N.E.C. Open Dag 2012

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: N.E.C. Open Dag 2012

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:Jamaar, in de verklaring staat niks over hoe de wedstrijd is verlopen en wie de uitblinkers waren. Nu de pers noch supporters aanwezig waren, mogen we op zijn minst verwachten dat iemand van NEC een degelijk wedstrijdverslag schrijft.
Nou ik hoef echt niet te weten wat Jan Bluijsen van de wedstrijd vond................

Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. Open Dag 2012

Bericht door Biarmicus »

Jan Bluyssen in de ton, met een hoepeltje er om!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38420
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: N.E.C. Open Dag 2012

Bericht door mschr »

Eniesee schreef: Nou ik hoef echt niet te weten wat Jan Bluijsen van de wedstrijd vond................
Ik wel. Het enige wat we weten is dat het 0-0 is geworden. Of ons middenveld weer geen kans wist te cre-eren, of Platje buitenspel heeft gestaan, of Te Voorde ongelukkig over het veld liep, of Stutter zich warm mocht lopen, of Breuer er weer eens uitgelopen werd, of Sno zijn fantasie weer eens de vrije loop liet. Op die vragen wil ik graag een onderbouwd antwoord van NEC.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: N.E.C. Open Dag 2012

Bericht door Keizerstad1994 »

mschr schreef:
Eniesee schreef: Nou ik hoef echt niet te weten wat Jan Bluijsen van de wedstrijd vond................
Ik wel. Het enige wat we weten is dat het 0-0 is geworden. Of ons middenveld weer geen kans wist te cre-eren, of Platje buitenspel heeft gestaan, of Te Voorde ongelukkig over het veld liep, of Stutter zich warm mocht lopen, of Breuer er weer eens uitgelopen werd, of Sno zijn fantasie weer eens de vrije loop liet. Op die vragen wil ik graag een onderbouwd antwoord van NEC.
Hier ben ik het helemaal mee eens, ze hadden daar best iemand de Twitter kunnen laten bijhouden met een update zo nu en dan. We hebben nu totaal, maar dan ook echt totaal geen beeld hoe het gegaan is. Die heb je met een degelijk wedstrijdverslag natuurlijk wel wat meer.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: N.E.C. Open Dag 2012

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:
Eniesee schreef: Nou ik hoef echt niet te weten wat Jan Bluijsen van de wedstrijd vond................
Ik wel. Het enige wat we weten is dat het 0-0 is geworden. Of ons middenveld weer geen kans wist te cre-eren, of Platje buitenspel heeft gestaan, of Te Voorde ongelukkig over het veld liep, of Stutter zich warm mocht lopen, of Breuer er weer eens uitgelopen werd, of Sno zijn fantasie weer eens de vrije loop liet. Op die vragen wil ik graag een onderbouwd antwoord van NEC.
maar wel graag van iemand die verstand van voetbal heeft, als jij je mening bouwt op een wedstrijdverslag van Bluijsen snap ik waarom jij aan zo´n beroerd voetbalverstand komt

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: N.E.C. Open Dag 2012

Bericht door Bleum »

Janssen schreef:Ik kan me helemaal in het statement van NEC vinden. Het enige jammere is dat ze het niet voor elkaar kregen die oefenwedstrijd later te krijgen (wat ze dus wel probeerden).
Daarom denk ik ook dat er toen sprake was van een enorme paniek wat ook tot miscommunicatie heeft geleid want NEC wachtte wellicht op antwoord van BBR. Ze hadden wel een reserveplan maar kregen wellicht niet meteen antwoord?
Naar mijn mening hebben ze er alles aan gedaan om de open dag te redden maar helaas zonder succes. Ik was ook flink teleurgesteld omdat de wedstrijd niet voor publiek beschikbaar was en heb dit jaar daarom de open dag laten lopen. Gelukkig kreeg ik het wel op tijd mee. Maar voor mij staat de veiligheid altijd voorop om misstanden als destijds in Groesbeek te voorkomen.

Jammer dat mensen het NEC zo kwalijk nemen dat ze niet de waarheid de wereld in mochten brengen. Je kunt NEC niets kwalijk nemen.....maar dat zal oa Bleum hopelijk nu zelf ook beseffen.
NEC verwijt het zichzelf nu toch ook? Waarom zou ik dat NEC dan niet mogen verwijten?
Het liegen was verkeerd dat nam ik NEC kwalijk en dat blijkt dus terecht te zijn geweest, want NEC betreurd die oneerlijkheid ook. Ik heb ze nooit de schuld gegeven van de afgelasting, wel over de communicatie. NEC zelf geeft mij en vele andere supporters dus gelijk dat dit niet goed was.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: N.E.C. Open Dag 2012

Bericht door jd »

LT schreef:
Janssen schreef:
LT schreef:
Janssen schreef:
Jammer dat mensen het NEC zo kwalijk nemen dat ze niet de waarheid de wereld in mochten brengen. Je kunt NEC niets kwalijk nemen.....maar dat zal oa Bleum hopelijk nu zelf ook beseffen.
Ik besef nog steeds niet waarom er 'een besloten training was' in plaats van 'de wedstrijd wordt gespeeld op een geheime locatie'.

Politie Gelderland-Zuid gaf toestemming onder de strikte voorwaarde dat hierover niets zou worden gecommuniceerd en dat de wedstrijd achter gesloten deuren gespeeld zou worden.
Ze moesten toch een verklaring geven waar de spelers waren??????
Ze mochten niet communiceren dat de wedstrijd doorging. Nou dan zeg jij maar hoe ze dat moesten communiceren.....
Dat heb ik al aangegeven. Op zo'n moment heeft NEC ook een adviesfunctie naar de politie waarop zij kunnen stellen dat de supporters ook niet achterlijk zijn. Daarnaast, wat is moeten. Als NEC het bericht naar buiten brengt waarin niet gelogen wordt, staat daar heus geen proces verbaal op. Overigens is het door de schrijfwijze niet duidelijk of de politie toestemming geeft voor het doorgaan voor de open dag of alleen voor de oefenwedstrijd.
:withstupid:
Dat is het stuk waar ik het in een eerdere post over had en het waarheidsgehalte dus van betwijfel. Het is namelijk wel enorm over de top. En dan nog, laat het waar zijn, wat LT en Bleum zeggen. Maarja, voor mij heeft de zaak nu wel afgedaan. De reactie van NEC is netjes, ze maken het goed en ze bieden hun excuses aan. Zoals ik al zei, helemaal prima.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22777
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: N.E.C. Open Dag 2012

Bericht door burp »

Tsja, inderdaad een beetje de te verwachten mosterd na de maaltijd.
Meer dan 24u na dato.

* Dit hadden ze mondeling moeten doen ten tijde van de spelerspresentatie op de dag zelf en daarna zsm online moeten zetten.
* Ook hadden ze moeten communiceren dat het ''afgelast was op de Goffert'' ipv helemaal afgelast, een lulverhaal over een besloten training en een lulverhaal van Pastoor over dat het zo jammer was.
* Over die aanvangstijd liegen ze nog steeds; het was al bekend dat Blackburn de wedstrijd vroeg wilde spelen want anders was hij op de open dag zelf al later begonnen. Dat hadden ze al proberen te regelen.
* Hoe er met de pers om gegaan is blijft ook schandalig en een fatsoenlijk wedstrijdverslag was toch wel het minste
* Het was ook al de tweede keer in 1 week: ook tegen Düsseldorf werd er maar wat op af gelogen in het kader van de zogenoemde veiligheid

Gebruikersavatar
williamnmgn
Berichten: 677
Lid geworden op: wo 03 jun 2009, 15:15
Contacteer:

Re: N.E.C. Open Dag 2012

Bericht door williamnmgn »

nieuwe opendag in de herfstvakantie???

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: N.E.C. Open Dag 2012

Bericht door ApophisEire »

Dat wordt dan een besloten dag
Met een besloten training
Op een besloten locatie
Met een besloten genootschap aanwezig
Dat heb ik net besloten
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15933
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: N.E.C. Open Dag 2012

Bericht door pjottr »

En de loco-burgemeester heeft zojuist besloten dat de Politie Gerlderland-Zuid mag besluiten of dit besloten mag worden :crazy:

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13366
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: N.E.C. Open Dag 2012

Bericht door Pol »


Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22777
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: N.E.C. Open Dag 2012

Bericht door burp »

Het goedmakertje van de vakgroep leugens en bedrog.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten