Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Pol »

Tiel schreef:Vooruit het is een heel leuk seizoen maar ik hoop van harte dat we deze titel nooit meer winnen.
Nou, misschien over een flinke tijd weer eens. Maar iedereen zal het er over eens zijn dat het vooral leuk is omdat het een succesvol, kortstondig uitstapje lijkt.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Curva »

Mark Ariaans schreef:
Curva schreef: Er is maar 1 club voor mij, in voor en tegenspoed in welke divisie dan ook. Forza NEC Forza kampioenen
Wat vindt Napoli daarvan?
Geen idee, ben er vorige maand nog geweest maar vergeten te vragen wat ze ervan vonden om op de tweede plaats te komen :biggrin:

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door kingetje »

uiteraard heb je liever dat je niet degradeert en blijft in plaats van wel degradeert en weer terug komt. maar in ons geval, stel nou dat we vorig seizoen op het nippertje via de playoffs in de eredivisie waren gebleven. zouden we er volgend seizoen dan echt beter voor staan dan nu het geval zal zijn? dan was het "vreemdelingenlegioen" waarschijnlijk grotendeels gebleven, misschien de trainer ook wel. etc etc.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Curva »

kingetje schreef:uiteraard heb je liever dat je niet degradeert en blijft in plaats van wel degradeert en weer terug komt. maar in ons geval, stel nou dat we vorig seizoen op het nippertje via de playoffs in de eredivisie waren gebleven. zouden we er volgend seizoen dan echt beter voor staan dan nu het geval zal zijn? dan was het "vreemdelingenlegioen" waarschijnlijk grotendeels gebleven, misschien de trainer ook wel. etc etc.
ik moet bekennen dat mijn betrokkenheid en beleving bij NEC alleen maar verbeterd zijn door de degradatie. Dat jarenlang meehobbelen in de middenmoot is leuk voor de uitschieters die we gehad hebben maar ik had wel vaak het gevoel dat de wedstrijden nergens over gingen.

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Ron Delgado »

Ik amuseer me kostelijk bij onze wedstrijden, maar mis wel de exposure die de Eredivisie meebrengt. We hebben dit jaar doelpunten gemaakt, die normaal de wereld over zouden gaan, zo schitterend, maar die buiten de aanwezige toeschouwers vrijwel niemand heeft gezien. In de Jupiler League verdwijn je als club in een soort Bermuda Driehoek.
Get up! Stay on the scene.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Voorwaarts »

Ik mis de exposure ook.
Maarrr ..
De JL is wel een leuke competitie, juist omdat er periodekampioenschappen zijn. Onbekende voetballers, jonge talenten, 'oude' clubs, etc. Ik denk dat ik het wel blijf volgen volgende seizoenen. Straks ook nog degradatiestrijd erbij, wordt alleen nog maar leuker.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Sandertjuh85 »

Voorwaarts schreef:Ik mis de exposure ook.
Maarrr ..
De JL is wel een leuke competitie, juist omdat er periodekampioenschappen zijn. Onbekende voetballers, jonge talenten, 'oude' clubs, etc. Ik denk dat ik het wel blijf volgen volgende seizoenen. Straks ook nog degradatiestrijd erbij, wordt alleen nog maar leuker.
Dat die voetballers onbekend zijn heeft een reden. En die jonge talenten verbergen zich ook zeer goed.
Deze competitie stelt qua niveau gewoon geen ene reet voor. Wat dan weer wel goed voor ons is.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door vak Oost »

Sandertjuh85 schreef:
Voorwaarts schreef:Ik mis de exposure ook. Maarrr .. De JL is wel een leuke competitie, juist omdat er periodekampioenschappen zijn.
Onbekende voetballers, jonge talenten, 'oude' clubs, etc. Ik denk dat ik het wel blijf volgen volgende seizoenen. Straks ook nog degradatiestrijd erbij, wordt alleen nog maar leuker.
Dat die voetballers onbekend zijn heeft een reden. En die jonge talenten verbergen zich ook zeer goed. Deze competitie stelt qua niveau gewoon geen ene reet voor. Wat dan weer wel goed voor ons is.
De jupiler league is een broeinest van talenten, voor andere spelers het hoogst haalbare en voor een andere groep hun afbouwjaren maar om het simpel af te doen als 'het stelt geen reet voor' slaat als een lul op een drumstel.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Arjan van Hout »

Voorwaarts schreef:Ik mis de exposure ook.
Maarrr ..
De JL is wel een leuke competitie, juist omdat er periodekampioenschappen zijn. Onbekende voetballers, jonge talenten, 'oude' clubs, etc. Ik denk dat ik het wel blijf volgen volgende seizoenen. Straks ook nog degradatiestrijd erbij, wordt alleen nog maar leuker.
Ik vind er echt geen reet aan. Bij de samenvatting kijk ik NEC en naar de rest kan ik niet kijken, wat een verschrikking

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Pol »

Eniesee schreef:
Voorwaarts schreef:Ik mis de exposure ook.
Maarrr ..
De JL is wel een leuke competitie, juist omdat er periodekampioenschappen zijn. Onbekende voetballers, jonge talenten, 'oude' clubs, etc. Ik denk dat ik het wel blijf volgen volgende seizoenen. Straks ook nog degradatiestrijd erbij, wordt alleen nog maar leuker.
Ik vind er echt geen reet aan. Bij de samenvatting kijk ik NEC en naar de rest kan ik niet kijken, wat een verschrikking
Dat heb ik net zo goed bij de eredivisie

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Sandertjuh85 »

Ik hoop niet dat je er op zondag avond 19.00u voor gaat zitten om op de samenvatting van NEC te wachten?

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Voorwaarts »

Sandertjuh85 schreef:
Voorwaarts schreef:Ik mis de exposure ook.
Maarrr ..
De JL is wel een leuke competitie, juist omdat er periodekampioenschappen zijn. Onbekende voetballers, jonge talenten, 'oude' clubs, etc. Ik denk dat ik het wel blijf volgen volgende seizoenen. Straks ook nog degradatiestrijd erbij, wordt alleen nog maar leuker.
Dat die voetballers onbekend zijn heeft een reden. En die jonge talenten verbergen zich ook zeer goed.
Deze competitie stelt qua niveau gewoon geen ene reet voor. Wat dan weer wel goed voor ons is.
En de reden is exposure. Een keer goed voetballen in de ED, en er wordt door de media breed uitgepakt en flink opgehemeld. Bij voetballers in de JL gebeurd dat in zeer veel mindere mate. Vooral plaatselijk/regionaal.
Maar dat er geen talenten zijn. Echt niet! Zie alle tussentijdse aankopen van de ED clubs.
Probleem is meer in de JL, dat er relatief minder goede voetballers per team zijn. Behalve bij nec en dat maakt het verschil.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Bernd »

Curva schreef:
kingetje schreef:uiteraard heb je liever dat je niet degradeert en blijft in plaats van wel degradeert en weer terug komt. maar in ons geval, stel nou dat we vorig seizoen op het nippertje via de playoffs in de eredivisie waren gebleven. zouden we er volgend seizoen dan echt beter voor staan dan nu het geval zal zijn? dan was het "vreemdelingenlegioen" waarschijnlijk grotendeels gebleven, misschien de trainer ook wel. etc etc.
ik moet bekennen dat mijn betrokkenheid en beleving bij NEC alleen maar verbeterd zijn door de degradatie. Dat jarenlang meehobbelen in de middenmoot is leuk voor de uitschieters die we gehad hebben maar ik had wel vaak het gevoel dat de wedstrijden nergens over gingen.
Mijn betrokkenheid en beleving bij NEC zijn hetzelfde gebleven, maar het gevoel dat wedstrijden nergens over gaan heb ik juist nu en heb ik in de eredivisie nooit gehad! Het kampioenschap lijkt voor mij een beetje een anti-climax te worden, want het volgt niet op een heroïsche titelstrijd. Voorgaande promoties hadden net iets meer wat mij betreft. En in de eredivisie ging het juist altijd ergens over; kunnen we dit jaar stunten, zijn we op tijd veilig, zien we mooie overwinningen tegen grote tegenstanders, leggen we Vitesse weer over de knie, gaan we degraderen of niet? Altijd spanning!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Pol »

Bernd schreef:
Curva schreef:
kingetje schreef:uiteraard heb je liever dat je niet degradeert en blijft in plaats van wel degradeert en weer terug komt. maar in ons geval, stel nou dat we vorig seizoen op het nippertje via de playoffs in de eredivisie waren gebleven. zouden we er volgend seizoen dan echt beter voor staan dan nu het geval zal zijn? dan was het "vreemdelingenlegioen" waarschijnlijk grotendeels gebleven, misschien de trainer ook wel. etc etc.
ik moet bekennen dat mijn betrokkenheid en beleving bij NEC alleen maar verbeterd zijn door de degradatie. Dat jarenlang meehobbelen in de middenmoot is leuk voor de uitschieters die we gehad hebben maar ik had wel vaak het gevoel dat de wedstrijden nergens over gingen.
Mijn betrokkenheid en beleving bij NEC zijn hetzelfde gebleven, maar het gevoel dat wedstrijden nergens over gaan heb ik juist nu en heb ik in de eredivisie nooit gehad! Het kampioenschap lijkt voor mij een beetje een anti-climax te worden, want het volgt niet op een heroïsche titelstrijd. Voorgaande promoties hadden net iets meer wat mij betreft. En in de eredivisie ging het juist altijd ergens over; kunnen we dit jaar stunten, zijn we op tijd veilig, zien we mooie overwinningen tegen grote tegenstanders, leggen we Vitesse weer over de knie, gaan we degraderen of niet? Altijd spanning!
Het verschil zit m mij vooral in de tegenstanders. Het is leuk tegen allemaal ploegen te spelen die we al heel lang niet hebben gezien. Ik zie dit seizoen, ondanks de rare vervoersregelingen en alle moeite om die te ontduiken, meer uitwedstrijden dan vorig seizoen. En dan volgend seizoen weet ik nu al.

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

Ron Delgado schreef:Ik amuseer me kostelijk bij onze wedstrijden, maar mis wel de exposure die de Eredivisie meebrengt. We hebben dit jaar doelpunten gemaakt, die normaal de wereld over zouden gaan, zo schitterend, maar die buiten de aanwezige toeschouwers vrijwel niemand heeft gezien. In de Jupiler League verdwijn je als club in een soort Bermuda Driehoek.
:withstupid:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door burp »

ik vind het een verademing. Leuk voor 1 seizoen, maar beter dan een hoop seizoenen eredivisie.

hubertus hofmaker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 26 jan 2014, 12:28
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door hubertus hofmaker »

Tiel schreef:Vooruit het is een heel leuk seizoen maar ik hoop van harte dat we deze titel nooit meer winnen.
... deze titel nooit meer hoeven te winnen; zou je wens moeten zijn, wat mij betreft. Ruim 34 jaar na mijn eerste bezoek aan de Goffert kan ik je over NEC 1 zekerheid geven; alles is onzeker, dat is zeker.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door vak Oost »

Zou men nog het telefoon nummer van Paul van Zwam ergens hebben liggen ?
Alles komt goed !!

jbnmgn

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door jbnmgn »

Dit is de: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic, en ik zeg JA!
Uiteindelijk zullen we save zijn aan het eind van het seizoen, zijn de interne problemen opgelost, zit er een fris bestuur, hebben we weer een eigen TS en krijgen we meer supporters.

Of ben ik nu wel heeeeel optimistisch?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door zuurpruim »

jbnmgn schreef:Dit is de: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic, en ik zeg JA!
Uiteindelijk zullen we save zijn aan het eind van het seizoen, zijn de interne problemen opgelost, zit er een fris bestuur, hebben we weer een eigen TS en krijgen we meer supporters.

Of ben ik nu wel heeeeel optimistisch?
Ik ga in een groot deel met je mee maar als deze selectie in de winterstop niet flink wordt versterkt hebben we aan je bovenstaande beschrijving vrij weinig.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door pjottr »

antwoord is...nee.
zwakke selectie waarbij passen over 2 meter nog niet aankomen.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door karlo »

pjottr schreef:antwoord is...nee.
zwakke selectie waarbij passen over 2 meter nog niet aankomen.
:withstupid:
Groot gebrek aan kwaliteit, was vanavond weer schrijnend zichtbaar,
Ik weet niet wie nu uiteindelijk de selectie heeft samengesteld,
Maar dit is een gevalletje Jupiler league
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Arjan van Hout »

karlo schreef:
pjottr schreef:antwoord is...nee.
zwakke selectie waarbij passen over 2 meter nog niet aankomen.
:withstupid:
Groot gebrek aan kwaliteit, was vanavond weer schrijnend zichtbaar,
Ik weet niet wie nu uiteindelijk de selectie heeft samengesteld,
Maar dit is een gevalletje Jupiler league
:jestera: :jestera: :jestera: :jestera: :jestera: :jestera:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door burp »

We hebben een trainer die iets onmogelijks wil met een grotendeels door hem zelf samengestelde zeer beperkte groep.

Met dit team kan je nog beter kick and rush gaan spelen.
Lekker simpel dus begrijpelijk, we hebben snelheid voorin en je slaat het zwakke middenveld over.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Tim Janssen »

ik krijg een dejavu van 2 jaar geleden

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: linnec en 25 gasten