NEC jeugd
Re: NEC jeugd
Saaie avond op Kreta?
- jackkreta
- Contacteer:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
-
- Contacteer:
Aalbers is top talenten aan het weghalen bij andere clubs. Spreekt mij enorm aan.Marcelinho04 schreef: ↑di 02 jul 2024, 15:28TillyTilburg @TillyTilburg op X:
Willem II raakt jeugdspeler Paulo da Silva kwijt aan NEC. Groot talent, maar alleen dat talent zal hem niet naar de top helpen. Benieuwd naar zijn (persoonlijke) ontwikkeling de komende jaren! #WillemII
https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/nieu ... n.e.c..htm?
Ghiani voor 3 jaar getekend uit eigen opleiding, iemand die de jeugd volgt die meer over hem kan vertellen?
Ghiani voor 3 jaar getekend uit eigen opleiding, iemand die de jeugd volgt die meer over hem kan vertellen?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- eniesee-elst
- Contacteer:
Sönmez is vertrokken naar Igdir, uitkomend op het tweede niveau in Turkije, Heeft het bij de o21 goed gedaan, maar de stap naar de selectie was blijkbaar nog te groot.
https://www.transfermarkt.nl/selim-can- ... ler/930997eniesee-elst schreef: ↑vr 23 aug 2024, 11:34Sönmez is vertrokken naar Igdir, uitkomend op het tweede niveau in Turkije, Heeft het bij de o21 goed gedaan, maar de stap naar de selectie was blijkbaar nog te groot.
Verrek, wat vreemd dat er nooit iets van vermeld is. Nja, als hij bij TOP het niet eens voor elkaar kreeg om minuten te maken wordt het ook een lastig verhaal. Succes in Turkije dan maar!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Heel vreemd dit.bertje schreef: ↑vr 23 aug 2024, 12:21https://www.transfermarkt.nl/selim-can- ... ler/930997eniesee-elst schreef: ↑vr 23 aug 2024, 11:34Sönmez is vertrokken naar Igdir, uitkomend op het tweede niveau in Turkije, Heeft het bij de o21 goed gedaan, maar de stap naar de selectie was blijkbaar nog te groot.
Verrek, wat vreemd dat er nooit iets van vermeld is. Nja, als hij bij TOP het niet eens voor elkaar kreeg om minuten te maken wordt het ook een lastig verhaal. Succes in Turkije dan maar!
https://www.youtube.com/watch?v=tf5JEE_e5v4
Weet niet of je als o21 speler heel veel vertrouwen gaat krijgen bij het horen van dit interview. Prima om de verwachtingen niet te hoog te maken, maar ik vind dit toch wel een beetje een apart interview.
Weet niet of je als o21 speler heel veel vertrouwen gaat krijgen bij het horen van dit interview. Prima om de verwachtingen niet te hoog te maken, maar ik vind dit toch wel een beetje een apart interview.
Mwaoh, ik zie wel toekomst. Dat verhaal over het niveau en niveau-verschil, dat is in principe waar je Top Oss voor hebt. Als de stap tussen o21 en de selectie te groot is, kunnen ze rijpen bij Top. Dat zal Top dan ook niet erg vinden, de meeste spelers die ze tot nu toe kregen waren niet eens Kkd materiaal. Ook omdat we zelf net uit de Kkd kwamen. En zolang spelers van o21 zich niet kunnen bewijzen bij Top, dan hebben ze in ons eerste niets te zoeken. Dat hebben Bart, Dirk en Cas bijvoorbeeld wel gedaan, maar bij ons in de Kkd.Gijscoman schreef: ↑di 03 sep 2024, 19:25https://www.youtube.com/watch?v=tf5JEE_e5v4
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Moet Oss wel meewerken.Elwood schreef: ↑di 03 sep 2024, 19:52Mwaoh, ik zie wel toekomst. Dat verhaal over het niveau en niveau-verschil, dat is in principe waar je Top Oss voor hebt. Als de stap tussen o21 en de selectie te groot is, kunnen ze rijpen bij Top. Dat zal Top dan ook niet erg vinden, de meeste spelers die ze tot nu toe kregen waren niet eens Kkd materiaal. Ook omdat we zelf net uit de Kkd kwamen. En zolang spelers van o21 zich niet kunnen bewijzen bij Top, dan hebben ze in ons eerste niets te zoeken. Dat hebben Bart, Dirk en Cas bijvoorbeeld wel gedaan, maar bij ons in de Kkd.Gijscoman schreef: ↑di 03 sep 2024, 19:25https://www.youtube.com/watch?v=tf5JEE_e5v4
Daar is nu 1 jongen heen, heeft nog niks gespeeld.
Stonden er deze week nog zeker 3 op de nominatie om te gaan, maar die Ultee had er geen trek in.
Heb je zo dus ook weinig aan terwijl dat de laatste anderhalf jaar met Klaas Wels prima ging.
Die jongens die daar afgelopen seizoen heen gingen hebben allemaal niet bijster veel gespeeld en waren uiteindelijk meer selectieopvulling. Kan me best voorstellen dat Ultee liever voor kwaliteit gaat in plaats van kwantiteit.burp schreef: ↑di 03 sep 2024, 21:57Moet Oss wel meewerken.Elwood schreef: ↑di 03 sep 2024, 19:52Mwaoh, ik zie wel toekomst. Dat verhaal over het niveau en niveau-verschil, dat is in principe waar je Top Oss voor hebt. Als de stap tussen o21 en de selectie te groot is, kunnen ze rijpen bij Top. Dat zal Top dan ook niet erg vinden, de meeste spelers die ze tot nu toe kregen waren niet eens Kkd materiaal. Ook omdat we zelf net uit de Kkd kwamen. En zolang spelers van o21 zich niet kunnen bewijzen bij Top, dan hebben ze in ons eerste niets te zoeken. Dat hebben Bart, Dirk en Cas bijvoorbeeld wel gedaan, maar bij ons in de Kkd.Gijscoman schreef: ↑di 03 sep 2024, 19:25https://www.youtube.com/watch?v=tf5JEE_e5v4
Stonden er deze week nog zeker 3 op de nominatie om te gaan, maar die Ultee had er geen trek in.
Heb je zo dus ook weinig aan terwijl dat de laatste anderhalf jaar met Klaas Wels prima ging.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
De eerste lichting waar ons huidige selectielid Daan Maas bij zat heeft niks gespeeld in een half jaar.Strooper schreef: ↑di 03 sep 2024, 22:24Die jongens die daar afgelopen seizoen heen gingen hebben allemaal niet bijster veel gespeeld en waren uiteindelijk meer selectieopvulling. Kan me best voorstellen dat Ultee liever voor kwaliteit gaat in plaats van kwantiteit.burp schreef: ↑di 03 sep 2024, 21:57Moet Oss wel meewerken.Elwood schreef: ↑di 03 sep 2024, 19:52Mwaoh, ik zie wel toekomst. Dat verhaal over het niveau en niveau-verschil, dat is in principe waar je Top Oss voor hebt. Als de stap tussen o21 en de selectie te groot is, kunnen ze rijpen bij Top. Dat zal Top dan ook niet erg vinden, de meeste spelers die ze tot nu toe kregen waren niet eens Kkd materiaal. Ook omdat we zelf net uit de Kkd kwamen. En zolang spelers van o21 zich niet kunnen bewijzen bij Top, dan hebben ze in ons eerste niets te zoeken. Dat hebben Bart, Dirk en Cas bijvoorbeeld wel gedaan, maar bij ons in de Kkd.Gijscoman schreef: ↑di 03 sep 2024, 19:25https://www.youtube.com/watch?v=tf5JEE_e5v4
Vorig seizoen ging prima; Cox, Kuijpers en Van Peer hebben behoorlijk wat gespeeld. De eerste twee namen ze nu ook over.
Gertsen raakte na zijn debuut zwaar geblesseerd en Sonmez ook snel. Alleen die keeper Schouten speelde niks en dat was gepland.
Jammer dat dat met maar 1 speler (Tymen Niekel) nu weer gemarginaliseerd is.
Als derde doelman zat de eerste drie wedstrijden Martijn Overmars nog op de bank maar die hebben ze teruggestuurd.
Nu zit die Montenegrijnse doelman, onder 21 international, bij Oss op de bank.
Tja, als ze bij Top niet spelen, hebben ze waarschijnlijk het niveau gewoon niet.
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Mohamed Toure van onder 21 vanavond gedebuteerd bij Oss
Ook doelman Martijn Overmars van onder 19 en Mert Erkan van onder 21 op de bank net als de officieel verhuurde maar nog niet gedebuteerd Tijmen Niekel
Ook doelman Martijn Overmars van onder 19 en Mert Erkan van onder 21 op de bank net als de officieel verhuurde maar nog niet gedebuteerd Tijmen Niekel
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- jackkreta
- Contacteer:
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Het gaat goed met de NEC jeugdopleiding: de O17-1 speelt tegenwoordig bij Orion O17-1 in de competitie.
When Wilco talks, people listen!
-
- Contacteer:
De jeugd stelt geen reet voor! Blijkbaar heeft nec afscheid genomen van een jeugdopleiding die talenten voortbrengt en ergens begrijp ik dat. Er gaan miljoenen zitten in een goede jeugdopleiding en bij nec worden de bovengemiddelde takenten vaak al vroeg weggehaald door de top 5 van de eredivisie. De kans dat je dan nog echte toppers voortbrengt is erg klein. En om een jeudopleiding te kunnen blijven betalen moet je minimaal 1 of 2 dirk propers ontwikkelen.
- De Kletskop
- Contacteer:
Hoe kom je daar bij? Zwetskous.Gerard Lopez schreef: ↑do 26 dec 2024, 01:03Het gaat goed met de NEC jeugdopleiding: de O17-1 speelt tegenwoordig bij Orion O17-1 in de competitie.
Klopt toch gewoon? Orion speelt erg hoog en nu tegen Eindhoven, Graafschap, Roda JC, VVV, Helmond Sport en dus ook NEC.De Kletskop schreef: ↑do 26 dec 2024, 13:40Hoe kom je daar bij? Zwetskous.Gerard Lopez schreef: ↑do 26 dec 2024, 01:03Het gaat goed met de NEC jeugdopleiding: de O17-1 speelt tegenwoordig bij Orion O17-1 in de competitie.
- De Kletskop
- Contacteer:
Hij heeft gelijk vanaf de komende fase inderdaad.Pieros schreef: ↑do 26 dec 2024, 14:33Klopt toch gewoon? Orion speelt erg hoog en nu tegen Eindhoven, Graafschap, Roda JC, VVV, Helmond Sport en dus ook NEC.De Kletskop schreef: ↑do 26 dec 2024, 13:40Hoe kom je daar bij? Zwetskous.Gerard Lopez schreef: ↑do 26 dec 2024, 01:03Het gaat goed met de NEC jeugdopleiding: de O17-1 speelt tegenwoordig bij Orion O17-1 in de competitie.