Visie, beleid en doelstellingen

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15960
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Visie, beleid en doelstellingen

Bericht door pjottr »

daarom parkeer ik ook altijd bij het gebouw van de wijkzusters :wink:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Visie, beleid en doelstellingen

Bericht door vak Oost »

https://www.youtube.com/watch?v=kPvFz98d7j4

De voetbalmissie van dit seizoen is duidelijk: promotie. Hoe we dit gaan bereiken, hebben we uiteengezet in een animatievideo!
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
NECNijmeguh
Berichten: 1609
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:28
Contacteer:

Re: Visie, beleid en doelstellingen

Bericht door NECNijmeguh »

Wat een nietszeggend filmpje, kan je voor bijna elke club gebruiken. Wat doen wij nou werkelijk anders/beter?

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4446
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Visie, beleid en doelstellingen

Bericht door Ron Delgado »

Leuk filmpje, maar welke eigenschappen heeft een speler met NEC-dna?
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7105
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Visie, beleid en doelstellingen

Bericht door Sandertjuh85 »

Ze kunnen dus nog verder bezuinigen op personeel.
Want blijkbaar hebben ze nog iemand zitten die zinsloze filmpjes in elkaar flanst

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16449
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Visie, beleid en doelstellingen

Bericht door Legendario »

NECNijmeguh schreef:Wat een nietszeggend filmpje, kan je voor bijna elke club gebruiken. Wat doen wij nou werkelijk anders/beter?
NEC wil altijd beter. Dat is toch uniek? Dat kom je echt niet bij elke willekeurige club tegen! :crazy:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Visie, beleid en doelstellingen

Bericht door Tiel »

NECNijmeguh schreef:Wat een nietszeggend filmpje, kan je voor bijna elke club gebruiken. Wat doen wij nou werkelijk anders/beter?
Wat wij anders doen is dat wij een groot aantal supporters hebben die wekelijks hopen op een nederlaag zodat ze altijd maar lekker kunnen nuilen. Redelijk uniek voor voetbalsupporters. Zelfs een filmpje als dit levert weer gezeik op.

Sommige zijn trots azijnzeiker te zijn.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38476
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Visie, beleid en doelstellingen

Bericht door mschr »

Azijnzeiker of niet, maar het filmpje valt op door zijn nietszeggendheid. Inderdaad, wat is NEC-dna? Dat een jeugdspeler NEC niet uitspreekt als Nek? Dat een jeugdspeler meedoet in de grote NEC-kwis en minimaal in de top-5 eindigt? Dat een jeugdspeler zo technisch is als Paymans, een tegenstander even goed weet te dekken als Doelen en aanvallend even sterk is als van Rijswijk? Enne... zo'n technisch hart dat bestaat uit 5 personen, van wie drie geen enkel benul hebben van voetbal en van wie een (hoofdscout) het contract niet verlengd is; zo'n technisch technisch hart, stelt dat wat voor?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Visie, beleid en doelstellingen

Bericht door Tiel »

mschr schreef:Azijnzeiker of niet, maar het filmpje valt op door zijn nietszeggendheid. Inderdaad, wat is NEC-dna? Dat een jeugdspeler NEC niet uitspreekt als Nek? Dat een jeugdspeler meedoet in de grote NEC-kwis en minimaal in de top-5 eindigt? Dat een jeugdspeler zo technisch is als Paymans, een tegenstander even goed weet te dekken als Doelen en aanvallend even sterk is als van Rijswijk? Enne... zo'n technisch hart dat bestaat uit 5 personen, van wie drie geen enkel benul hebben van voetbal en van wie een (hoofdscout) het contract niet verlengd is; zo'n technisch technisch hart, stelt dat wat voor?
ALs je goed kijkt betekent het dat een speler uit de regio. Normaal gesproken heb je dan NEC DNA via je familie. Hier in de regio kan het maar zo anders zijn, dat ben ik met je eens.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Visie, beleid en doelstellingen

Bericht door Frans »

mschr schreef:Azijnzeiker of niet, maar het filmpje valt op door zijn nietszeggendheid. Inderdaad, wat is NEC-dna? Dat een jeugdspeler NEC niet uitspreekt als Nek? Dat een jeugdspeler meedoet in de grote NEC-kwis en minimaal in de top-5 eindigt? Dat een jeugdspeler zo technisch is als Paymans, een tegenstander even goed weet te dekken als Doelen en aanvallend even sterk is als van Rijswijk? Enne... zo'n technisch hart dat bestaat uit 5 personen, van wie drie geen enkel benul hebben van voetbal en van wie een (hoofdscout) het contract niet verlengd is; zo'n technisch technisch hart, stelt dat wat voor?
Klopt, filmpje is leuk gemaakt, maar zegt bar weinig vind ik. Iedere club kan dit gebruiken.
Ben ook zeer benieuwd wat er gaat gebeuren qua opvolging van Henk Grim, want voetbal knowhow op een ander niveau dan de trainer en zijn assistenten is weg.
De positie van bestuurslid voetbalzaken is ook al een tijdje vacant....
NECTheBest

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Visie, beleid en doelstellingen

Bericht door Mark Ariaans »

Staat nu ook op de NEC website. Leuk gemaakt, weinig inhoud helaas. Bij een overzicht van de beoogde leiding staat simpelweg: "RvC, directie, hoofdtrainer, hoofd opleidingen, hoofdscout". Ja, me hoela. Dat heeft zo'n beetje elke club wel. Gaan we door met Futuralis, komt er een TD terug als we promoveren, wat is 'scouten op persoonlijkheid' (ken weinig mensen die op 12-jarige leeftijd al een uitgekristalliseerde persoonlijkheid hebben), etc. Dit is geen visie, maar kretologie. Deze 'visie' kun je ook onveranderd projecteren op elk seizeon van NEC in de afgelopen 10 jaar, de periode waarin we zowel Europees speelden als degradeerden. Niks over financieel beleid, niks over speelstijl, niks over technisch beleid. Jammer.

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Visie, beleid en doelstellingen

Bericht door Jackiegoal »

Mark Ariaans schreef:Staat nu ook op de NEC website. Leuk gemaakt, weinig inhoud helaas. Bij een overzicht van de beoogde leiding staat simpelweg: "RvC, directie, hoofdtrainer, hoofd opleidingen, hoofdscout". Ja, me hoela. Dat heeft zo'n beetje elke club wel. Gaan we door met Futuralis, komt er een TD terug als we promoveren, wat is 'scouten op persoonlijkheid' (ken weinig mensen die op 12-jarige leeftijd al een uitgekristalliseerde persoonlijkheid hebben), etc. Dit is geen visie, maar kretologie. Deze 'visie' kun je ook onveranderd projecteren op elk seizeon van NEC in de afgelopen 10 jaar, de periode waarin we zowel Europees speelden als degradeerden. Niks over financieel beleid, niks over speelstijl, niks over technisch beleid. Jammer.
Weet je, het is eigenlijk ook niet op papier te zetten, succesvol beleid en succesvol leiderschap zit 'm nu juist in die fijne kneepjes die simpelweg niet theoretisch uit te leggen zijn. Dit is typisch geouwehoer dat rechtstreeks uit een of andere management-cursus zou kunnen komen. Voetbal is nauwelijks te kwantificeren.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Visie, beleid en doelstellingen

Bericht door Mark Ariaans »

Klopt. Daarom is het ook de vraag wat het hele nut van zo'n filmpje is, als het eigenlijk toch niks zegt. Zal toch ook allemaal niet gratis zijn, lijkt me, tenzij iemand op de burelen van Stadionplein 1 dit in zijn/haar vrije tijd in elkaar gedraaid heeft. In dat geval is het wellicht leuk als achtergrond bij sponsorfeestjes. Als het echter bedoeld is als communicatie naar de achterban, dan heeft het weinig om het lijf.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11767
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Visie, beleid en doelstellingen

Bericht door DJTEEF! »

Ik zie de meerwaarde ook niet.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Visie, beleid en doelstellingen

Bericht door Arjan van Hout »

Heeft het ook niet, het is een zoethoudertje.... Zoals ook het videoblog van van Ingen en de RVS. Als NEC ruggengraat zou hebben zouden ze nu gewoon een supportersavond houden nadat bekend werd dat we twee miljoen te kort komen.... (Overigens hoeft dat niet eens een extra sup avond te zijn maar qua planning is het tijd voor een reguliere) maar toen ik dat aan van ingen vroeg reageerde hij geprikkeld en we moeten het met zijn blog doen. NEC wil op dit moment geen kritische supporters te woord staan. De RvS moet zorgen dat de achterban zich laat afschepen met zo'n filmpje en met de blogs van van ingen....

Gebruikersavatar
NECNijmeguh
Berichten: 1609
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:28
Contacteer:

Re: Visie, beleid en doelstellingen

Bericht door NECNijmeguh »

Eniesee schreef:Heeft het ook niet, het is een zoethoudertje.... Zoals ook het videoblog van van Ingen en de RVS. Als NEC ruggengraat zou hebben zouden ze nu gewoon een supportersavond houden nadat bekend werd dat we twee miljoen te kort komen.... (Overigens hoeft dat niet eens een extra sup avond te zijn maar qua planning is het tijd voor een reguliere) maar toen ik dat aan van ingen vroeg reageerde hij geprikkeld en we moeten het met zijn blog doen. NEC wil op dit moment geen kritische supporters te woord staan. De RvS moet zorgen dat de achterban zich laat afschepen met zo'n filmpje en met de blogs van van ingen....
Op zich snap ik dat dan weer wel, er zal niet zo heel veel te vertellen zijn. Ze gokken op promotie en hoeveel risico ze daarbij nemen, daar ben ik wel benieuwd naar. Echter is mijn vermoeden/hoop dat er achter de schermen allang vanuit investeerders is aangegeven dat zij garant staan bij een eventueel liquiditeitstekort m.b.t. betalingen van salaris e.d. Dit breng je natuurlijk niet naar buiten want dan staat de gemeente op de stoep om de achterstallige huur van het stadion te innen....

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13386
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Visie, beleid en doelstellingen

Bericht door Pol »

NECNijmeguh schreef:
Eniesee schreef:Heeft het ook niet, het is een zoethoudertje.... Zoals ook het videoblog van van Ingen en de RVS. Als NEC ruggengraat zou hebben zouden ze nu gewoon een supportersavond houden nadat bekend werd dat we twee miljoen te kort komen.... (Overigens hoeft dat niet eens een extra sup avond te zijn maar qua planning is het tijd voor een reguliere) maar toen ik dat aan van ingen vroeg reageerde hij geprikkeld en we moeten het met zijn blog doen. NEC wil op dit moment geen kritische supporters te woord staan. De RvS moet zorgen dat de achterban zich laat afschepen met zo'n filmpje en met de blogs van van ingen....
Op zich snap ik dat dan weer wel, er zal niet zo heel veel te vertellen zijn. Ze gokken op promotie en hoeveel risico ze daarbij nemen, daar ben ik wel benieuwd naar. Echter is mijn vermoeden/hoop dat er achter de schermen allang vanuit investeerders is aangegeven dat zij garant staan bij een eventueel liquiditeitstekort m.b.t. betalingen van salaris e.d. Dit breng je natuurlijk niet naar buiten want dan staat de gemeente op de stoep om de achterstallige huur van het stadion te innen....
Die taktiek zou op zich al schandalig zijn. NEC verkwanselt gemeenschapsgeld.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Visie, beleid en doelstellingen

Bericht door Arjan van Hout »

Pol schreef:
NECNijmeguh schreef:
Eniesee schreef:Heeft het ook niet, het is een zoethoudertje.... Zoals ook het videoblog van van Ingen en de RVS. Als NEC ruggengraat zou hebben zouden ze nu gewoon een supportersavond houden nadat bekend werd dat we twee miljoen te kort komen.... (Overigens hoeft dat niet eens een extra sup avond te zijn maar qua planning is het tijd voor een reguliere) maar toen ik dat aan van ingen vroeg reageerde hij geprikkeld en we moeten het met zijn blog doen. NEC wil op dit moment geen kritische supporters te woord staan. De RvS moet zorgen dat de achterban zich laat afschepen met zo'n filmpje en met de blogs van van ingen....
Op zich snap ik dat dan weer wel, er zal niet zo heel veel te vertellen zijn. Ze gokken op promotie en hoeveel risico ze daarbij nemen, daar ben ik wel benieuwd naar. Echter is mijn vermoeden/hoop dat er achter de schermen allang vanuit investeerders is aangegeven dat zij garant staan bij een eventueel liquiditeitstekort m.b.t. betalingen van salaris e.d. Dit breng je natuurlijk niet naar buiten want dan staat de gemeente op de stoep om de achterstallige huur van het stadion te innen....
Die taktiek zou op zich al schandalig zijn. NEC verkwanselt gemeenschapsgeld.
Wat de taktiek is en hoe het beleid is en wat er daadwerkelijk speelt willen ze ons iig niet vertellen. Ze pretenderen zo transparant mogelijk te zijn maar daar geloof ik geen snars meer van.

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4446
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Visie, beleid en doelstellingen

Bericht door Ron Delgado »

Een interview met Munsterman van Twente in de VI geeft andermaal aan hoe dom bestuurders in de top kunnen zijn. Na het kampioenschap in 2010 zijn ze veel te snel gegroeid, zegt hij. Het stadion is flink uitgebreid (lening). Om dat te vullen met genoeg toeschouwers heb je goede spelers nodig (hoge salarissen) en met Europees topvoetbal ook een brede selectie (vele hoge salarissen). Ze moesten wel, want een Grolsch Veste met 12.000 man was een schrikbeeld.

Waarom was het dan nodig om het stadion uit te breiden, vraag je je dan af.

Verderop vertelt hij dat bestuurders hebben gelapt voor de aankoop van Gutierrez. Dat vind hij helemaal niet vreemd. Bij verkoop krijgen ze het bedrag terug.

Waarom FC Twente per se Gutierrez wilde hebben, vertelt hij niet.

Ze staan nu vijfde en spelen zelden Europees voetbal, terwijl het publiek permanent ontevreden is vanwege de hoge verwachtingen.

Tel uit je winst. Voorbeeldje voor NEC.
Get up! Stay on the scene.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Justian, Polleke en 27 gasten