Balkenshirt terug in de goffert

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: Balkenshirt terug in de goffert

Bericht door TheRealTricolores »

Pff ik ga voor het huidige shirt stemmen.

Wat ik niet snap is dat we niet eens een keer een echt mooi tenue kunnen ontwerpen in 2016. Kijk de voorbeelden hierboven van die Ierse club is al strakker, en lijkt exact op ons. Of dat palestina shirt heeft ook wel wat. Net als de ontwerpen van Lef.

Misschien in 2026....
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

Henkiepenkie
Berichten: 6980
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Balkenshirt terug in de goffert

Bericht door Henkiepenkie »

Mijn voorkeur gaat naar het balkenshirt.

Gebruikersavatar
Veugel
Berichten: 1160
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 18:21
Contacteer:

Re: Balkenshirt terug in de goffert

Bericht door Veugel »

Je zou toch denken een fatsoenlijk kledingmerk kan toch wel fatsoenlijke shirts ontwerpen. Ze zijn gewoon allebei niet mooi. Maar komt dat dan door de mindere kwaliteit van het merk en dus de mindere kwaliteit van het shirt. Natuurlijk krijgt NEC meer poen van Patrick dan wanneer het in Nike speelt maar Nike shirts zitten wel een stuk mooier met betere kwaliteit van de stoffen zo lijkt het en dan wordt het shirt ook direct mooier.

Maar goed ik zou het liefst tegen allebei stemmen maar omdat ik vind dat het Balkenshirt niet meer van deze tijd is moet je gewoon stemmen voor het huidige thuisshirt. Er zit alleen zo verdomd weinig zwart in de shirts.. Ja komt terug in de broek en sokken maar het hoort ook in het shirt. De shirts van het jaar Jupiler League waren prima met zwarte mouwen. Door alleen rood en groen te gebruiken lijken het net clownshirts.... Optie 2 dus met zwarte mouwen.. maarja dat zal wel weer niet gebeuren. Buiten dit is er volgens mij in 2000 gekozen voor de komende 100 jaar om in eenzelfde shirt te gaan spelen (zo kan ik me herinneren) laten we dan proberen deze traditie eens uit te gaan bouwen. Zodat het in 2040 een traditioneel shirt is geworden.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Balkenshirt terug in de goffert

Bericht door jsentani »

T.I.G.O. schreef:Maakt me eigenlijk niet veel uit(uit of thuisshirt),ben al ontzettend blij dat überhaupt er weer eens word
ingegaan op een lang gekoesterde wens van een groot deel van de supporters!
Ik heb voor de balk gestemd!
Omdat ik een ouwe lul ben met een van nature hang naar tradities,ben er mee opgegroeid nml.
En dat heel de wereld het lelijk zou kunnen vinden is voor mij een +!
( bedoel daarmee de niet eniesee supporters)
Lang leve de democratie!
Dus ook stemmen op 6 april mensen!!
Dan stem ik tegen !
En jij denkt dat stemmen iets uitmaakt op 6 april :schater:
Politiek heeft allang besloten en zal de uitslag zo verdraaien dat er precies gebeurd wat zij willen.
Net als met ons balkenshirt, die komt er, ook met mijn tegenstem. Reden is simpel, geld.
We gaan nu allemaal een nieuw shirt kopen, nieuwe sjaals en veel andere nieuwe artikelen, dit levert NEC weer mooi veel geldop, handig bedacht.
Ik stem tegen omdat ik balkenshirt ouderwets en lelijk vind. Helaas zal dat ook niet uitmaken. Nu helaas het balkenshirt= Geld lostroggelen bij ons voor NEC, over 3 jaar is de keuze nieuw/oud logo=weer extra geld voor NEC uit onze zakken.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Balkenshirt terug in de goffert

Bericht door Tiel »

Veugel schreef:Je zou toch denken een fatsoenlijk kledingmerk kan toch wel fatsoenlijke shirts ontwerpen. Ze zijn gewoon allebei niet mooi. Maar komt dat dan door de mindere kwaliteit van het merk en dus de mindere kwaliteit van het shirt. Natuurlijk krijgt NEC meer poen van Patrick dan wanneer het in Nike speelt maar Nike shirts zitten wel een stuk mooier met betere kwaliteit van de stoffen zo lijkt het en dan wordt het shirt ook direct mooier.

Maar goed ik zou het liefst tegen allebei stemmen maar omdat ik vind dat het Balkenshirt niet meer van deze tijd is moet je gewoon stemmen voor het huidige thuisshirt. Er zit alleen zo verdomd weinig zwart in de shirts.. Ja komt terug in de broek en sokken maar het hoort ook in het shirt. De shirts van het jaar Jupiler League waren prima met zwarte mouwen. Door alleen rood en groen te gebruiken lijken het net clownshirts.... Optie 2 dus met zwarte mouwen.. maarja dat zal wel weer niet gebeuren. Buiten dit is er volgens mij in 2000 gekozen voor de komende 100 jaar om in eenzelfde shirt te gaan spelen (zo kan ik me herinneren) laten we dan proberen deze traditie eens uit te gaan bouwen. Zodat het in 2040 een traditioneel shirt is geworden.
Het shirt uit 2000 is al onvergelijkbaar met het huidige.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Balkenshirt terug in de goffert

Bericht door jsentani »

De gelderlander heeft ook een poll geopend, ook daar is de meerderheid tegen het balkenshirt :tu:
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Balkenshirt terug in de goffert

Bericht door Kanchelskis »

jsentani schreef:De gelderlander heeft ook een poll geopend, ook daar is de meerderheid tegen het balkenshirt :tu:
Is maar net wie daar stemt. De stem daar maakt geen snars uit dus ik zal ook niet de moeite nemen naar deze site te gaan en voor het balkenshirt te stemmen.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4987
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Balkenshirt terug in de goffert

Bericht door Bernd »

Leiwakabessy lijkt wel een indiaan met een topje aan. Mijn god wat een spuuglillik ding dat shirt.

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1579
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: Balkenshirt terug in de goffert

Bericht door nec4n »

Ik weet het nog niet. Maar ik neig naar het huidige thuisshirt. Ik heb mooiere ontwerpen gezien van het balkenshirt en daarnaast kan ik niet zeggen dat ik met het balkenshirt ben opgegroeid.
ENIESEE NIJMEGEN

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Balkenshirt terug in de goffert

Bericht door mschr »

Tiel schreef: Het shirt uit 2000 is al onvergelijkbaar met het huidige.
Het zwart moet inderdaad terug en dan is het shirt beter en mooier en historisch verantwoorder dan het balkenshirt.

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Balkenshirt terug in de goffert

Bericht door Jeroen »

Kanchelskis schreef:Foto van ForzaNEC waar je het gehele tenue ziet. Daar komt het balkenshirt pas tot zijn recht!
Eens. Het shirt oogt in het echt ook stukken anders.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Balkenshirt terug in de goffert

Bericht door TT »

Als ik alle geluiden die ik hoor (persoonlijk, social media, forum, gelderlander) een beetje bij elkaar optel, dan heb ik sterk het vermoeden dat het huidige shirt het gaat winnen.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11726
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Balkenshirt terug in de goffert

Bericht door DJTEEF! »

Ik vind het balkenshirt vetter, maar het huidige shirt esthetisch gezien mooier. Ik zou als sponsor geloof ik liever op het huidige shirt staan. Waarom hebben ze Leiwa trouwens in het balkenshirt laten poseren. Hij is oud, hij is een held, maar hij heeft niet echt een stoere uitstraling. Pak dan Dumic ofzo.

Ik zweef nog steeds.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26904
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Balkenshirt terug in de goffert

Bericht door De Kletskop »

Kanchelskis schreef:Foto van ForzaNEC waar je het gehele tenue ziet. Daar komt het balkenshirt pas tot zijn recht!
:withstupid:
Als die sokken over de knieën maar niet ook de trend wordt...zum kotsen.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Balkenshirt terug in de goffert

Bericht door MojoMojo »

Ik heb gestemd voor het balkenshirt. In tegenstelling tot sommige andere supporters, hecht ik persoonlijk niet veel waarde aan een shirt. Het moet er een beetje mooi uitzien, maar historische waarde etc. heb ik niet zo veel mee. Ik vind in de huidige opties het balkenshirt iets mooier, vandaar mijn keuze. Maar zal er geen traan om laten als ons huidige shirt het uiteindelijk wint.
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Balkenshirt terug in de goffert

Bericht door Tiel »

Jeroen schreef:
Kanchelskis schreef:Foto van ForzaNEC waar je het gehele tenue ziet. Daar komt het balkenshirt pas tot zijn recht!
Eens. Het shirt oogt in het echt ook stukken anders.
Daarnaast als je het groen van het huidige shirt vervanngt door wit heb je een volledig Feyenoord tenue (zwarte broek en zwarte kousen), triest als we daar weer in zouden gaan voetbalen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Balkenshirt terug in de goffert

Bericht door Arjan van Hout »

Tiel schreef:
Jeroen schreef:
Kanchelskis schreef:Foto van ForzaNEC waar je het gehele tenue ziet. Daar komt het balkenshirt pas tot zijn recht!
Eens. Het shirt oogt in het echt ook stukken anders.
Daarnaast als je het groen van het huidige shirt vervanngt door wit heb je een volledig Feyenoord tenue (zwarte broek en zwarte kousen), triest als we daar weer in zouden gaan voetbalen.
ik dacht al, waar blijft hij met zn feyenoordshirt :schater:

Voorwaarts
Berichten: 4182
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Balkenshirt terug in de goffert

Bericht door Voorwaarts »

In de papieren DG staan ook Hoekman, arts en biscentini. Waarom zij vinden dat het balkenshirt gekozen moet worden.
Het is een uniek ontwerp. Door de kleuren én balk herken je nec in een flits.
Alle (bijna alle) andere clubs hebben shirts gelijk aan vele andere clubs. Het bollenschuren is zo uniek dat er geen te vinden is waar dan ook ter wereld (of toch wel? 3de divisie Noord Korea?)

Verder zijn beide te kiezen shirts van gelijke kleur en zonder opsmuk. Dat is wel eens anders geweest. Hierdoor is vergelijking eerlijk.

Ik ben voor het unieke shirt. Het balkenshirt !
eens een nec-er, altijd een nec-er

jbnmgn

Re: Balkenshirt terug in de goffert

Bericht door jbnmgn »

Zoals de peilingen er nu voorstaan wordt het balkenshirt het nieuwe shirt voor komend seizoen. Geweldig dat er in ieder geval weer iets van traditie in ere wordt hersteld.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Balkenshirt terug in de goffert

Bericht door Arjan van Hout »

jbnmgn schreef:Zoals de peilingen er nu voorstaan wordt het balkenshirt het nieuwe shirt voor komend seizoen. Geweldig dat er in ieder geval weer iets van traditie in ere wordt hersteld.
Welke peilingen?

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Balkenshirt terug in de goffert

Bericht door bertje »

Eniesee schreef:
Tiel schreef:
Jeroen schreef:
Kanchelskis schreef:Foto van ForzaNEC waar je het gehele tenue ziet. Daar komt het balkenshirt pas tot zijn recht!
Eens. Het shirt oogt in het echt ook stukken anders.
Daarnaast als je het groen van het huidige shirt vervanngt door wit heb je een volledig Feyenoord tenue (zwarte broek en zwarte kousen), triest als we daar weer in zouden gaan voetbalen.
ik dacht al, waar blijft hij met zn feyenoordshirt :schater:
Buiten het feit dat Tiel lang kan doorzagen over o.a. Feyenoord heeft hij natuurlijk wel volkomen gelijk. Het balkenshirt heeft vele meer identiteit dat het 12 in een dozijnenshirt waar we de laatste jaren in spelen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Balkenshirt terug in de goffert

Bericht door bertje »

Eniesee schreef:
jbnmgn schreef:Zoals de peilingen er nu voorstaan wordt het balkenshirt het nieuwe shirt voor komend seizoen. Geweldig dat er in ieder geval weer iets van traditie in ere wordt hersteld.
Welke peilingen?
:withstupid: Ik hoop het van harte, maar ik heb net zoals TT het gevoel dat het huidige shirt helaas gaat blijven..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Balkenshirt terug in de goffert

Bericht door Arjan van Hout »

bertje schreef:
Eniesee schreef:
Tiel schreef:
Jeroen schreef:
Kanchelskis schreef:Foto van ForzaNEC waar je het gehele tenue ziet. Daar komt het balkenshirt pas tot zijn recht!
Eens. Het shirt oogt in het echt ook stukken anders.
Daarnaast als je het groen van het huidige shirt vervanngt door wit heb je een volledig Feyenoord tenue (zwarte broek en zwarte kousen), triest als we daar weer in zouden gaan voetbalen.
ik dacht al, waar blijft hij met zn feyenoordshirt :schater:
Buiten het feit dat Tiel lang kan doorzagen over o.a. Feyenoord heeft hij natuurlijk wel volkomen gelijk. Het balkenshirt heeft vele meer identiteit dat het 12 in een dozijnenshirt waar we de laatste jaren in spelen.
blijkbaar zijn daar de meningen over verdeeld, verder vind niemand in heel nederland het nec shirt een feyenoordshirt alleen tiel, en tiel gelooft in de kracht van herhaling dus die zet dat hier ook te pas en te onpas neer..........

Gebruikersavatar
Veugel
Berichten: 1160
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 18:21
Contacteer:

Re: Balkenshirt terug in de goffert

Bericht door Veugel »

Eniesee schreef:
bertje schreef:
Eniesee schreef:
Tiel schreef:
Jeroen schreef:
Kanchelskis schreef:Foto van ForzaNEC waar je het gehele tenue ziet. Daar komt het balkenshirt pas tot zijn recht!
Eens. Het shirt oogt in het echt ook stukken anders.
Daarnaast als je het groen van het huidige shirt vervanngt door wit heb je een volledig Feyenoord tenue (zwarte broek en zwarte kousen), triest als we daar weer in zouden gaan voetbalen.
ik dacht al, waar blijft hij met zn feyenoordshirt :schater:
Buiten het feit dat Tiel lang kan doorzagen over o.a. Feyenoord heeft hij natuurlijk wel volkomen gelijk. Het balkenshirt heeft vele meer identiteit dat het 12 in een dozijnenshirt waar we de laatste jaren in spelen.
blijkbaar zijn daar de meningen over verdeeld, verder vind niemand in heel nederland het nec shirt een feyenoordshirt alleen tiel, en tiel gelooft in de kracht van herhaling dus die zet dat hier ook te pas en te onpas neer..........
Dan is ook het vitesse shirt ene heracles shirt, een psv shirt een de graafschap shirt...

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Balkenshirt terug in de goffert

Bericht door Kanchelskis »

Eniesee schreef:
bertje schreef:
Eniesee schreef:
Tiel schreef:
Jeroen schreef:
Kanchelskis schreef:Foto van ForzaNEC waar je het gehele tenue ziet. Daar komt het balkenshirt pas tot zijn recht!
Eens. Het shirt oogt in het echt ook stukken anders.
Daarnaast als je het groen van het huidige shirt vervanngt door wit heb je een volledig Feyenoord tenue (zwarte broek en zwarte kousen), triest als we daar weer in zouden gaan voetbalen.
ik dacht al, waar blijft hij met zn feyenoordshirt :schater:
Buiten het feit dat Tiel lang kan doorzagen over o.a. Feyenoord heeft hij natuurlijk wel volkomen gelijk. Het balkenshirt heeft vele meer identiteit dat het 12 in een dozijnenshirt waar we de laatste jaren in spelen.
blijkbaar zijn daar de meningen over verdeeld, verder vind niemand in heel nederland het nec shirt een feyenoordshirt alleen tiel, en tiel gelooft in de kracht van herhaling dus die zet dat hier ook te pas en te onpas neer..........
Uitgerekend jij die normaliter bronnen wenst te zien alvorens overtuigt te zijn roept nu dat verder niemand in heel Nederland dit vindt zonder er onderzoek naar te hebben gedaan? Ik vind het ook een verkapt Feijenoord-shirt, dus Tiel staat daar niet alleen in.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten