Programmaboekje NEC

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4444
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Programmaboekje NEC

Bericht door Ron Delgado »

Zo is dat, Frank. Bovendien moet het een project van NEC blijven, dat de kosten voor haar rekening neemt en de oplage bepaalt.

Misschien kan Frans Jacco eens polsen in hoeverre de club interesse zou hebben in een fan-tastisch mooi programmablad.
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Programmaboekje NEC

Bericht door Pol »

Ron Delgado schreef:Zo is dat, Frank. Bovendien moet het een project van NEC blijven, dat de kosten voor haar rekening neemt en de oplage bepaalt.

Misschien kan Frans Jacco eens polsen in hoeverre de club interesse zou hebben in een fan-tastisch mooi programmablad.
Hebben ze dat antwoord al niet gegeven door ten eerste het niet in eigen beheer te doen maar aan de SV over te laten en ten tweede nu ook hun steun te hebben terug getrokken?

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Programmaboekje NEC

Bericht door Bleum »

Ik mis al jaren een goed programmaboekje. Als ik een euro moet betalen voor kwaliteit doe ik dat graag.

NEC gaat geen energie stoppen middels een medewerker in een programmablad. Veel te duur om een betaalde kracht aan dat kruimelwerk te laten werken. Met een beetje creativiteit en vooral tijd moet je wel aan sponsors kunnen komen die het kostendekkend kunnen maken. Inhoudelijk moet er ook wat in staan. De ideeen van Ron Delgado zijn enthousiast en goed, maar uit eigen ervaring weet ik hoeveel tijd er in dat soort initiatieven gaat zitten. Ik denk ook dat het makkelijker is om binnen een week 50 sponsors te vinden, dan iedere twee weken een kwalitatief goed programmaboekje in elkaar te zetten.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten