Raad van Commissarissen

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Raad van Commissarissen

Bericht door Frans »

Van de week stond in de krant dat 2 van de 5 leden van de Raad van Commissarissen weg zijn.
Marc Loosen en Jan Gerrits.

Ook stond er dat men voor 1 juli 2 vervangers wil hebben.

Wie zouden dat moeten worden volgens jullie?

Ik hoop in ieder geval dat het mensen worden met een verleden bij de club, of in ieder geval een band met de club. Als sponsor, investeerder, speler.....

Zou Erik Langedijk een goede kandidaat zijn? Echte NEC'er, commercieel, ondernemer, sponsor, bij de club gewerkt en ook een band met Boekhoorn.
NECTheBest

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6488
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Raad van Commissarissen

Bericht door Strooper »

Johan Derksen!
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Raad van Commissarissen

Bericht door bertje »

Strooper schreef:Johan Derksen!
:withstupid: :hail:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Raad van Commissarissen

Bericht door NiMMA_024 »

Frans schreef:Van de week stond in de krant dat 2 van de 5 leden van de Raad van Commissarissen weg zijn.
Marc Loosen en Jan Gerrits.

Ook stond er dat men voor 1 juli 2 vervangers wil hebben.

Wie zouden dat moeten worden volgens jullie?

Ik hoop in ieder geval dat het mensen worden met een verleden bij de club, of in ieder geval een band met de club. Als sponsor, investeerder, speler.....

Zou Erik Langedijk een goede kandidaat zijn? Echte NEC'er, commercieel, ondernemer, sponsor, bij de club gewerkt en ook een band met Boekhoorn.
Erik was al tot niet zo heel lang geleden commercieel manager bij de club, al was het voor korte duur. dus zou niet weten of hij oren heeft om terug te komen, al lijkt hij in mijn ogen een hele goede kandidaat met een echt NEC hart. Hij is de zwager van Marcel Boekhoorn als ik het mij nog goed herinner.

Hij was weg gegaan omdat hij een ondernemer is en andere uitdagingen aan wilde gaan.


Zou het top vinden als hij terug mocht komen, maar ik denk dat hij (helaas) niet komt.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Raad van Commissarissen

Bericht door LT »

Als ie maar capabel, financieel risicoloos denkend en aardig kan lobby'en.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Raad van Commissarissen

Bericht door Bleum »

Even los van het feit wie er moet komen is het ook interessant om het eens te hebben over de personen die weg zijn. Op de supportersavond is door supporters aangegeven dat de verhoudingen niet gezond waren, omdat in de RvC commissarissen zitten die direct gelinkt waren aan Hans van Delft. De voorzitter gaf aan dat daaraan gewerkt zou worden en kennelijk zijn nu de huisjurist en een medewerker van Van Delft uit de RvC gezet. Toch wel opvallend. Misschien dat dit de deur weer gaat openen voor mensen uit het Boekhoorn kamp?
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Raad van Commissarissen

Bericht door Frans »

Jan Gerrits was toch niet de jurist? Als oud-voetballer van RKC zat hij er volgens mij in voor technische zaken. Of heb ik het mis?
NECTheBest

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Raad van Commissarissen

Bericht door Bleum »

Jan Gerrits is letselschadejurist.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Raad van Commissarissen

Bericht door Frans »

Bleum schreef:Jan Gerrits is letselschadejurist.
ok!
NECTheBest

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Raad van Commissarissen

Bericht door jackkreta »

Bleum schreef:Even los van het feit wie er moet komen is het ook interessant om het eens te hebben over de personen die weg zijn. Op de supportersavond is door supporters aangegeven dat de verhoudingen niet gezond waren, omdat in de RvC commissarissen zitten die direct gelinkt waren aan Hans van Delft. De voorzitter gaf aan dat daaraan gewerkt zou worden en kennelijk zijn nu de huisjurist en een medewerker van Van Delft uit de RvC gezet. Toch wel opvallend. Misschien dat dit de deur weer gaat openen voor mensen uit het Boekhoorn kamp?
Dacht ik ook aan. Boekhoorn stapt pas in als Van Delft en consorten geen bemoeienis meer met NEC hebben dus wie weet.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Raad van Commissarissen

Bericht door NiMMA_024 »

Van de officiële NEC site

http://www.nec-nijmegen.nl/home/04914_e ... holding-bv

Edo Ophof en Bas Wolberink in Raad van Commissarissen van N.E.C. Holding BV

Edo Ophof en Bas Wolberink treden per 1 augustus 2011 toe tot de Raad van Commissarissen van N.E.C. Holding BV.
Foto

Edo Ophof gaat de portefeuille technische zaken vervullen binnen de Raad van Commissarissen. Ophof (52 jaar) speelde tussen 1976 en 1980 vier seizoenen voor N.E.C. alvorens hij werd verkocht aan Ajax. In totaal speelde hij 269 wedstrijden in het betaalde voetbal en 15 wedstrijden voor het Nederlands Elftal. Sinds 2000 is Ophof directeur/eigenaar van TMI (Technische Metaal Industrie) Rhenen. Ophof was al lid van het bestuur van Stichting Administratie Kantoor N.E.C. Holding BV. Hij verruilt deze functie nu voor die van Commissaris.

Bas Wolberink (40 jaar) gaat de portefeuille financiële zaken binnen de Raad van Commissarissen behartigen. Wolberink heeft Accountancy gestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam en is partner van Crowe Horwarth. Dit is een organisatie op het gebied van accountancy, belastingadvies, juridische zaken, corporate finance en payroll services met onder meer een kantoor in Nijmegen.

Zowel Wolberink als Ophof treden in samenspraak met de investeerders van N.E.C. toe tot de Raad van Commissarissen van de N.E.C. Holding BV. Samen met Jan van Teeffelen (voorzitter en MVO), Maudie Derks (commercie) en Johan van Kastel (supportersbeleid, accommodatie en veiligheid) bestaat de Raad van Commissarissen nu weer uit vijf leden. De statutaire directie van N.E.C. Holding bestaat uit Jacco Swart (algemeen directeur) en Carlos Aalbers (technisch directeur).
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Raad van Commissarissen

Bericht door Frans »

Positief dat er iemand met voetbal know-how bij is gekomen en dat beiden blijkbaar door de investeerders worden gesteund :tu:
NECTheBest

Gebruikersavatar
EK
Berichten: 681
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 21:41
Contacteer:

Re: Raad van Commissarissen

Bericht door EK »

De voorzitter van de RvC Jan van Teeffelen is dus per 1 sept. jl. vertrokken. Net zo geruisloos vertrokken als zijn aanwezigheid de afgelopen jaren!

jbnmgn

Re: Raad van Commissarissen

Bericht door jbnmgn »

Frans schreef:Van de week stond in de krant dat 2 van de 5 leden van de Raad van Commissarissen weg zijn.
Marc Loosen en Jan Gerrits.

Ook stond er dat men voor 1 juli 2 vervangers wil hebben.

Wie zouden dat moeten worden volgens jullie?

Ik hoop in ieder geval dat het mensen worden met een verleden bij de club, of in ieder geval een band met de club. Als sponsor, investeerder, speler.....

Zou Erik Langedijk een goede kandidaat zijn? Echte NEC'er, commercieel, ondernemer, sponsor, bij de club gewerkt en ook een band met Boekhoorn.
Was die Langedijk niet ook, voordat v Delft die Paes naar voren schoof, voor Boekhoorn de grote man als voorzitter?

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Raad van Commissarissen

Bericht door Frans »

EK schreef:De voorzitter van de RvC Jan van Teeffelen is dus per 1 sept. jl. vertrokken. Net zo geruisloos vertrokken als zijn aanwezigheid de afgelopen jaren!
Ben zeer benieuwd naar zijn opvolger. Ik ga er vanuit dat dit iemand wordt die door de aandeelhouders/inversteerders naar voren zal worden geschoven. Goede ontwikkeling vind ik! :tu:
NECTheBest

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Raad van Commissarissen

Bericht door Gerard Lopez »

Godverdomme hier schrik ik wel van zeg: Jan van Teeffelen weg. :crazy:
Het is een ramp voor de club, echt een groot gemis! :jestera: :bye: :bye:
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Raad van Commissarissen

