Jong NEC

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10605
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door Gijscoman »

Tiel schreef:
McCormick schreef:
Gijscoman schreef:
burp schreef:1-5 gewonnen bij Fortuna

http://www.nec-nijmegen.nl/home/11253_r ... in-sittard

hatrrick Sow en nu scoort Celik wel in de laatste minuut

Die gestaakte pot tegen Heracles is volgens mij als eindstand genoteerd. Die jongen had een hersenschudding, maar verder ok.
Mooi dat Celik scoort. Het zou prachtig zijn, als dit net even dat zetje is, zodat hij weer aan het scoren gaat.
Verder mooi dat Sow drie keer scoort. Is er overigens al duidelijkheid of Sow naar Utrecht gaat? Die geruchten deden wel de ronde, maar ik heb er i.t.t. Joosten niets meer over gehoord.
Syla Sow heeft een 2 jarig contract met een optie voor nog 1jaar getekent en word 3de spits in Utrecht .
Gewoon af en toe in het 2e dus.
Als ik zie wat er rondloopt bij Utrecht voorin, zou dat al een wonder zijn. Die hebben een overkill aan aanvallers.
Volgens transfermarkt op de vleugels: Oar, Duplan, Verbeek, Kallon, Peterson, Antiwi en Boukhari, Kerk en Van Velzen.
In de spits: Haller, Boymans, Rubin, Barazite.

De meeste spelers hebben wel wat minuten mogen maken, dus de kans dat ze een keer mogen invallen is aanwezig. De kans dat ze daar doorbreken lijkt mij nihil. Vooral in de spits ben je hopeloos, als je Haller en Rubin voor je hebt.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door burp »

ach zo doen ze dat in Utrecht al jaren, die geven een hoop A of beloftenspelers van andere clubs een contract voor 1 of 2 jaar bij het beloftenteam.
De meesten mislukken maar er debuteren er zo ook geregeld en dan heeft Utrecht ineens de naam dat ze veel 'eigen' jeugd laten debuteren.

Snap eigenlijk niet dat NEC jongens als Joosten en Sow die dus weggaan nog minuten laat maken, doorselecteren voor komend seizoen zou ik zeggen.

Gebruikersavatar
McCormick
Berichten: 145
Lid geworden op: wo 14 mei 2014, 17:39
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door McCormick »

burp schreef:
Snap eigenlijk niet dat NEC jongens als Joosten en Sow die dus weggaan nog minuten laat maken, doorselecteren voor komend seizoen zou ik zeggen.
Dat snap ik ook niet eerlijk gezegd , als Brood en NEC ook hadden doorgeselecteerd waren deze jongens ook niet gegaan.

Gebruikersavatar
McCormick
Berichten: 145
Lid geworden op: wo 14 mei 2014, 17:39
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door McCormick »

Gijscoman schreef:
Tiel schreef:
McCormick schreef:
Gijscoman schreef:
burp schreef:1-5 gewonnen bij Fortuna

http://www.nec-nijmegen.nl/home/11253_r ... in-sittard

hatrrick Sow en nu scoort Celik wel in de laatste minuut

Die gestaakte pot tegen Heracles is volgens mij als eindstand genoteerd. Die jongen had een hersenschudding, maar verder ok.
Mooi dat Celik scoort. Het zou prachtig zijn, als dit net even dat zetje is, zodat hij weer aan het scoren gaat.
Verder mooi dat Sow drie keer scoort. Is er overigens al duidelijkheid of Sow naar Utrecht gaat? Die geruchten deden wel de ronde, maar ik heb er i.t.t. Joosten niets meer over gehoord.
Syla Sow heeft een 2 jarig contract met een optie voor nog 1jaar getekent en word 3de spits in Utrecht .
Gewoon af en toe in het 2e dus.
Als ik zie wat er rondloopt bij Utrecht voorin, zou dat al een wonder zijn. Die hebben een overkill aan aanvallers.
Volgens transfermarkt op de vleugels: Oar, Duplan, Verbeek, Kallon, Peterson, Antiwi en Boukhari, Kerk en Van Velzen.
In de spits: Haller, Boymans, Rubin, Barazite.

De meeste spelers hebben wel wat minuten mogen maken, dus de kans dat ze een keer mogen invallen is aanwezig. De kans dat ze daar doorbreken lijkt mij nihil. Vooral in de spits ben je hopeloos, als je Haller en Rubin voor je hebt.
Voor diegene die niet weten hoe de vork in de steel zit , Syla Sow is in de C afgevallen bij de NEC voetbalacademy , vorig seizoen teruggehaald en na dit seizoen geen contract gekregen .
Dus dat hij nu bij Fc Utrecht wel een contract krijgt en daar tekent is gewoon knap .
Haal die jongens toch niet metteen zo naar beneden als je niet weet hoe het zit.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10605
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door Gijscoman »

McCormick schreef:
Gijscoman schreef: Als ik zie wat er rondloopt bij Utrecht voorin, zou dat al een wonder zijn. Die hebben een overkill aan aanvallers.
Volgens transfermarkt op de vleugels: Oar, Duplan, Verbeek, Kallon, Peterson, Antiwi en Boukhari, Kerk en Van Velzen.
In de spits: Haller, Boymans, Rubin, Barazite.

De meeste spelers hebben wel wat minuten mogen maken, dus de kans dat ze een keer mogen invallen is aanwezig. De kans dat ze daar doorbreken lijkt mij nihil. Vooral in de spits ben je hopeloos, als je Haller en Rubin voor je hebt.
Voor diegene die niet weten hoe de vork in de steel zit , Syla Sow is in de C afgevallen bij de NEC voetbalacademy , vorig seizoen teruggehaald en na dit seizoen geen contract gekregen .
Dus dat hij nu bij Fc Utrecht wel een contract krijgt en daar tekent is gewoon knap .
Haal die jongens toch niet metteen zo naar beneden als je niet weet hoe het zit.
Ik wil ze niet naar beneden halen. En hoewel ik 't jammer vind dat ze gaan, gun ik ze het beste. Desondanks vrees ik dat de kans op genoeg speelminuten in het eerste en dus de mogelijkheid om door te breken bijzonder beperkt is, daar er met Haller en Rubin spelers staan, die zij niet zo gemakkelijk eruit zullen gaan spelen. Rubin is al Amerikaans international en Haller Frans jeugdinternational. Er is meer concurrentie, zowel kwalitatief als kwantitatief.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door burp »

nadat de A1 + Celik (heeft eindexamen en de rest is naar Curaçao en Oss speelt nacompetitie) 0-0 gespeeld hebben tegen Jong GAE zit het seizoen voor Jong NEC/FC Oss er op.
In de eindstand van poule C (laagste) van de beloftencompetitie als vierde (van zeven) geëindigd

http://www.nec-nijmegen.nl/home/11366_j ... ead-eagles

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10605
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door Gijscoman »

burp schreef:nadat de A1 + Celik (heeft eindexamen en de rest is naar Curaçao en Oss speelt nacompetitie) 0-0 gespeeld hebben tegen Jong GAE zit het seizoen voor Jong NEC/FC Oss er op.
In de eindstand van poule C (laagste) van de beloftencompetitie als vierde (van zeven) geëindigd

http://www.nec-nijmegen.nl/home/11366_j ... ead-eagles
Volgende week spelen de beloften hun laatste wedstrijd van het seizoen in Brabant tegen Jong NAC Breda.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door burp »

en die werd met 3-1 verloren

Job188
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 27 jul 2014, 16:57
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door Job188 »

Sow en Joosten zijn overgestapt naar Utrecht meldt de officiele website van FC Utrecht

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10520
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door TT »

Job188 schreef:Sow en Joosten zijn overgestapt naar Utrecht meldt de officiele website van FC Utrecht
Dat was toch al 2 maanden bekend of zo? Of was dat nog niet definitief?

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10605
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door Gijscoman »

TT schreef:
Job188 schreef:Sow en Joosten zijn overgestapt naar Utrecht meldt de officiele website van FC Utrecht
Dat was toch al 2 maanden bekend of zo? Of was dat nog niet definitief?
Het wordt nu pas officieel gecommuniceerd door Utrecht. Overigens samen met nog 5 andere talenten gehaald, de meeste aanvaller, wat ik ervan begreep. Dus alleen bij de nieuwelingen al veel concurrentie en ze hebben daar natuurlijk ook al genoeg rondlopen. Dus wederom, de kans dat ze daar succesvol worden, schat ik bijzonder laag in.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door burp »

Gijscoman schreef:
TT schreef:
Job188 schreef:Sow en Joosten zijn overgestapt naar Utrecht meldt de officiele website van FC Utrecht
Dat was toch al 2 maanden bekend of zo? Of was dat nog niet definitief?
Het wordt nu pas officieel gecommuniceerd door Utrecht. Overigens samen met nog 5 andere talenten gehaald, de meeste aanvaller, wat ik ervan begreep. Dus alleen bij de nieuwelingen al veel concurrentie en ze hebben daar natuurlijk ook al genoeg rondlopen. Dus wederom, de kans dat ze daar succesvol worden, schat ik bijzonder laag in.
precies zoals Utrecht het al jaren doet.
Afvallers uit de A-jeugd van de topclubs halen + wat van andere clubs en na een jaar mag 3/4 weer weg.
Maar ondertussen wel roepen dat er zoveel 'eigen jeugd' een kans krijgt in het eerste team want de kans op 1 of 2 invalbeurten is wel redelijk aanwezig vanwege de steeds vrij smalle eerste selectie daar.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32915
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door bertje »

Selectie rond met:
*Mahmoed die op proef zou komen
* loukilli van Lienden
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10605
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door Gijscoman »

Hier maar het hele lijstje van het belofte-elftal:
Ayoub Ait Afkir (Almere City FC)
Nassim Amaarouk (N.E.C./FC Oss A1)
Abdul Bai Kamara (N.E.C./FC Oss A1)
Chima Bosman (N.E.C./FC Oss A1)
Rafael Boer (N.E.C./FC Oss A1)
Patrick-P Fini (N.E.C./FC Oss A1)
Nabil Haddouz (iHFC EDO)
Thijs van Hofwegen (N.E.C.)
Sam Loosen (keeper) (De Treffers)
Abderrahim Loukili (FC Lienden)
Mohamad Mahmoed (Geen club, ex-PSV)
Jean Willy Mapinga (N.E.C./FC Oss A1)
Koen Muller (N.E.C./FC Oss A1)
Randy Onuoha (VV Ter Leede)
Jelle van Rijswijk (Fortuna Sittard)
Guy Smit (keeper) (Vitesse)

En Frank Sturing (N.E.C./FC Oss A1) sluit mogelijk nog aan, wanneer hij terugkeert van Nederland onder de 19.

RJ
Berichten: 724
Lid geworden op: do 26 mar 2009, 13:55
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door RJ »

Gijscoman schreef:Hier maar het hele lijstje van het belofte-elftal:
Ayoub Ait Afkir (Almere City FC)
Nassim Amaarouk (N.E.C./FC Oss A1)
Abdul Bai Kamara (N.E.C./FC Oss A1)
Chima Bosman (N.E.C./FC Oss A1)
Rafael Boer (N.E.C./FC Oss A1)
Patrick-P Fini (N.E.C./FC Oss A1)
Nabil Haddouz (iHFC EDO)
Thijs van Hofwegen (N.E.C.)
Sam Loosen (keeper) (De Treffers)
Abderrahim Loukili (FC Lienden)
Mohamad Mahmoed (Geen club, ex-PSV)
Jean Willy Mapinga (N.E.C./FC Oss A1)
Koen Muller (N.E.C./FC Oss A1)
Randy Onuoha (VV Ter Leede)
Jelle van Rijswijk (Fortuna Sittard)
Guy Smit (keeper) (Vitesse)

En Frank Sturing (N.E.C./FC Oss A1) sluit mogelijk nog aan, wanneer hij terugkeert van Nederland onder de 19.
Dacht dat er ook nog een spits was overgenomen uit Arnhem...maar die komt dan denk ik in de A1 ?

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10605
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door Gijscoman »

RJ schreef:
Gijscoman schreef:Hier maar het hele lijstje van het belofte-elftal:
Ayoub Ait Afkir (Almere City FC)
Nassim Amaarouk (N.E.C./FC Oss A1)
Abdul Bai Kamara (N.E.C./FC Oss A1)
Chima Bosman (N.E.C./FC Oss A1)
Rafael Boer (N.E.C./FC Oss A1)
Patrick-P Fini (N.E.C./FC Oss A1)
Nabil Haddouz (iHFC EDO)
Thijs van Hofwegen (N.E.C.)
Sam Loosen (keeper) (De Treffers)
Abderrahim Loukili (FC Lienden)
Mohamad Mahmoed (Geen club, ex-PSV)
Jean Willy Mapinga (N.E.C./FC Oss A1)
Koen Muller (N.E.C./FC Oss A1)
Randy Onuoha (VV Ter Leede)
Jelle van Rijswijk (Fortuna Sittard)
Guy Smit (keeper) (Vitesse)

En Frank Sturing (N.E.C./FC Oss A1) sluit mogelijk nog aan, wanneer hij terugkeert van Nederland onder de 19.
Dacht dat er ook nog een spits was overgenomen uit Arnhem...maar die komt dan denk ik in de A1 ?
Er was idd wel een speler overgenomen, waarover er toentertijd nog discussie was. Maar die heeft via Twitter aangegeven in de A1 te zitten. Denk dat we 't over dezelfde persoon hebben.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door eniesee-elst »

En Milton Klooster dan?

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10605
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door Gijscoman »

eniesee-elst schreef:En Milton Klooster dan?
Die heeft volgens de Gelderlander nog niet gereageerd op zijn contractvoorstel.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door burp »

Thijs van Hofwegen dus van de selectie naar de beloften.
Tsja na een overtuigende voorbereiding toch eigenlijk het hele jaar geblesseerd geweest.

Die Ayoub Ait Afkir (Almere) en Jelle van Rijswijk (Fortuna) hebben hun debuut in de jl al gemaakt.

Nimma1
Berichten: 2365
Lid geworden op: do 18 jun 2015, 11:12
Locatie: Nimma
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door Nimma1 »

Gijscoman schreef:
eniesee-elst schreef:En Milton Klooster dan?
Die heeft volgens de Gelderlander nog niet gereageerd op zijn contractvoorstel.
Vreemd..

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door eniesee-elst »

Gijscoman schreef:
eniesee-elst schreef:En Milton Klooster dan?
Die heeft volgens de Gelderlander nog niet gereageerd op zijn contractvoorstel.
Ik dacht dat hij op amateurbasis kwam.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10605
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door Gijscoman »

Nimma1 schreef:
Gijscoman schreef:
eniesee-elst schreef:En Milton Klooster dan?
Die heeft volgens de Gelderlander nog niet gereageerd op zijn contractvoorstel.
Vreemd..
Ach, misschien is hij op vakantie o.i.d. Misschien wil hij er rustig een paar nachtjes over slapen. Misschien is hij niet heel enthousiast over een positie in het belofteelftal.

Nimma1
Berichten: 2365
Lid geworden op: do 18 jun 2015, 11:12
Locatie: Nimma
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door Nimma1 »

Gijscoman schreef:
Nimma1 schreef:
Gijscoman schreef:
eniesee-elst schreef:En Milton Klooster dan?
Die heeft volgens de Gelderlander nog niet gereageerd op zijn contractvoorstel.
Vreemd..
Ach, misschien is hij op vakantie o.i.d. Misschien wil hij er rustig een paar nachtjes over slapen. Misschien is hij niet heel enthousiast over een positie in het belofteelftal.
Zou ik ook niet zijn als je van Feyenoord komt..

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4578
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door gladiator »

Die is niet op vakantie.....
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32915
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door bertje »

gladiator schreef:Die is niet op vakantie.....
Jij weet meer neem ik aan?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 28 gasten