Het gaat goed met NEC!

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Nijmegen0413 »

Na een snelle blik op onze selectie wordt ik stiekem toch wel een klein beetje vrolijk.
Indien iedereen fit is beschikken we over een sterk en talentvolle geraamte waar je of jaren mee vooruit kan, of aardig wat geld voor kan vangen.
Alblas, Kvida, Bossaerts, Sabak, Tresor, Okita en Romeny zie ik allemaal potentiele eredivisie spelers in.
Tel daarbij op dat gigantisch grote talenten nadrukkelijk aan de deur kloppen (van Rooij, Musaba, Hoogveld, Proper, van Ottele, etc.) en er is genoeg ruimte voor optimisme.
Mocht NEC ''per ongeluk'' promoveren kun je wellicht ook nog een Bruijn of een Druijf nog wat langer behouden.
Dan staat er toch wel stiekem een erg talentvolle ploeg waar het Nijmeegse publiek zich ongetwijfeld mee kan identificeren.
Tel daarbij op dat er ook een duidelijk systeem en spelopvatting aanwezig is (sinds kort) en dat voetballend de stijgende lijn in is gezet en je word er vanzelf weer optimistisch van.

HUP NEC! :sjaal:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door bertje »

Nijmegen0413 schreef:
di 19 mar 2019, 12:14
Na een snelle blik op onze selectie wordt ik stiekem toch wel een klein beetje vrolijk.
Indien iedereen fit is beschikken we over een sterk en talentvolle geraamte waar je of jaren mee vooruit kan, of aardig wat geld voor kan vangen.
Alblas, Kvida, Bossaerts, Sabak, Tresor, Okita en Romeny zie ik allemaal potentiele eredivisie spelers in.
Tel daarbij op dat gigantisch grote talenten nadrukkelijk aan de deur kloppen (van Rooij, Musaba, Hoogveld, Proper, van Ottele, etc.) en er is genoeg ruimte voor optimisme.
Mocht NEC ''per ongeluk'' promoveren kun je wellicht ook nog een Bruijn of een Druijf nog wat langer behouden.
Dan staat er toch wel stiekem een erg talentvolle ploeg waar het Nijmeegse publiek zich ongetwijfeld mee kan identificeren.
Tel daarbij op dat er ook een duidelijk systeem en spelopvatting aanwezig is (sinds kort) en dat voetballend de stijgende lijn in is gezet en je word er vanzelf weer optimistisch van.

HUP NEC! :sjaal:
Eens, en dan schiet me weer te binnen dat we Jack de Gier als trainer hebben. Dan schieten de tranen me weer in de ogen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15805
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door pjottr »

het nu ook weer nadrukkelijk lonken naar futuralis maakt duidelijk dat de jeugd weinig kans gaat krijgen en we voorlopig ook geen td meer mogen begroeten.
weer lekker op zoek naar buitenkansjes.... :redface:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door zuurpruim »

pjottr schreef:
di 19 mar 2019, 16:01
het nu ook weer nadrukkelijk lonken naar futuralis maakt duidelijk dat de jeugd weinig kans gaat krijgen en we voorlopig ook geen td meer mogen begroeten.
weer lekker op zoek naar buitenkansjes.... :redface:
De investeerders willen maar een ding, promoveren.Dan kan jacky Bongers weer de dikke lul uithangen in de stad.Ik hoop maar dat Wilco ze in het gareel kan houden maar vrees het ergste.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:
di 19 mar 2019, 16:33
pjottr schreef:
di 19 mar 2019, 16:01
het nu ook weer nadrukkelijk lonken naar futuralis maakt duidelijk dat de jeugd weinig kans gaat krijgen en we voorlopig ook geen td meer mogen begroeten.
weer lekker op zoek naar buitenkansjes.... :redface:
De investeerders willen maar een ding, promoveren.Dan kan jacky Bongers weer de dikke lul uithangen in de stad.Ik hoop maar dat Wilco ze in het gareel kan houden maar vrees het ergste.
En wil jij niet promoveren dan ?
Alles komt goed !!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door zuurpruim »

vak Oost schreef:
di 19 mar 2019, 16:53
zuurpruim schreef:
di 19 mar 2019, 16:33
pjottr schreef:
di 19 mar 2019, 16:01
het nu ook weer nadrukkelijk lonken naar futuralis maakt duidelijk dat de jeugd weinig kans gaat krijgen en we voorlopig ook geen td meer mogen begroeten.
weer lekker op zoek naar buitenkansjes.... :redface:
De investeerders willen maar een ding, promoveren.Dan kan jacky Bongers weer de dikke lul uithangen in de stad.Ik hoop maar dat Wilco ze in het gareel kan houden maar vrees het ergste.
En wil jij niet promoveren dan ?
Nou dit jaar hoeft van mij niet nee.Er is geen enkel beleidsplan,niks. Plus, en ik herhaal mijzelf keer op keer, vind ik dat de jeugd ingepast moet worden.Dat is in de eredivisie stukken moeilijker.En als je toch promoveert en Jack blijft trainer kan je dat laatste al helemaal op je buik schrijven. Kortom,zonder basis nu naar de eredivisie en je bent binnen 2 jaar weer terug bij af.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Juul »

zuurpruim schreef:
di 19 mar 2019, 17:05
...zonder basis nu naar de eredivisie en je bent binnen 2 jaar weer terug bij af.
Het zou kunnen dat NEC weer terug bij af is bij promotie, maar de reden daarvoor kan net zo goed liggen bij de keuze voor jeugdspelers en de investeerders op non-actief zetten. Diverse keren heb ik de afgelopen twintig jaar gelezen dat zonder de investeerders het betaald voetbal in Nijmegen al lang opgehouden was te bestaan. Het klinkt ook als een persoonlijke vete bij jou.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Pol »

Juul schreef:
di 19 mar 2019, 19:47
zuurpruim schreef:
di 19 mar 2019, 17:05
...zonder basis nu naar de eredivisie en je bent binnen 2 jaar weer terug bij af.
Het zou kunnen dat NEC weer terug bij af is bij promotie, maar de reden daarvoor kan net zo goed liggen bij de keuze voor jeugdspelers en de investeerders op non-actief zetten. Diverse keren heb ik de afgelopen twintig jaar gelezen dat zonder de investeerders het betaald voetbal in Nijmegen al lang opgehouden was te bestaan. Het klinkt ook als een persoonlijke vete bij jou.
Een echt bewijs van die stelling is er nooit geleverd. En als het al ooit zo ver gekomen is, dan kwam dat doordat de club zichzelf met gelden van diezelfde personen in de schulden had gestoken.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Juul »

Pol schreef:
di 19 mar 2019, 19:50
Een echt bewijs van die stelling is er nooit geleverd. En als het al ooit zo ver gekomen is, dan kwam dat doordat de club zichzelf met gelden van diezelfde personen in de schulden had gestoken.
En dat kun je wel bewijzen?


In dit artikel zegt vd Kerkhof van Futuralis het volgende:

Daarna werd het overgebleven salarispotje nog wat aangevuld door investeerders, die bij NEC traditiegetrouw ook meedenken en -praten
over het technisch beleid. 'Maar die investeerders hebben de club weI jarenlang gedekt', weet Van Kerkhof. 'Zonder hen was
NEC er niet eens meer geweest.'


Maar afgezien van het aanvullen van het salarisplafond en het betalen van alle transfer en schulden, is het kommer en kwel dankzij de investeerders.

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Special Guest »

Als je investeerders de ruimte geeft om inspraak te laten hebben is het einde zoek. Dat is de grote fout van NEC. Investeren prima. Bemoeienis NEE. Dan maar minder investeerders. Neuzen allemaal dezelfde kant op. De eigen technische staf bepaald. Niet de investeerders of afgevaardigde daarvan. Zolang we mee huppelen met de wensen van de investeerders wordt het nooit wat. Als ze dat willen moeten ze echt instappen en de club overnemen. Dan kunnen zei het beleid bepalen.

Zico
Berichten: 982
Lid geworden op: do 03 mar 2016, 15:59
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Zico »

Juul schreef:
di 19 mar 2019, 20:00
Pol schreef:
di 19 mar 2019, 19:50
Een echt bewijs van die stelling is er nooit geleverd. En als het al ooit zo ver gekomen is, dan kwam dat doordat de club zichzelf met gelden van diezelfde personen in de schulden had gestoken.
En dat kun je wel bewijzen?


In dit artikel zegt vd Kerkhof van Futuralis het volgende:

Daarna werd het overgebleven salarispotje nog wat aangevuld door investeerders, die bij NEC traditiegetrouw ook meedenken en -praten
over het technisch beleid. 'Maar die investeerders hebben de club weI jarenlang gedekt', weet Van Kerkhof. 'Zonder hen was
NEC er niet eens meer geweest.'


Maar afgezien van het aanvullen van het salarisplafond en het betalen van alle transfer en schulden, is het kommer en kwel dankzij de investeerders.
Het is natuurlijk maar hoe je kommer en kwel omschrijft. Maar sinds de investeerders zich nadrukkelijker met het beleid zijn gaan bemoeien, zijn we twee keer gedegradeerd, hebben we een heel batterij aan overbetaalde huurlingen voorbij zien komen, heeft ons imago flinke deuken opgelopen, zijn we een trainerskerkhof geworden en tenslotte op een absoluut dieptepunt in de laatste kwart eeuw beland.

Dus zelfs als ik meega in jouw naïeve verhaal, en alles van de investeerders betalen als een schenking zie waar ze niets voor terug willen, dan nog moet ik concluderen dat we er niets mee zijn opgeschoten.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Juul »

Zico schreef:
wo 20 mar 2019, 08:23
Dus zelfs als ik meega in jouw naïeve verhaal, en alles van de investeerders betalen als een schenking zie waar ze niets voor terug willen, dan nog moet ik concluderen dat we er niets mee zijn opgeschoten.
Ten eerste is dit niet mijn naïeve verhaal maar het naïeve verhaal van Futuralis (en het naïeve verhaal van tig andere betrokkenen). Ten tweede heb ik nergens beweerd dat de investeerders schenkingen deden waarvoor ze niks terug wilden.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door bertje »

Juul schreef:
di 19 mar 2019, 20:00
Pol schreef:
di 19 mar 2019, 19:50
Een echt bewijs van die stelling is er nooit geleverd. En als het al ooit zo ver gekomen is, dan kwam dat doordat de club zichzelf met gelden van diezelfde personen in de schulden had gestoken.
En dat kun je wel bewijzen?


In dit artikel zegt vd Kerkhof van Futuralis het volgende:

Daarna werd het overgebleven salarispotje nog wat aangevuld door investeerders, die bij NEC traditiegetrouw ook meedenken en -praten
over het technisch beleid. 'Maar die investeerders hebben de club weI jarenlang gedekt', weet Van Kerkhof. 'Zonder hen was
NEC er niet eens meer geweest.'


Maar afgezien van het aanvullen van het salarisplafond en het betalen van alle transfer en schulden, is het kommer en kwel dankzij de investeerders.
Omdat er voldoende clubs zijn met veel minder supporters en zonder investeerders ook gewoon op de been blijven. Misschien dat je dan elk jaar om promotie/degradatie moet spelen, maar dat is echt wel mogelijk hoor. Gewoon niet meer uitgeven dan dat er binnen komt.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Pol »

Juul schreef:
wo 20 mar 2019, 09:11
Zico schreef:
wo 20 mar 2019, 08:23
Dus zelfs als ik meega in jouw naïeve verhaal, en alles van de investeerders betalen als een schenking zie waar ze niets voor terug willen, dan nog moet ik concluderen dat we er niets mee zijn opgeschoten.
Ten eerste is dit niet mijn naïeve verhaal maar het naïeve verhaal van Futuralis (en het naïeve verhaal van tig andere betrokkenen). Ten tweede heb ik nergens beweerd dat de investeerders schenkingen deden waarvoor ze niks terug wilden.
Maar dat is precies mijn punt. De investeerders hebben toegestaan en zelfs gestimuleerd dat er structureel meer werd uitgegeven dan er binnen kwam en hebben vervolgens onze club gered door de schulden waar ze zelf verantwoordelijk voor zijn om te zetten in aandelen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door zuurpruim »

Pol schreef:
wo 20 mar 2019, 09:47
Juul schreef:
wo 20 mar 2019, 09:11
Zico schreef:
wo 20 mar 2019, 08:23
Dus zelfs als ik meega in jouw naïeve verhaal, en alles van de investeerders betalen als een schenking zie waar ze niets voor terug willen, dan nog moet ik concluderen dat we er niets mee zijn opgeschoten.
Ten eerste is dit niet mijn naïeve verhaal maar het naïeve verhaal van Futuralis (en het naïeve verhaal van tig andere betrokkenen). Ten tweede heb ik nergens beweerd dat de investeerders schenkingen deden waarvoor ze niks terug wilden.
Maar dat is precies mijn punt. De investeerders hebben toegestaan en zelfs gestimuleerd dat er structureel meer werd uitgegeven dan er binnen kwam en hebben vervolgens onze club gered door de schulden waar ze zelf verantwoordelijk voor zijn om te zetten in aandelen.
En door dat laatste kom je er niet meer vanaf en hebben ze een hele dikke vinger in de pap .Ik geloof er helemaal niets van dat een van Schaik, die toch al wat jaartjes meeloopt in de voetballerij, nu opeens om Futuralis heeft geroepen. Dat was het troetelkindje van Harold Bons en uit zijn koker zal het nu ook wel weer komen.

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3867
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door BasNijmegen »

[positieve noot]

9 wedstrijden ongeslagen :sjaal:

[/positieve noot]

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door mschr »

Compleet mee eens! We spelen het beste voetbal van de afgelopen 2 jaar. Gedurfd, naar voren, met leuke acties, er staat zelfs nu een NEC-er rond de middenlijn bij een corner van de tegenstander. Het lijkt wel alsof er een elftal staat met een idee. Kortom, het gaat goed. Uitstekend zelfs!

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Nijmegen0413 »

pjottr schreef:
di 19 mar 2019, 16:01
het nu ook weer nadrukkelijk lonken naar futuralis maakt duidelijk dat de jeugd weinig kans gaat krijgen en we voorlopig ook geen td meer mogen begroeten.
weer lekker op zoek naar buitenkansjes.... :redface:
Futuralis haalt juist i.p.v. de Darri's, Achahbar's, Sanniez', Overtooms, etc. andere spelers.
NEC zal/kan gewoon aangeven dat zij 3/4 jongens door willen laten stromen en als opvulling laten fungeren i.p.v. derde rangs buitenlanders.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door jsentani »

Allemaal gefeliciteerd en East Side: fantastische actie :tu: :sjaal:
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1573
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door nec4n »

Hier was al wel heel langer niet meer gereageerd... met een reden.

Maar inmiddels lonkt de tweede periode en 5x op rij de nul. :tu:
ENIESEE NIJMEGEN

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door De Kletskop »

nec4n schreef:
ma 18 nov 2019, 20:11
Hier was al wel heel langer niet meer gereageerd... met een reden.

Maar inmiddels lonkt de tweede periode en 5x op rij de nul. :tu:
Dit klinkt niet negatief genoeg hoor.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door jackkreta »

nec4n schreef:
ma 18 nov 2019, 20:11
Hier was al wel heel langer niet meer gereageerd... met een reden.

Maar inmiddels lonkt de tweede periode en 5x op rij de nul. :tu:
Was inderdaad 3 dagen geleden.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Curva »

nec4n schreef:
ma 18 nov 2019, 20:11
Hier was al wel heel langer niet meer gereageerd... met een reden.

Maar inmiddels lonkt de tweede periode en 5x op rij de nul. :tu:
Als ik niks te nuilen heb, reageer ik ook niet

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door De Kletskop »

Wat een heerlijk gevoel momenteel.

Eindelijk een trainer die out of the box denkt, durft te wisselen, durft te voetballen, durft jeugdspelers in te passen, en zich prima presenteert en een prima uitstraling heeft.

Eindelijk na jaren staat er weer een team waarmee je je als NEC supporter kunt identificeren.
Uiteraard maken 2 zwaluwen geen zomer, en zullen we nog best een paar keer op ons bek gaan of draken van wedstrijden gaan zien, maar ik kan het veel beter behappen als bijvoorbeeld van der Sluis, Proper, Tavsan of Karouani een rukpot speelt, of zich een keer vastloopt, dan wanneer dat gebeurt bij uitgerangeerde spelers die bij NEC hun zoveelste poging komen doen om te slagen in het betaald voetbal.

In dit team geeft iedereen 100%, en er staat eindelijk weer een ploeg die voor elkaar door het vuur gaat. En je ziet in de afgelopen 2 wedstrijden wat dat je al kan opleveren, laat staan als het voetballend nog eens beter wordt gedurende het seizoen. Dit geeft eindelijk rust in de tent.

Al wordt ik er met terugwerkende kracht opnieuw verdrietig van als ik denk aan wat we hebben lopen aanmodderen de afgelopen jaren met Oversier, de Gier,/Potje en vooral A3.

Maar voor nu, complimenten aan Wilco en zijn kornuiten! :sjaal:

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Kanchelskis »

Er lijkt weer een gedachte te zijn qua beleid. Wellicht geboren uit noodzaak, maar prima. Nu hopen dat het zijn vruchten afwerpt en dat het stadiondossier een keer opgelost gaat worden. Al zie ik dat een stuk somberder in dankzij de crisis..

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten