De training

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
DJTEEF!

De training

Bericht door DJTEEF! »

Ik heb even een nieuw onderwerp aangemaakt waar gediscussieerd kan worden over de trainingen. Wie trainde goed? Welke oefenstof kwam aan bod? Welke oefenstof had aan bod moeten komen? Was het gezellig? Etcetera.

Op deze manier kunnen we de andere discussies vrijhouden van lappen tekst over voetbaltechnische aspecten die aan bod kwamen tijdens de training en eventuele veranderingen die we hierin doorgevoerd zouden willen zien.

Gandalf. Trap maar af! (Wel met een buitenkantje rechts graag.)

Gebruikersavatar
Nielsnmgn
Berichten: 372
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:07
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De training

Bericht door Nielsnmgn »

DJTEEF! schreef:Ik heb even een nieuw onderwerp aangemaakt waar gediscussieerd kan worden over de trainingen. Wie trainde goed? Welke oefenstof kwam aan bod? Welke oefenstof had aan bod moeten komen? Was het gezellig? Etcetera.

Op deze manier kunnen we de andere discussies vrijhouden van lappen tekst over voetbaltechnische aspecten die aan bod kwamen tijdens de training en eventuele veranderingen die we hierin doorgevoerd zouden willen zien.

Gandalf. Trap maar af! (Wel met een buitenkantje rechts graag.)
:mrgreen:

Ik ga eigenlijk nooit naar een training kijken. Hoeveel mensen komen er eigenlijk op een training? En zijn er hier wel eens mensen die gaan kijken?

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: De training

Bericht door Bleum »

(bijna) iedere vrijdag
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gandalf
Berichten: 510
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 21:58

Re: De training

Bericht door Gandalf »

Ik had afgelopen week willen gaan,maar omdat Hollman gebleseert is,ben ik niet gegaan.Ik had speciaal naar hem willen kijken ivm het afwerken op de goal.Het lijkt me wel leuk om naar de Gier te kijken,maar ik weet niet welke dag hij les geeft en waar precies.Ik zal aankomende week wel ff gaan.
De Trainingen moeten beter!!!

G€rr!t
Berichten: 88
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 11:50
Contacteer:

Re: De training

Bericht door G€rr!t »

DJTEEF! schreef:Ik heb even een nieuw onderwerp aangemaakt waar gediscussieerd kan worden over de trainingen. Wie trainde goed? Welke oefenstof kwam aan bod? Welke oefenstof had aan bod moeten komen? Was het gezellig? Etcetera.
"Was het gezellig?". :???:
Weer zo'n zinloze discussie. Kun je, behalve op de wedstrijddag, nog meer ergeren. Wat verwacht je nou? Een wedstrijd is het verlengstuk van de training. We weten het resultaat.

DJTEEF!

Re: De training

Bericht door DJTEEF! »

G€rr!t schreef:
DJTEEF! schreef:Ik heb even een nieuw onderwerp aangemaakt waar gediscussieerd kan worden over de trainingen. Wie trainde goed? Welke oefenstof kwam aan bod? Welke oefenstof had aan bod moeten komen? Was het gezellig? Etcetera.
"Was het gezellig?". :???:
Weer zo'n zinloze discussie. Kun je, behalve op de wedstrijddag, nog meer ergeren. Wat verwacht je nou? Een wedstrijd is het verlengstuk van de training. We weten het resultaat.
Er zijn mensen die willen discussieren over de training.
Daar kun je ook gewoon respect voor hebben en dit topic verder links laten liggen. Ok?

:bye:

G€rr!t
Berichten: 88
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 11:50
Contacteer:

Re: De training

Bericht door G€rr!t »

Ik zie het!
:slot:

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De training

Bericht door Harold Bastiaans »

G€rr!t schreef:Ik zie het!
:slot:
Maak je druk om de echte dingen in het leven, hier word gediscusseerd over de training.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Jeroentje
Berichten: 1838
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 07:04
Contacteer:

Re: De training

Bericht door Jeroentje »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
G€rr!t schreef:Ik zie het!
:slot:
Maak je druk om de echte dingen in het leven, hier word gediscusseerd over de training.
Ik maak me hier dagelijks druk over de echte dingen in het leven. Een training hoort daar ook bij. Zou het leuk vinden als ik hier wat meer zou kunnen lezen over de trainingen. Voor mij is het nagenoeg onmogelijk om zo nu en dan een training bij te wonen. Dus kom maar op met de verhalen!
Even a broken clock is right twice a day.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6973
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: De training

Bericht door jetipo »

Gedurende mijn studie en mijn eerste arbeidsjaren heb ik op de Boeckstaetehof gewoond. Toen ging ik regelmatig naar trainingen, nu niet meer. Ik heb best veel trainingen gezien van Neeskens, De Groot en Calderwood en Looijen (lang geleden). Al met al vond ik Neeskens de meest competente trainer. Ik kan helaas niet meepraten over Been.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: De training

Bericht door Arjan van Hout »

jetipo schreef:Gedurende mijn studie en mijn eerste arbeidsjaren heb ik op de Boeckstaetehof gewoond. Toen ging ik regelmatig naar trainingen, nu niet meer. Ik heb best veel trainingen gezien van Neeskens, De Groot en Calderwood en Looijen (lang geleden). Al met al vond ik Neeskens de meest competente trainer. Ik kan helaas niet meepraten over Been.
neeskens zei nooit wat op een training en de trainingen leken allemaal op elkaar

Topdude

Re: De training

Bericht door Topdude »

jetipo schreef:Gedurende mijn studie en mijn eerste arbeidsjaren heb ik op de Boeckstaetehof gewoond. Toen ging ik regelmatig naar trainingen, nu niet meer. Ik heb best veel trainingen gezien van Neeskens, De Groot en Calderwood en Looijen (lang geleden). Al met al vond ik Neeskens de meest competente trainer. Ik kan helaas niet meepraten over Been.
Neeskens de meest competente?

Hm, interessant waarom hij na NEC dan nooit meer een club heeft geleid. Zou dat dan toeval zijn?

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6973
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: De training

Bericht door jetipo »

Topdude schreef:
jetipo schreef:Gedurende mijn studie en mijn eerste arbeidsjaren heb ik op de Boeckstaetehof gewoond. Toen ging ik regelmatig naar trainingen, nu niet meer. Ik heb best veel trainingen gezien van Neeskens, De Groot en Calderwood en Looijen (lang geleden). Al met al vond ik Neeskens de meest competente trainer. Ik kan helaas niet meepraten over Been.
Neeskens de meest competente?

Hm, interessant waarom hij na NEC dan nooit meer een club heeft geleid. Zou dat dan toeval zijn?
Kijk, iemand die alert is...zou het incompetent moeten zijn? :lol:
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Jeroentje
Berichten: 1838
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 07:04
Contacteer:

Re: De training

Bericht door Jeroentje »

jetipo schreef:
Topdude schreef:
jetipo schreef:Gedurende mijn studie en mijn eerste arbeidsjaren heb ik op de Boeckstaetehof gewoond. Toen ging ik regelmatig naar trainingen, nu niet meer. Ik heb best veel trainingen gezien van Neeskens, De Groot en Calderwood en Looijen (lang geleden). Al met al vond ik Neeskens de meest competente trainer. Ik kan helaas niet meepraten over Been.
Neeskens de meest competente?

Hm, interessant waarom hij na NEC dan nooit meer een club heeft geleid. Zou dat dan toeval zijn?
Kijk, iemand die alert is...zou het incompetent moeten zijn? :lol:
Of zet die deur maar open: Neeskens wil gewoonweg niet onder zijn niveau trainen en beter dan NEC is er niet.


Ik krijg een beetje meewoedig gevoel als ik het teruglees.......
Even a broken clock is right twice a day.

Jeroentje
Berichten: 1838
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 07:04
Contacteer:

Re: De training

Bericht door Jeroentje »

Maar euh, welke type oefeningen worden zoal uitgevoerd op de training?

Is er een vaste opbouw?

Wordt er als een groep getraind of in meerdere kleine groepjes?

Wie van de staf is aanwezig?

Lam en wil iemand is een typische training beschrijven. Ik ben nl best nieuwschierig........
Even a broken clock is right twice a day.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6973
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: De training

Bericht door jetipo »

Jeroentje schreef:Maar euh, welke type oefeningen worden zoal uitgevoerd op de training?

Is er een vaste opbouw?

Wordt er als een groep getraind of in meerdere kleine groepjes?

Wie van de staf is aanwezig?

Lam en wil iemand is een typische training beschrijven. Ik ben nl best nieuwschierig........
Wat onder Neeskens gebeurde (op de Quick velden) was warm lopen, beetje trainen, dribbelen, passtechnieken, enz...De keepers trainde apart. Vaak was het ook zo dat alleen Ron de Groot er was. Daarnaast kwam het wel eens voor dat de spelersgroep erg klein was, waar de andere spelers dan uithingen??? Joost mag het weten. Ook werd er vaak alleen 's morgens getraind. Wat ik veel gezien heb is een partijtje als aflsuiting (je weet wel, met van die gekleurde hesjes). ALs leek geef ik misschien een te simpele voorstelling van zaken, maar het ouwehoeren met andere toeschouwers maakte het wel gezellig.

Over de huidige trainingen kan ik niks zeggen, nog nooit gezien.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: De training

Bericht door burp »

Waarom vervalt de training nou weer vandaag?

Trainen tot ze er bij neervallen stelletje lapswansen, geen resultaat dus er zal nog veel te verbeteren zijn.
Of denkt Been het wel op te lossen door ze vrij te geven :nut:

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: De training

Bericht door Jomano »

burp schreef:Waarom vervalt de training nou weer vandaag?

Trainen tot ze er bij neervallen stelletje lapswansen, geen resultaat dus er zal nog veel te verbeteren zijn.
Of denkt Been het wel op te lossen door ze vrij te geven :nut:
De training gaat vandaag gewoon door, morgen vervalt. :yes:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: De training

Bericht door burp »

AWC 9 schreef:
burp schreef:Waarom vervalt de training nou weer vandaag?

Trainen tot ze er bij neervallen stelletje lapswansen, geen resultaat dus er zal nog veel te verbeteren zijn.
Of denkt Been het wel op te lossen door ze vrij te geven :nut:
De training gaat vandaag gewoon door, morgen vervalt. :yes:
ehm, juist ja dagen en kerst. Maar toch, net of ze vrijdag wat beters te doen hebben

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: De training

Bericht door Michael »

Gun die jongens toch ook wat, die hebben al zo weinig vrije tijd en de prestaties zijn er ook naar...

Been zou het wel gooien op "even aan wat anders denken dan voetbal en de koppies leegmaken" :roll:

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: De training

Bericht door LT »

Michael schreef:Gun die jongens toch ook wat, die hebben al zo weinig vrije tijd en de prestaties zijn er ook naar...

Been zou het wel gooien op "even aan wat anders denken dan voetbal en de koppies leegmaken" :roll:
En daar ben ik geen fan van. Net alsof een speler die op het veld al laat zien niks met zijn club van doen te hebben er wel aan denkt om thuis even alles op een rijtje te zetten....

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: De training

Bericht door Bleum »

AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: De training

Bericht door Michael »

Gewoon uit angst voor eventuele acties van supporters dus. Treurig dit...

Yep
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 21 sep 2007, 13:17
Contacteer:

Re: De training

Bericht door Yep »

Belachelijk natuurlijk dit. De mensen die trouw naar de trainingen gaan worden gewoon genaaid hierdoor. Om je kapot te ergeren! neemt NEC de supporters wel serieus? het zijn zulke kleine simpele zaken, maar NEC gaat hier constant mee te fout in. Schandelijk! met dit soort zaken zitten ze al op eerste divisie niveau (de rest zal nog wel volgen :td: )

Topdude

Re: De training

Bericht door Topdude »

Heel erg treurig dit.
Maar het tekent wel de situatie.

Misschien is het zelfs wel goed dat dit gebeurt, want dan hebben ze toch in de gaten dat de fans niet erg blij en tevreden zijn.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast