Jong NEC

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Chuckie
Berichten: 663
Lid geworden op: vr 03 okt 2008, 08:20
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door Chuckie »

:tu: :tu: joepie!!
Toezichthouder Wwft en supporter NEC

Gebruikersavatar
Scheids
Berichten: 632
Lid geworden op: za 30 jun 2007, 20:13
Locatie: Millingen aan de Rijn
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door Scheids »

Scheids schreef:Eindstand 3-1 :sjaal:
Doelpuntenmakers ?
Supporter ben je in goede en in slechte tijden !!!

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2198
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door Ramona »

Scheids schreef:
Scheids schreef:Eindstand 3-1 :sjaal:
Doelpuntenmakers ?
Keine blasse Ahnung...

Dave
Berichten: 1324
Lid geworden op: zo 08 nov 2009, 14:26
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door Dave »

1-1 Jeroen Meurs
2-1 Loen, schrafschop
3-1 Loen, vrije trap
:sjaal: :sjaal:

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door Gerd »

Hulde :sjaal:

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3721
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door Super-Simr »

Waar kan ik een SCC bestellen voor Jong NEC? :hail: :sjaal:
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door burp »

:tu:

heel verschil met vorig jaar

verslag:
http://www.omroepgelderland.nl/web/nieu ... htUlOE83HQ
Laatst gewijzigd door burp op ma 26 aug 2013, 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3721
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door Super-Simr »

Hoe speelde Jan Bakx?
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5430
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door illestyl »

Jahanbakhsh veruit de beste man op het veld. Loen speelde goed, maar niet opvallend. Smits was goed, net als die linksback waarvan ik de naam niet weet. De rest speelde allemaal degelijk m.u.v. Tutuarima, die speelde ongelukkig en was als enige onvoldoende. Ik vind die Burgers, middenvelder die inviel, eigenlijk wel een leuk talent.
Laatst gewijzigd door illestyl op ma 26 aug 2013, 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5430
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door illestyl »

burp schreef::tu:

heel verschil met vorig jaar

verslag:
http://www.omroepgelderland.nl/web/nieu ... htUlOE83HQ
Alleen heeft diegene die dit geschreven heeft in de kantine gezeten. NEC was in de eerste helft de bovenliggende partij, meer balbezit en controle. Kansen waren in verhouding. Tweede helft was tot de 70e minuut duidelijk voor Vitesse.

janpetersmo1
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 23 nov 2011, 20:31
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door janpetersmo1 »

Jahanbakhsch geweldige mooie acties, bewegingen die ik al lang niet meer heb zien maken, had mijn bedenkingen, maar heb vanmiddag gezien, die kan echt wel ballen, systeem conditie en scoren onder de knie krijgen, en we hebben er een kanjer bij, denk zelf misschien dat ie op nr 10 uitgeprobeerd moet worden.
Voor zo iemand ga je naar het veld toe, en zo dachten er mee, schat 1500 man, het was erg druk voor een doordeweekse wedstrijd.

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1789
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door Keezer »

janpetersmo1 schreef:Jahanbakhsch geweldige mooie acties, bewegingen die ik al lang niet meer heb zien maken, had mijn bedenkingen, maar heb vanmiddag gezien, die kan echt wel ballen, systeem conditie en scoren onder de knie krijgen, en we hebben er een kanjer bij, denk zelf misschien dat ie op nr 10 uitgeprobeerd moet worden.
Voor zo iemand ga je naar het veld toe, en zo dachten er mee, schat 1500 man, het was erg druk voor een doordeweekse wedstrijd.
Vertel dit even in zijn eigen draadje. Daar zijn er al een aantal bezig deze jongen af te serveren... :crazy:

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door CHEF »

illestyl schreef:
burp schreef::tu:

heel verschil met vorig jaar

verslag:
http://www.omroepgelderland.nl/web/nieu ... htUlOE83HQ
Alleen heeft diegene die dit geschreven heeft in de kantine gezeten. NEC was in de eerste helft de bovenliggende partij, meer balbezit en controle. Kansen waren in verhouding. Tweede helft was tot de 70e minuut duidelijk voor Vitesse.
Volgens mij had Reis de meeste kansen, die man liep ongeïnspireerd rond anders had het zo 3-0 voor die arneppers kunnen staan.

veurzetje
Berichten: 306
Lid geworden op: di 01 jul 2008, 20:26
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door veurzetje »

Heel knap.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5430
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door illestyl »

CHEF schreef:
illestyl schreef:
burp schreef::tu:

heel verschil met vorig jaar

verslag:
http://www.omroepgelderland.nl/web/nieu ... htUlOE83HQ
Alleen heeft diegene die dit geschreven heeft in de kantine gezeten. NEC was in de eerste helft de bovenliggende partij, meer balbezit en controle. Kansen waren in verhouding. Tweede helft was tot de 70e minuut duidelijk voor Vitesse.
Volgens mij had Reis de meeste kansen, die man liep ongeïnspireerd rond anders had het zo 3-0 voor die arneppers kunnen staan.
Hmm, hij had dat lobje en dat schot binnen de 16 met links geloof ik. Verder hadden ze weinig echte kansen, net als wij. Maar wij hadden er ook een paar.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door Demtsjenko »

heb alleen de eerste helft gekeken en het viel me niet tegen... loen was in mijn optiek wel heel veel met de bal aan het lopen, dat mag wat minder... jahanbakhsh werd de eerste helft telkens dor de lucht aangespeeld en daar kan die jongen niet zoveel mee... wat me ook opviel was dat disveld er tot twee keer toe werd uitgelopen door een iets te zware reis in het centrum... roepen om disveld lijkt me dan ook wat opportunistisch...

ben overigens wel blij dat het blijkbaar toch mogelijk is om dergelijke potjes tegen de 'aartsvijand' te spelen zonder gezeik...

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door Demtsjenko »

overigens zat jan sommerdijk nog te trollen door te zeggen tegen iemand dat kluivert de nieuwe trainer zou worden...

Gebruikersavatar
mad dog
Berichten: 3067
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:18
Locatie: De Steeg
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door mad dog »

Demtsjenko schreef:overigens zat jan sommerdijk nog te trollen door te zeggen tegen iemand dat kluivert de nieuwe trainer zou worden...
Had hij het vanochtend op de radio ook al over naast Janssen.
einde van deze poging.....

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door CHEF »

Demtsjenko schreef:overigens zat jan sommerdijk nog te trollen door te zeggen tegen iemand dat kluivert de nieuwe trainer zou worden...
Die vent doet niets anders.

NECRulez
Berichten: 580
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:26
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door NECRulez »

Dat jong draait lekker hoor, zie ze op deze manier nog wel winnen van de grote jongens van het eerste ;) Alireza idd erg sterk, met name de tweede helft. Wel soms als een kip zonder kop, maar dolde paar keer 5 man alsof ze er niet stonden. En idd, wat hierboven gezegd wordt, van een negatieve derbysfeer was totaal geen sprake. Ondanks de grote opkomst. Zag Peter Bosz zelfs een paar handtekeningen uitdelen....

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door CHEF »

NECRulez schreef:Dat jong draait lekker hoor, zie ze op deze manier nog wel winnen van de grote jongens van het eerste ;) Alireza idd erg sterk, met name de tweede helft. Wel soms als een kip zonder kop, maar dolde paar keer 5 man alsof ze er niet stonden. En idd, wat hierboven gezegd wordt, van een negatieve derbysfeer was totaal geen sprake. Ondanks de grote opkomst. Zag Peter Bosz zelfs een paar handtekeningen uitdelen....
Lag het aan mij, ik mistte Anton Janssen?

Sanne
Berichten: 1487
Lid geworden op: za 29 dec 2007, 13:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door Sanne »

illestyl schreef:Jahanbakhsh veruit de beste man op het veld. Loen speelde goed, maar niet opvallend. Smits was goed, net als die linksback waarvan ik de naam niet weet. De rest speelde allemaal degelijk m.u.v. Tutuarima, die speelde ongelukkig en was als enige onvoldoende. Ik vind die Burgers, middenvelder die inviel, eigenlijk wel een leuk talent.
Celik werd ook niet voor niks gewisseld, die had een mindere dag...
Nijmegen... Stad naar m'n hart!

NECRulez
Berichten: 580
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:26
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door NECRulez »

CHEF schreef:
NECRulez schreef:Dat jong draait lekker hoor, zie ze op deze manier nog wel winnen van de grote jongens van het eerste ;) Alireza idd erg sterk, met name de tweede helft. Wel soms als een kip zonder kop, maar dolde paar keer 5 man alsof ze er niet stonden. En idd, wat hierboven gezegd wordt, van een negatieve derbysfeer was totaal geen sprake. Ondanks de grote opkomst. Zag Peter Bosz zelfs een paar handtekeningen uitdelen....
Lag het aan mij, ik mistte Anton Janssen?
Ik heb Anton Janssen ook niet gezien, maar wat wil je hier mee zeggen? :)

RobertvdW
Berichten: 1480
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door RobertvdW »

Een leuke wedstrijd en een goede sfeer. Gelukkig dat zo'n wedstrijd op een normale manier gespeeld kan worden. Gezonde rivaliteit op het veld. En buiten het veld normaal met elkaar omgaan! Die haat en buitengewoon ongezonde rivaliteit tussen sommige groepen supporters van beide clubs verpest ontzettend veel voor de grote meerderheid!

Gebruikersavatar
Vak-O-Side
Berichten: 704
Lid geworden op: za 08 sep 2012, 21:05
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jong NEC

Bericht door Vak-O-Side »

NECRulez schreef:
CHEF schreef:
NECRulez schreef:Dat jong draait lekker hoor, zie ze op deze manier nog wel winnen van de grote jongens van het eerste ;) Alireza idd erg sterk, met name de tweede helft. Wel soms als een kip zonder kop, maar dolde paar keer 5 man alsof ze er niet stonden. En idd, wat hierboven gezegd wordt, van een negatieve derbysfeer was totaal geen sprake. Ondanks de grote opkomst. Zag Peter Bosz zelfs een paar handtekeningen uitdelen....
Lag het aan mij, ik mistte Anton Janssen?
Ik heb Anton Janssen ook niet gezien, maar wat wil je hier mee zeggen? :)
Waarschijnlijk omdat hij Janssen als trainer verwacht en hoopte op bevestiging als hij vandaag aanwezig was :tu: Please correct when wrong NECRulez.

En van mij maggie ook :tu:
Initiatiefnemer biersmilie :bier:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 gasten