Precies. Vroeger waren deze mensen er ook, maar hadden ze alleen een platform in de kroeg waar ze wekelijks kwamen of op een verjaardag met gelijkgezinden.bertje schreef: ↑ma 13 jan 2025, 15:05Respect dat je het nog aan gaat hoor, ik was en ben dat negatieve gekanker en alles maar zo draaien, wringen en buigen om gal over onze club heen te spuwen en het liefst nog te beschadigen kotsbeu. Dommigheid kent geen tijd en de mega kortzichtige negatieve fuik kunnen en willen ze niet uit komen. Ze blijven er maar lekker in zitten, al zie ik ze nog wel in staat dat er straks een stel opstaan en zich weer op de borst gaan kloppen dat de bus opwachten "de ommekeer" is geweest. Ik kan me echt oprecht verbazen hoe beperkt het redeneringsvermogen van sommige figuren is en welke oorzaak- gevolg verbanden er gelegd worden, dan kan je net zo goed een gesprek proberen aan te knopen met een orang oetan..Bottendaal schreef: ↑wo 25 dec 2024, 01:06Nee hoor, kijk maar.Polleke schreef: ↑wo 25 dec 2024, 01:03Natuulijk wel: de veraag is: hoe maak je het beter?Bottendaal schreef: ↑wo 25 dec 2024, 00:53Ja, maar geweest, dus kennelijk tellen die niet meer.
Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic
Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Het was gewoon al weken slappe hap voor de winterstop, dan mag er best een keer op een rustige manier een "bus opgewacht" worden. Ging prima lijkt me, is ook een teken dat de supporters om de club geven.bertje schreef: ↑ma 13 jan 2025, 15:05Respect dat je het nog aan gaat hoor, ik was en ben dat negatieve gekanker en alles maar zo draaien, wringen en buigen om gal over onze club heen te spuwen en het liefst nog te beschadigen kotsbeu. Dommigheid kent geen tijd en de mega kortzichtige negatieve fuik kunnen en willen ze niet uit komen. Ze blijven er maar lekker in zitten, al zie ik ze nog wel in staat dat er straks een stel opstaan en zich weer op de borst gaan kloppen dat de bus opwachten "de ommekeer" is geweest. Ik kan me echt oprecht verbazen hoe beperkt het redeneringsvermogen van sommige figuren is en welke oorzaak- gevolg verbanden er gelegd worden, dan kan je net zo goed een gesprek proberen aan te knopen met een orang oetan..Bottendaal schreef: ↑wo 25 dec 2024, 01:06Nee hoor, kijk maar.Polleke schreef: ↑wo 25 dec 2024, 01:03Natuulijk wel: de veraag is: hoe maak je het beter?Bottendaal schreef: ↑wo 25 dec 2024, 00:53Ja, maar geweest, dus kennelijk tellen die niet meer.
When Wilco talks, people listen!
- Bottendaal
- Contacteer:
Wel apart dat het een Nijmeegs fenomeen lijkt te zijn (in de media).Gerard Lopez schreef: ↑ma 13 jan 2025, 20:00Het was gewoon al weken slappe hap voor de winterstop, dan mag er best een keer op een rustige manier een "bus opgewacht" worden. Ging prima lijkt me, is ook een teken dat de supporters om de club geven.bertje schreef: ↑ma 13 jan 2025, 15:05Respect dat je het nog aan gaat hoor, ik was en ben dat negatieve gekanker en alles maar zo draaien, wringen en buigen om gal over onze club heen te spuwen en het liefst nog te beschadigen kotsbeu. Dommigheid kent geen tijd en de mega kortzichtige negatieve fuik kunnen en willen ze niet uit komen. Ze blijven er maar lekker in zitten, al zie ik ze nog wel in staat dat er straks een stel opstaan en zich weer op de borst gaan kloppen dat de bus opwachten "de ommekeer" is geweest. Ik kan me echt oprecht verbazen hoe beperkt het redeneringsvermogen van sommige figuren is en welke oorzaak- gevolg verbanden er gelegd worden, dan kan je net zo goed een gesprek proberen aan te knopen met een orang oetan..Bottendaal schreef: ↑wo 25 dec 2024, 01:06Nee hoor, kijk maar.Polleke schreef: ↑wo 25 dec 2024, 01:03Natuulijk wel: de veraag is: hoe maak je het beter?
Kunnen we die gasten niet iedere thuiswedstrijd een beetje uitlachen door deze te draaien: https://www.youtube.com/watch?v=vhgfF2YY_zYBottendaal schreef: ↑ma 13 jan 2025, 20:23Wel apart dat het een Nijmeegs fenomeen lijkt te zijn (in de media).Gerard Lopez schreef: ↑ma 13 jan 2025, 20:00Het was gewoon al weken slappe hap voor de winterstop, dan mag er best een keer op een rustige manier een "bus opgewacht" worden. Ging prima lijkt me, is ook een teken dat de supporters om de club geven.bertje schreef: ↑ma 13 jan 2025, 15:05Respect dat je het nog aan gaat hoor, ik was en ben dat negatieve gekanker en alles maar zo draaien, wringen en buigen om gal over onze club heen te spuwen en het liefst nog te beschadigen kotsbeu. Dommigheid kent geen tijd en de mega kortzichtige negatieve fuik kunnen en willen ze niet uit komen. Ze blijven er maar lekker in zitten, al zie ik ze nog wel in staat dat er straks een stel opstaan en zich weer op de borst gaan kloppen dat de bus opwachten "de ommekeer" is geweest. Ik kan me echt oprecht verbazen hoe beperkt het redeneringsvermogen van sommige figuren is en welke oorzaak- gevolg verbanden er gelegd worden, dan kan je net zo goed een gesprek proberen aan te knopen met een orang oetan..Bottendaal schreef: ↑wo 25 dec 2024, 01:06Nee hoor, kijk maar.
.
