Het gaat goed met NEC!
- Demtsjenko
- Contacteer:
Re: Het gaat goed met NEC!
Ik vind het een mooi shirt… mooie kleur…
Zou de aanwezigheid van schone hinten op een jaartje erbij?
Zou de aanwezigheid van schone hinten op een jaartje erbij?
Ik moet ook zeggen dat ze toen alleen in de opwarmkleding liepen, de details van Chips en de Waalbrug zitten er wel mooi in verwerkt zo te zien. En leuke verwijzing naar het Europese seizoen inderdaad (mits we wel Europees halen uiteraard).
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Goed shirt hoor 

- Legendario
- Contacteer:

Maar dat mag je hier niet zeggen.
- Demtsjenko
- Contacteer:
Ze dragen het shirt zondag al…
Yes, plus nieuwe sponsor.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
Heb je live in de klas gekeken?

-
- Contacteer:
Of ik mis van alles, maar het valt me best op dat er in dit topseizoen voor ons helemaal niet zoveel landelijke aandacht is. In ‘07-‘08 was dat volgens anders; Been was niet van tv te slaan, het ging veel over het fantastische NEC. Of gedraag ik me nu als Calimero?
Nee, je hebt helemaal gelijk. Als GAE, Sparta of Heerenveen op de 6e plek waren geëindigd was het in elke talkshow een item geweest, nu niet.Bernd schreef: ↑ma 20 mei 2024, 13:00Of ik mis van alles, maar het valt me best op dat er in dit topseizoen voor ons helemaal niet zoveel landelijke aandacht is. In ‘07-‘08 was dat volgens anders; Been was niet van tv te slaan, het ging veel over het fantastische NEC. Of gedraag ik me nu als Calimero?
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Dat was ook een bizarre 2e seizoenshelft. We wonnen alles! En been een leuke gast, wellicht speelt dat mee. Meijer is niet op een gekke uitspraak te betrappen en daardoor misschien wat saai voor de media.Bernd schreef: ↑ma 20 mei 2024, 13:00Of ik mis van alles, maar het valt me best op dat er in dit topseizoen voor ons helemaal niet zoveel landelijke aandacht is. In ‘07-‘08 was dat volgens anders; Been was niet van tv te slaan, het ging veel over het fantastische NEC. Of gedraag ik me nu als Calimero?
Er speelt gewoon dit seizoen een belangrijke factor: Ajax. Het draait in de media altijd om Ajax. En Ajax heeft een kutseizoen.Veugel schreef: ↑ma 20 mei 2024, 14:03Dat was ook een bizarre 2e seizoenshelft. We wonnen alles! En been een leuke gast, wellicht speelt dat mee. Meijer is niet op een gekke uitspraak te betrappen en daardoor misschien wat saai voor de media.Bernd schreef: ↑ma 20 mei 2024, 13:00Of ik mis van alles, maar het valt me best op dat er in dit topseizoen voor ons helemaal niet zoveel landelijke aandacht is. In ‘07-‘08 was dat volgens anders; Been was niet van tv te slaan, het ging veel over het fantastische NEC. Of gedraag ik me nu als Calimero?
Als wij 5e waren geworden en Ajax 6de, was nog 95% van de aandacht uitgegaan dat Ajax 6de werd en misschien 5% dat wij 5de werden. Ik denk dat er dit seizoen meer aandacht was voor Ajax dan de kampioen PSV.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Ik vind dat we best veel complimenten hebben gekregen in de landelijke media hoor. Mede ook door de bekerfinale.
Over ploegen als Sparta en Go Ahead hoor je daarentegen veel minder terwijl het ongeveer net zo knap is.
Over ploegen als Sparta en Go Ahead hoor je daarentegen veel minder terwijl het ongeveer net zo knap is.
When Wilco talks, people listen!
- Ron Delgado
- Contacteer:
Met Sandler en Sano hofleverancier van het 'het Smaakmakend Elftal van het Seizoen' in de Volkskrant.
Get up! Stay on the scene.
Inderdaad. We waren in die periode de beste ploeg van Nederland. Nu zijn we de best van de rest.Veugel schreef: ↑ma 20 mei 2024, 14:03Dat was ook een bizarre 2e seizoenshelft. We wonnen alles! En been een leuke gast, wellicht speelt dat mee. Meijer is niet op een gekke uitspraak te betrappen en daardoor misschien wat saai voor de media.Bernd schreef: ↑ma 20 mei 2024, 13:00Of ik mis van alles, maar het valt me best op dat er in dit topseizoen voor ons helemaal niet zoveel landelijke aandacht is. In ‘07-‘08 was dat volgens anders; Been was niet van tv te slaan, het ging veel over het fantastische NEC. Of gedraag ik me nu als Calimero?
Eigenlijk moet er echt een prijs gehaald worden, en dat is Europees voetbal al is het eigenlijk Intertoto ook.mschr schreef: ↑di 21 mei 2024, 09:50Inderdaad. We waren in die periode de beste ploeg van Nederland. Nu zijn we de best van de rest.Veugel schreef: ↑ma 20 mei 2024, 14:03Dat was ook een bizarre 2e seizoenshelft. We wonnen alles! En been een leuke gast, wellicht speelt dat mee. Meijer is niet op een gekke uitspraak te betrappen en daardoor misschien wat saai voor de media.Bernd schreef: ↑ma 20 mei 2024, 13:00Of ik mis van alles, maar het valt me best op dat er in dit topseizoen voor ons helemaal niet zoveel landelijke aandacht is. In ‘07-‘08 was dat volgens anders; Been was niet van tv te slaan, het ging veel over het fantastische NEC. Of gedraag ik me nu als Calimero?
Lig je zo uit die playoffs dan is het zeker een mooi seizoen geweest, maar ook een seizoen van net niet.
Daar zijn de meningen zeer over verdeeldburp schreef: ↑di 21 mei 2024, 11:00Eigenlijk moet er echt een prijs gehaald worden, en dat is Europees voetbal al is het eigenlijk Intertoto ook.mschr schreef: ↑di 21 mei 2024, 09:50Inderdaad. We waren in die periode de beste ploeg van Nederland. Nu zijn we de best van de rest.Veugel schreef: ↑ma 20 mei 2024, 14:03Dat was ook een bizarre 2e seizoenshelft. We wonnen alles! En been een leuke gast, wellicht speelt dat mee. Meijer is niet op een gekke uitspraak te betrappen en daardoor misschien wat saai voor de media.Bernd schreef: ↑ma 20 mei 2024, 13:00Of ik mis van alles, maar het valt me best op dat er in dit topseizoen voor ons helemaal niet zoveel landelijke aandacht is. In ‘07-‘08 was dat volgens anders; Been was niet van tv te slaan, het ging veel over het fantastische NEC. Of gedraag ik me nu als Calimero?
Lig je zo uit die playoffs dan is het zeker een mooi seizoen geweest, maar ook een seizoen van net niet.
Standbeeld voor Sije Visser en Frans Janssen. Stichting De Bloedkuul is een doneeractie gestart:
https://www.geef.nl/nl/actie/standbeeld ... /donateurs
https://www.geef.nl/nl/actie/standbeeld ... /donateurs
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
Over het algemeen een pracht seizoen. Achteraf veel kansen op Europees, je had er misschien 1 kunnen en moeten benutten. Maar wie had dit durven dromen aan de start van de competitie. Ik niet. Ben erg zuur, maar ondanks dat je met een achter stand begon begin dit seizoen, erg knap dat het toch nog zo goed verlopen is. Je had gewoon pech met blessures van bepalende spelers al voor de bekerfinale.
We hebben niks maar ben toch trots
We hebben niks maar ben toch trots

NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden
Ben blij voor je, en ik deel je mening voor 98%. Maar uiteindelijk hebben we niks.denniesee schreef: ↑vr 24 mei 2024, 01:03Over het algemeen een pracht seizoen. Achteraf veel kansen op Europees, je had er misschien 1 kunnen en moeten benutten. Maar wie had dit durven dromen aan de start van de competitie. Ik niet. Ben erg zuur, maar ondanks dat je met een achter stand begon begin dit seizoen, erg knap dat het toch nog zo goed verlopen is. Je had gewoon pech met blessures van bepalende spelers al voor de bekerfinale.
We hebben niks maar ben toch trots![]()
Als je eens leest wat mensen zeggen.Polleke schreef: ↑vr 24 mei 2024, 01:39Ben blij voor je, en ik deel je mening voor 98%. Maar uiteindelijk hebben we niks.denniesee schreef: ↑vr 24 mei 2024, 01:03Over het algemeen een pracht seizoen. Achteraf veel kansen op Europees, je had er misschien 1 kunnen en moeten benutten. Maar wie had dit durven dromen aan de start van de competitie. Ik niet. Ben erg zuur, maar ondanks dat je met een achter stand begon begin dit seizoen, erg knap dat het toch nog zo goed verlopen is. Je had gewoon pech met blessures van bepalende spelers al voor de bekerfinale.
We hebben niks maar ben toch trots![]()
En als je het 98% (eigenlijk gewoon 100%) met hem eens bent dan ben je net zo'n sportmens als de mensen die je nu steeds afvalt. Want die zeggen hetzelfde.
Ja ook ik ben trots op dit seizoen. Helaas met lege handen. Dat is helaas het systeem van de Play-offs. In 2008 hadden we er voordeel van en NAC toen nadeel (grandioos seizoen en toch met lege handen) en nu hebben wij er nadeel van als hoogst geplaatste ploeg.
Maar ik vind het toch knap wat er allemaal gepresteerd is. Het is heel normaal voor NEC om ergens te eindigen op plek 8 tm 12, dat je dan 6e wordt is gewoon goed samen met de bekerfinale. Jammer genoeg pak je er geen prijs mee. Laten we dit verlies gebruiken om volgend seizoen te groeien en te ambiëren dat je wel een prijs pakt.
Maar terugkijkend. Je wint veel wedstrijden, veel thuiswedstrijden, wint als enige van PSV, doet het goed tegen de gehele top 5, prachtige doelpunten gezien, leuke ontwikkeling gezien bij spelers. Je krijgt een klap doordat je 1e spits op een erg nare manier voor de rest vh seizoen weg valt. De groep pakt dit knap weer op. Je verliest 1 van je beste spelers, Mattson, met een mooie transfer (had hem er liever bij gehad dan Chery), helaas wel te veel langdurige blessures bij bepalende spelers, iets te krappe selectie blijkbaar.
Tuurlijk koop je er uiteindelijk allemaal niks voor, maar we hebben vele vele seizoenen dat we echt bijna om niks spelen, dan voelt dit seizoen echt al als groei voor de club. Laten we hopen dat de club hongerig is geworden om door te groeien naar een niveau van net geen prijs pakken, naar net wel een prijs pakken. Ik ben trots op mn cluppie en heb veel vertrouwen in de toekomst!
Maar ik vind het toch knap wat er allemaal gepresteerd is. Het is heel normaal voor NEC om ergens te eindigen op plek 8 tm 12, dat je dan 6e wordt is gewoon goed samen met de bekerfinale. Jammer genoeg pak je er geen prijs mee. Laten we dit verlies gebruiken om volgend seizoen te groeien en te ambiëren dat je wel een prijs pakt.
Maar terugkijkend. Je wint veel wedstrijden, veel thuiswedstrijden, wint als enige van PSV, doet het goed tegen de gehele top 5, prachtige doelpunten gezien, leuke ontwikkeling gezien bij spelers. Je krijgt een klap doordat je 1e spits op een erg nare manier voor de rest vh seizoen weg valt. De groep pakt dit knap weer op. Je verliest 1 van je beste spelers, Mattson, met een mooie transfer (had hem er liever bij gehad dan Chery), helaas wel te veel langdurige blessures bij bepalende spelers, iets te krappe selectie blijkbaar.
Tuurlijk koop je er uiteindelijk allemaal niks voor, maar we hebben vele vele seizoenen dat we echt bijna om niks spelen, dan voelt dit seizoen echt al als groei voor de club. Laten we hopen dat de club hongerig is geworden om door te groeien naar een niveau van net geen prijs pakken, naar net wel een prijs pakken. Ik ben trots op mn cluppie en heb veel vertrouwen in de toekomst!
Hear, hear.Veugel schreef: ↑vr 24 mei 2024, 07:00Ja ook ik ben trots op dit seizoen. Helaas met lege handen. Dat is helaas het systeem van de Play-offs. In 2008 hadden we er voordeel van en NAC toen nadeel (grandioos seizoen en toch met lege handen) en nu hebben wij er nadeel van als hoogst geplaatste ploeg.