Open Dag 2011

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!

Ga je naar de Open Dag op 31 juli?

Ja
11
79%
Nee
3
21%
 
Totaal aantal stemmen: 14

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Open Dag 2011

Bericht door tweety »

keyser soze schreef:
Rob Penkelman schreef:Ik vond het een zeer geslaagde open dag en ook mijn 8 jarig dochtertje vond het erg leuk.
Vooral Platje!
Mijn neefje van 5 heeft NEC crocs gekocht en mijn nichtje van 1 maand heeft een NEC rompertje gekregen ( het kan niet vroeg genoeg beginnen :biggrin: )
lijkt mij ook want een rompertje op je achtiende is ook zo raar he :wink:
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Open Dag 2011

Bericht door jasper491 »

Zit nu op ibiza, niet heel veel gemist zo te horen, ik las dat de opendag van de graafschap bezocht werdt door zo'n +/- 11000 fans.. Beetje jammer!

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Open Dag 2011

Bericht door Stefannec »

tweety schreef:
keyser soze schreef:
Rob Penkelman schreef:Ik vond het een zeer geslaagde open dag en ook mijn 8 jarig dochtertje vond het erg leuk.
Vooral Platje!
Mijn neefje van 5 heeft NEC crocs gekocht en mijn nichtje van 1 maand heeft een NEC rompertje gekregen ( het kan niet vroeg genoeg beginnen :biggrin: )
lijkt mij ook want een rompertje op je achtiende is ook zo raar he :wink:
Daar is de NEC-string voor, of is die er nog niet?
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
chica
Berichten: 339
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:04
Locatie: BRG & DL
Contacteer:

Re: Open Dag 2011

Bericht door chica »

Bleum schreef:Open dag geheel in lijn met de ontwikkelingen bij de club. Bijzonder mager, paar stands, rood zwart groen met wat nederlandse muziek en 10 opblaaskussens. Dit alles tegen het decor van de grijze betonnen gracht. Mag de open dag aub weer gewoon op het voorplein? Heel wat gezelliger. En dan die presentator tijdens de spelerspresentatie die naar Zomer liep en dacht dat het Foor was. En dat Romeinse gedoe. Als je deze open dag vergelijkt met die van een jaar of 10 geleden, weet je gewoon niet wat je ziet.
:withstupid: Het voorplein heeft ook mijn stem, veel gezelliger!
"Voetbal is als een neus... Haal alles eruit wat erin zit"... by teammate Kim :-)

freddynec
Berichten: 20
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 05:46
Contacteer:

Re: Open Dag 2011

Bericht door freddynec »

Diep en diep triest deze opendag!
Leuk voor de kinderen!
:zzz:

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4579
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Open Dag 2011

Bericht door gladiator »

wat een enorme sof
tja als je wat organiseerd doe je het natuurlijk nooit voor iedereen goed
maar dit was echt om te janken zo slecht
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3721
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Open Dag 2011

Bericht door Super-Simr »

Ik ben er met mijn schoonvader, vrouw en kind overheen gelopen, maar er kwam maar 1 woord in mij op: amateuristisch!
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

ACW
Berichten: 144
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 17:48
Contacteer:

Re: Open Dag 2011

Bericht door ACW »

Hoe is het mogelijk om je eigen supporters zo voor Jan Doedel te zetten. Dit heeft toch niets met een open dag te maken! NEC moet zich diep schamen, hoe kun je dit je aanhang aan doen.

NECJC
Berichten: 200
Lid geworden op: do 30 jun 2011, 15:51
Contacteer:

Re: Open Dag 2011

Bericht door NECJC »

Beekenees schreef:Het begon om 12.00 uur en om 13.00 uur waren alle elftalposters op :crazy2:
Dan ben je goed bezig :td:
ik zou het mooier maken ze waren om 12.45 op want toen kon ik ze al nergens meer verkrijgen :td: :td:
maar deze opendag sloeg helemaal nergens op, de spelerspresentatie wtf zo slecht nog nooit gezien! de presentatie werd verpest door de omroeper.
:tong:

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Open Dag 2011

Bericht door tweety »

mischien dringt het nu door :director: DE CENTEN ZIJN OP , ik denk als de supportersvereniging niet gesponsort had was er waarschijnlijk helemaal geen opendag geweest dus wat kun je NEC kwalijk nemen ?
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Open Dag 2011

Bericht door CHEF »

keyser soze schreef:
Rob Penkelman schreef:Ik vond het een zeer geslaagde open dag en ook mijn 8 jarig dochtertje vond het erg leuk.
Vooral Platje!
Mijn neefje van 5 heeft NEC crocs gekocht en mijn nichtje van 1 maand heeft een NEC rompertje gekregen ( het kan niet vroeg genoeg beginnen :biggrin: )
Nog jezelf tegengekomen in een Juniors-blaadje?

Gebruikersavatar
Jeroenmgn
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:23
Locatie: Nijmegen(NBO)
Contacteer:

Re: Open Dag 2011

Bericht door Jeroenmgn »

Als er werkelijk geen geld is voor een open dag ( in de magere jaren was die er toch ook ) dan moeten de verantwoordelijke mensen heel snel opstappen. Of je dit nu op een voorplein doet of in de gracht dat maakt qua kosten toch niet zo heel veel uit lijkt me... Denk dat je van een maandsalaris van Swart al een aardige open dag kan presenteren.

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Open Dag 2011

Bericht door tweety »

Jeroenmgn schreef:Als er werkelijk geen geld is voor een open dag ( in de magere jaren was die er toch ook ) dan moeten de verantwoordelijke mensen heel snel opstappen. Of je dit nu op een voorplein doet of in de gracht dat maakt qua kosten toch niet zo heel veel uit lijkt me... Denk dat je van een maandsalaris van Swart al een aardige open dag kan presenteren.
jij hebt het over magere jaren , waar denk je dat we nu inzitten ? en over Swart : zou jij aan je eigen stoelpoten zagen ?
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Open Dag 2011

Bericht door SanderNEC »

Ach ja, liever met het geld dat we hebben wat spelers kopen en leuk voetbal laten zien dan een leuke open dag organiseren... Het is toch al jaren niks.
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Open Dag 2011

Bericht door Arjan van Hout »

tweety schreef:mischien dringt het nu door :director: DE CENTEN ZIJN OP , ik denk als de supportersvereniging niet gesponsort had was er waarschijnlijk helemaal geen opendag geweest dus wat kun je NEC kwalijk nemen ?
wat kost het extra als je een standje op het voorplein opbouwt ipv in de gracht?

Gebruikersavatar
EK
Berichten: 681
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 21:41
Contacteer:

Re: Open Dag 2011

Bericht door EK »

Jeroenmgn schreef:Als er werkelijk geen geld is voor een open dag ( in de magere jaren was die er toch ook ) dan moeten de verantwoordelijke mensen heel snel opstappen. Of je dit nu op een voorplein doet of in de gracht dat maakt qua kosten toch niet zo heel veel uit lijkt me... Denk dat je van een maandsalaris van Swart al een aardige open dag kan presenteren.
Als ik zou opstappen, zou ik dat op het voorplein doen. Niet in de gracht, daar is opstappen toch iets lastiger en gevaarlijker. Maar goed, we zullen zien welke Jacco kiest. Qua kosten zal het inderdaad niet veel schelen.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Open Dag 2011

Bericht door Bleum »

Snap goed dat kinderen het leuk vonden, voor hen was er nog wat.
Dth heeft geen wedstrijdkaartjes, heeft te maken met keuzes over het budget bij dth. De kosten voor de site zijn toegenomen.

Grootste probleem is dat het niet gezellig kan zijn in die betonnen gracht. Gewoon tussen de bomen op het voorplein.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

ACW
Berichten: 144
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 17:48
Contacteer:

Re: Open Dag 2011

Bericht door ACW »

SanderNEC schreef:Ach ja, liever met het geld dat we hebben wat spelers kopen en leuk voetbal laten zien dan een leuke open dag organiseren... Het is toch al jaren niks.
Een open dag kost niets, bij een goede aanpak levert het alleen geld op! Laat de spelers wat meer meedoen in het geheel. Een handtekening, een foto, of zomaar rondlopen tussen het publiek, daarvoor komen de supporters.!

Necco
Berichten: 1664
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:27
Contacteer:

Re: Open Dag 2011

Bericht door Necco »

tweety schreef:mischien dringt het nu door :director: DE CENTEN ZIJN OP , ik denk als de supportersvereniging niet gesponsort had was er waarschijnlijk helemaal geen opendag geweest dus wat kun je NEC kwalijk nemen ?
Doe dan niets. Want dit was echt schrikbarend slecht. Een slechte presentator, weinig gezelligheid. Amper wat te drinken te krijgen....

Met het weinige geld dat je te besteden hebt kun je op het voorterrein prima iets leuks neerzetten, of anders iets in het centrum doen rond de cafés op de grote markt? Die willen misschien wel meebetalen
Soms is `t beter iets moois te verliezen dan dat je `t nooit hebt gehad

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Open Dag 2011

Bericht door Frans »

ACW schreef:Een handtekening, een foto, of zomaar rondlopen tussen het publiek, daarvoor komen de supporters.!
Dat deden ze toch ook :???: Wat dat betreft waren er mogelijkheden genoeg vandaag....
NECTheBest

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Open Dag 2011

Bericht door tweety »

Necco schreef:
tweety schreef:mischien dringt het nu door :director: DE CENTEN ZIJN OP , ik denk als de supportersvereniging niet gesponsort had was er waarschijnlijk helemaal geen opendag geweest dus wat kun je NEC kwalijk nemen ?
Doe dan niets. Want dit was echt schrikbarend slecht. Een slechte presentator, weinig gezelligheid. Amper wat te drinken te krijgen....

Met het weinige geld dat je te besteden hebt kun je op het voorterrein prima iets leuks neerzetten, of anders iets in het centrum doen rond de cafés op de grote markt? Die willen misschien wel meebetalen
dat lukt ook niet want dan krijgen we die discussie over die 2,40 voor een pilsje weer in de stad :wink:
by the way heb jij soms aandelen in het centrum of zo ? :wink:
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Open Dag 2011

Bericht door Jeroen »

Als de SV vorig jaar en dit jaar niet had gesponsord, was de Open Dag er niet geweest. En het gaat niet eens om een wereldbedrag.
Denk dat met wat meer stands, bijvoorbeeld wat ondernemers uit Nijmegen, er veel meer inkomsten uit te halen zijn. Als ik voor de SV spreek, is in het stadion beter omdat je dan veel meer toeloop hebt. Maar vind ook, als het alleen bij het supportersplein blijft (achter de GT) dat het kaal en grauw overkomt.

Necco
Berichten: 1664
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:27
Contacteer:

Re: Open Dag 2011

Bericht door Necco »

tweety schreef:
Necco schreef:
tweety schreef:mischien dringt het nu door :director: DE CENTEN ZIJN OP , ik denk als de supportersvereniging niet gesponsort had was er waarschijnlijk helemaal geen opendag geweest dus wat kun je NEC kwalijk nemen ?
Doe dan niets. Want dit was echt schrikbarend slecht. Een slechte presentator, weinig gezelligheid. Amper wat te drinken te krijgen....

Met het weinige geld dat je te besteden hebt kun je op het voorterrein prima iets leuks neerzetten, of anders iets in het centrum doen rond de cafés op de grote markt? Die willen misschien wel meebetalen
dat lukt ook niet want dan krijgen we die discussie over die 2,40 voor een pilsje weer in de stad :wink:
by the way heb jij soms aandelen in het centrum of zo ? :wink:
Nee, geen aandelen. Ik zie alleen mogelijkheden om de open dag tot een succes te maken.

In het centrum heb je meer toeloop (betere bereikbaarheid, passanten) en dus ook meer kans om mensen die nog geen binding met de club hebben voor je te winnen. Dát is waar een open dag voor is.

Vandaag leek het wel een dagje kindervakantieweek. Leuk voor de kinderen, maar op de wedstrijd oud nec - regioteam en de presentatie na vond ik er geen ruk aan. In het centrum zullen er vast ondernemers willen meebetalen en een 'kleine' artiest moet dan mogelijk zijn. Klein podiumpje erbij, wat stands rond de grote markt, klaar is kees.

Net als dat NEC gewoon met de gemeente een deal moet sluiten één van de vele leegstaande winkelpanden voor een schijntje te huren om een centrumversie van de fanshop te maken. De Blokker verkoopt best wat, maar een echte fanshop zou goed werken als de huur laag is.

Naar mijn idee laat NEC veel mogelijkheden liggen, veelal onder het motto dat er geen geld voor is. Ik vind dat teveel calimero denken. Met weinig geld kun je ook iets doen, en naar mijn idee zeker veel beter dan vandaag
Soms is `t beter iets moois te verliezen dan dat je `t nooit hebt gehad

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Open Dag 2011

Bericht door SanderNEC »

De Graafschap trekt meer bezoekers op Open Dag dan Vitesse en NEC. Gaat lekker zo... 8000 bezoekers bij ons, 10000 bij de Superboertjes...
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10520
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Open Dag 2011

Bericht door TT »

SanderNEC schreef:De Graafschap trekt meer bezoekers op Open Dag dan Vitesse en NEC. Gaat lekker zo... 8000 bezoekers bij ons, 10000 bij de Superboertjes...
Lekker belangrijk...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 gasten