Bericht door SanderNEC »

Die vent heeft z'n hoofd nog nooit laten zien, behalve bij z'n aanstelling en vertrek :crazy:
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Raad van Commissarissen

Bericht door Pol »

SanderNEC schreef:Die vent heeft z'n hoofd nog nooit laten zien, behalve bij z'n aanstelling en vertrek :crazy:
Hetgeen op zich niet zo'n probleem is als je de rol zo indeelt dat het zuiver een controlerende taak is. Maar gezien het vertrek van Swart (plus dat het er op lijkt dat die rol geheel vervalt) lijkt het me dat dat voorbij en de nieuwe man een veel promintere rol zal krijgen.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Raad van Commissarissen

Bericht door LT »

Pol schreef:
SanderNEC schreef:Die vent heeft z'n hoofd nog nooit laten zien, behalve bij z'n aanstelling en vertrek :crazy:
Hetgeen op zich niet zo'n probleem is als je de rol zo indeelt dat het zuiver een controlerende taak is. Maar gezien het vertrek van Swart (plus dat het er op lijkt dat die rol geheel vervalt) lijkt het me dat dat voorbij en de nieuwe man een veel promintere rol zal krijgen.
Exact. Er wordt hier wel heel makkelijk voorbijgegaan aan de rol van de voorzitter. Die was heel anders onder Van Delft, dan dat deze bij Van Teeffelen was.

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Raad van Commissarissen

Bericht door jasper491 »

Algemeen directeur Jacco Swart stopt bij NEC

maandag 03 september 2012 | 15:00 | Laatst bijgewerkt op: maandag 03 september 2012 | 15:22

Tekstgrootte




Jacco Swart. Foto: Bert Beelen




NIJMEGEN - Jacco Swart stopt op 1 januari als algemeen directeur van NEC. Swart heeft dan acht en een half jaar bij de Nijmeegse eredivisionist gewerkt. Swart (45) noemt het niet doorgaan van het Topsport en Innovatiepark en de tegenvallende stadionontwikkeling door het terugtreden van de gemeente als de grootste deceptie van zijn loopbaan.
Hoogtepunten zijn er volgens Swart velen. Hij noemt specifiek het winnen van de play-offs in 2008 en het Europees voetbal dat daarop volgde.

Swart zal de komende maanden technisch directeur Carlos Albers ondersteunen en zal zich oriënteren op zijn volgende carrièrestap. Wat hij gaat doen, weet de scheidend directeur nog niet.

Jan van Teeffelen, voorzitter van de raad van commissarissen, is per 1 september teruggetreden. Johan van Kastel is op 1 juli al gestopt met zijn functie als lid van de raad van commissarissen.

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3154
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: Raad van Commissarissen

Bericht door denniesee »

Gerard Lopez schreef:Godverdomme hier schrik ik wel van zeg: Jan van Teeffelen weg. :crazy:
Het is een ramp voor de club, echt een groot gemis! :jestera: :bye: :bye:
wie?
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Raad van Commissarissen

Bericht door NiMMA_024 »

denniesee schreef:
Gerard Lopez schreef:Godverdomme hier schrik ik wel van zeg: Jan van Teeffelen weg. :crazy:
Het is een ramp voor de club, echt een groot gemis! :jestera: :bye: :bye:
wie?
:withstupid:
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Raad van Commissarissen

Bericht door ronnyguitar »

denniesee schreef:
Gerard Lopez schreef:Godverdomme hier schrik ik wel van zeg: Jan van Teeffelen weg. :crazy:
Het is een ramp voor de club, echt een groot gemis! :jestera: :bye: :bye:
wie?
de zoon van de oude van Teeffelen
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Brian024
Berichten: 72
Lid geworden op: zo 19 feb 2012, 22:37
Contacteer:

Re: Raad van Commissarissen

Bericht door Brian024 »

Ik vraag me af wat doet Hans van Delft nu precies want van hem hoor je nooit iets van

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Raad van Commissarissen

Bericht door pjottr »

als ik de quote zo zie gok ik op rentenieren

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten