NEC jeugd

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door E.B. »

Gijscoman schreef:
di 31 aug 2021, 18:53
zoete aardbei schreef:
di 31 aug 2021, 18:46
Pff ,heb je het een en ander op de rit krijg je dit gezeik weer.Het kan ook nooit eens rustig zijn.Heeft die gast geen geheimhoudingsplicht,dat wil ik weleens weten?Ook al stop je kan je dit toch niet zomaar op straat gooien.
Welke sancties zouden hem opgelegd kunnen worden? Geen, lijkt me. Maar goed, misschien maar goed dat hij weg is.
:withstupid: En dan op Facebook mensen gaan taggen om een draagvlak te creëren. Dat je een mening hebt dat kan, dat je niet kan vinden in het beleid van je werkgever dat kan ook. Dan moet je je conclusie trekken. Maar het vervolgens op deze manier te spelen door de publieke opinie te bespelen en de media op te zoeken is gewoon sneu. Volgens mij kan iedereen nog altijd zelf een keuze maken wat hij/zij wil bij de club. En alles keuzes hebben een gevolg.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: NEC jeugd

Bericht door noviomagum »

Keizerstad1994 schreef:
di 31 aug 2021, 20:37
Nijmegen0413 schreef:
di 31 aug 2021, 19:56
Keizerstad1994 schreef:
di 31 aug 2021, 18:44
Mi volkomen terecht dat NEC in deze ‘streng’ optreedt (hopelijk volgt de regering snel). Dat mensen zich niet laten vaccineren moeten ze tot op zekere hoogte zelf weten (ik vind het onbegrijpelijk maargoed) maar je
kan natuurlijk aan de ene kant niet ongevaccineerd rondlopen en anderzijds verwachten dat je dan zomaar alles kan blijven doen zoals voorheen. Nee, ongevaccineerde spelers vormen gewoon een veel groter gezondheidsrisico dan gevaccineerde spelers, totaal begrijpelijk dat de club ongevaccineerden weg houdt bij de eerste selectie, je zal in een belangrijke fase van de competitie maar een uitbraak hebben, kan je gewoon degradatie kosten.
Het blijft mij tegen het zere been stoten dat men zo doodnormaal reageert op een indirecte vaccinatie plicht voor topfitte jongens van 18/19.
Wat de belangen van een NEC ook zijn.
Je draait het om. Het probleem zit niet bij NEC, want die doen gewoon wat gedaan moet worden om de gezondheid van diens meest belangrijke werknemers te beschermen, maar bij die flippo’s die geen vaccinatie nemen maar daarna wel verwachten dat je gewoon alles kan blijven doen. Totaal niet realistisch en ik vind het uitstekend hoe NEC dit aanpakt, geen zachte heelmeesters maken stinkende wonden gedoe maar gewoon duidelijkheid scheppen en de boel aanpakken. Want zowel voor NEC als voor de samenleving in het geheel geldt dat ongevaccineerden gewoon een significant gezondheidsrisico vormen, en het is niet redelijk om mensen die wel die prik hebben genomen dan daarvoor de rekening te laten betalen, zowel financieel (testkosten) als qua gezondheid. Dat andere clubs het niet doen zegt mi meer over die clubs dan over NEC. Ik verwacht overigens dat we dit soort maatregelen bij veel meer bedrijven gaan terugzien.
:withstupid:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door burp »

Wappies Stay Home!

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Gerard Lopez »

Ik begrijp dus indirect uit het bericht dat de gehele 1e selectie wel volledig gevaccineerd is?
When Wilco talks, people listen!

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Nijmegen0413 »

Keizerstad1994 schreef:
di 31 aug 2021, 20:37
Nijmegen0413 schreef:
di 31 aug 2021, 19:56
Keizerstad1994 schreef:
di 31 aug 2021, 18:44
Mi volkomen terecht dat NEC in deze ‘streng’ optreedt (hopelijk volgt de regering snel). Dat mensen zich niet laten vaccineren moeten ze tot op zekere hoogte zelf weten (ik vind het onbegrijpelijk maargoed) maar je
kan natuurlijk aan de ene kant niet ongevaccineerd rondlopen en anderzijds verwachten dat je dan zomaar alles kan blijven doen zoals voorheen. Nee, ongevaccineerde spelers vormen gewoon een veel groter gezondheidsrisico dan gevaccineerde spelers, totaal begrijpelijk dat de club ongevaccineerden weg houdt bij de eerste selectie, je zal in een belangrijke fase van de competitie maar een uitbraak hebben, kan je gewoon degradatie kosten.
Het blijft mij tegen het zere been stoten dat men zo doodnormaal reageert op een indirecte vaccinatie plicht voor topfitte jongens van 18/19.
Wat de belangen van een NEC ook zijn.
Je draait het om. Het probleem zit niet bij NEC, want die doen gewoon wat gedaan moet worden om de gezondheid van diens meest belangrijke werknemers te beschermen, maar bij die flippo’s die geen vaccinatie nemen maar daarna wel verwachten dat je gewoon alles kan blijven doen. Totaal niet realistisch en ik vind het uitstekend hoe NEC dit aanpakt, geen zachte heelmeesters maken stinkende wonden gedoe maar gewoon duidelijkheid scheppen en de boel aanpakken. Want zowel voor NEC als voor de samenleving in het geheel geldt dat ongevaccineerden gewoon een significant gezondheidsrisico vormen, en het is niet redelijk om mensen die wel die prik hebben genomen dan daarvoor de rekening te laten betalen, zowel financieel (testkosten) als qua gezondheid. Dat andere clubs het niet doen zegt mi meer over die clubs dan over NEC. Ik verwacht overigens dat we dit soort maatregelen bij veel meer bedrijven gaan terugzien.
We agree to disagree.
:tu:

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15012
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door necnmgn »

Keizerstad1994 schreef:
di 31 aug 2021, 20:37
Nijmegen0413 schreef:
di 31 aug 2021, 19:56
Keizerstad1994 schreef:
di 31 aug 2021, 18:44
Mi volkomen terecht dat NEC in deze ‘streng’ optreedt (hopelijk volgt de regering snel). Dat mensen zich niet laten vaccineren moeten ze tot op zekere hoogte zelf weten (ik vind het onbegrijpelijk maargoed) maar je
kan natuurlijk aan de ene kant niet ongevaccineerd rondlopen en anderzijds verwachten dat je dan zomaar alles kan blijven doen zoals voorheen. Nee, ongevaccineerde spelers vormen gewoon een veel groter gezondheidsrisico dan gevaccineerde spelers, totaal begrijpelijk dat de club ongevaccineerden weg houdt bij de eerste selectie, je zal in een belangrijke fase van de competitie maar een uitbraak hebben, kan je gewoon degradatie kosten.
Het blijft mij tegen het zere been stoten dat men zo doodnormaal reageert op een indirecte vaccinatie plicht voor topfitte jongens van 18/19.
Wat de belangen van een NEC ook zijn.
Je draait het om. Het probleem zit niet bij NEC, want die doen gewoon wat gedaan moet worden om de gezondheid van diens meest belangrijke werknemers te beschermen, maar bij die flippo’s die geen vaccinatie nemen maar daarna wel verwachten dat je gewoon alles kan blijven doen. Totaal niet realistisch en ik vind het uitstekend hoe NEC dit aanpakt, geen zachte heelmeesters maken stinkende wonden gedoe maar gewoon duidelijkheid scheppen en de boel aanpakken. Want zowel voor NEC als voor de samenleving in het geheel geldt dat ongevaccineerden gewoon een significant gezondheidsrisico vormen, en het is niet redelijk om mensen die wel die prik hebben genomen dan daarvoor de rekening te laten betalen, zowel financieel (testkosten) als qua gezondheid. Dat andere clubs het niet doen zegt mi meer over die clubs dan over NEC. Ik verwacht overigens dat we dit soort maatregelen bij veel meer bedrijven gaan terugzien.
:withstupid: Exact!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door bertje »

zoete aardbei schreef:
di 31 aug 2021, 18:46
Pff ,heb je het een en ander op de rit krijg je dit gezeik weer.Het kan ook nooit eens rustig zijn.Heeft die gast geen geheimhoudingsplicht,dat wil ik weleens weten?Ook al stop je kan je dit toch niet zomaar op straat gooien.
Haha maatje fieftig, de man die ooit bij mij in het team kwam voetballen met verhalen dat hij “altijd 50 goals per jaar maakte”. Niet serieus te nemen, lekker laten gaan..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10352
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Gijscoman »

Gerard Lopez schreef:
di 31 aug 2021, 20:58
Ik begrijp dus indirect uit het bericht dat de gehele 1e selectie wel volledig gevaccineerd is?
Geen idee. Ik weet niet in hoeverre dat klopt, aangezien men kennelijk ook de eerste selectie extra wilde beschermen tegen niet-gevaccineerden in de jeugd (inclusief contractspelers daar; hoeveel zijn dat er?).

Aan de andere kant, Duelund etc. waren allemaal een tijdje afwezig ivm bijwerkingen van de vaccinatie. Dus die zijn snel na het aansluiten bij de selectie gevaccineerd. Dat zegt misschien ook iets.

Ik vind het trouwens wel schrikken dat een groot deel van de o21 niet gevaccineerd is.

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door E.B. »

bertje schreef:
di 31 aug 2021, 23:19
zoete aardbei schreef:
di 31 aug 2021, 18:46
Pff ,heb je het een en ander op de rit krijg je dit gezeik weer.Het kan ook nooit eens rustig zijn.Heeft die gast geen geheimhoudingsplicht,dat wil ik weleens weten?Ook al stop je kan je dit toch niet zomaar op straat gooien.
Haha maatje fieftig, de man die ooit bij mij in het team kwam voetballen met verhalen dat hij “altijd 50 goals per jaar maakte”. Niet serieus te nemen, lekker laten gaan..
Pascal houdt zich in coronatijd zelf zeker netjes aan alle regels. Met zijn "NEC moet zich aan de wet houden".

En hoeveel klachten zijn er? Of is hij de olifant in een kast met porselein aan het uithangen?

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Brabander »

Prima statement van NEC om de niet-gevaccineerden vande gevaccineerden te scheiden en hiermee meer veiligheid te creëren voor de selectie.
Als je wilt voetballen bij een profclub dan zal je ook voor de gezondheid moeten kiezen en je houden aan de voorschriften en regels van de club.
Als je al zo vroeg de keuze wilt maken om je dan niet te vaccineren boven de veiligheid van de club en spelers dan is dat je goede recht.
Maar dan is het ook het goede recht vanNEC om hier dan ook keuze's in te maken.
Kies je voor niet vaccineren dan kies je wat mij betreft voor geloof of overtuiging, prima hoor, maar ga dan bij een amateurclub voetballen!

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Jomano »

Jamaar, gevaccineerden lopen toch net zoveel risico om besmet te raken als niet-gevaccineerden?
Je wordt er alleen niet zo ziek van toch? Dus waarom dit onderscheid dan maken?

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14451
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Bottendaal »

Brabander schreef:
wo 01 sep 2021, 09:30
Prima statement van NEC om de niet-gevaccineerden vande gevaccineerden te scheiden en hiermee meer veiligheid te creëren voor de selectie.
Als je wilt voetballen bij een profclub dan zal je ook voor de gezondheid moeten kiezen en je houden aan de voorschriften en regels van de club.
Als je al zo vroeg de keuze wilt maken om je dan niet te vaccineren boven de veiligheid van de club en spelers dan is dat je goede recht.
Maar dan is het ook het goede recht vanNEC om hier dan ook keuze's in te maken.
Kies je voor niet vaccineren dan kies je wat mij betreft voor geloof of overtuiging, prima hoor, maar ga dan bij een amateurclub voetballen!
Ik denk dat het beleid van NEC onwettig is.
Ik snap ook niet wat er zo moeilijk is. We hebben toch een prima internationale oplossing? Gewoon elke dag de app laten zien, dan hoef je niemand te vragen of hij gevaccineerd is of niet (wat ook niet mag. Althans je hoeft er niet op te antwoorden)
Dat die gevaccineerden daardoor elke dag een test moeten doen en zelf betalen is hun eigen keuze toch!?

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door E.B. »

Jomano schreef:
wo 01 sep 2021, 10:16
Jamaar, gevaccineerden lopen toch net zoveel risico om besmet te raken als niet-gevaccineerden?
Je wordt er alleen niet zo ziek van toch? Dus waarom dit onderscheid dan maken?
Als jij een jeugdteam hebt waarvan het gros niet gevaccineerd is, dan wil je daar geen besmettingen krijgen omdat het risico bestaat dat ze ziek(er) worden dan wel gevaccineerden. Plus dat gevaccineerden +-70% minder vaak besmet raken. Al moeten zij zich ook gewoon aan de maatregelen houden. Maar ik snap dat men extra alert is op de niet gevaccineerden, daar zit een "groter" risico. Als er een vervolgens een uitbraak komt onder deze (jeugd)spelers heeft NEC het zeker gedaan? En dan staat Pascal als corona-ervaringsdeskundige zeker te nuilen dat het virus amateuristisch is benaderd of wat?

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Nummer 9 »

Jomano schreef:
wo 01 sep 2021, 10:16
Jamaar, gevaccineerden lopen toch net zoveel risico om besmet te raken als niet-gevaccineerden?
Je wordt er alleen niet zo ziek van toch? Dus waarom dit onderscheid dan maken?
Nee, ze lopen minder risico om besmet te raken, maar de kans is er nog steeds. Ze kunnen het alleen even makkelijk verspreiden als ze eenmaal het virus hebben opgelopen. Dus mensen die niet ingeënt zijn lopen makkelijker Corona op, waarmee de kans dat zij iemand besmetten dus groter is dan gevaccineerden.
いつでも戦える

Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2630
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Dirk Eijlander »

Jomano schreef:
wo 01 sep 2021, 10:16
Jamaar, gevaccineerden lopen toch net zoveel risico om besmet te raken als niet-gevaccineerden?
Je wordt er alleen niet zo ziek van toch? Dus waarom dit onderscheid dan maken?
Als gevaccineerde loop je inderdaad net zoveel risico om besmet te raken door een besmette niet-gevaccineerde, de kans om besmet te raken door een gevaccineerde, doordat die minder ziek worden, is wel heel veel kleiner.
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1583
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Midas »

Gijscoman schreef:
di 31 aug 2021, 23:46
Gerard Lopez schreef:
di 31 aug 2021, 20:58
Ik begrijp dus indirect uit het bericht dat de gehele 1e selectie wel volledig gevaccineerd is?
Ik vind het trouwens wel schrikken dat een groot deel van de o21 niet gevaccineerd is.
Vooral dit, snap niet zo goed waar dit door komt - is dit sowieso een tendens onder de jeugd of is dit een buitengewone situatie? Kan niet door facebook komen, daar zitten alleen nog oude mensen op :schater:
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door E.B. »

Midas schreef:
wo 01 sep 2021, 11:13
Gijscoman schreef:
di 31 aug 2021, 23:46
Gerard Lopez schreef:
di 31 aug 2021, 20:58
Ik begrijp dus indirect uit het bericht dat de gehele 1e selectie wel volledig gevaccineerd is?
Ik vind het trouwens wel schrikken dat een groot deel van de o21 niet gevaccineerd is.
Vooral dit, snap niet zo goed waar dit door komt - is dit sowieso een tendens onder de jeugd of is dit een buitengewone situatie? Kan niet door facebook komen, daar zitten alleen nog oude mensen op :schater:
Die lezen hier mee en zien de teksten van recreantb.

SuperSub
Berichten: 829
Lid geworden op: za 03 dec 2011, 12:17
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door SuperSub »

Dirk Eijlander schreef:
wo 01 sep 2021, 10:33
Jomano schreef:
wo 01 sep 2021, 10:16
Jamaar, gevaccineerden lopen toch net zoveel risico om besmet te raken als niet-gevaccineerden?
Je wordt er alleen niet zo ziek van toch? Dus waarom dit onderscheid dan maken?
Als gevaccineerde loop je inderdaad net zoveel risico om besmet te raken door een besmette niet-gevaccineerde, de kans om besmet te raken door een gevaccineerde, doordat die minder ziek worden, is wel heel veel kleiner.
Niet waar. Ook de kans op een besmetting is fors lager bij gevaccineerden, blijkt uit recente onderzoeken.

Wat mij betreft heel logisch dat NEC het risico op besmettingen in de A-selectie wil minimaliseren, en dus strenge eisen stelt aan de contacten tussen spelers uit jong en de A-selectie. Er zijn genoeg voorbeelden van spelers die een paar wedstrijden hebben moeten missen door een besmetting en vervolgens nog lang bezig zijn geweest om weer op niveau te komen. Als dat bij een paar sleutelspelers gebeurt zit je enorm in de shit als club.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10352
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Gijscoman »

E.B. schreef:
wo 01 sep 2021, 11:27
Midas schreef:
wo 01 sep 2021, 11:13
Gijscoman schreef:
di 31 aug 2021, 23:46
Gerard Lopez schreef:
di 31 aug 2021, 20:58
Ik begrijp dus indirect uit het bericht dat de gehele 1e selectie wel volledig gevaccineerd is?
Ik vind het trouwens wel schrikken dat een groot deel van de o21 niet gevaccineerd is.
Vooral dit, snap niet zo goed waar dit door komt - is dit sowieso een tendens onder de jeugd of is dit een buitengewone situatie? Kan niet door facebook komen, daar zitten alleen nog oude mensen op :schater:
Die lezen hier mee en zien de teksten van recreantb.
Of recreantb is een o21-speler

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10352
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Gijscoman »

Het verbaast me wel hoezeer men het hier eens lijkt te zijn met NEC, terwijl juist op veel andere plaatsen mensen (met name zonder affiniteit met Nijmegen of NEC) heel boos lijken op NEC.

Overigens ook een interview bij Hart van Nederland. "Waarom gaat NEC op de stoel van de overheid zitten?" Alsof je nooit meer regels mag invoeren dan de overheid invoert. Op scholen mag je ook geen alcohol drinken, maar dat komt niet per se vanuit de overheid, maar vanuit scholen. Waarom gaan die op de stoel van de overheid zitten?

Zelfde dat spelers altijd bepaalt wat hij met zijn lichaam doet, alsof dat dan geen gevolgen mag hebben. Als een speler aan de lopende band fastfood eet, rookt, drinkt, etc. treed de club (hopelijk althans!) ook op.
https://www.hartvannederland.nl/coronav ... vaccinatie

Enfin, het levert in ieder geval aandacht op.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14451
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Bottendaal »

Gijscoman schreef:
do 02 sep 2021, 10:22
Het verbaast me wel hoezeer men het hier eens lijkt te zijn met NEC, terwijl juist op veel andere plaatsen mensen (met name zonder affiniteit met Nijmegen of NEC) heel boos lijken op NEC.

Overigens ook een interview bij Hart van Nederland. "Waarom gaat NEC op de stoel van de overheid zitten?" Alsof je nooit meer regels mag invoeren dan de overheid invoert. Op scholen mag je ook geen alcohol drinken, maar dat komt niet per se vanuit de overheid, maar vanuit scholen. Waarom gaan die op de stoel van de overheid zitten?

Zelfde dat spelers altijd bepaalt wat hij met zijn lichaam doet, alsof dat dan geen gevolgen mag hebben. Als een speler aan de lopende band fastfood eet, rookt, drinkt, etc. treed de club (hopelijk althans!) ook op.
https://www.hartvannederland.nl/coronav ... vaccinatie

Enfin, het levert in ieder geval aandacht op.
Dat komt omdat Arnts de link naar de media is, hij zoekt de media op. Die link wordt altijd als eerste geloofd (want een rel en het levert nieuws content op).

Media is geen rechter he. Écht goede journalistiek zie je niet tot nauwelijks. Er wordt haast altijd vanuit één perspectief bericht.

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door E.B. »

Die kerel slaat de plank volledig mis. Aandachtsgeil is hij ook nog eens. Geef hem maar een stadionverbod.

zoete aardbei
Berichten: 7626
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door zoete aardbei »

Gijscoman schreef:
do 02 sep 2021, 10:22
Het verbaast me wel hoezeer men het hier eens lijkt te zijn met NEC, terwijl juist op veel andere plaatsen mensen (met name zonder affiniteit met Nijmegen of NEC) heel boos lijken op NEC.

Overigens ook een interview bij Hart van Nederland. "Waarom gaat NEC op de stoel van de overheid zitten?" Alsof je nooit meer regels mag invoeren dan de overheid invoert. Op scholen mag je ook geen alcohol drinken, maar dat komt niet per se vanuit de overheid, maar vanuit scholen. Waarom gaan die op de stoel van de overheid zitten?

Zelfde dat spelers altijd bepaalt wat hij met zijn lichaam doet, alsof dat dan geen gevolgen mag hebben. Als een speler aan de lopende band fastfood eet, rookt, drinkt, etc. treed de club (hopelijk althans!) ook op.
https://www.hartvannederland.nl/coronav ... vaccinatie

Enfin, het levert in ieder geval aandacht op.
Wat ik al eerder zei,NEC moet hier naar gaan kijken.Jij denkt dat er geen sancties mogelijk zijn maar ik neem toch aan dat er in zijn contract zaken zijn opgenomen als geheimhoudingsplicht,etc etc.
En dat hij discretie moet betrachten.

Dat hij nu weg is heeft daar helemaal niets mee te maken,dat telt juridisch niet.

NEC moet eens goed gaan bekijken welke stappen er mogelijk zijn.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14451
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Bottendaal »

Daarnaast ben ik het wel met Arnts eens dat het vreemd is dat er gevraagd wordt naar wél of niet gevaccineerd zijn. Dat zijn privé zaken en heb je als werkgever niets mee te maken.

Wél kunnen ze de werknemers bij binnenkomst vragen (verplichten) om een groene QR check. Hoef je ook geen onderscheid te maken in gevaccineerd/ongevaccineerd. Probleem ook opgelost, en minder gezeik.
(m.i. zelfs veiliger)

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Tiel »

Bottendaal schreef:
do 02 sep 2021, 11:53
Daarnaast ben ik het wel met Arnts eens dat het vreemd is dat er gevraagd wordt naar wél of niet gevaccineerd zijn. Dat zijn privé zaken en heb je als werkgever niets mee te maken.

Wél kunnen ze de werknemers bij binnenkomst vragen (verplichten) om een groene QR check. Hoef je ook geen onderscheid te maken in gevaccineerd/ongevaccineerd. Probleem ook opgelost, en minder gezeik.
(m.i. zelfs veiliger)
Dan moeten niet gevaccineerde dus iedere training testen
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gerard Lopez en 22 gasten