Trainingskamp winterstop 2012-2013

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Trainingskamp winterstop 2012-2013

Bericht door Strooper »

Biarmicus schreef:Die linker is Vito Wormgoor.
En de rechter Aaron Meijers.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
Niekski
Berichten: 199
Lid geworden op: ma 29 nov 2010, 13:32
Contacteer:

Re: Trainingskamp winterstop 2012-2013

Bericht door Niekski »

tweety schreef:Jammer dat Ferdinand er niet bij is . Was altijd leuk voor de achterban .
Inderdaad jammer, leuke filmpjes altijd.
Wisselen!!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31827
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Trainingskamp winterstop 2012-2013

Bericht door vak Oost »

Strooper schreef:
Biarmicus schreef:Die linker is Vito Wormgoor.
En de rechter Aaron Meijers.
laat de vraag open, waarom die twee in portugal op de foto gaan terwijl ado zelf in spanje verblijft ...
Alles komt goed !!

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Trainingskamp winterstop 2012-2013

Bericht door Kanchelskis »

vak Oost schreef:
Strooper schreef:
Biarmicus schreef:Die linker is Vito Wormgoor.
En de rechter Aaron Meijers.
laat de vraag open, waarom die twee in portugal op de foto gaan terwijl ado zelf in spanje verblijft ...
Zijn op het vliegveld met de verkeerde groep meegelopen..

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Trainingskamp winterstop 2012-2013

Bericht door Pol »

vak Oost schreef:
Strooper schreef:
Biarmicus schreef:Die linker is Vito Wormgoor.
En de rechter Aaron Meijers.
laat de vraag open, waarom die twee in portugal op de foto gaan terwijl ado zelf in spanje verblijft ...
Misschien heeft een dronken sponsor ze met trainingspak en al gecontracteerd?

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3721
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Trainingskamp winterstop 2012-2013

Bericht door Super-Simr »

De Gelderlander rept ook vandaag met geen woord over aanwezige sponsoren / RVC / revolutie / et cetera.
Er gaat niks gebeuren bij NEC zolang er niks verkocht wordt (en ook daar ziet het niet naar uit).
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Sjaakie
Berichten: 3284
Lid geworden op: ma 12 apr 2010, 10:23

Re: Trainingskamp winterstop 2012-2013

Bericht door Sjaakie »

Super-Simr schreef:De Gelderlander rept ook vandaag met geen woord over aanwezige sponsoren / RVC / revolutie / et cetera.
Er gaat niks gebeuren bij NEC zolang er niks verkocht wordt (en ook daar ziet het niet naar uit).
Een bestuurlijke revolutie gaat niet over 1 nacht eis, zelfs niet in een week trainingskamp en dat wil ook niet zeggen dat er dan meteen kapitaal vrijkomt voor versterkingen. Sterker nog, misschien willen ze wel op dezelfde voet verder om de club gezond te houden en niet meer uit te geven dan er binnenkomt waar ik een voorstander van ben...
ik zou voor je gemoedstoestand die 2 dingen even los van elkaar bekijken en je verwachtingspatroon naar beneden bij schroeven voordat je weer met een teleurstelling komt te zitten

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Trainingskamp winterstop 2012-2013

Bericht door Strooper »

vak Oost schreef:
Strooper schreef:
Biarmicus schreef:Die linker is Vito Wormgoor.
En de rechter Aaron Meijers.
laat de vraag open, waarom die twee in portugal op de foto gaan terwijl ado zelf in spanje verblijft ...
http://www.youtube.com/watch?v=nGjqL7oK ... e=youtu.be
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31827
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Trainingskamp winterstop 2012-2013

Bericht door vak Oost »

Strooper schreef:
vak Oost schreef:laat de vraag open, waarom die twee in portugal op de foto gaan terwijl ado zelf in spanje verblijft ...
http://www.youtube.com/watch?v=nGjqL7oK ... e=youtu.be
dat is duidelijk: vraag is hierbij wel ingevuld :tu:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16590
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Trainingskamp winterstop 2012-2013

Bericht door jackkreta »

Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5430
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Trainingskamp winterstop 2012-2013

Bericht door illestyl »

Er is weer heel weinig communicatie vanuit NEC over het TK. Weinig tot geen foto's, berichten, interviews, filmpjes of verslagen. Heel slecht, maar vooral heel jammer.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Trainingskamp winterstop 2012-2013

Bericht door SanderNEC »

illestyl schreef:Er is weer heel weinig communicatie vanuit NEC over het TK. Weinig tot geen foto's, berichten, interviews, filmpjes of verslagen. Heel slecht, maar vooral heel jammer.
http://www.nec-nijmegen.nl/bibliotheek/ ... ing-gemist

Alleen dit dan. Maar inderdaad, vorig seizoen was het een stuk meer.
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5430
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Trainingskamp winterstop 2012-2013

Bericht door illestyl »

'Tussen 23.00 en 00.00 uur op de kamer...'

Als dat zo was in Potje z'n tijd hoefde hij geen streken uit te halen om op stap te gaan! :biggrin:

(Lijkt me een foutje van Ton Spaan)

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16449
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Trainingskamp winterstop 2012-2013

Bericht door Legendario »

SanderNEC schreef:
illestyl schreef:Er is weer heel weinig communicatie vanuit NEC over het TK. Weinig tot geen foto's, berichten, interviews, filmpjes of verslagen. Heel slecht, maar vooral heel jammer.
http://www.nec-nijmegen.nl/bibliotheek/ ... ing-gemist

Alleen dit dan. Maar inderdaad, vorig seizoen was het een stuk meer.
Andere jaren had DTH ook nog wel eens een aardig stukje. :wink:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1835
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Trainingskamp winterstop 2012-2013

Bericht door BertNEC »

Gisteravond op de officiële een interview met Gabor:

Bellen met Silves - Gabor Babos: "Heb nog geen training gemist"
De selectie van N.E.C. is tot en met 12 januari op trainingskamp in Silves, Portugal. Omdat we graag horen hoe het de spelers en technische staf daar vergaat, bellen we deze week regelmatig met Silves. Vandaag aan de beurt aanvoerder Gábor Babos: "Versnelling inzetten om na 34 wedstrijden een heel mooi seizoen te hebben."

Om zich voor te bereiden op de tweede seizoenshelft vertrok de selectie van N.E.C. gisteren naar de Algarve voor een trainingskamp van een volle week. Uiteraard meegereisd is Gábor Babos, al enkele jaren de vaste aanvoerder van N.E.C. De doelman vertelt vanuit een aangenaam Silves dat de week vooral in het teken staat van voetbal. "Nadat we zijn aangekomen, hebben we natuurlijk even rustig aangedaan en hebben we uiteindelijk één keer getraind. Vandaag (maandag red.) waren er twee trainingen en hebben we ook een groepssessie, om bijvoorbeeld tactische zaken te kunnen bespreken. Je hebt uiteindelijk weinig vrije tijd. Opstaan, trainen, eten, rusten, trainen. Een dag gaat zo vlug voorbij. Daarom moeten we deze week vooral aangrijpen om weer een stap te kunnen maken met deze groep. Misschien dat er aan het einde van de week wat tijd is voor andere dingen, maar dat zien we dan wel weer."

Babos raakte vlak voor de wedstrijd tegen PSV geblesseerd en moest ook tegen ADO toekijken met een peesblessure. De ongerustheid over de blessure kan alweer achterwege worden gelaten. "Het is nog wel wat dik in mijn hand, maar sinds we weer zijn begonnen na de vakantie heb ik nog geen training gemist. Dan lijkt het me dat ik fit ben. Het beste remedie is natuurlijk rust houden, maar daar was ik ook wel klaar mee. Ik wil gewoon mijn ding doen, dus ik ben blij dat ik weer volop mee kan draaien."

In afwezigheid van Babos werden op doel de honneurs waar genomen door Khalid Sinouh, die zich onderscheidde met twee puike wedstrijden. Ook Babos kijkt daar tevreden op terug. "In tegenstelling tot de veldspelers, kan er altijd maar één keeper worden opgesteld. Nu kon Khalid spelen en hij heeft het echt heel goed gedaan. Maar hij is natuurlijk ook ervaren en raakt niet zo snel nerveus. Sowieso werk ik fijn samen met hem, zoals ik al mijn hele carrière met andere doelmannen doe."

Tot die andere doelmannen hoort sinds kort ook Kalle Johnsson, die overkwam van het Zweedse Halmstad. Babos is onder indruk van de jonge doelverdediger. "Het begeleiden is in eerste instantie aan de club en aan keeperstrainer Wilfried Brookhuis, maar ook ik ben natuurlijk met hem bezig. En hij maakt echt een goede indruk. Niet alleen op mij, maar volgens mij ook op de hele groep. Goed om hem erbij te hebben."

Deze week speelt N.E.C. twee oefenwedstrijden. Eerst tegen HHC Hardenberg en vrijdag tegen de Duitse topclub Bayer Leverkussen, dat momenteel tweede staat in de Bundesliga. Toch kijkt Babos daar niet per se naar vooruit. "Natuurlijk is het mooi om tegen een topclub te kunnen spelen, zoals we vorig jaar een wedstrijd hadden tegen FC Basel. Maar het blijft wel een oefenwedstrijd. Het geeft niet hetzelfde gevoel als bijvoorbeeld tegen HSV een aantal jaar geleden. Dat zijn de echte wedstrijden. Nu is vooral een testcase om te kijken waar we staan. De wedstrijd zelf is niet zo bijzonder."

N.E.C. is naar Silves afgereisd met een keurige zevende plaats op de ranglijst. Puur daarnaar kijkend is Babos tevreden, maar er zijn volgens hem ook nog genoeg kritiekpuntjes geweest in de eerste seizoenshelft. "We hebben te vaak punten laten liggen in wedstrijden tegen mindere tegenstanders, die we gewoon hadden moeten winnen. Wat me ook stoorde waren de eerste topwedstrijden, tegen Ajax, Twente en Feyenoord. Daarin kregen we veel te veel en veel te makkelijk tegengoals. Toch ben ik blij met hoe de groep het daarna op heeft gepakt. Maar het kan dus altijd nog beter. Deze week is een mooie kans om daarin een eerste stap te maken. Uiteindelijk moet er nog een versnelling bij en dan hebben we echt de kans om na 34 wedstrijden over een heel mooi seizoen te kunnen spreken."
R.K.
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Trainingskamp winterstop 2012-2013

Bericht door Pol »

Legendario schreef:
SanderNEC schreef:
illestyl schreef:Er is weer heel weinig communicatie vanuit NEC over het TK. Weinig tot geen foto's, berichten, interviews, filmpjes of verslagen. Heel slecht, maar vooral heel jammer.
http://www.nec-nijmegen.nl/bibliotheek/ ... ing-gemist

Alleen dit dan. Maar inderdaad, vorig seizoen was het een stuk meer.
Andere jaren had DTH ook nog wel eens een aardig stukje. :wink:
Dat is gestopt vanwege de matige kwaliteit, meen ik.

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Trainingskamp winterstop 2012-2013

Bericht door K03N »

Opstelling NEC tegen HHC: Sinouh, Wattamaleo, Disveld, Cmovs, Conboy, Stutter, Roorda, George, Ten Voorde, V.d. Meiracker, Tutuarima.

Als Pastoor de bedoeling heeft om in de eerste helft met een B-elftal aan te treden is dat slecht nieuws voor George en Ten Voorde..

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Trainingskamp winterstop 2012-2013

Bericht door Mark Ariaans »

Pol schreef:
Legendario schreef:
SanderNEC schreef:
illestyl schreef:Er is weer heel weinig communicatie vanuit NEC over het TK. Weinig tot geen foto's, berichten, interviews, filmpjes of verslagen. Heel slecht, maar vooral heel jammer.
http://www.nec-nijmegen.nl/bibliotheek/ ... ing-gemist

Alleen dit dan. Maar inderdaad, vorig seizoen was het een stuk meer.
Andere jaren had DTH ook nog wel eens een aardig stukje. :wink:
Dat is gestopt vanwege de matige kwaliteit, meen ik.
Dat, en ongemotiveerde verslaggevers :biggrin: :wink:

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Trainingskamp winterstop 2012-2013

Bericht door OAFFERE »

1-0 VD meiracker

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Trainingskamp winterstop 2012-2013

Bericht door tweety »

illestyl schreef:Er is weer heel weinig communicatie vanuit NEC over het TK. Weinig tot geen foto's, berichten, interviews, filmpjes of verslagen. Heel slecht, maar vooral heel jammer.
Andere jaren deed Ferdinand dit maar dat is wegbezuinigd
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Trainingskamp winterstop 2012-2013

Bericht door Demtsjenko »

K03N schreef:Opstelling NEC tegen HHC: Sinouh, Wattamaleo, Disveld, Cmovs, Conboy, Stutter, Roorda, George, Ten Voorde, V.d. Meiracker, Tutuarima.

Als Pastoor de bedoeling heeft om in de eerste helft met een B-elftal aan te treden is dat slecht nieuws voor George en Ten Voorde..
wie hadden dan die plekken in moeten vullen?

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Trainingskamp winterstop 2012-2013

Bericht door Demtsjenko »

OAFFERE schreef:1-0 VD meiracker
zie je wel... we hebben wel een targetman die ook nog eens een killer blijkt... laten staan die man...

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5430
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Trainingskamp winterstop 2012-2013

Bericht door illestyl »

Demtsjenko schreef:
OAFFERE schreef:1-0 VD meiracker
zie je wel... we hebben wel een targetman die ook nog eens een killer blijkt... laten staan die man...
........................................................................En toen werd...........je........................wakker............................

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Trainingskamp winterstop 2012-2013

Bericht door K03N »

Demtsjenko schreef:
K03N schreef:Opstelling NEC tegen HHC: Sinouh, Wattamaleo, Disveld, Cmovs, Conboy, Stutter, Roorda, George, Ten Voorde, V.d. Meiracker, Tutuarima.

Als Pastoor de bedoeling heeft om in de eerste helft met een B-elftal aan te treden is dat slecht nieuws voor George en Ten Voorde..
wie hadden dan die plekken in moeten vullen?
De opstelling is nu: Babos, Will, V. Eijden, Breuer, Amieux, Palsson, Koolwijk, Van der Velden, Rieks, Platje, Foor.

Lijkt me toch de opstelling die Pastoor in zijn hoofd heeft

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Trainingskamp winterstop 2012-2013

Bericht door Demtsjenko »

is eigenlijk best een luxe, want een aantal spelers kan net zo goed in het elftal staan zonder dat het noemenswaardig zwakker wordt:
conboy
cmovs
sinouh
george
maar ook ten voorde en roorda als ze hun dag hebben en zelfs stutter die eigenlijk nog geen slechte wedstrijd heeft gespeeld...

er zijn jaren geweest dat de bank om te janken was... dat is nu zeker niet het geval...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten