doen" en die verdween toevallig ook zo ongeveer rond jouw aanmelddatum van het forum!E.B schreef: ↑ma 02 okt 2023, 06:53Hé leuk man. Je kan weer je plasje doen op Wilco.zoete aardbei schreef: ↑zo 01 okt 2023, 16:42Gelukkig hebben we veel meer waarde op het veld staan nu.
Kletskous!!
Uiteraard ben ik er snel bij. We zitten hier met 5 man van de afdeling commercie NEC mee te lezen. Complotgekkiezoete aardbei schreef: ↑ma 02 okt 2023, 18:07Nou,qua aantal posts in een jaar en gezien de snelheid van reageren heeft Tiel misschien zijn tweelingbroer gestuurd.Gerard Lopez schreef: ↑ma 02 okt 2023, 07:15He, verrek, je hebt jezelf verraden! Jij bent Tiel! Die had het ook altijd over "plasje doen" en die verdween toevallig ook zo ongeveer rond jouw aanmelddatum van het forum!E.B schreef: ↑ma 02 okt 2023, 06:53Hé leuk man. Je kan weer je plasje doen op Wilco.zoete aardbei schreef: ↑zo 01 okt 2023, 16:42Gelukkig hebben we veel meer waarde op het veld staan nu.
Kletskous!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast