Open Dag 2010

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
fleuran

Re: Open Dag 2010

Bericht door fleuran »

Als ik schrijf: "Prima open dag", betekent het dan dat ik alles wat georganiseerd is ook prima vind? Ik geef mij totaalindruk weer. En ik heb er totaal geen behoefte aan om de 3.487 dingen die goed verliepen en de 327 zaken die fout of een beetje fout verliepen of teleurstellend waren hier te gaan opnoemen. Ik heb genoten en een hele leuke zondag gehad!

fleuran

Re: Open Dag 2010

Bericht door fleuran »

Bovendien, ik hoef op de forums helemaal geen kritiek te geven; er zijn er bosjes forumleden, die dat vaak onterecht en soms terecht al doen. Dus lees die reakties maar!!

fleuran

Re: Open Dag 2010

Bericht door fleuran »

Bovendien, ik hoef op de forums helemaal geen kritiek te geven; er zijn er bosjes forumleden, die dat vaak onterecht en soms terecht al doen. Dus lees die reakties maar!!

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Open Dag 2010

Bericht door Stefannec »

fleuran schreef:Als ik schrijf: "Prima open dag", betekent het dan dat ik alles wat georganiseerd is ook prima vind? Ik geef mij totaalindruk weer. En ik heb er totaal geen behoefte aan om de 3.487 dingen die goed verliepen en de 327 zaken die fout of een beetje fout verliepen of teleurstellend waren hier te gaan opnoemen. Ik heb genoten en een hele leuke zondag gehad!
Oke prima maar het valt me gewoon op dat je nooit enige negatieve noot hebt over NEC.
Kan me niet voorstellen dat je nooit wat hebt wat je tegen valt.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2615
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: Open Dag 2010

Bericht door H-Zenkamp »

Beter Fleuran :tu: dan die zekere 'kenner' :brancard:
★★

fleuran

Re: Open Dag 2010

Bericht door fleuran »

Stefannec schreef:
fleuran schreef:Als ik schrijf: "Prima open dag", betekent het dan dat ik alles wat georganiseerd is ook prima vind? Ik geef mij totaalindruk weer. En ik heb er totaal geen behoefte aan om de 3.487 dingen die goed verliepen en de 327 zaken die fout of een beetje fout verliepen of teleurstellend waren hier te gaan opnoemen. Ik heb genoten en een hele leuke zondag gehad!
Oke prima maar het valt me gewoon op dat je nooit enige negatieve noot hebt over NEC.
Kan me niet voorstellen dat je nooit wat hebt wat je tegen valt.
Over NEC praat ik nooit negatief; soms heb ik wel kritiek op bepaalde zaken bij NEC. Voorbeeld: op de laatste supportersavond (na NEC-RKC) heb ik duidelijk richting spelers een aantal dingen gezegd (aan het begin van de avond; ik had het netjes voorbereid en op papier gezet). En ja, tegen de wijze waarop sommige supporters kritiek uiten (op de forums en bij wedstrijden) heb ik grote bezwaren en daar doe ik dus niet aan mij. Ander voorbeeld: ik heb meerdere malen aangegeven, dat NEC in sommige situaties onvoldoende communiceert, maar evenzeer geldt dat sommige supporters en supportersgroepen slecht richting NEC communiceren.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Open Dag 2010

Bericht door Stefannec »

fleuran schreef:
Stefannec schreef:
fleuran schreef:Als ik schrijf: "Prima open dag", betekent het dan dat ik alles wat georganiseerd is ook prima vind? Ik geef mij totaalindruk weer. En ik heb er totaal geen behoefte aan om de 3.487 dingen die goed verliepen en de 327 zaken die fout of een beetje fout verliepen of teleurstellend waren hier te gaan opnoemen. Ik heb genoten en een hele leuke zondag gehad!
Oke prima maar het valt me gewoon op dat je nooit enige negatieve noot hebt over NEC.
Kan me niet voorstellen dat je nooit wat hebt wat je tegen valt.
Over NEC praat ik nooit negatief; soms heb ik wel kritiek op bepaalde zaken bij NEC. Voorbeeld: op de laatste supportersavond (na NEC-RKC) heb ik duidelijk richting spelers een aantal dingen gezegd (aan het begin van de avond; ik had het netjes voorbereid en op papier gezet). En ja, tegen de wijze waarop sommige supporters kritiek uiten (op de forums en bij wedstrijden) heb ik grote bezwaren en daar doe ik dus niet aan mij. Ander voorbeeld: ik heb meerdere malen aangegeven, dat NEC in sommige situaties onvoldoende communiceert, maar evenzeer geldt dat sommige supporters en supportersgroepen slecht richting NEC communiceren.
Oke heb respect voor je mening, dat van de supportersavond wist ik niet.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
RZG
Berichten: 1696
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 00:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Open Dag 2010

Bericht door RZG »

Afscheidswedstrijd Potje was super :tu: Spelerspresentatie in het stadion is een stuk minder sfeervol dan op het voorplein. Al vond ik dat die rappers het best aardig deden. Al met al toch een prima middag gehad, zin in komende zaterdag!
Als je alles geeft, verlies je niets.

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Open Dag 2010

Bericht door K03N »

H-Zenkamp schreef:Beter Fleuran :tu: dan die zekere 'kenner' :brancard:
:withstupid: ben blij met forummers als Fleuran, dus ga vooral zo door :tu:

jbnmgn

Re: Open Dag 2010

Bericht door jbnmgn »

Net de foto's nog even zitten bekijken (zo'n 125 stuks) en daar zitten mooie bij, oa van een ontroerde Potje.
Hoe kan ik hier foto's zetten vanaf mijn harde schijf of moet ik ze eerst op een of andere manier op het net zetten?

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Open Dag 2010

Bericht door CHEF »

jbnmgn schreef:Net de foto's nog even zitten bekijken (zo'n 125 stuks) en daar zitten mooie bij, oa van een ontroerde Potje.
Hoe kan ik hier foto's zetten vanaf mijn harde schijf of moet ik ze eerst op een of andere manier op het net zetten?
Met Picasa gaat dat uitstekend,al is de kwaliteit van de foto's iets minder dan je zelf op je pc hebt staan.Die van mij staan op :
http://picasaweb.google.nl/chefnijmegen/OpenDagNEC

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4577
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Open Dag 2010

Bericht door gladiator »

ik vondt die gasten van de rap HELEMAAL GEWELDIG
erg origineel en eens wat anders
echt hele grote pluim voor NEC en vooral die 2 gasten
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: Open Dag 2010

Bericht door benniewels »

Was er ook nog een live artiest zo ja wie ?
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Open Dag 2010

Bericht door Arjan van Hout »

benniewels schreef:Was er ook nog een live artiest zo ja wie ?
William Smulders. Mike & Colin

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Open Dag 2010

Bericht door Bleum »

Eniesee schreef:
benniewels schreef:Was er ook nog een live artiest zo ja wie ?
William Smulders. Mike & Colin
Oh ja? Niet gezien.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Open Dag 2010

Bericht door Arjan van Hout »

Bleum schreef:
Eniesee schreef:
benniewels schreef:Was er ook nog een live artiest zo ja wie ?
William Smulders. Mike & Colin
Oh ja? Niet gezien.
ja bij de r/zw/gr radio stand

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Open Dag 2010

Bericht door Bleum »

Eniesee schreef:
Bleum schreef:
Eniesee schreef:
benniewels schreef:Was er ook nog een live artiest zo ja wie ?
William Smulders. Mike & Colin
Oh ja? Niet gezien.
ja bij de r/zw/gr radio stand
Oh ok. Niet gedacht dat daar ook artiesten konden optreden, leek mij een klein ophogingkje meer niet.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15960
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Open Dag 2010

Bericht door pjottr »

Danish Dynamite schreef:NEC en communicatie, ik had het gevoel dat het beter ging, maar betreffende de Open Dag is het weer diep triest.... :td:
Dat krijg je als je de persvoorlichter op straat zet.

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Open Dag 2010

Bericht door Michael »

:???:

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Open Dag 2010

Bericht door Jackiegoal »

Misschien hebben ze haar daarom juist op straat gezet, getuige het feit dat ze er met deze Open Dag nog zat :wink:
"I am Brian, and so is my wife!"

NiMMA_024
Berichten: 6739
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Open Dag 2010

Bericht door NiMMA_024 »

Jackiegoal schreef:Misschien hebben ze haar daarom juist op straat gezet, getuige het feit dat ze er met deze Open Dag nog zat :wink:
tijd voor de mod's dan, om de naam van dit topic te veranderen naar Open Dag 2011.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten