Cupfighter schreef: ↑vr 31 mei 2024, 06:31
Polleke schreef: ↑do 30 mei 2024, 22:32
Cupfighter schreef: ↑do 30 mei 2024, 15:39
Pol schreef: ↑do 30 mei 2024, 15:26
Cupfighter schreef: ↑do 30 mei 2024, 15:25
Er zijn per seizoen 3 prijzen te verdienen
De JC schaal
De beker
En de titel
Alle 3 niet gehaald
Dramatisch seizoen
En je weet nu al dat we ze volgend jaar ook niet allemaal gaan winnen
De JC schaal sowieso al niet
Misschien kunnen we beter in de KKD spelen,een periode titel is haalbaar
Het niet halen van prijzen heeft niks te maken of je een heerlijk seizoen hebt. Ik heb intens genoten van dit seizoen, ik vrees dat het weer jaren gaat duren voordat we weer dit mee gaan maken. Voor een club als NEC is, denk ik, het hoogst haalbare die beker. Met als dikke tweede: Europees voetbal. Dan moet je, voor een van beide, een serieus topjaar hebben. Ik zou zo tekenen voor nog zo'n jaar. Maar ik hoop ook dat we ooit een echte prijs (beker) in die lege prijzenkast kunnen zetten, of anders weer kunnen gaan genieten van dat weergaloze jaar waarin we overwinterden in Europa.
Mijn post is ook sarcastisch bedoeld, ik vond dit een geweldig seizoen, lang geleden dat ik zo van NEC genoten heb
De man is onverbiddelijk. Zwaar respect voor het feit dat hij echt alles verkeerd kan interpreteren.
Dit is een gave en een gemis voor iedere wereld die wat chaos gebruiken kan.
Stel je eens voor wat een geweldige chaos de wereld zou zijn als iedereen altijd alles verkeerd interpreteert.
Fuck, hier moet ik een film over maken! Kaskraker!
Owja en... het gaat goed met NEC en mijn post heeft een positieve insteek en is niet sarcastisch.
Voor mijn doen is dit een goede reactie.
Geen topreactie, want dan had het iets tastbaars moeten hebben in de vorm van een trofee met een duimpje omhoog of zo.
Misschien kijk ik later wel vol trots op deze reactie terug, maar voor nu is het een gewone, goede reactie.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.