Polleke schreef: ↑di 30 mei 2023, 00:32
Wilco is algemeen directeur. En ik denk dat hij veel goeds doet voor de club, maar ook sportief (lees promotie) wel eens het geluk aan zijn kont heeft hangen. Momenteel is zijn beleid heel erg gekoppeld aan de wensen en het geluk van Marcel Boekhoorn.
Maar dat zijn de taken niet. Zijn doel is NEC klaar maken voor de toekomst. En met elk jaar een fors verlies sinds hij hier is, faalt hij momenteel. Dat accepteer ik, ik denk dat alles wat hij nu doet nodig is. Maar zijn succes of falen is alleen gekoppeld aan dat ene dossier.
En daar lijkt hij in te falen. Het stadion-dossier is een enorme dopper. Maar ik zie wel veel lullen, maar geen actie. En het feit dat hij feitelijk al jaren geen zinnigs ding te vertellen heeft.....
Het is exact hetzelfde wat ik zei bij zijn aanstelling.
Van Schaijk had daarvoor bijna alle jaren bij Utrecht rode cijfers gedraarid.
Met NEC heeft hij weer een club die een gefortuneerd iemand aan boord heeft die gaat bijpassen.
Dan kan je al vier jaar roepen dat Boekhoorn niet de pinautomaat van NEC is maar de praktijk wijst anders uit.
Ik vraag mij echt af of Wilco de juiste man is die ons financieel gezond gaat maken.
Aan de andere kant krijg ik ook weleens het gevoel dat de ambitie van Boekhoorn anders is dan die van Wilco.
Wat betreft het stadiondossier,dat schiet inderdaad voor geen meter op.
Ik weet dat Bijma hier nog weleens aan het rondneuzen is.
Bij deze, beste Jeroen,
Wil jij zo vriendelijk zijn om eens een interview af te nemen van de desbetreffende wethouder die over dit dossier gaat?
Hoe staat de gemeente eigenlijk op dit moment in het dossier?
Is woningbouw nog een realistische optie?
Verwacht hij geen ellenlange procedures van omwonenden?
We horen heel veel dingen,eenzijdig,van de kant van NEC.
Vriendelijk dank,
Z. Aardbei a.k.a. Zuurpruim.