- Bottendaal
- Contacteer:
illestyl schreef: ↑ma 13 jan 2025, 22:04Kunnen we die gasten niet iedere thuiswedstrijd een beetje uitlachen door deze te draaien: https://www.youtube.com/watch?v=vhgfF2YY_zYBottendaal schreef: ↑ma 13 jan 2025, 20:23Wel apart dat het een Nijmeegs fenomeen lijkt te zijn (in de media).Gerard Lopez schreef: ↑ma 13 jan 2025, 20:00Het was gewoon al weken slappe hap voor de winterstop, dan mag er best een keer op een rustige manier een "bus opgewacht" worden. Ging prima lijkt me, is ook een teken dat de supporters om de club geven.bertje schreef: ↑ma 13 jan 2025, 15:05Respect dat je het nog aan gaat hoor, ik was en ben dat negatieve gekanker en alles maar zo draaien, wringen en buigen om gal over onze club heen te spuwen en het liefst nog te beschadigen kotsbeu. Dommigheid kent geen tijd en de mega kortzichtige negatieve fuik kunnen en willen ze niet uit komen. Ze blijven er maar lekker in zitten, al zie ik ze nog wel in staat dat er straks een stel opstaan en zich weer op de borst gaan kloppen dat de bus opwachten "de ommekeer" is geweest. Ik kan me echt oprecht verbazen hoe beperkt het redeneringsvermogen van sommige figuren is en welke oorzaak- gevolg verbanden er gelegd worden, dan kan je net zo goed een gesprek proberen aan te knopen met een orang oetan..
.

Dan heb je wel een heel kort geheugen. Als supporter mag je best je onvrede uiten over het spel/beleid/trainer etc. Dat kan op ludieke wijze (dozen op stip?) of door de bus op wachten, als het maar met fatsoen gaat (en dat gaat het niet altijd). Of het daadwerkelijk iets oplevert durf ik te betwijfelen.Bottendaal schreef: ↑ma 13 jan 2025, 20:23Wel apart dat het een Nijmeegs fenomeen lijkt te zijn (in de media).Gerard Lopez schreef: ↑ma 13 jan 2025, 20:00Het was gewoon al weken slappe hap voor de winterstop, dan mag er best een keer op een rustige manier een "bus opgewacht" worden. Ging prima lijkt me, is ook een teken dat de supporters om de club geven.bertje schreef: ↑ma 13 jan 2025, 15:05Respect dat je het nog aan gaat hoor, ik was en ben dat negatieve gekanker en alles maar zo draaien, wringen en buigen om gal over onze club heen te spuwen en het liefst nog te beschadigen kotsbeu. Dommigheid kent geen tijd en de mega kortzichtige negatieve fuik kunnen en willen ze niet uit komen. Ze blijven er maar lekker in zitten, al zie ik ze nog wel in staat dat er straks een stel opstaan en zich weer op de borst gaan kloppen dat de bus opwachten "de ommekeer" is geweest. Ik kan me echt oprecht verbazen hoe beperkt het redeneringsvermogen van sommige figuren is en welke oorzaak- gevolg verbanden er gelegd worden, dan kan je net zo goed een gesprek proberen aan te knopen met een orang oetan..Bottendaal schreef: ↑wo 25 dec 2024, 01:06Nee hoor, kijk maar.
Natuurlijk niet, dit soort intimidatie helpt totaal niet. Paar hoodies en doorgesnoven jochies die wat gaan schreeuwen dat ze niet tevreden zijn. Nee, erg leuk thuis komen, werkt erg motiverend, not.Gerard Lopez schreef: ↑ma 13 jan 2025, 20:00Het was gewoon al weken slappe hap voor de winterstop, dan mag er best een keer op een rustige manier een "bus opgewacht" worden. Ging prima lijkt me, is ook een teken dat de supporters om de club geven.bertje schreef: ↑ma 13 jan 2025, 15:05Respect dat je het nog aan gaat hoor, ik was en ben dat negatieve gekanker en alles maar zo draaien, wringen en buigen om gal over onze club heen te spuwen en het liefst nog te beschadigen kotsbeu. Dommigheid kent geen tijd en de mega kortzichtige negatieve fuik kunnen en willen ze niet uit komen. Ze blijven er maar lekker in zitten, al zie ik ze nog wel in staat dat er straks een stel opstaan en zich weer op de borst gaan kloppen dat de bus opwachten "de ommekeer" is geweest. Ik kan me echt oprecht verbazen hoe beperkt het redeneringsvermogen van sommige figuren is en welke oorzaak- gevolg verbanden er gelegd worden, dan kan je net zo goed een gesprek proberen aan te knopen met een orang oetan..Bottendaal schreef: ↑wo 25 dec 2024, 01:06Nee hoor, kijk maar.Polleke schreef: ↑wo 25 dec 2024, 01:03Natuulijk wel: de veraag is: hoe maak je het beter?
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
- Gerard Lopez
- Contacteer:
En toch hebben we zowel in Aug 2024 als nu de eerstvolgende wedstrijd gewonnen na het bus opwachten. Ik zeg niet dat er een direct verband is, maar geschaad heeft het iig niet.Johnny schreef: ↑di 14 jan 2025, 07:48Natuurlijk niet, dit soort intimidatie helpt totaal niet. Paar hoodies en doorgesnoven jochies die wat gaan schreeuwen dat ze niet tevreden zijn. Nee, erg leuk thuis komen, werkt erg motiverend, not.Gerard Lopez schreef: ↑ma 13 jan 2025, 20:00Het was gewoon al weken slappe hap voor de winterstop, dan mag er best een keer op een rustige manier een "bus opgewacht" worden. Ging prima lijkt me, is ook een teken dat de supporters om de club geven.bertje schreef: ↑ma 13 jan 2025, 15:05Respect dat je het nog aan gaat hoor, ik was en ben dat negatieve gekanker en alles maar zo draaien, wringen en buigen om gal over onze club heen te spuwen en het liefst nog te beschadigen kotsbeu. Dommigheid kent geen tijd en de mega kortzichtige negatieve fuik kunnen en willen ze niet uit komen. Ze blijven er maar lekker in zitten, al zie ik ze nog wel in staat dat er straks een stel opstaan en zich weer op de borst gaan kloppen dat de bus opwachten "de ommekeer" is geweest. Ik kan me echt oprecht verbazen hoe beperkt het redeneringsvermogen van sommige figuren is en welke oorzaak- gevolg verbanden er gelegd worden, dan kan je net zo goed een gesprek proberen aan te knopen met een orang oetan..Bottendaal schreef: ↑wo 25 dec 2024, 01:06Nee hoor, kijk maar.
De ommekeer vorig seizoen kwam er na AZ uit. Niet na het opwachten van de bus. We haalden de halve finale, wonnen van het ongeslagen PSV. Na AZ ging de lijn daadwerkelijk omhoog.Gerard Lopez schreef: ↑di 14 jan 2025, 12:10En toch hebben we zowel in Aug 2024 als nu de eerstvolgende wedstrijd gewonnen na het bus opwachten. Ik zeg niet dat er een direct verband is, maar geschaad heeft het iig niet.Johnny schreef: ↑di 14 jan 2025, 07:48Natuurlijk niet, dit soort intimidatie helpt totaal niet. Paar hoodies en doorgesnoven jochies die wat gaan schreeuwen dat ze niet tevreden zijn. Nee, erg leuk thuis komen, werkt erg motiverend, not.Gerard Lopez schreef: ↑ma 13 jan 2025, 20:00Het was gewoon al weken slappe hap voor de winterstop, dan mag er best een keer op een rustige manier een "bus opgewacht" worden. Ging prima lijkt me, is ook een teken dat de supporters om de club geven.bertje schreef: ↑ma 13 jan 2025, 15:05Respect dat je het nog aan gaat hoor, ik was en ben dat negatieve gekanker en alles maar zo draaien, wringen en buigen om gal over onze club heen te spuwen en het liefst nog te beschadigen kotsbeu. Dommigheid kent geen tijd en de mega kortzichtige negatieve fuik kunnen en willen ze niet uit komen. Ze blijven er maar lekker in zitten, al zie ik ze nog wel in staat dat er straks een stel opstaan en zich weer op de borst gaan kloppen dat de bus opwachten "de ommekeer" is geweest. Ik kan me echt oprecht verbazen hoe beperkt het redeneringsvermogen van sommige figuren is en welke oorzaak- gevolg verbanden er gelegd worden, dan kan je net zo goed een gesprek proberen aan te knopen met een orang oetan..
Het opwachten van de bus gaat ook deze keer het verschil niet maken. Het zet de club alleen maar voorschut.
- De Kletskop
- Contacteer:
Dus de ommekeer kwam na het niet opwachten van de bus eigenlijk. Dus dan zijn we eruit.
Nee, de bus opwachten is een teken dat je schijt hebt aan mensen die naar eer en geweten de club leiden (Carlos is zelfs een clubicoon) en je eigen ongeduld en egootje belangrijker vinden dan het welzijn van de club. Als we supporters de club laten runnen krijgen we Italiaanse omstandigheden met 5 trainers per jaar en 3 TD's. We hebben tijdens het investeerderstijdperk wel gezien waar dat toe leidt, onderbuikgevoelens zijn gewoon een ontzettend slechte raadgever. Dat mensen serieus geloven dat "schaam je kapot" en "Meijer rot op" zingen en een paar lelijke verwensingen eruit kwakken naar een bus gaat bijdragen aan een beter spelend elftal is lachwekkend maar eigenlijk vooral om te janken. Maar ja, ze zijn er die dat geloven. Die zullen ongetwijfeld ook nog in Sinterklaas, de kerstman en de paashaas geloven.Gerard Lopez schreef: ↑ma 13 jan 2025, 20:00Het was gewoon al weken slappe hap voor de winterstop, dan mag er best een keer op een rustige manier een "bus opgewacht" worden. Ging prima lijkt me, is ook een teken dat de supporters om de club geven.bertje schreef: ↑ma 13 jan 2025, 15:05Respect dat je het nog aan gaat hoor, ik was en ben dat negatieve gekanker en alles maar zo draaien, wringen en buigen om gal over onze club heen te spuwen en het liefst nog te beschadigen kotsbeu. Dommigheid kent geen tijd en de mega kortzichtige negatieve fuik kunnen en willen ze niet uit komen. Ze blijven er maar lekker in zitten, al zie ik ze nog wel in staat dat er straks een stel opstaan en zich weer op de borst gaan kloppen dat de bus opwachten "de ommekeer" is geweest. Ik kan me echt oprecht verbazen hoe beperkt het redeneringsvermogen van sommige figuren is en welke oorzaak- gevolg verbanden er gelegd worden, dan kan je net zo goed een gesprek proberen aan te knopen met een orang oetan..Bottendaal schreef: ↑wo 25 dec 2024, 01:06Nee hoor, kijk maar.Polleke schreef: ↑wo 25 dec 2024, 01:03Natuulijk wel: de veraag is: hoe maak je het beter?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Ik was er zelf overigens niet bij met het bus opwachten, dat terzijde.bertje schreef: ↑di 14 jan 2025, 13:35Nee, de bus opwachten is een teken dat je schijt hebt aan mensen die naar eer en geweten de club leiden (Carlos is zelfs een clubicoon) en je eigen ongeduld en egootje belangrijker vinden dan het welzijn van de club. Als we supporters de club laten runnen krijgen we Italiaanse omstandigheden met 5 trainers per jaar en 3 TD's. We hebben tijdens het investeerderstijdperk wel gezien waar dat toe leidt, onderbuikgevoelens zijn gewoon een ontzettend slechte raadgever. Dat mensen serieus geloven dat "schaam je kapot" en "Meijer rot op" zingen en een paar lelijke verwensingen eruit kwakken naar een bus gaat bijdragen aan een beter spelend elftal is lachwekkend maar eigenlijk vooral om te janken. Maar ja, ze zijn er die dat geloven. Die zullen ongetwijfeld ook nog in Sinterklaas, de kerstman en de paashaas geloven.Gerard Lopez schreef: ↑ma 13 jan 2025, 20:00Het was gewoon al weken slappe hap voor de winterstop, dan mag er best een keer op een rustige manier een "bus opgewacht" worden. Ging prima lijkt me, is ook een teken dat de supporters om de club geven.bertje schreef: ↑ma 13 jan 2025, 15:05Respect dat je het nog aan gaat hoor, ik was en ben dat negatieve gekanker en alles maar zo draaien, wringen en buigen om gal over onze club heen te spuwen en het liefst nog te beschadigen kotsbeu. Dommigheid kent geen tijd en de mega kortzichtige negatieve fuik kunnen en willen ze niet uit komen. Ze blijven er maar lekker in zitten, al zie ik ze nog wel in staat dat er straks een stel opstaan en zich weer op de borst gaan kloppen dat de bus opwachten "de ommekeer" is geweest. Ik kan me echt oprecht verbazen hoe beperkt het redeneringsvermogen van sommige figuren is en welke oorzaak- gevolg verbanden er gelegd worden, dan kan je net zo goed een gesprek proberen aan te knopen met een orang oetan..Bottendaal schreef: ↑wo 25 dec 2024, 01:06Nee hoor, kijk maar.
Maar als je al 4 wedstrijden op rij slappe hap aanlevert en er net met 4-1 af bent gegaan bij Willem II met meerdere dekkingsfouten en elke corner die erin vloog, hoe vind je dan dat je je onvrede kenbaar mag maken? Een email sturen naar NEC? Een spandoek met tekst de eerstvolgende thuiswedstrijd (die nog 4 weken duurt vanaf dan)? Zeg het eens, dan weten we voortaan hoe we fatsoenlijk kritiek kunnen leveren.
- jackkreta
- Contacteer:
Schrijf een brief.Gerard Lopez schreef: ↑di 14 jan 2025, 21:05Ik was er zelf overigens niet bij met het bus opwachten, dat terzijde.bertje schreef: ↑di 14 jan 2025, 13:35Nee, de bus opwachten is een teken dat je schijt hebt aan mensen die naar eer en geweten de club leiden (Carlos is zelfs een clubicoon) en je eigen ongeduld en egootje belangrijker vinden dan het welzijn van de club. Als we supporters de club laten runnen krijgen we Italiaanse omstandigheden met 5 trainers per jaar en 3 TD's. We hebben tijdens het investeerderstijdperk wel gezien waar dat toe leidt, onderbuikgevoelens zijn gewoon een ontzettend slechte raadgever. Dat mensen serieus geloven dat "schaam je kapot" en "Meijer rot op" zingen en een paar lelijke verwensingen eruit kwakken naar een bus gaat bijdragen aan een beter spelend elftal is lachwekkend maar eigenlijk vooral om te janken. Maar ja, ze zijn er die dat geloven. Die zullen ongetwijfeld ook nog in Sinterklaas, de kerstman en de paashaas geloven.Gerard Lopez schreef: ↑ma 13 jan 2025, 20:00Het was gewoon al weken slappe hap voor de winterstop, dan mag er best een keer op een rustige manier een "bus opgewacht" worden. Ging prima lijkt me, is ook een teken dat de supporters om de club geven.bertje schreef: ↑ma 13 jan 2025, 15:05Respect dat je het nog aan gaat hoor, ik was en ben dat negatieve gekanker en alles maar zo draaien, wringen en buigen om gal over onze club heen te spuwen en het liefst nog te beschadigen kotsbeu. Dommigheid kent geen tijd en de mega kortzichtige negatieve fuik kunnen en willen ze niet uit komen. Ze blijven er maar lekker in zitten, al zie ik ze nog wel in staat dat er straks een stel opstaan en zich weer op de borst gaan kloppen dat de bus opwachten "de ommekeer" is geweest. Ik kan me echt oprecht verbazen hoe beperkt het redeneringsvermogen van sommige figuren is en welke oorzaak- gevolg verbanden er gelegd worden, dan kan je net zo goed een gesprek proberen aan te knopen met een orang oetan..
Maar als je al 4 wedstrijden op rij slappe hap aanlevert en er net met 4-1 af bent gegaan bij Willem II met meerdere dekkingsfouten en elke corner die erin vloog, hoe vind je dan dat je je onvrede kenbaar mag maken? Een email sturen naar NEC? Een spandoek met tekst de eerstvolgende thuiswedstrijd (die nog 4 weken duurt vanaf dan)? Zeg het eens, dan weten we voortaan hoe we fatsoenlijk kritiek kunnen leveren.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Volgens mij wordt dat ‘de bus opwachten’ nogal opgeblazen elke keer. Als daar een paar supporters staan die op normale toon zeggen dat het beter moet, heb ik er weinig problemen mee, en de directie, trainer en spelers denk ik ook niet.bertje schreef: ↑di 14 jan 2025, 13:35Nee, de bus opwachten is een teken dat je schijt hebt aan mensen die naar eer en geweten de club leiden (Carlos is zelfs een clubicoon) en je eigen ongeduld en egootje belangrijker vinden dan het welzijn van de club. Als we supporters de club laten runnen krijgen we Italiaanse omstandigheden met 5 trainers per jaar en 3 TD's. We hebben tijdens het investeerderstijdperk wel gezien waar dat toe leidt, onderbuikgevoelens zijn gewoon een ontzettend slechte raadgever. Dat mensen serieus geloven dat "schaam je kapot" en "Meijer rot op" zingen en een paar lelijke verwensingen eruit kwakken naar een bus gaat bijdragen aan een beter spelend elftal is lachwekkend maar eigenlijk vooral om te janken. Maar ja, ze zijn er die dat geloven. Die zullen ongetwijfeld ook nog in Sinterklaas, de kerstman en de paashaas geloven.Gerard Lopez schreef: ↑ma 13 jan 2025, 20:00Het was gewoon al weken slappe hap voor de winterstop, dan mag er best een keer op een rustige manier een "bus opgewacht" worden. Ging prima lijkt me, is ook een teken dat de supporters om de club geven.bertje schreef: ↑ma 13 jan 2025, 15:05Respect dat je het nog aan gaat hoor, ik was en ben dat negatieve gekanker en alles maar zo draaien, wringen en buigen om gal over onze club heen te spuwen en het liefst nog te beschadigen kotsbeu. Dommigheid kent geen tijd en de mega kortzichtige negatieve fuik kunnen en willen ze niet uit komen. Ze blijven er maar lekker in zitten, al zie ik ze nog wel in staat dat er straks een stel opstaan en zich weer op de borst gaan kloppen dat de bus opwachten "de ommekeer" is geweest. Ik kan me echt oprecht verbazen hoe beperkt het redeneringsvermogen van sommige figuren is en welke oorzaak- gevolg verbanden er gelegd worden, dan kan je net zo goed een gesprek proberen aan te knopen met een orang oetan..Bottendaal schreef: ↑wo 25 dec 2024, 01:06Nee hoor, kijk maar.
Ik vind het vooral nogal primitief en dommig dat mensen denken dat spelers harder gaan lopen en leidinggevenden beter gaan werken als je als een halve Bokito dreigend om een bus gaat staan, tegen een bus aan gaat slaan, simpele oneliners eruit braakt en/of zelfs gaat lopen schelden tegen de groep of individuen. Alsof die mensen er bewust met de pet naar gooien en het leuk vinden dat het slecht gaat, zij weten dondersgoed dat het beter moet. Ik denk juist dat de extra druk en het bedreigen/beledigen alleen maar averechts werkt en de band tussen de groep en de supporters alleen maar verslechterd. Althans, als ik een speler was van de selectie zou ik voor dat soort figuren zeker geen extra stap zetten en als ik trainer was zou ik juist lekker mijn eigen plan trekken om te laten zien dat die dombo's enorm kortzichtig zijn.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Maar is dat gebeurd dan? Ik dacht dat men rustig de bus had opgewacht en beschaafd conversatie had gevoerd, zonder slaan of schelden.
Geen idee, maar ik vind überhaupt het opwachten van een bus een vorm van intimidatie en primitief.Mark Ariaans schreef: ↑wo 15 jan 2025, 14:53Maar is dat gebeurd dan? Ik dacht dat men rustig de bus had opgewacht en beschaafd conversatie had gevoerd, zonder slaan of schelden.
-
- Contacteer:
maar jij bent geen speler dus jij redeneert alleen maar vanuit je zelf. je maakt het verhaal bus opwachten ook vele malen groter als daadwerkelijk gebeurd is.bertje schreef: ↑wo 15 jan 2025, 10:27Ik vind het vooral nogal primitief en dommig dat mensen denken dat spelers harder gaan lopen en leidinggevenden beter gaan werken als je als een halve Bokito dreigend om een bus gaat staan, tegen een bus aan gaat slaan, simpele oneliners eruit braakt en/of zelfs gaat lopen schelden tegen de groep of individuen. Alsof die mensen er bewust met de pet naar gooien en het leuk vinden dat het slecht gaat, zij weten dondersgoed dat het beter moet. Ik denk juist dat de extra druk en het bedreigen/beledigen alleen maar averechts werkt en de band tussen de groep en de supporters alleen maar verslechterd. Althans, als ik een speler was van de selectie zou ik voor dat soort figuren zeker geen extra stap zetten en als ik trainer was zou ik juist lekker mijn eigen plan trekken om te laten zien dat die dombo's enorm kortzichtig zijn.
- Bottendaal
- Contacteer:
Huh, in welke zin is dit een reactie op mijn bericht?Karelkees schreef: ↑di 14 jan 2025, 07:07Dan heb je wel een heel kort geheugen. Als supporter mag je best je onvrede uiten over het spel/beleid/trainer etc. Dat kan op ludieke wijze (dozen op stip?) of door de bus op wachten, als het maar met fatsoen gaat (en dat gaat het niet altijd). Of het daadwerkelijk iets oplevert durf ik te betwijfelen.Bottendaal schreef: ↑ma 13 jan 2025, 20:23Wel apart dat het een Nijmeegs fenomeen lijkt te zijn (in de media).Gerard Lopez schreef: ↑ma 13 jan 2025, 20:00Het was gewoon al weken slappe hap voor de winterstop, dan mag er best een keer op een rustige manier een "bus opgewacht" worden. Ging prima lijkt me, is ook een teken dat de supporters om de club geven.bertje schreef: ↑ma 13 jan 2025, 15:05Respect dat je het nog aan gaat hoor, ik was en ben dat negatieve gekanker en alles maar zo draaien, wringen en buigen om gal over onze club heen te spuwen en het liefst nog te beschadigen kotsbeu. Dommigheid kent geen tijd en de mega kortzichtige negatieve fuik kunnen en willen ze niet uit komen. Ze blijven er maar lekker in zitten, al zie ik ze nog wel in staat dat er straks een stel opstaan en zich weer op de borst gaan kloppen dat de bus opwachten "de ommekeer" is geweest. Ik kan me echt oprecht verbazen hoe beperkt het redeneringsvermogen van sommige figuren is en welke oorzaak- gevolg verbanden er gelegd worden, dan kan je net zo goed een gesprek proberen aan te knopen met een orang oetan..
Dus jij denkt dat een speler dan denkt van: “wauw, er staan hier een stel übersupporters ons op te wachten, laat ik volgende week eens een keer écht m’n best doen”?lentselucht schreef: ↑wo 15 jan 2025, 20:07maar jij bent geen speler dus jij redeneert alleen maar vanuit je zelf. je maakt het verhaal bus opwachten ook vele malen groter als daadwerkelijk gebeurd is.bertje schreef: ↑wo 15 jan 2025, 10:27Ik vind het vooral nogal primitief en dommig dat mensen denken dat spelers harder gaan lopen en leidinggevenden beter gaan werken als je als een halve Bokito dreigend om een bus gaat staan, tegen een bus aan gaat slaan, simpele oneliners eruit braakt en/of zelfs gaat lopen schelden tegen de groep of individuen. Alsof die mensen er bewust met de pet naar gooien en het leuk vinden dat het slecht gaat, zij weten dondersgoed dat het beter moet. Ik denk juist dat de extra druk en het bedreigen/beledigen alleen maar averechts werkt en de band tussen de groep en de supporters alleen maar verslechterd. Althans, als ik een speler was van de selectie zou ik voor dat soort figuren zeker geen extra stap zetten en als ik trainer was zou ik juist lekker mijn eigen plan trekken om te laten zien dat die dombo's enorm kortzichtig zijn.
Ik weet niet hoe dat met jou zit, maar als je en klant mij op een (semi-)agressieve manier benadert op mijn werk zet ik voor diegene dus geen stap extra en verdwijnt die eerder onder aan de stapel. Zo heeft die knuppel van een Pastoor me een keer willen vertellen hoe ik m’n werk moest doen, die heeft 3 maanden op een antwoord mogen wachten.
Vier wedstrijden op rij slecht, ja èn? Reden om dan gelijk intimiderend een bus op te wachten? Wat denk je dat de spelers denken? Oh, leuke jongens, leuk dat ze ons een welkom thuis geven, wat zullen we zo een leuk gesprek hebbenGerard Lopez schreef: ↑di 14 jan 2025, 21:05Ik was er zelf overigens niet bij met het bus opwachten, dat terzijde.bertje schreef: ↑di 14 jan 2025, 13:35Nee, de bus opwachten is een teken dat je schijt hebt aan mensen die naar eer en geweten de club leiden (Carlos is zelfs een clubicoon) en je eigen ongeduld en egootje belangrijker vinden dan het welzijn van de club. Als we supporters de club laten runnen krijgen we Italiaanse omstandigheden met 5 trainers per jaar en 3 TD's. We hebben tijdens het investeerderstijdperk wel gezien waar dat toe leidt, onderbuikgevoelens zijn gewoon een ontzettend slechte raadgever. Dat mensen serieus geloven dat "schaam je kapot" en "Meijer rot op" zingen en een paar lelijke verwensingen eruit kwakken naar een bus gaat bijdragen aan een beter spelend elftal is lachwekkend maar eigenlijk vooral om te janken. Maar ja, ze zijn er die dat geloven. Die zullen ongetwijfeld ook nog in Sinterklaas, de kerstman en de paashaas geloven.Gerard Lopez schreef: ↑ma 13 jan 2025, 20:00Het was gewoon al weken slappe hap voor de winterstop, dan mag er best een keer op een rustige manier een "bus opgewacht" worden. Ging prima lijkt me, is ook een teken dat de supporters om de club geven.bertje schreef: ↑ma 13 jan 2025, 15:05Respect dat je het nog aan gaat hoor, ik was en ben dat negatieve gekanker en alles maar zo draaien, wringen en buigen om gal over onze club heen te spuwen en het liefst nog te beschadigen kotsbeu. Dommigheid kent geen tijd en de mega kortzichtige negatieve fuik kunnen en willen ze niet uit komen. Ze blijven er maar lekker in zitten, al zie ik ze nog wel in staat dat er straks een stel opstaan en zich weer op de borst gaan kloppen dat de bus opwachten "de ommekeer" is geweest. Ik kan me echt oprecht verbazen hoe beperkt het redeneringsvermogen van sommige figuren is en welke oorzaak- gevolg verbanden er gelegd worden, dan kan je net zo goed een gesprek proberen aan te knopen met een orang oetan..

Onze jongens weten zelf ook wel als het beter moet, daar hebben ze negatievelingen als jij, hoodies en doorgesnoven idioten niet voor nodig.
Schijnbaar besef je nog steeds niet dat NEC een middenmotor is, paar wedstrijden op rij verliezen gaat de komende jaren nog vaker gebeuren. Get used to it of ga aub snel weg. (Sorry voor het Engels, zoek maar op wat het betekent

"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Je maakt hier wel een denkfout. Dat jij die klant niet hielp scheelt jou niks, je kreeg gewoon je salaris en behield je baan. Een voetballer heeft wel wat te verliezen door te denken "stik er maar in" want het is ook z'n eigen carriere die ie dan om zeep helpt.bertje schreef: ↑wo 15 jan 2025, 22:13Dus jij denkt dat een speler dan denkt van: “wauw, er staan hier een stel übersupporters ons op te wachten, laat ik volgende week eens een keer écht m’n best doen”?lentselucht schreef: ↑wo 15 jan 2025, 20:07maar jij bent geen speler dus jij redeneert alleen maar vanuit je zelf. je maakt het verhaal bus opwachten ook vele malen groter als daadwerkelijk gebeurd is.bertje schreef: ↑wo 15 jan 2025, 10:27Ik vind het vooral nogal primitief en dommig dat mensen denken dat spelers harder gaan lopen en leidinggevenden beter gaan werken als je als een halve Bokito dreigend om een bus gaat staan, tegen een bus aan gaat slaan, simpele oneliners eruit braakt en/of zelfs gaat lopen schelden tegen de groep of individuen. Alsof die mensen er bewust met de pet naar gooien en het leuk vinden dat het slecht gaat, zij weten dondersgoed dat het beter moet. Ik denk juist dat de extra druk en het bedreigen/beledigen alleen maar averechts werkt en de band tussen de groep en de supporters alleen maar verslechterd. Althans, als ik een speler was van de selectie zou ik voor dat soort figuren zeker geen extra stap zetten en als ik trainer was zou ik juist lekker mijn eigen plan trekken om te laten zien dat die dombo's enorm kortzichtig zijn.
Ik weet niet hoe dat met jou zit, maar als je en klant mij op een (semi-)agressieve manier benadert op mijn werk zet ik voor diegene dus geen stap extra en verdwijnt die eerder onder aan de stapel. Zo heeft die knuppel van een Pastoor me een keer willen vertellen hoe ik m’n werk moest doen, die heeft 3 maanden op een antwoord mogen wachten.
En om het even op mezelf te betrekken, ik maak geen geintje: toen ik in de jeugd met voetbal weleens slap aan het spelen was werd ik een keer finaal uitgescholden door een teamgenoot, en ik ging daarna echt een stuk feller verdedigen en er kwam geen man meer langs. Sommigen hebben een schop onder de reet nodig.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Intimiderend is niet goed nee, maar dat is ook totaal niet gebeurd heb ik begrepen. Men is niet fysiek geworden, heeft afstand gehouden. Er is enkel wat gezongen in algemene termen, plus "Meijer rot op". Nou, erg zeg.Johnny schreef: ↑do 16 jan 2025, 04:53Vier wedstrijden op rij slecht, ja èn? Reden om dan gelijk intimiderend een bus op te wachten? Wat denk je dat de spelers denken? Oh, leuke jongens, leuk dat ze ons een welkom thuis geven, wat zullen we zo een leuk gesprek hebbenGerard Lopez schreef: ↑di 14 jan 2025, 21:05Ik was er zelf overigens niet bij met het bus opwachten, dat terzijde.bertje schreef: ↑di 14 jan 2025, 13:35Nee, de bus opwachten is een teken dat je schijt hebt aan mensen die naar eer en geweten de club leiden (Carlos is zelfs een clubicoon) en je eigen ongeduld en egootje belangrijker vinden dan het welzijn van de club. Als we supporters de club laten runnen krijgen we Italiaanse omstandigheden met 5 trainers per jaar en 3 TD's. We hebben tijdens het investeerderstijdperk wel gezien waar dat toe leidt, onderbuikgevoelens zijn gewoon een ontzettend slechte raadgever. Dat mensen serieus geloven dat "schaam je kapot" en "Meijer rot op" zingen en een paar lelijke verwensingen eruit kwakken naar een bus gaat bijdragen aan een beter spelend elftal is lachwekkend maar eigenlijk vooral om te janken. Maar ja, ze zijn er die dat geloven. Die zullen ongetwijfeld ook nog in Sinterklaas, de kerstman en de paashaas geloven.Gerard Lopez schreef: ↑ma 13 jan 2025, 20:00Het was gewoon al weken slappe hap voor de winterstop, dan mag er best een keer op een rustige manier een "bus opgewacht" worden. Ging prima lijkt me, is ook een teken dat de supporters om de club geven.bertje schreef: ↑ma 13 jan 2025, 15:05Respect dat je het nog aan gaat hoor, ik was en ben dat negatieve gekanker en alles maar zo draaien, wringen en buigen om gal over onze club heen te spuwen en het liefst nog te beschadigen kotsbeu. Dommigheid kent geen tijd en de mega kortzichtige negatieve fuik kunnen en willen ze niet uit komen. Ze blijven er maar lekker in zitten, al zie ik ze nog wel in staat dat er straks een stel opstaan en zich weer op de borst gaan kloppen dat de bus opwachten "de ommekeer" is geweest. Ik kan me echt oprecht verbazen hoe beperkt het redeneringsvermogen van sommige figuren is en welke oorzaak- gevolg verbanden er gelegd worden, dan kan je net zo goed een gesprek proberen aan te knopen met een orang oetan..
Maar als je al 4 wedstrijden op rij slappe hap aanlevert en er net met 4-1 af bent gegaan bij Willem II met meerdere dekkingsfouten en elke corner die erin vloog, hoe vind je dan dat je je onvrede kenbaar mag maken? Een email sturen naar NEC? Een spandoek met tekst de eerstvolgende thuiswedstrijd (die nog 4 weken duurt vanaf dan)? Zeg het eens, dan weten we voortaan hoe we fatsoenlijk kritiek kunnen leveren.![]()
Onze jongens weten zelf ook wel als het beter moet, daar hebben ze negatievelingen als jij, hoodies en doorgesnoven idioten niet voor nodig.
