Seizoen 2013/2014

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11758
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Seizoen 2013/2014

Bericht door DJTEEF! »

jackameland schreef:
Vak-O-Side schreef:
DJTEEF! schreef:Ik vind het vrij realistisch. NEC heeft te weinig scorend vermogen: Conboy, van Eijden, Breuer, Bovenberg: 6 goals, Palsson, Koolwijk, Foor: 9 goals (als Koolwijk de penalties blijft nemen), Rieks: 2 goals, Platje: 10 goals. Zelfs als Ali er 10 maakt, komen we maar op 37 goals en daarmee eindig je bij de laatste 5 en met een beetje pech bij de laatste 3 of 1.
Anderzijds hoef je dan nog "maar" een doelpunt of 10 in te kopen om in de middenmoot te eindigen. Helaas of misschien in dit geval wel gelukkig zijn prestaties uit het verleden ook nu geen garantie voor de toekomst.

En DJTEEF.. de duizendste post je maar één keer. Feli man :tu:
DJTEEF, eindbaas! :biggrin:
Hoppa!

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11758
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Seizoen 2013/2014

Bericht door DJTEEF! »

Demtsjenko schreef:ik wel een beetje, want hoe kun je dit nou als basis nemen voor het aantal doelpunten van komend seizoen?
Nou. Je kunt op basis van gegevens uit het verleden de toekomst over het algemeen vrij goed voorspellen en wij weten allebei dat Palsson, Koolwijk, Foor en Rieks geen scorend vermogen hebben of zullen krijgen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Seizoen 2013/2014

Bericht door vak Oost »

DJTEEF! schreef:
Demtsjenko schreef:ik wel een beetje, want hoe kun je dit nou als basis nemen voor het aantal doelpunten van komend seizoen?
Nou. Je kunt op basis van gegevens uit het verleden de toekomst over het algemeen vrij goed voorspellen
en wij weten allebei dat Palsson, Koolwijk, Foor en Rieks geen scorend vermogen hebben of zullen krijgen.
ik laat me bij het begin van het seizoen graag verrassen door spelers die dan meer doen dan verwacht ...
Alles komt goed !!

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: Seizoen 2013/2014

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

mschr schreef:
SanderNEC schreef: Als je elke wedstrijd met 1-0 wint, maak je 34 goals en word je toch kampioen...
Een klein probleempje. We houden achter de nul niet. Zie de tweede competitiehelft. Een elftal dat tegen meer dan 60 tegengoals oploopt en niet meer dan 34 goals maakt, eindigt op plek 17. Of 18 als Dwight Lodeweges na hooguit 8 wedstrijden opstapt bij Cambuur.

ik wis niet dat die lege zak van sinterklaar daar de trainer ging worden.. Arm volk daar.

groesbeek
Berichten: 272
Lid geworden op: za 18 aug 2007, 15:31
Locatie: groesbeek
Contacteer:

Re: Seizoen 2013/2014

Bericht door groesbeek »

DJTEEF! schreef:Ik vind het vrij realistisch. NEC heeft te weinig scorend vermogen: Conboy, van Eijden, Breuer, Bovenberg: 6 goals, Palsson, Koolwijk, Foor: 9 goals (als Koolwijk de penalties blijft nemen), Rieks: 2 goals, Platje: 10 goals. Zelfs als Ali er 10 maakt, komen we maar op 37 goals en daarmee eindig je bij de laatste 5 en met een beetje pech bij de laatste 3 of 1.
Dan krijgen we erg veel strafschoppen met 9 middenveldersdoelpunten

trouwehond

Re: Seizoen 2013/2014

Bericht door trouwehond »

RKC Groningen Heracles nog ff en ook PEC zijn ons allemaal voorbij gestreefd .

Vast een voorzichtige prognose .
:withstupid: Lijfsbehoud .

Gradje
Berichten: 752
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:34
Contacteer:

Re: Seizoen 2013/2014

Bericht door Gradje »

Op dit moment is plek 15 inderdaad een heel reëel uitgangspunt. Veel zal afhangen van de start van het seizoen vermoed ik.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Seizoen 2013/2014

Bericht door eniesee-elst »

trouwehond schreef:RKC Groningen Heracles nog ff en ook PEC zijn ons allemaal voorbij gestreefd .

