NEC amateurs

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
McCormick
Berichten: 145
Lid geworden op: wo 14 mei 2014, 17:39
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC amateurs

Bericht door McCormick »

Dus als ik het goed begrijp gaan de lammen en de blinden elkaar nu ondersteunen, ben benieuwd wat daar uit gaat komen . :crazy:

Ernstcuyten
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 27 jan 2014, 08:48
Contacteer:

Re: NEC amateurs

Bericht door Ernstcuyten »

[Ik speel dit seizoen tegen NEC 4 zie ik nu. Spelen die gewoon op de Eendracht?[/quote]

Ja, we spelen gewoon op de Eendracht. Tot dan :wink: !

Gebruikersavatar
vincent_6601
Berichten: 31
Lid geworden op: za 27 aug 2011, 20:04
Locatie: Świebodzin (PL)
Contacteer:

Re: NEC amateurs

Bericht door vincent_6601 »

vak Oost schreef:
McCormick schreef:Ik vraag me af wat het voor een voordelen heeft om samen te gaan. :???:
kennis overdracht / doorstroming / begeleiding / efficiency en imago aan dat soort zaken kun je oa denken.
Als je het heel positief zou zien, NEC amateurs in de TOPklasse, of (heel positief gezien) in de eerste divisie zoals Archilles `29.
Samenwerking met TOP/Oss zou je dan weg kunnen laten vallen/verminderen en een complete opleiding in eigen hand houden.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: NEC amateurs

Bericht door jsentani »

vincent_6601 schreef:
vak Oost schreef:
McCormick schreef:Ik vraag me af wat het voor een voordelen heeft om samen te gaan. :???:
kennis overdracht / doorstroming / begeleiding / efficiency en imago aan dat soort zaken kun je oa denken.
Als je het heel positief zou zien, NEC amateurs in de TOPklasse, of (heel positief gezien) in de eerste divisie zoals Archilles `29.
Samenwerking met TOP/Oss zou je dan weg kunnen laten vallen/verminderen en een complete opleiding in
vincent_6601 schreef:
vak Oost schreef:
McCormick schreef:Ik vraag me af wat het voor een voordelen heeft om samen te gaan. :???:
kennis overdracht / doorstroming / begeleiding / efficiency en imago aan dat soort zaken kun je oa denken.
Als je het heel positief zou zien, NEC amateurs in de TOPklasse, of (heel positief gezien) in de eerste divisie zoals Archilles `29.
Samenwerking met TOP/Oss zou je dan weg kunnen laten vallen/verminderen en een complete opleiding in eigen hand houden.
Jeugd, je ontloopt/ontwijkt een aantal knvb regels rond aantrekken/benaderen jeugd.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC amateurs

Bericht door burp »

was er overigens niet iets met een gouden aandeel/ beslissende stem van de amateurs bij clubbeslissende zaken rondom de profs?

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC amateurs

Bericht door Frans »

McCormick schreef:Dus als ik het goed begrijp gaan de lammen en de blinden elkaar nu ondersteunen, ben benieuwd wat daar uit gaat komen . :crazy:
Nou ja, ik heb begrepen dat de amateurs een huurschuld van zo'n 3 ton hebben bij de profs. De amateurs kunnen ook weinig anders denk ik.
NECTheBest

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC amateurs

Bericht door burp »

Frans schreef:
McCormick schreef:Dus als ik het goed begrijp gaan de lammen en de blinden elkaar nu ondersteunen, ben benieuwd wat daar uit gaat komen . :crazy:
Nou ja, ik heb begrepen dat de amateurs een huurschuld van zo'n 3 ton hebben bij de profs. De amateurs kunnen ook weinig anders denk ik.
ja dat is de financiële kant. Die is heel helder en daarmee de noodzaak ook.

Ik bedoelde meer statutair, waarschijnlijk geregeld bij de afsplitsing van de profs.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC amateurs

Bericht door Frans »

Ja, hoe dat precies in elkaar zit weet ik ook niet.
NECTheBest

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: NEC amateurs

Bericht door jsentani »

Als we weer samen gaan krijgen we dan ook een weer een nieuw logo?
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC amateurs

Bericht door Frans »

jsentani schreef:Als we weer samen gaan krijgen we dan ook een weer een nieuw logo?
Vergeet het maar. Amateurs gebruiken ook het huidige NEC logo.
NECTheBest

jbnmgn

Re: NEC amateurs

Bericht door jbnmgn »

Het is (was) eigenlijk ook te zot voor woorden dat de amateurs en de profs een eigen bestaan leiden onder dezelfde naam. En samenwerking kan alleen maar leiden tot meer duidelijkheid.
En misschien komt er dan ook 1 munt die je overal kunt gebruiken :biggrin:

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15800
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC amateurs

Bericht door pjottr »

die splitsing is aangebracht in '81 om te voorkomen dat de amateurs zouden omvallen als de BVO zou omvallen,
wat toendertijd een zeer realistisch scenario was.

jbnmgn

Re: NEC amateurs

Bericht door jbnmgn »

pjottr schreef:die splitsing is aangebracht in '81 om te voorkomen dat de amateurs zouden omvallen als de BVO zou omvallen,
wat toendertijd een zeer realistisch scenario was.
Gelukkig zijn we nu financieel wat gezonder om weer de samenwerking aan te gaan

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC amateurs

Bericht door burp »

jbnmgn schreef:
pjottr schreef:die splitsing is aangebracht in '81 om te voorkomen dat de amateurs zouden omvallen als de BVO zou omvallen,
wat toendertijd een zeer realistisch scenario was.
Gelukkig zijn we nu financieel wat gezonder om weer de samenwerking aan te gaan
ja, enorm. :crazy:

Maar goed, die splitsing was toch ook om te voorkomen dat enge mannetjes met geld er met de clubidentiteit vandoor gaan?
Stel je voor zeg, een club die door investeerders wordt overgenomen.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15800
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC amateurs

Bericht door pjottr »

investeerders bestonden er toen nog nauwelijks, laat staan clubeigenaren.
was een formaliteit om te kunnen overleven.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: NEC amateurs

Bericht door eniesee-elst »

Frans schreef:
jsentani schreef:Als we weer samen gaan krijgen we dan ook een weer een nieuw logo?
Vergeet het maar. Amateurs gebruiken ook het huidige NEC logo.
Misschien kunnen de profs dan de shirts van de amateurs lenen :biggrin:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC amateurs

Bericht door burp »

uit de hoofdklasse gedegradeerd

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC amateurs

Bericht door Frans »

Trainer Robert de Pauw per direct weg. Na degradatie nu ook teleurstellende prestaties in 1e klasse.
NECTheBest

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC amateurs

Bericht door Frans »

Belangrijke informatie bijeenkomst samenwerkingsplannen met de betaald voetbal afdeling

9 december 18:30 Het bestuur nodigt alle leden en eventueel ouders uit om op maandag 21 december aanstaande een belangrijke besloten informatie bijeenkomst bij te wonen over de beoogde samenwerkingsplannen met de betaald voetbal afdeling. De besloten informatiebijeenkomst wordt gehouden in de Eendracht en begint om 18.00 uur. Tijdens deze bijeenkomst zal onze voorzitter Erik Langedijk namens het bestuur van de sportclub, Bart van Ingen als algemeen directeur van de betaald voetbal organisatie en Pieter Tra als voorzitter van het STAK (Bestuur betaald voetbal) uitleg geven inzake de fusieplannen. Uiteraard is er ook ruimte om vragen te stellen. Wij hopen van harte dat u tijd kunt vrijmaken om deze bijeenkomst te bezoeken. Met vriendelijke sportgroeten, Namens het bestuur van Sportclub N.E.C
NECTheBest

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC amateurs

Bericht door vak Oost »

http://www.gelderlander.nl/regio/nijmeg ... -1.5568473

Formeel zullen er straks nog steeds 2 clubs zijn met de naam NEC. Beide takken zullen ook een eigen bestuur hebben. Maar overduidelijk nemen de profs straks de regie.
Zij zorgen voor de accommodatie, voor de exploitatie van clubhuis De Eendracht en voor de commercie.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC amateurs

Bericht door Frans »

Logische stap, de amateurs zijn eigenlijk maar een heel klein clubje. Als ze de naam NEC niet hadden gehad hadden ze al niet meer bestaan denk ik.
NECTheBest

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: NEC amateurs

Bericht door Arjan van Hout »

Frans schreef:Logische stap, de amateurs zijn eigenlijk maar een heel klein clubje. Als ze de naam NEC niet hadden gehad hadden ze al niet meer bestaan denk ik.
Maar de amateurs komen geld te kort, gaan wij dat vanaf nu financieren? Lijkt me geen beste zaak want zo goed staan we er zelf nu ook weer niet voor

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC amateurs

Bericht door Frans »

Eniesee schreef:
Frans schreef:Logische stap, de amateurs zijn eigenlijk maar een heel klein clubje. Als ze de naam NEC niet hadden gehad hadden ze al niet meer bestaan denk ik.
Maar de amateurs komen geld te kort, gaan wij dat vanaf nu financieren? Lijkt me geen beste zaak want zo goed staan we er zelf nu ook weer niet voor
Amateurs hebben schuld van 3 ton bij de profs.... Ze moeten iets, overname is niet meer dan logisch. NEC gaat ook exploitatie van de Eendracht overnemen, sponsoring etc.
NECTheBest

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC amateurs

Bericht door Sandertjuh85 »

Frans schreef:
Eniesee schreef:
Frans schreef:Logische stap, de amateurs zijn eigenlijk maar een heel klein clubje. Als ze de naam NEC niet hadden gehad hadden ze al niet meer bestaan denk ik.
Maar de amateurs komen geld te kort, gaan wij dat vanaf nu financieren? Lijkt me geen beste zaak want zo goed staan we er zelf nu ook weer niet voor
Amateurs hebben schuld van 3 ton bij de profs.... Ze moeten iets, overname is niet meer dan logisch. NEC gaat ook exploitatie van de Eendracht overnemen, sponsoring etc.
Dan kunnen ze dat supportershome weer afbreken

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC amateurs

Bericht door mschr »

Sandertjuh85 schreef:
Frans schreef:
Eniesee schreef:
Frans schreef:Logische stap, de amateurs zijn eigenlijk maar een heel klein clubje. Als ze de naam NEC niet hadden gehad hadden ze al niet meer bestaan denk ik.
Maar de amateurs komen geld te kort, gaan wij dat vanaf nu financieren? Lijkt me geen beste zaak want zo goed staan we er zelf nu ook weer niet voor
Amateurs hebben schuld van 3 ton bij de profs.... Ze moeten iets, overname is niet meer dan logisch. NEC gaat ook exploitatie van de Eendracht overnemen, sponsoring etc.
Dan kunnen ze dat supportershome weer afbreken
Inderdaad. Het heeft weinig zin als de profs en het supportershome en de Eendracht exploiteren.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten