Lekker filmen aan de boarding van het veld. Op zo’n moment mis je toch Uitvakkie TV. Ook trouwens een leuke trip voor de jaarlijkse Supportersvereniging reis: weekendje Oeganda.Curva schreef: ↑ma 25 sep 2023, 13:45Haha, ja, net zoveel publiekJeffry74 schreef: ↑ma 25 sep 2023, 13:27Pure nostalgie!burp schreef: ↑ma 25 sep 2023, 13:08beelden bij de 5-0 overwinning van afgelopen weekendGijscoman schreef: ↑ma 25 sep 2023, 12:40Onze Oegandese broeders en zusters van NEC staan momenteel eerste! Het is nog vroeg in het seizoen, maar de eerste slag is een daalder waard.
https://nl.soccerway.com/national/ugand ... on/r76186/
https://youtu.be/JUbQ5G7-ZRs?si=TaQo-CYxH83wRj9-
Ik denk dat het aantal volgers van het kanaal van NEC FC best eens kan verdubbelen nu (ze hebben er 42!)
https://www.youtube.com/@NECFCTV
In deze beeldkwaliteit en ambiance is het alsof ik NEC uit de jaren 80 (Eerste Divisie) herbeleef.
Het gaat goed met NEC!
Re: Het gaat goed met NEC!
いつでも戦える
Gadaffi FC is ook een tegenstander
Misschien tijd voor een eigen topic over NEC FC.
Misschien tijd voor een eigen topic over NEC FC.
-
- Contacteer:
met dit als oprichter;
The National Enterprise Corporation (NEC) is a state-owned corporation in Uganda. It is the commercial arm of the Uganda People's Defence Force.
Zou ik toch snel echte successen verwachten, zie dat ze in ieder geval opgericht zijn in 2017 en snel zijn opgeklommen
-
- Contacteer:
....ik za na 7 wedstrijden geen enkele verbetering in dit elftal...niet qua tactiek en niet qua spelniveau of fitheid.
Heb het idee dat we niet veel langer zo aan moeten kloten en puntjes schrapen anders wordt het echt nog een heel naar seizoen. We mogen God op de knieën danken dat er in de eredivisie dit jaar enkele teams rondlopen die gelukkig nog slechter zijn.
Heb het idee dat we niet veel langer zo aan moeten kloten en puntjes schrapen anders wordt het echt nog een heel naar seizoen. We mogen God op de knieën danken dat er in de eredivisie dit jaar enkele teams rondlopen die gelukkig nog slechter zijn.
-
- Contacteer:
Nou daar zet ik toevallig net naar te kijken….. dan kom ik op Volendam en Almere city…. En daarna??? Ik kan echt niet zeggen dat wij beter zijn dan Zwolle of Heracles! Laat staan dan Excelsior en go ahead. Het is een trieste constatering maar zelf Fortuna is op dit moment beter.Curva schreef: ↑ma 02 okt 2023, 13:23....ik za na 7 wedstrijden geen enkele verbetering in dit elftal...niet qua tactiek en niet qua spelniveau of fitheid.
Ik doelde ook op die twee teams...daarboven zit nog een stel prutsteams waarvan eentje de sjaak gaat zijn voor wat betreft playoffs en die groep is best groot.FC Hilversum schreef: ↑ma 02 okt 2023, 14:02Nou daar zet ik toevallig net naar te kijken….. dan kom ik op Volendam en Almere city…. En daarna??? Ik kan echt niet zeggen dat wij beter zijn dan Zwolle of Heracles! Laat staan dan Excelsior en go ahead. Het is een trieste constatering maar zelf Fortuna is op dit moment beter.Curva schreef: ↑ma 02 okt 2023, 13:23....ik za na 7 wedstrijden geen enkele verbetering in dit elftal...niet qua tactiek en niet qua spelniveau of fitheid.
Denk dat we gewoon weer tussen 10-14 gaan eindigen. Maar ik verwacht meer van een club die best wel veel babbels heeft en bovendien de prijs van de seizoenkaarten heeft verhoogt om aan die zogenaamde ambities te kunnen voldoen.Curva schreef: ↑ma 02 okt 2023, 13:23....ik za na 7 wedstrijden geen enkele verbetering in dit elftal...niet qua tactiek en niet qua spelniveau of fitheid.
We hebben de 10e begroting plus Boekhoorn, dus dan lijkt mij die 10e plek een absolute ondergrens. En als je er zo naar kijkt zie je dat NEC eigenlijk helemaal niet goed presteert in het tijdperk Wilco. De toevallige promotie verbloemd veel.
Hoop niet dat er nu teveel negativisme ontstaat met fluitconcerten en witte zakdoekjes etc , dat gaat de club niet helpen.
Hoezo zelfs Fortuna? Die hebben het gewoon prima op orde daar sinds er poen is. Die konden een miljoen betalen voor Guth.FC Hilversum schreef: ↑ma 02 okt 2023, 14:02Nou daar zet ik toevallig net naar te kijken….. dan kom ik op Volendam en Almere city…. En daarna??? Ik kan echt niet zeggen dat wij beter zijn dan Zwolle of Heracles! Laat staan dan Excelsior en go ahead. Het is een trieste constatering maar zelf Fortuna is op dit moment beter.Curva schreef: ↑ma 02 okt 2023, 13:23....ik za na 7 wedstrijden geen enkele verbetering in dit elftal...niet qua tactiek en niet qua spelniveau of fitheid.
Vitesse is er na de overwinning van gisteren ook nog niet. Dat je verliest heeft vooral met jezelf (en de tacktiek) te maken. Niet omdat Vitesse zo'n geweldig team is.
En na Utrecht hoorde je niemand. Nu verlies je weer en begint het weer dat we er niks van kunnen.
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Ik heb geen problemen an sich met dit team, we hebben nu al meerdere keren kunnen zien dat er heel veel voetbal in zit. Maar Meijer is niet in staat om te schakelen als een wedstrijd daarom vraagt. Tegen Utrecht maakten we de wedstrijd vroeg in de tweede helft dood, en ik twijfel er totaal niet aan dat als we voor de rust of kort na rust de 2-1 gemaakt hadden, dat we met drie punten van het veld gelopen zouden zijn. Het probleem is dat Meijer maar één aanpak kent en niet in staat is om tijdens een wedstrijd effectief in te grijpen en de boel te sturen.
Daar ben ik het mee eens. Maar we spelen aanvallender dan ooit tevoren, kregen voldoende kansen weer. Je moet alleen wel een antwoord hebben op een omzetting van Vitesse. En vooral niet verdedigend gaan wisselen bij 1-1 waar je moet winnen.Mark Ariaans schreef: ↑ma 02 okt 2023, 14:17Ik heb geen problemen an sich met dit team, we hebben nu al meerdere keren kunnen zien dat er heel veel voetbal in zit. Maar Meijer is niet in staat om te schakelen als een wedstrijd daarom vraagt. Tegen Utrecht maakten we de wedstrijd vroeg in de tweede helft dood, en ik twijfel er totaal niet aan dat als we voor de rust of kort na rust de 2-1 gemaakt hadden, dat we met drie punten van het veld gelopen zouden zijn. Het probleem is dat Meijer maar één aanpak kent en niet in staat is om tijdens een wedstrijd effectief in te grijpen en de boel te sturen.
Het voorgaande klopt bijna helemaal. Een top kerel onze trainer maar een tactisch onbenul. Daarom met de kerst afscheid nemen.
Klopt volledig idd.E.B schreef: ↑ma 02 okt 2023, 14:24Daar ben ik het mee eens. Maar we spelen aanvallender dan ooit tevoren, kregen voldoende kansen weer. Je moet alleen wel een antwoord hebben op een omzetting van Vitesse. En vooral niet verdedigend gaan wisselen bij 1-1 waar je moet winnen.Mark Ariaans schreef: ↑ma 02 okt 2023, 14:17Ik heb geen problemen an sich met dit team, we hebben nu al meerdere keren kunnen zien dat er heel veel voetbal in zit. Maar Meijer is niet in staat om te schakelen als een wedstrijd daarom vraagt. Tegen Utrecht maakten we de wedstrijd vroeg in de tweede helft dood, en ik twijfel er totaal niet aan dat als we voor de rust of kort na rust de 2-1 gemaakt hadden, dat we met drie punten van het veld gelopen zouden zijn. Het probleem is dat Meijer maar één aanpak kent en niet in staat is om tijdens een wedstrijd effectief in te grijpen en de boel te sturen.
- Bottendaal
- Contacteer:
E.B schreef: ↑ma 02 okt 2023, 14:24Daar ben ik het mee eens. Maar we spelen aanvallender dan ooit tevoren, kregen voldoende kansen weer. Je moet alleen wel een antwoord hebben op een omzetting van Vitesse. En vooral niet verdedigend gaan wisselen bij 1-1 waar je moet winnen.Mark Ariaans schreef: ↑ma 02 okt 2023, 14:17Ik heb geen problemen an sich met dit team, we hebben nu al meerdere keren kunnen zien dat er heel veel voetbal in zit. Maar Meijer is niet in staat om te schakelen als een wedstrijd daarom vraagt. Tegen Utrecht maakten we de wedstrijd vroeg in de tweede helft dood, en ik twijfel er totaal niet aan dat als we voor de rust of kort na rust de 2-1 gemaakt hadden, dat we met drie punten van het veld gelopen zouden zijn. Het probleem is dat Meijer maar één aanpak kent en niet in staat is om tijdens een wedstrijd effectief in te grijpen en de boel te sturen.
Als je geen vooruitgang ziet tussen Excelsior thuis en de eerste helft van gister, dan houdt het wel een beetje op.
Gister eerste helft heb ik echt wel genoten. Er was goed voetbal, strijd, fijne combinatie-aanvallen, afgewisseld met lange ballen op Dost.
Als we deze ‘gewoon’ gewonnen hadden, had iedereen de loftrompet gestoken. Nu is het kommer en kwel.
Ik ben van het resultaat, maar dit team groeit en is goed genoeg om het linker rijtje te halen. Halen we dat niet, dan ligt dat voornamelijk aan de trainer en zijn technische staf (die het niet voor elkaar krijgen om die jongens fit te krijgen).
Ik snap ook de kritiek niet op de spelers. Maar wel de trainer. Het komt niet vaak voor dat je zo goed kan aanwijzen waar een trainer echt duidelijke fouten maakt. En dat blijft doen. Ik denk ook dat we een jaar verliezen met hem.Bottendaal schreef: ↑ma 02 okt 2023, 15:17E.B schreef: ↑ma 02 okt 2023, 14:24Daar ben ik het mee eens. Maar we spelen aanvallender dan ooit tevoren, kregen voldoende kansen weer. Je moet alleen wel een antwoord hebben op een omzetting van Vitesse. En vooral niet verdedigend gaan wisselen bij 1-1 waar je moet winnen.Mark Ariaans schreef: ↑ma 02 okt 2023, 14:17Ik heb geen problemen an sich met dit team, we hebben nu al meerdere keren kunnen zien dat er heel veel voetbal in zit. Maar Meijer is niet in staat om te schakelen als een wedstrijd daarom vraagt. Tegen Utrecht maakten we de wedstrijd vroeg in de tweede helft dood, en ik twijfel er totaal niet aan dat als we voor de rust of kort na rust de 2-1 gemaakt hadden, dat we met drie punten van het veld gelopen zouden zijn. Het probleem is dat Meijer maar één aanpak kent en niet in staat is om tijdens een wedstrijd effectief in te grijpen en de boel te sturen.
Als je geen vooruitgang ziet tussen Excelsior thuis en de eerste helft van gister, dan houdt het wel een beetje op.
Gister eerste helft heb ik echt wel genoten. Er was goed voetbal, strijd, fijne combinatie-aanvallen, afgewisseld met lange ballen op Dost.
Als we deze ‘gewoon’ gewonnen hadden, had iedereen de loftrompet gestoken. Nu is het kommer en kwel.
Ik ben van het resultaat, maar dit team groeit en is goed genoeg om het linker rijtje te halen. Halen we dat niet, dan ligt dat voornamelijk aan de trainer en zijn technische staf (die het niet voor elkaar krijgen om die jongens fit te krijgen).
-
- Contacteer:
Over de trainer 100% gelijk! Meijer moet vandaag nog weggestuurd worden.Polleke schreef: ↑ma 02 okt 2023, 15:37Ik snap ook de kritiek niet op de spelers. Maar wel de trainer. Het komt niet vaak voor dat je zo goed kan aanwijzen waar een trainer echt duidelijke fouten maakt. En dat blijft doen. Ik denk ook dat we een jaar verliezen met hem.Bottendaal schreef: ↑ma 02 okt 2023, 15:17E.B schreef: ↑ma 02 okt 2023, 14:24Daar ben ik het mee eens. Maar we spelen aanvallender dan ooit tevoren, kregen voldoende kansen weer. Je moet alleen wel een antwoord hebben op een omzetting van Vitesse. En vooral niet verdedigend gaan wisselen bij 1-1 waar je moet winnen.Mark Ariaans schreef: ↑ma 02 okt 2023, 14:17Ik heb geen problemen an sich met dit team, we hebben nu al meerdere keren kunnen zien dat er heel veel voetbal in zit. Maar Meijer is niet in staat om te schakelen als een wedstrijd daarom vraagt. Tegen Utrecht maakten we de wedstrijd vroeg in de tweede helft dood, en ik twijfel er totaal niet aan dat als we voor de rust of kort na rust de 2-1 gemaakt hadden, dat we met drie punten van het veld gelopen zouden zijn. Het probleem is dat Meijer maar één aanpak kent en niet in staat is om tijdens een wedstrijd effectief in te grijpen en de boel te sturen.
Maar geen kritiek op spelers mogen geven?
Schone kan toch niet meer? Bram valt toch zwaar tegen! En het is toch schandalig dat een profvoetballer als sandler niet langer dan 60 minuten kan spelen ook al hoeft hij niets te doen…..
Het feit dat je bv een Schone laat staan is aan de trainer. Dat is wat ik bedoel met dat ik kritiek op de speler niet snap.
-
- Contacteer:
Dat ben ik zeker met je eens maar ook de spelers mogen in de spiegel kijken. Een schone moet misschien ook zelf beseffen dat hij op zijn 36e eigenlijk niet meer mee kan. Een sandler moet misschien even ballen hebben om met wat pijnstilling wel een 90 minuten vol maken in een wedstrijd waarin hij amper iets hoeft te doen. Een Bram die zegt dat hij niet wil afbouwen en eigenlijk nog wel wat later naar nec toe wilde…. Dan vraag ik me echt af hebben die gasten geen spiegel? Zal er niemand binnen de club tegen een Bram zeggen… goh heb jij veel kantinediensten gedraaid in Italië? Die jongen is misschien wel de traagste cv in de eredivisie en opbouwend van het niveau bal op dak 7.
Weer een punt op ajax uitgelopen en maar 5 punten van de 5e plek.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
- De Kletskop
- Contacteer:
Poeh, wij beginnen er een spel van te maken naar welke tegenstander de eerstvolgende spelhervatting van Schöne gaat belanden. Hij heeft er zaterdag één goed gegeven, en dat was de corner die Nuytinck vogeltje vrij naast kopte. Maar verder is het echt hopeloos, hoe heeft die man ooit die wondergoal in Madrid kunnen maken joh..De Kletskop schreef: ↑ma 23 okt 2023, 09:30Wat een gelul.
Laat Schöne dan eens beginnen met het laten liggen van corners en vrije trappen voor iemand die het wel kan.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Inderdaad, hoe bestaat het dat zijn trap zo slecht is geworden? En hoe bestaat het dat je dan nog steeds elke corner en vrije trap wil nemen?bertje schreef: ↑ma 23 okt 2023, 10:13Poeh, wij beginnen er een spel van te maken naar welke tegenstander de eerstvolgende spelhervatting van Schöne gaat belanden. Hij heeft er zaterdag één goed gegeven, en dat was de corner die Nuytinck vogeltje vrij naast kopte. Maar verder is het echt hopeloos, hoe heeft die man ooit die wondergoal in Madrid kunnen maken joh..De Kletskop schreef: ↑ma 23 okt 2023, 09:30Wat een gelul.
Laat Schöne dan eens beginnen met het laten liggen van corners en vrije trappen voor iemand die het wel kan.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Weet iemand eigenlijk wat de officiële doelstelling voor dit seizoen is?
Wilco heeft altijd gezegd dat ze dat op 1 September bepalen, nadat duidelijk is welke selectie we hebben, maar ik heb hier eigenlijk nooit een concrete doelstelling meer over teruggehoord....iemand een idee?
Wilco heeft altijd gezegd dat ze dat op 1 September bepalen, nadat duidelijk is welke selectie we hebben, maar ik heb hier eigenlijk nooit een concrete doelstelling meer over teruggehoord....iemand een idee?
When Wilco talks, people listen!
Tussen 8 en 12 is het dacht ik. Weet niet precies waar hij dat zei. Of een videoupdate of ergens als tafelgast, maar heb het wel gehoord.Gerard Lopez schreef: ↑ma 23 okt 2023, 14:01Weet iemand eigenlijk wat de officiële doelstelling voor dit seizoen is?
Zou goed zijn als NEC dit ergens gewoon op de website zet.
Ik schreef dit op 2 oktober he. En waarom hij alles blijft nemen: status. Extreem belangrijk in het voetbal. Als hij 24 was geweest zonder zijn status was hij op basis van zijn spel al lang gepasseerdPoort5 schreef: ↑ma 23 okt 2023, 11:11Inderdaad, hoe bestaat het dat zijn trap zo slecht is geworden? En hoe bestaat het dat je dan nog steeds elke corner en vrije trap wil nemen?bertje schreef: ↑ma 23 okt 2023, 10:13Poeh, wij beginnen er een spel van te maken naar welke tegenstander de eerstvolgende spelhervatting van Schöne gaat belanden. Hij heeft er zaterdag één goed gegeven, en dat was de corner die Nuytinck vogeltje vrij naast kopte. Maar verder is het echt hopeloos, hoe heeft die man ooit die wondergoal in Madrid kunnen maken joh..De Kletskop schreef: ↑ma 23 okt 2023, 09:30Wat een gelul.