Schijnbaar besef je nog steeds niet dat NEC een middenmotor is, paar wedstrijden op rij verliezen gaat de komende jaren nog vaker gebeuren. Get used to it of ga aub snel weg. (Sorry voor het Engels, zoek maar op wat het betekent)
- Me..Goal
- Contacteer:
En omdat het nu "netjes" is gegaan de spelers gaan denken, ik voortaan wat harder lopen, want anders staan ze volgende keer dichterbij en gaan ze wel met bierblikjes gooien.Gerard Lopez schreef: ↑do 16 jan 2025, 08:25Intimiderend is niet goed nee, maar dat is ook totaal niet gebeurd heb ik begrepen. Men is niet fysiek geworden, heeft afstand gehouden. Er is enkel wat gezongen in algemene termen, plus "Meijer rot op". Nou, erg zeg.Johnny schreef: ↑do 16 jan 2025, 04:53Vier wedstrijden op rij slecht, ja èn? Reden om dan gelijk intimiderend een bus op te wachten? Wat denk je dat de spelers denken? Oh, leuke jongens, leuk dat ze ons een welkom thuis geven, wat zullen we zo een leuk gesprek hebbenGerard Lopez schreef: ↑di 14 jan 2025, 21:05Ik was er zelf overigens niet bij met het bus opwachten, dat terzijde.bertje schreef: ↑di 14 jan 2025, 13:35Nee, de bus opwachten is een teken dat je schijt hebt aan mensen die naar eer en geweten de club leiden (Carlos is zelfs een clubicoon) en je eigen ongeduld en egootje belangrijker vinden dan het welzijn van de club. Als we supporters de club laten runnen krijgen we Italiaanse omstandigheden met 5 trainers per jaar en 3 TD's. We hebben tijdens het investeerderstijdperk wel gezien waar dat toe leidt, onderbuikgevoelens zijn gewoon een ontzettend slechte raadgever. Dat mensen serieus geloven dat "schaam je kapot" en "Meijer rot op" zingen en een paar lelijke verwensingen eruit kwakken naar een bus gaat bijdragen aan een beter spelend elftal is lachwekkend maar eigenlijk vooral om te janken. Maar ja, ze zijn er die dat geloven. Die zullen ongetwijfeld ook nog in Sinterklaas, de kerstman en de paashaas geloven.Gerard Lopez schreef: ↑ma 13 jan 2025, 20:00Het was gewoon al weken slappe hap voor de winterstop, dan mag er best een keer op een rustige manier een "bus opgewacht" worden. Ging prima lijkt me, is ook een teken dat de supporters om de club geven.bertje schreef: ↑ma 13 jan 2025, 15:05
Respect dat je het nog aan gaat hoor, ik was en ben dat negatieve gekanker en alles maar zo draaien, wringen en buigen om gal over onze club heen te spuwen en het liefst nog te beschadigen kotsbeu. Dommigheid kent geen tijd en de mega kortzichtige negatieve fuik kunnen en willen ze niet uit komen. Ze blijven er maar lekker in zitten, al zie ik ze nog wel in staat dat er straks een stel opstaan en zich weer op de borst gaan kloppen dat de bus opwachten "de ommekeer" is geweest. Ik kan me echt oprecht verbazen hoe beperkt het redeneringsvermogen van sommige figuren is en welke oorzaak- gevolg verbanden er gelegd worden, dan kan je net zo goed een gesprek proberen aan te knopen met een orang oetan..
Maar als je al 4 wedstrijden op rij slappe hap aanlevert en er net met 4-1 af bent gegaan bij Willem II met meerdere dekkingsfouten en elke corner die erin vloog, hoe vind je dan dat je je onvrede kenbaar mag maken? Een email sturen naar NEC? Een spandoek met tekst de eerstvolgende thuiswedstrijd (die nog 4 weken duurt vanaf dan)? Zeg het eens, dan weten we voortaan hoe we fatsoenlijk kritiek kunnen leveren.![]()
Schijnbaar besef je nog steeds niet dat NEC een middenmotor is, paar wedstrijden op rij verliezen gaat de komende jaren nog vaker gebeuren. Get used to it of ga aub snel weg. (Sorry voor het Engels, zoek maar op wat het betekent)
Wat ze écht denken weet ik ook niet, maar voor vaak jonge jongens kan het best verlammend werken te weten dat er misschien weer een paar 100 man voor de bus gaan staan mét daarbij altijd wel een paar échte idioten.
I love it when a plan comes together. 

Zowel de staf als de spelers hebben meermaals de (meegereisde) supporters laten zakken toch?Me..Goal schreef: ↑do 16 jan 2025, 12:13En omdat het nu "netjes" is gegaan de spelers gaan denken, ik voortaan wat harder lopen, want anders staan ze volgende keer dichterbij en gaan ze wel met bierblikjes gooien.Gerard Lopez schreef: ↑do 16 jan 2025, 08:25Intimiderend is niet goed nee, maar dat is ook totaal niet gebeurd heb ik begrepen. Men is niet fysiek geworden, heeft afstand gehouden. Er is enkel wat gezongen in algemene termen, plus "Meijer rot op". Nou, erg zeg.Johnny schreef: ↑do 16 jan 2025, 04:53Vier wedstrijden op rij slecht, ja èn? Reden om dan gelijk intimiderend een bus op te wachten? Wat denk je dat de spelers denken? Oh, leuke jongens, leuk dat ze ons een welkom thuis geven, wat zullen we zo een leuk gesprek hebbenGerard Lopez schreef: ↑di 14 jan 2025, 21:05Ik was er zelf overigens niet bij met het bus opwachten, dat terzijde.bertje schreef: ↑di 14 jan 2025, 13:35Nee, de bus opwachten is een teken dat je schijt hebt aan mensen die naar eer en geweten de club leiden (Carlos is zelfs een clubicoon) en je eigen ongeduld en egootje belangrijker vinden dan het welzijn van de club. Als we supporters de club laten runnen krijgen we Italiaanse omstandigheden met 5 trainers per jaar en 3 TD's. We hebben tijdens het investeerderstijdperk wel gezien waar dat toe leidt, onderbuikgevoelens zijn gewoon een ontzettend slechte raadgever. Dat mensen serieus geloven dat "schaam je kapot" en "Meijer rot op" zingen en een paar lelijke verwensingen eruit kwakken naar een bus gaat bijdragen aan een beter spelend elftal is lachwekkend maar eigenlijk vooral om te janken. Maar ja, ze zijn er die dat geloven. Die zullen ongetwijfeld ook nog in Sinterklaas, de kerstman en de paashaas geloven.Gerard Lopez schreef: ↑ma 13 jan 2025, 20:00
Het was gewoon al weken slappe hap voor de winterstop, dan mag er best een keer op een rustige manier een "bus opgewacht" worden. Ging prima lijkt me, is ook een teken dat de supporters om de club geven.
Wat ze écht denken weet ik ook niet, maar voor vaak jonge jongens kan het best verlammend werken te weten dat er misschien weer een paar 100 man voor de bus gaan staan mét daarbij altijd wel een paar échte idioten.
Het werd niet voor niks werk weigering genoemd op tv en in podcasts dan mag je er gerust wat van zeggen lijkt me
Top sport is hard maar we maken er te veel juffrouwtjes van de spelers!