Vast een voorzichtige prognose .
:withstupid: Lijfsbehoud .
Ja daag.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5427
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Seizoen 2013/2014

Bericht door illestyl »

De selecties van Zwolle, Go Ahead en Cambuur zijn zeker zwakker dan onze selectie. De selecties van Ado en Heracles vind ik ook niet denderend. Ik heb onze huidige selectie eens naast die van NAC en Roda gelegd. Beslis zelf, maar op een enkeling na ben ik persoonlijk niet ontevreden met onze selectie. Zeker niet wanneer je een vergelijking maakt met 2 concurrenten. Dik gedrukt en onderstreept is mijn basisteam!

NEC / Roda / NAC

Johnsson / Kurto /ten Rouwelaar
Breuer / Monteyne / de Roover
vEijden / Biemans / Drost
Cmovs / Ramos / Botteghin (Gaat vrijwel zeker weg)
Conboy / vPeppen / Looms
Palsson / Donald / Gillesen
Koolwijk / Bonevacia / Buijs
Foor / Fledderus / Joey Suk
Hemlein / Hupperts / Hooi
ten Voorde / Nemeth / Lurling
Rieks / Höcher / Verbeek

6 van de 11 zijn NECers. Niet slecht.

Ik heb voor Botteghin gekozen, maar die vertrekt voor 99% zeker naar Groningen. Ik verwacht dat Johnsson niet veel minder is dan ten Rouwelaar, maar voorlopig geef ik ten Rouwelaar de voorkeur. Ook omdat de verwachting omtrent Johnsson gebaseerd is op een handjevol trainingsmomentjes. Fledderus is beter dan Foor, alhoewel Foor dit jaar wel eens kan gaan verassen. Hemlein gaat nooit beter zijn dan Hupperts, als dat wel zo is dan is het een gouden greep van Aalbers. Ik vind Hupperts namelijk een groot talent. Lulring, vreselijke vent maar beter dan ten Voorde. Tja, Höcher, Rieks en Verbeek. Moeilijke. Ik geef Rieks het voordeel van de twijfel.

Poort5
Berichten: 2559
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Seizoen 2013/2014

Bericht door Poort5 »

illestyl schreef:De selecties van Zwolle, Go Ahead en Cambuur zijn zeker zwakker dan onze selectie. De selecties van Ado en Heracles vind ik ook niet denderend. Ik heb onze huidige selectie eens naast die van NAC en Roda gelegd. Beslis zelf, maar op een enkeling na ben ik persoonlijk niet ontevreden met onze selectie. Zeker niet wanneer je een vergelijking maakt met 2 concurrenten. Dik gedrukt en onderstreept is mijn basisteam!

NEC / Roda / NAC

Johnsson / Kurto /ten Rouwelaar
Breuer / Monteyne / de Roover
vEijden / Biemans / Drost
Cmovs / Ramos / Botteghin (Gaat vrijwel zeker weg)
Conboy / vPeppen / Looms
Palsson / Donald / Gillesen
Koolwijk / Bonevacia / Buijs
Foor / Fledderus / Joey Suk
Hemlein / Hupperts / Hooi
ten Voorde / Nemeth / Lurling
Rieks / Höcher / Verbeek

6 van de 11 zijn NECers. Niet slecht.

Ik heb voor Botteghin gekozen, maar die vertrekt voor 99% zeker naar Groningen. Ik verwacht dat Johnsson niet veel minder is dan ten Rouwelaar, maar voorlopig geef ik ten Rouwelaar de voorkeur. Ook omdat de verwachting omtrent Johnsson gebaseerd is op een handjevol trainingsmomentjes. Fledderus is beter dan Foor, alhoewel Foor dit jaar wel eens kan gaan verassen. Hemlein gaat nooit beter zijn dan Hupperts, als dat wel zo is dan is het een gouden greep van Aalbers. Ik vind Hupperts namelijk een groot talent. Lulring, vreselijke vent maar beter dan ten Voorde. Tja, Höcher, Rieks en Verbeek. Moeilijke. Ik geef Rieks het voordeel van de twijfel.
Is het zo treurig gesteld met Höcher en Verbeek?

jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Seizoen 2013/2014

Bericht door jasper491 »

Goh, hadden wij Hocher maar.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Seizoen 2013/2014

Bericht door mschr »

illestyl schreef:
NEC / Roda / NAC

Johnsson / Kurto /ten Rouwelaar
Breuer / Monteyne / de Roover
vEijden / Biemans / Drost
Cmovs / Ramos / Botteghin (Gaat vrijwel zeker weg)
Conboy / vPeppen / Looms
Palsson / Donald / Gillesen
Koolwijk / Bonevacia / Buijs
Foor / Fledderus / Joey Suk
Hemlein / Hupperts / Hooi
ten Voorde / Nemeth / Lurling
Rieks / Höcher / Verbeek

6 van de 11 zijn NECers. Niet slecht.
Zeker niet slecht. Maar ik mis in de opstelling een Bovenberg. De Roover en Monteyne zijn beter en hun moeders ook.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5427
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Seizoen 2013/2014

Bericht door illestyl »

mschr schreef:
illestyl schreef:
NEC / Roda / NAC

Johnsson / Kurto /ten Rouwelaar
Breuer / Monteyne / de Roover
vEijden / Biemans / Drost
Cmovs / Ramos / Botteghin (Gaat vrijwel zeker weg)
Conboy / vPeppen / Looms
Palsson / Donald / Gillesen
Koolwijk / Bonevacia / Buijs
Foor / Fledderus / Joey Suk
Hemlein / Hupperts / Hooi
ten Voorde / Nemeth / Lurling
Rieks / Höcher / Verbeek

6 van de 11 zijn NECers. Niet slecht.
Zeker niet slecht. Maar ik mis in de opstelling een Bovenberg. De Roover en Monteyne zijn beter en hun moeders ook.
Bovenberg gaat het makkelijk maken voor Pastoor in de voorbereiding, dat weet jij en dat weet ik. Zelfs een meisje weet dat!

Breuer wordt de rechtsback, helemaal wanneer blijkt dat Haitz voldoet als centrale verdediger. Hij is immers links.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7104
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seizoen 2013/2014

Bericht door Sandertjuh85 »

Allemaal leuk en aardig dat die bovenberg dr niks van kan. Maar weer een heel seizoen naar breuer kijken trek ik ook echt niet hoor.
Niet verwacht dat ik Will ooit zou missen.

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1788
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seizoen 2013/2014

Bericht door Keezer »

Sandertjuh85 schreef:Allemaal leuk en aardig dat die bovenberg dr niks van kan. Maar weer een heel seizoen naar breuer kijken trek ik ook echt niet hoor.
Niet verwacht dat ik Will ooit zou missen.
Noem mij naief maar ondanks die paar vreselijke wedstrijden van Bovenberg afgelopen seizoen ben ik toch geneigd (;-) hem het voordeel van de twijfel te geven. In ieder geval de eerste wedstrijden van volgend seizoen...

Jurdie
Berichten: 1535
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 10:42
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Seizoen 2013/2014

Bericht door Jurdie »

Sandertjuh85 schreef:Allemaal leuk en aardig dat die bovenberg dr niks van kan. Maar weer een heel seizoen naar breuer kijken trek ik ook echt niet hoor.
Niet verwacht dat ik Will ooit zou missen.
Weet niet waar jij naar hebt lopen kijken vorig seizoen maar Breuer heeft gewoon een goed seizoen gevoetbald hoor!

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Seizoen 2013/2014

Bericht door ApophisEire »

Jurdie schreef:
Sandertjuh85 schreef:Allemaal leuk en aardig dat die bovenberg dr niks van kan. Maar weer een heel seizoen naar breuer kijken trek ik ook echt niet hoor.
Niet verwacht dat ik Will ooit zou missen.
Weet niet waar jij naar hebt lopen kijken vorig seizoen maar Breuer heeft gewoon een goed seizoen gevoetbald hoor!
In het centrum
Op de backositie werd die regelmatig voorbij getuft helaas
Ik ben niet anti breuer aan het roepen, maar zie hem liever in het centrum dan als back
Bovenberg geef ik een nieuwe kans voor een nieuwe indruk nu dat die langere tijd bij de selectie zit
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Poort5
Berichten: 2559
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Seizoen 2013/2014

Bericht door Poort5 »

ApophisEire schreef:
Jurdie schreef:
Sandertjuh85 schreef:Allemaal leuk en aardig dat die bovenberg dr niks van kan. Maar weer een heel seizoen naar breuer kijken trek ik ook echt niet hoor.
Niet verwacht dat ik Will ooit zou missen.
Weet niet waar jij naar hebt lopen kijken vorig seizoen maar Breuer heeft gewoon een goed seizoen gevoetbald hoor!
In het centrum
Op de backositie werd die regelmatig voorbij getuft helaas
Ik ben niet anti breuer aan het roepen, maar zie hem liever in het centrum dan als back
Bovenberg geef ik een nieuwe kans voor een nieuwe indruk nu dat die langere tijd bij de selectie zit
In het centrum is Breuer, in weerwil van de verwachtingen van velen, een meer dan degelijke speler gebleken. Onvoorstelbaar dat zijn prestaties gelijkgesteld worden met die van Bovenberg.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5427
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Seizoen 2013/2014

Bericht door illestyl »

Poort5 schreef:
ApophisEire schreef:
Jurdie schreef:
Sandertjuh85 schreef:Allemaal leuk en aardig dat die bovenberg dr niks van kan. Maar weer een heel seizoen naar breuer kijken trek ik ook echt niet hoor.
Niet verwacht dat ik Will ooit zou missen.
Weet niet waar jij naar hebt lopen kijken vorig seizoen maar Breuer heeft gewoon een goed seizoen gevoetbald hoor!
In het centrum
Op de backositie werd die regelmatig voorbij getuft helaas
Ik ben niet anti breuer aan het roepen, maar zie hem liever in het centrum dan als back
Bovenberg geef ik een nieuwe kans voor een nieuwe indruk nu dat die langere tijd bij de selectie zit
In het centrum is Breuer, in weerwil van de verwachtingen van velen, een meer dan degelijke speler gebleken. Onvoorstelbaar dat zijn prestaties gelijkgesteld worden met die van Bovenberg.
Eens. Breuer heeft zeer sterk gespeeld. Zonder hem ging het vaak een stuk minder.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7340
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Seizoen 2013/2014

Bericht door Keizerstad1994 »

illestyl schreef:Eens. Breuer heeft zeer sterk gespeeld. Zonder hem ging het vaak een stuk minder.
:withstupid:

Dat lijkt me iemand die op dit moment wel redelijk zeker van zijn plek is, of Haitz of Cmovs moet zich gedurende de voorbereiding dermate ontwikkelen dat ze hem voorbijstreven(waarbij Haitz het voordeel heeft dat ie linksbenig is)

Verder wil ik Bovenberg niet meteen afschieten, maar als hij niet presteert moet Pastoor het ook aandurfen om hem te wisselen en Disveld voor de leeuwen te gooien. Kan me moeilijk voorstellen dat die minder is, zit daarbij ook veel meer rek in gezien zijn leeftijd.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Seizoen 2013/2014

Bericht door Demtsjenko »

ik mis ook nog jahanbahksh...

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5427
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Seizoen 2013/2014

Bericht door illestyl »

Demtsjenko schreef:ik mis ook nog jahanbahksh...
Waar mis je die?

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Seizoen 2013/2014

Bericht door Demtsjenko »

in de 'basisopstelling' die hierboven gegeven is...

Voorwaarts
Berichten: 4192
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Seizoen 2013/2014

Bericht door Voorwaarts »

Demtsjenko schreef:ik mis ook nog jahanbahksh...
Ik hoop dat we dat vijf wedstrijden na de competitiestart nog steeds roepen.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7104
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seizoen 2013/2014

Bericht door Sandertjuh85 »

Jurdie schreef:
Sandertjuh85 schreef:Allemaal leuk en aardig dat die bovenberg dr niks van kan. Maar weer een heel seizoen naar breuer kijken trek ik ook echt niet hoor.
Niet verwacht dat ik Will ooit zou missen.
Weet niet waar jij naar hebt lopen kijken vorig seizoen maar Breuer heeft gewoon een goed seizoen gevoetbald hoor!
Jah het is wat je goed vind. Verdedigen gaat hem aardig af ja. Maar als hij aan de bal komt en dan 10min gaat wachten totdat hij iets doet dan word in er toch treurig van. Kijk es een herhaling van een wedstrijd in de jaren 70. Dat tempo past precies bij hem. En daarbij komt ook nog eens dat de beste man een uitstraling heeft waar ik helemaal droevig van wordt.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten