Machtsovername binnen NEC

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!

Is deze "overname" een goede zaak?

Ja, dit is een goede zaak
69
86%
Nee, dit is geen goede zaak.
11
14%
 
Totaal aantal stemmen: 80

jbnmgn

Machtsovername binnen NEC

Bericht door jbnmgn »

Vanmorgen in de Gelderlander een mooi en groot stuk over een "machtsovername" bij NEC. De plannen die de heren hebben (waaronder zeker ook Marcel Boekhoorn met name genoemd werd) ziet er strak en duidelijk uit.

Ik kan nog geen link vinden naar het stuk in de Gelderlander, maar koop de krant maar en lees maar eens goed. Ik denk dat hier een duidelijke grote vooruitgang te bespeuren is.
Er zijn volgens v Gaalen (ad-interim voorzitter) 3 opties. Of het huidige stadion wordt fors gerenoveerd en grof uitgebreid, of NEC verhuist naar een nieuwe locatie, of NEC degradeerd als de Gemeente niet mee doet aan deze plannen.

Ik zie in ieder geval als de plannen doorgaan, licht aan het eind van de financiele tunnel, vooral omdat Boekhoorn te kennen heeft gegeven weer te gaan investeren in "zijn cluppie" als die plannen doorgaan.

Chuckie
Berichten: 663
Lid geworden op: vr 03 okt 2008, 08:20
Contacteer:

Re: Machts overname binnen NEC

Bericht door Chuckie »

lijkt me een goede zaak......... afwachten wat er gaat komen..... :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal:
Toezichthouder Wwft en supporter NEC


Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Machts overname binnen NEC

Bericht door Don Corleone »

dat leest dat er nu een keer doorgepakt zal gaan worden door de investeerders.

eerst orde op zaken stellen, snijden in de personen die niet voldoen en dan weer meer inversteren.
maar hoeveel macht hebben ze dan? wat zijn daarvan de gevolgen?
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

peterG
Berichten: 602
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 15:31
Contacteer:

Re: Machts overname binnen NEC

Bericht door peterG »

Kiek,das pas goed nieuws op de maandagmeurge!!
Sander: Mail gelijk f je ontwerp door!! Haha

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22780
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Machts overname binnen NEC

Bericht door burp »

Tsja, eigenlijk iets wat te verwachten viel al is machtsovername wel erg matige standaard Gelderlander journalistiek hierbij. Was voor het trainingskamp al min of meer aangekondigd.

Allen waren al lang en breed aan boord, zowel financieel als ook als supporter. Het enige dat veranderd is dat men naast de rol van anonieme geldschieter en commentaar leveraar via de rvc/ stak nu ook actief een rol gaat spelen en daarbij dus ook verantwoordelijkheid gaat dragen/nemen. Dat betekend een verandering van wat poppetjes maar verder concreet niet veel. De doelstelling van de begroting lijkt niet meer dan logisch en tenzij Swart al jaren de boel liep te belazeren met de opmerking dat de enige structurele oplossing hiervan in het stadion zit, zie ik ze nu ook weinig anders doen dan die lijn voortzetten. Een directere beslisrol over het eigen geld, maar meer concreet ook niet.

Voor de hh moderatoren:
1 kan in de machtsovername 1 woord worden in de titel
2 kan dit naar het juiste subforum

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38421
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Machts overname binnen NEC

Bericht door mschr »

Machtsovername? In De Gelderlander zegt Van Gaalen: "maar dit is geen coup van de investeerders. We hebben louter een proces ingezet. Vanwege onze betrokkenheid met NEC." En ik ben blij dat deze groep met alternatieven komt voor een uitbreiding van het Olympiastadion.

Gebruikersavatar
CrazY
Berichten: 464
Lid geworden op: do 16 jul 2009, 07:20
Contacteer:

Re: Machts overname binnen NEC

Bericht door CrazY »

Ben benieuwd wat dit gaat brengen voor onze club...

Necco
Berichten: 1664
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:27
Contacteer:

Re: Machts overname binnen NEC

Bericht door Necco »

In het kader van stadionuitbreiding / vernieuwing kan de rol van investeerders alleen maar positief werken richting Gemeente. Daarnaast heb ik het gevoel ( en dat wordt door ton van Galen in het kader van Marcel Boekhoorn ook aangegeven) dat dit slechts een voorbode is van veel grotere stappen door de investeerder(s).
Soms is `t beter iets moois te verliezen dan dat je `t nooit hebt gehad

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4444
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Machts overname binnen NEC

Bericht door Ron Delgado »

Het beste is, dat het meerdere investeerders zijn en niet 1, want dat loopt onvermijdelijk in een tranendal af.
Get up! Stay on the scene.

jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Machts overname binnen NEC

Bericht door jasper491 »

Goedemorgen mede NEC-ers :hail:

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1787
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Machts overname binnen NEC

Bericht door Keezer »

Ron Delgado schreef:Het beste is, dat het meerdere investeerders zijn en niet 1, want dat loopt onvermijdelijk in een tranendal af.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17935
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Machts overname binnen NEC

Bericht door Demtsjenko »

tja... deze heren zullen tegen hetzelfde probleem aanlopen, namelijk een traag beslissende overheid... voor een uitbreiding van of een nieuw stadion (hopelijk niet) is toestemming nodig van de gemeente... dat zal niet nu ineens opgelost zijn. wel goed is dat ze waarschijnlijk zoveel invloed hebben dat ze andere investeerders/sponsors binnen weten te halen...

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Machts overname binnen NEC

Bericht door eniesee-elst »

Demtsjenko schreef:tja... deze heren zullen tegen hetzelfde probleem aanlopen, namelijk een traag beslissende overheid... voor een uitbreiding van of een nieuw stadion (hopelijk niet) is toestemming nodig van de gemeente... dat zal niet nu ineens opgelost zijn. wel goed is dat ze waarschijnlijk zoveel invloed hebben dat ze andere investeerders/sponsors binnen weten te halen...
Een zak geld lost een hoop op

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3719
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Machts overname binnen NEC

Bericht door Super-Simr »

Demtsjenko schreef:tja... deze heren zullen tegen hetzelfde probleem aanlopen, namelijk een traag beslissende overheid... voor een uitbreiding van of een nieuw stadion (hopelijk niet) is toestemming nodig van de gemeente... dat zal niet nu ineens opgelost zijn. wel goed is dat ze waarschijnlijk zoveel invloed hebben dat ze andere investeerders/sponsors binnen weten te halen...
Met deze heren ben je wel een stuk minder afhankelijk van gemeenschapsgeld... Dit versneld weldegelijk!
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Machts overname binnen NEC

Bericht door jasper491 »

In het stuk van de gelderlander is duidelijk te lezen dat er schoon schip gemaakt gaat worden door de investeerders, en dat uitbereiding of nieuw onderkomen de prioriteit heeft. Kunnen we niet alvast wat voorgenieten door een fatsoenlijke spits te binden? Mijn zegen hebben ze in ieder geval! Goed nieuws !

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Machts overname binnen NEC

Bericht door eniesee-elst »

Er wordt door de Gelderlander beweerd dat de investeerders 20 % van de aandelen in handen hebben. Sinds de zomer is dat toch 49%?

Gebruikersavatar
rada
Berichten: 569
Lid geworden op: vr 13 apr 2012, 10:20
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Machts overname binnen NEC

Bericht door rada »

kampioen in 2016.Of ga ik nu te snel.In 2020 is ook goed.Feestje op de waalkade

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17935
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Machts overname binnen NEC

Bericht door Demtsjenko »

NEC kampioen? dat zie ik niet gebeuren... alleen met een belachelijk grote geldinjectie en dat moet je volgens mij nooit willen...

Gebruikersavatar
De snor
Berichten: 69
Lid geworden op: zo 22 jul 2012, 13:18
Contacteer:

Re: Machts overname binnen NEC

Bericht door De snor »

Vooralsnog zie ik alleen positieve kanten...
Deze groep heeft het goed voor met de club en het is duidelijk dat ze een lange termijn visie hebben. Ik hoop dat deze groep de begroting structureel op orde kan brengen en dat we van daaruit weer kunnen groeien als club.
Clubliefde bestaat niet meer.

jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Machts overname binnen NEC

Bericht door jasper491 »

Demtsjenko schreef:NEC kampioen? dat zie ik niet gebeuren... alleen met een belachelijk grote geldinjectie en dat moet je volgens mij nooit willen...
Mwah, structureel bij de eerste vier lijkt me al wat :biggrin:

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Machts overname binnen NEC

Bericht door Don Corleone »

eniesee-elst schreef:
Demtsjenko schreef:tja... deze heren zullen tegen hetzelfde probleem aanlopen, namelijk een traag beslissende overheid... voor een uitbreiding van of een nieuw stadion (hopelijk niet) is toestemming nodig van de gemeente... dat zal niet nu ineens opgelost zijn. wel goed is dat ze waarschijnlijk zoveel invloed hebben dat ze andere investeerders/sponsors binnen weten te halen...
Een zak geld lost een hoop op
:withstupid:

je zal nu een groep achter hebben je staan wanneer men daar weer loopt te zeuren voor wat betreft het eigen vermogen ed.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

jbnmgn

Re: Machts overname binnen NEC

Bericht door jbnmgn »

rada schreef:kampioen in 2016.Of ga ik nu te snel.In 2020 is ook goed.Feestje op de waalkade
Veel te snel :biggrin: Maar 1 x in de 2 of 3 jaar europeesch vindt ik ook al top :wink:

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12477
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Machts overname binnen NEC

Bericht door Stefannec »

Demtsjenko schreef:tja... deze heren zullen tegen hetzelfde probleem aanlopen, namelijk een traag beslissende overheid... voor een uitbreiding van of een nieuw stadion (hopelijk niet) is toestemming nodig van de gemeente... dat zal niet nu ineens opgelost zijn. wel goed is dat ze waarschijnlijk zoveel invloed hebben dat ze andere investeerders/sponsors binnen weten te halen...
Valt denk ik wel mee hoe een last zij zullen hebben van een trage overheid.
Ze kunnen namelijk altijd dreigen met het kopen van een stuk grond en hier een nieuw stadion bouwen. Dan zit de gemeente met een lege Goffert en geen huurder.
Dus ze hebben een stok achter de deur.
Jippiekajee motherfucker!!!

Dave
Berichten: 1324
Lid geworden op: zo 08 nov 2009, 14:26
Contacteer:

Re: Machts overname binnen NEC

Bericht door Dave »

eniesee-elst schreef:Er wordt door de Gelderlander beweerd dat de investeerders 20 % van de aandelen in handen hebben. Sinds de zomer is dat toch 49%?
Goeie vraag!
Er werd inderdaad (wordt wellicht?) onderhandeld over 49% van de aandelen, maar het is althans voor mij altijd onduidelijk en vaag gebleven hoe het nu echt zit.
Volgens de Gelderlander hebben de investeerders 20% en lees niets over eventuele onderhandelingen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten