Het gaat goed met NEC!

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door CHEF »

Gerard Lopez schreef:Weet je wat nou echt eens goed zou zijn voor een positieve uitstraling van NEC op de fans?
Dit gaat misschien heel raar klinken, maar het zou echt eens positief zijn als NEC een mooie vrouwelijke verslaggever zou aantrekken om elke week een itempje te maken. Ik merk dat veel clubs in het buitenland dat hebben en dat is gewoon heel leuk en verfrissend om naar te kijken. Nu hebben we bijv. zo'n suf wijf met een debiele stem die elke week NEC-TV aan elkaar praat. Is maar een klein detail, maar dat maakt voor mij dat ik ook dat onderdeel alweer negatief benader. Het kost bijna niks maar ik denk echt dat een leuke presentatrice weer wat enthousiasme terug kan brengen bij de fans en zo iemand een uur per week inhuren kost toch bijna niks.
Dar hebben ze bij NEC Ferdinand voor :crazy:

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Harold Bastiaans »

Gerard Lopez schreef:Weet je wat nou echt eens goed zou zijn voor een positieve uitstraling van NEC op de fans?
Dit gaat misschien heel raar klinken, maar het zou echt eens positief zijn als NEC een mooie vrouwelijke verslaggever zou aantrekken om elke week een itempje te maken. Ik merk dat veel clubs in het buitenland dat hebben en dat is gewoon heel leuk en verfrissend om naar te kijken. Nu hebben we bijv. zo'n suf wijf met een debiele stem die elke week NEC-TV aan elkaar praat. Is maar een klein detail, maar dat maakt voor mij dat ik ook dat onderdeel alweer negatief benader. Het kost bijna niks maar ik denk echt dat een leuke presentatrice weer wat enthousiasme terug kan brengen bij de fans en zo iemand een uur per week inhuren kost toch bijna niks.
Die Swart had Marij ook nooit mogen ontslaan...
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15803
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door pjottr »

Niets ten nadele van Ferdinnd hoor, maar die is op z'n best als radioverslaggever.
Als ik dus niet naar die kop hoef te kijken :biggrin:

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

CHEF schreef:
Gerard Lopez schreef:Weet je wat nou echt eens goed zou zijn voor een positieve uitstraling van NEC op de fans?
Dit gaat misschien heel raar klinken, maar het zou echt eens positief zijn als NEC een mooie vrouwelijke verslaggever zou aantrekken om elke week een itempje te maken. Ik merk dat veel clubs in het buitenland dat hebben en dat is gewoon heel leuk en verfrissend om naar te kijken. Nu hebben we bijv. zo'n suf wijf met een debiele stem die elke week NEC-TV aan elkaar praat. Is maar een klein detail, maar dat maakt voor mij dat ik ook dat onderdeel alweer negatief benader. Het kost bijna niks maar ik denk echt dat een leuke presentatrice weer wat enthousiasme terug kan brengen bij de fans en zo iemand een uur per week inhuren kost toch bijna niks.
Dar hebben ze bij NEC Ferdinand voor :crazy:
das toch ook een Lekker ding :biggrin:

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

N.E.C staat nu wel op een mooi plekje op de ranglijst. maar er had meer behaalt kunnen zijn.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Frans »

N.E.C. Fandag :tu:
NECTheBest

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Mark Ariaans »

((Y)sfeervak(Y)) schreef:N.E.C staat nu wel op een mooi plekje op de ranglijst. maar er had meer behaalt kunnen zijn.
Wellicht, maar daar is dit topic niet voor. We hebben al enkele zware tegenstanders achter de rug, en ondanks enkele belabberde partijen sta je 'gewoon' 7e (afhankelijk van wat RKC vandaag doet). Zevende! WTF? :eek: Er zit zeker nog muziek in dit seizoen, gewoon op deze voet door :tu:

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door dolle dries »

Van de 9 partijen heb je inderdaad, Ajax, Twente, Feyenoord en AZ gehad, en in mindere mate Heerenveen nog wel allemaal ploegen uit de top/suptop. Toch staan we keurig in het linkerrijtje met 12 punten. Alleen jammer dat we punten hebben laten liggen tegen de mindere broeders als VVV en W2

Gebruikersavatar
keyser soze
Berichten: 1092
Lid geworden op: di 20 jul 2010, 18:58
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door keyser soze »

Morgen kan ik weer als trotse NEC'er aan het werk. Die brabantse boeren houden hun waffel wel dicht met die nichterigere overwinning op w2, de arrogante amsterdammertjes worden in de laatste minuut op hun plek gezet en mijn twentse collega zal zich ook wel gedeisd houden. Mijn kleine NEC was de winnaar dit weekend !!!

Eat that !!! :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal:
sjabbahnijmeguh op youtube.

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door dolle dries »

keyser soze schreef:Morgen kan ik weer als trotse NEC'er aan het werk. Die brabantse boeren houden hun waffel wel dicht met die nichterigere overwinning op w2, de arrogante amsterdammertjes worden in de laatste minuut op hun plek gezet en mijn twentse collega zal zich ook wel gedeisd houden. Mijn kleine NEC was de winnaar dit weekend !!!

Eat that !!! :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal:

:biggrin: :

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Bleum »

keyser soze schreef:Morgen kan ik weer als trotse NEC'er aan het werk. Die brabantse boeren houden hun waffel wel dicht met die nichterigere overwinning op w2, de arrogante amsterdammertjes worden in de laatste minuut op hun plek gezet en mijn twentse collega zal zich ook wel gedeisd houden. Mijn kleine NEC was de winnaar dit weekend !!!

Eat that !!! :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal:
:hail:
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Danish Dynamite »

keyser soze schreef:Morgen kan ik weer als trotse NEC'er aan het werk. Die brabantse boeren houden hun waffel wel dicht met die nichterigere overwinning op w2, de arrogante amsterdammertjes worden in de laatste minuut op hun plek gezet en mijn twentse collega zal zich ook wel gedeisd houden. Mijn kleine NEC was de winnaar dit weekend !!!

Eat that !!! :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal:
:withstupid: Alleen 1 klein minpuntje, mijn arnepse collega die naast me zit zal jammer genoeg ook hele goede zin hebben.......

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door jd »

Bleum schreef:Als ik het forum zie, dan zie ik dat werkelijk iedere discussie één grote brei van negativisme is. Het vervelende is dat dat negativisme niet alleen op het forum te zien is, maar overal. Nou ben ik Nijmegenaar en weet ik dat nuilen bij onze club hoort, is soms ook heerlijk, maar als nuilen zo erg wordt dat alle discussies hier, maar zelfs de algehele sfeer en het stadionbezoek er onder te lijden heeft, dan vind ik dat jammer. Zeiken kan iedereen, echte support blijkt veel moeilijker...
Daarom open ik maar eens deze discussie en hoop ik dat hij kan blijven staan. Als een stukje therapie om ons uit de ellende te halen.
Alleen maar positief nieuws over NEC, laat maar komen! Geen tijd voor negativisme!

:sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: HUP NEC!! :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal:
Bleum, ik heb even de kat uit de boom gekeken met dit topic. Ik ben het namelijk 200% met je eens. Is ook de reden waarom ik een paar maanden verdwenen ben van dit forum, en ik merk zelfs dat nu ik terug ben dat ik me alleen nog maar met principiële kwesties (politiek, sfeer in stadion, vak 080, stadionuitbreiding etc.) bezig houdt. Een topic na de wedstrijd bekijk ik bewust niet meer, winst of verlies.. 9 van de 10 keer is de toon hetzelfde. Op het forum was dat inderdaad al iets waar ik aan gewend geraakt ben en me bewust van onttrokken heb.

Maar zoals je zelf zegt, het is praktisch overal te merken. In de kroeg, op het werk, in het stadion, roep het maar. NEC wordt niet meer gezien als de leuke middenklasser die een paar jaar geleden nog David tegen Goliath gespeeld heeft, maar echt als een minder dan matige club die hun best doen qua voetbal maar niet bijster veel uitstralen. Identiteit missen.
Tja, dat plaatje gaat ver. Twente kennen wij als supporters allang van vak P, al voordat ze kampioen werden. AZ kenden we niet, tot ze kampioen werden. Zo'n idee zegmaar (ik snap dat dit een gigantische oversimplificatie is, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel). Supporters, commercie, club, spelers, prestaties, ga maar door. Voor een topclub zou alles moeten klikken, voor een club als NEC op z'n minst een paar factoren, waarvan de belangrijkste: supporters-spelers. En dat is waar ik naartoe wilde.

Naar mijn idee is dat veranderd. Waar Babos een paar jaar geleden nog in de gracht sprong na een gewonnen derby en zich verbaasde over het feit dat zijn teamgenoten niet meekwamen, maar supporters net zo goed direct aan kon spreken (zwolle-beker) lijkt het er in mijn ogen op dat de clubleiding (of weet ik veel wie) actief bezig is om de supporters als vijand af te schilderen. Vraag me niet waarom, maar ik heb echt het idee dat er ná Been iets plaatsgevonden heeft dat een wig tussen spelers en supporters gedreven heeft.
Maarja, ze doen het toch nooit goed volgens ons, Babos ageert als George uitgefloten wordt, uitspraken en optredens na wedstrijden en op de open dag. Het zit bij mij niet helemaal lekker. Thuis doen we het beroerd, uit doen we het meer dan prima. Bleum, het gaat inderdaad goed met NEC. Ik ben trots op NEC. Er is niets qua zaken waar ik me direct druk over maak, maar sommige ontwikkelingen baren me zorgen.

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Don Corleone »

Mark Ariaans schreef:WTF? :eek: Er zit zeker nog muziek in dit seizoen, gewoon op deze voet door :tu:

:withstupid: :sjaal:
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
keyser soze
Berichten: 1092
Lid geworden op: di 20 jul 2010, 18:58
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door keyser soze »

jd schreef:
Bleum schreef:Als ik het forum zie, dan zie ik dat werkelijk iedere discussie één grote brei van negativisme is. Het vervelende is dat dat negativisme niet alleen op het forum te zien is, maar overal. Nou ben ik Nijmegenaar en weet ik dat nuilen bij onze club hoort, is soms ook heerlijk, maar als nuilen zo erg wordt dat alle discussies hier, maar zelfs de algehele sfeer en het stadionbezoek er onder te lijden heeft, dan vind ik dat jammer. Zeiken kan iedereen, echte support blijkt veel moeilijker...
Daarom open ik maar eens deze discussie en hoop ik dat hij kan blijven staan. Als een stukje therapie om ons uit de ellende te halen.
Alleen maar positief nieuws over NEC, laat maar komen! Geen tijd voor negativisme!

:sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: HUP NEC!! :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal:
Bleum, ik heb even de kat uit de boom gekeken met dit topic. Ik ben het namelijk 200% met je eens. Is ook de reden waarom ik een paar maanden verdwenen ben van dit forum, en ik merk zelfs dat nu ik terug ben dat ik me alleen nog maar met principiële kwesties (politiek, sfeer in stadion, vak 080, stadionuitbreiding etc.) bezig houdt. Een topic na de wedstrijd bekijk ik bewust niet meer, winst of verlies.. 9 van de 10 keer is de toon hetzelfde. Op het forum was dat inderdaad al iets waar ik aan gewend geraakt ben en me bewust van onttrokken heb.

Maar zoals je zelf zegt, het is praktisch overal te merken. In de kroeg, op het werk, in het stadion, roep het maar. NEC wordt niet meer gezien als de leuke middenklasser die een paar jaar geleden nog David tegen Goliath gespeeld heeft, maar echt als een minder dan matige club die hun best doen qua voetbal maar niet bijster veel uitstralen. Identiteit missen.
Tja, dat plaatje gaat ver. Twente kennen wij als supporters allang van vak P, al voordat ze kampioen werden. AZ kenden we niet, tot ze kampioen werden. Zo'n idee zegmaar (ik snap dat dit een gigantische oversimplificatie is, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel). Supporters, commercie, club, spelers, prestaties, ga maar door. Voor een topclub zou alles moeten klikken, voor een club als NEC op z'n minst een paar factoren, waarvan de belangrijkste: supporters-spelers. En dat is waar ik naartoe wilde.

Naar mijn idee is dat veranderd. Waar Babos een paar jaar geleden nog in de gracht sprong na een gewonnen derby en zich verbaasde over het feit dat zijn teamgenoten niet meekwamen, maar supporters net zo goed direct aan kon spreken (zwolle-beker) lijkt het er in mijn ogen op dat de clubleiding (of weet ik veel wie) actief bezig is om de supporters als vijand af te schilderen. Vraag me niet waarom, maar ik heb echt het idee dat er ná Been iets plaatsgevonden heeft dat een wig tussen spelers en supporters gedreven heeft.
Maarja, ze doen het toch nooit goed volgens ons, Babos ageert als George uitgefloten wordt, uitspraken en optredens na wedstrijden en op de open dag. Het zit bij mij niet helemaal lekker. Thuis doen we het beroerd, uit doen we het meer dan prima. Bleum, het gaat inderdaad goed met NEC. Ik ben trots op NEC. Er is niets qua zaken waar ik me direct druk over maak, maar sommige ontwikkelingen baren me zorgen.
Weet je JD, ik denk dat het anders is. Sinds het nieuwe stadion heeft NEC prachtige resultaten gehaald. Nooit meer serieus in degradatieproblemen geweest en 2 keer europees voetbal gehaald en zelfs de poulefase een keer overleeft. Zelfs de topscoorder van de eredivisie geleverd en grote namen als Neeskens en Kluivert aan de clubnaam gebonden. Talenten als Nuytinck en Foor spelen bij jong oranje. NEC heeft zijn beste decennium ooit achter de rug !
Supporters, maar ook (oud)spelers zijn verwend geraakt en nu hebben we een 'gewoon' elftal waarmee we geen potten gaan breken en de gemiddelde supporter is al wat sjachreiniger ivm de crisis en komt dan in een stadion waar de ledwall het niet doet en de enige extra (op de wedstrijd na) het latje trappen is. En dan zijn de eerste thuiswedstrijden ook nog tegen grote clubs waarbij NEC de winterslaap nog niet uit had...

NEC heeft best een aardig elftal en de sfeer in het stadion wordt bepaald door de wedstrijd, de wisselwerking tussen publiek en elftal. De zaken daaromheen kun je wel beinvloeden.
We luisteren nu al jaren naar Survivor als het team het veld opkomt, voor de wedstrijd hoor je standaard 'we're gonna win' van Bryan Adams, einde van de rust 'al mot ik krupe' en als we naar huis gaan Frank Boeien of Doelen met Nijmegen.
Ik denk dat het tijd is om eens met wat tradities te breken en de NEC supporter te verrassen met leuke initiatieven. Zeker tijdens de rust ! Wat ideeen ;
- Nodig in de aanloop tegen vistas Hristov eens uit en laat op de ledwall zijn goals tegen vistas zien.
- Ik heb eens een demo van de politie gezien met een politiehond. Vond ik erg boeiend en leuk.
Er zijn zoveel dingen die je kan doen
sjabbahnijmeguh op youtube.

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Samnec »

Laten we alsjeblieft als eerste de goaltune veranderen?!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door vak Oost »

Samnec schreef:Laten we alsjeblieft als eerste het deuntje bij een goal veranderen?!
noem eens een alternatief dan [al blijft voor mij persoonlijk de sjonnies voorlopig goed genoeg als traditioneel doelpunten deuntje]
Alles komt goed !!

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Samnec »

vak Oost schreef:
Samnec schreef:Laten we alsjeblieft als eerste het deuntje bij een goal veranderen?!
noem eens een alternatief dan [al blijft voor mij persoonlijk de sjonnies voorlopig goed genoeg als traditioneel doelpunten deuntje]
Zijn er DJ's op het forum? Ik vind het echt een suf deuntje! Maar inderdaad, het is lastig om er zo eentje op te noemen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door vak Oost »

Samnec schreef:
vak Oost schreef:
Samnec schreef:Laten we alsjeblieft als eerste het deuntje bij een goal veranderen?!
noem eens een alternatief dan [al blijft voor mij persoonlijk de sjonnies voorlopig goed genoeg als traditioneel doelpunten deuntje]
Zijn er DJ's op het forum? Ik vind het echt een suf deuntje! Maar inderdaad, het is lastig om er zo eentje op te noemen.
let wel, een deuntje moet te behappen zijn voor alle supporters ... niet alleen voor jeugd of de jongere generatie
Alles komt goed !!


Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Frans »

Ryan Koolwijk speler van de week bij VI! Navarone Foor ook in het lijstje als 5e!
NECTheBest

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door vak Oost »

((Y)sfeervak(Y)) schreef:http://www.youtube.com/watch?v=1SkcnVUp ... re=related van af 1:02..
bagger macdonalds muziek, leuk voor een klein groepje jeugd maar dit zal de 30/40/50/60 plussers weinig plezier doen
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Frans »

kunnen we de discussie over dat deuntje elders voeren?
En deze gebruiken waarvoor hij bedoelt is!
NECTheBest

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Mark Ariaans »

vak Oost schreef: let wel, een deuntje moet te behappen zijn voor alle supporters ... niet alleen voor jeugd of de jongere generatie
'I'm on fire' van Kassabian. Maar goed, daar hebben we al een apart topic voor. NEC richt zich op! Komende thuiswedstrijd gaan we de punten eindelijk in eigen huis houden, ik voel het aan mijn water.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door vak Oost »

Frans schreef:kunnen we de discussie over dat deuntje elders voeren? En deze gebruiken waarvoor hij bedoelt is!
:withstupid: http://www.svnec.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=1831 dat is hem :tu:
Alles komt goed !!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gjalt en 20 gasten