Seizoenkaart

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Seizoenkaart

Bericht door pjottr »

Niet, want we moeten er gewoon vanuit gaan dat het gaat lukken dit jaar.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5427
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Seizoenkaart

Bericht door illestyl »

Polleke schreef:
jbnmgn schreef:
Strooper schreef:
jasper491 schreef:Netjes zeg, bijna 6000 kaarten!
5.743 inclusief businessseats. Exclusief zijn ze de 5.000 gepasseerd.
Helemaal TOP!! Hieraan kun je zien dat NEC dus inderdaad een ECHTE VOLKSCLUB is, waarvan de ECHTE SUPPORTERS hun club niet laten barsten.
De meelopertjes die "supporter" zijn geworden na het Europeesche avontuur en toevallig zijn blijven hangen, die zijn nu alweer weg. Bij mij in vak N zaten er ook een aantal die meteen in de rust van NEC - Sparta weg gingen en zeiden hun seizoenkaart niet te verlengen omdat ze geen zin hadden in de Top Oss-jes en de Volendammertjes!
Nou lekker wegblijven dan!
Ik denk dat we een mooi seizoen tegemoet gaan met supporters die trouw zijn aan NEC en de sfeer zal daardoor veel beter worden dan afgelopen seizoen(en)

Op naar zondag: de eerste 3 punten!!
Ik sta perplex idd.... fantastisch!
'Nou lekker wegblijven dan! '

Vind het een domme reactie. Echt heel dom. Bij het kankerfonds sturen ze toch ook niet je net gedoneerde 5 euro terug, omdat ze donateurs t.w.v. 1000 euro hebben. Iedereen support z'n club op z'n eigen manier en ik snap heel goed dat iemand wel betere dingen te doen heeft dan Fortuna Sittard op een maandag avond. Ben je dan een mindere supporter?

Heb echt een schijthekel aan kwalletjes die zich een betere supporter voelen, omdat ze wel een seizoenskaart hebben.

En nee, ik heb ook weer een SCC.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10590
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Seizoenkaart

Bericht door Gijscoman »

illestyl schreef:
Polleke schreef:
jbnmgn schreef:
Strooper schreef:
jasper491 schreef:Netjes zeg, bijna 6000 kaarten!
5.743 inclusief businessseats. Exclusief zijn ze de 5.000 gepasseerd.
Helemaal TOP!! Hieraan kun je zien dat NEC dus inderdaad een ECHTE VOLKSCLUB is, waarvan de ECHTE SUPPORTERS hun club niet laten barsten.
De meelopertjes die "supporter" zijn geworden na het Europeesche avontuur en toevallig zijn blijven hangen, die zijn nu alweer weg. Bij mij in vak N zaten er ook een aantal die meteen in de rust van NEC - Sparta weg gingen en zeiden hun seizoenkaart niet te verlengen omdat ze geen zin hadden in de Top Oss-jes en de Volendammertjes!
Nou lekker wegblijven dan!
Ik denk dat we een mooi seizoen tegemoet gaan met supporters die trouw zijn aan NEC en de sfeer zal daardoor veel beter worden dan afgelopen seizoen(en)

Op naar zondag: de eerste 3 punten!!
Ik sta perplex idd.... fantastisch!
'Nou lekker wegblijven dan! '

Vind het een domme reactie. Echt heel dom. Bij het kankerfonds sturen ze toch ook niet je net gedoneerde 5 euro terug, omdat ze donateurs t.w.v. 1000 euro hebben. Iedereen support z'n club op z'n eigen manier en ik snap heel goed dat iemand wel betere dingen te doen heeft dan Fortuna Sittard op een maandag avond. Ben je dan een mindere supporter?

Heb echt een schijthekel aan kwalletjes die zich een betere supporter voelen, omdat ze wel een seizoenskaart hebben.

En nee, ik heb ook weer een SCC.
Aan de ene kant deel ik je mening, aan de andere kant kan ik eigenlijk niet begrijpen waarom je niet naar wedstrijden tegen Eerste Divisieploegen wil gaan. Het is toch eigenlijk ook wel weer mooi om ploegen te treffen die je al een hele tijd niet meer hebt gezien. Vooral voor jongere fans moet dit ook enthousiasmerend zijn, lijkt me. Ik ben 19 en heb nog nooit N.E.C. tegen Telstar of FC Emmen zien spelen. Helaas geen Veendam, Haarlem of AGOVV, maar wel weer Almere en Achilles. Overigens moet je die woorden van die fans, die niet komen wilden, ook niet helemaal serieus nemen; op het moment dat duidelijk werd dat we gedegradeerd waren, zonder duidelijkheid over prijzen, zonder ook maar tijd gehad te hebben te relativeren, etc. kom je soms tot een andere conclusie dan als je alles even laat zakken.

Overigens moet ik eerlijk bekennen zelf ook geen seizoenskaart te hebben. Heb wel overwogen er dit jaar voor het eerst een te nemen, maar helaas is duidelijk geworden dat ik op vrijdag tot 17:00 college (met aanwezigheidsplicht voor de duidelijkheid) heb in Groningen. Losse wedstrijden zal ik echter wel komen en misschien nog naar de uitwedstrijd in Emmen, als ik kan regelen dat ik vanaf Groningen reis. Mensen die hun seizoenskaart niet hebben verlengd zullen ook wel weer komen. Het komt allemaal wel goed!

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1533
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: Seizoenkaart

Bericht door druten »

Nou voor mij mogen de gloryhunters lekker thuisblijven is het meteen een stuk gezelliger :bye:

Henkiepenkie
Berichten: 6983
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Seizoenkaart

Bericht door Henkiepenkie »

druten schreef:Nou voor mij mogen de gloryhunters lekker thuisblijven is het meteen een stuk gezelliger :bye:
:withstupid:

Erger me ook altijd kapot aan mensen die voortijdig het stadion verlaten. Hopelijk zien we dat nu ook minder.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10590
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Seizoenkaart

Bericht door Gijscoman »

druten schreef:Nou voor mij mogen de gloryhunters lekker thuisblijven is het meteen een stuk gezelliger :bye:
Gloryhunters zijn al lang en breed overgestapt naar Vitesse, Twente of een van de klassieke drie. Die waren er vorig jaar ook al niet bij.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Seizoenkaart

Bericht door Tiel »

Gijscoman schreef:
illestyl schreef:
Polleke schreef:
jbnmgn schreef:
Strooper schreef:
jasper491 schreef:Netjes zeg, bijna 6000 kaarten!
5.743 inclusief businessseats. Exclusief zijn ze de 5.000 gepasseerd.
Helemaal TOP!! Hieraan kun je zien dat NEC dus inderdaad een ECHTE VOLKSCLUB is, waarvan de ECHTE SUPPORTERS hun club niet laten barsten.
De meelopertjes die "supporter" zijn geworden na het Europeesche avontuur en toevallig zijn blijven hangen, die zijn nu alweer weg. Bij mij in vak N zaten er ook een aantal die meteen in de rust van NEC - Sparta weg gingen en zeiden hun seizoenkaart niet te verlengen omdat ze geen zin hadden in de Top Oss-jes en de Volendammertjes!
Nou lekker wegblijven dan!
Ik denk dat we een mooi seizoen tegemoet gaan met supporters die trouw zijn aan NEC en de sfeer zal daardoor veel beter worden dan afgelopen seizoen(en)

Op naar zondag: de eerste 3 punten!!
Ik sta perplex idd.... fantastisch!
'Nou lekker wegblijven dan! '

Vind het een domme reactie. Echt heel dom. Bij het kankerfonds sturen ze toch ook niet je net gedoneerde 5 euro terug, omdat ze donateurs t.w.v. 1000 euro hebben. Iedereen support z'n club op z'n eigen manier en ik snap heel goed dat iemand wel betere dingen te doen heeft dan Fortuna Sittard op een maandag avond. Ben je dan een mindere supporter?

Heb echt een schijthekel aan kwalletjes die zich een betere supporter voelen, omdat ze wel een seizoenskaart hebben.

En nee, ik heb ook weer een SCC.
Aan de ene kant deel ik je mening, aan de andere kant kan ik eigenlijk niet begrijpen waarom je niet naar wedstrijden tegen Eerste Divisieploegen wil gaan. Het is toch eigenlijk ook wel weer mooi om ploegen te treffen die je al een hele tijd niet meer hebt gezien. Vooral voor jongere fans moet dit ook enthousiasmerend zijn, lijkt me. Ik ben 19 en heb nog nooit N.E.C. tegen Telstar of FC Emmen zien spelen. Helaas geen Veendam, Haarlem of AGOVV, maar wel weer Almere en Achilles. Overigens moet je die woorden van die fans, die niet komen wilden, ook niet helemaal serieus nemen; op het moment dat duidelijk werd dat we gedegradeerd waren, zonder duidelijkheid over prijzen, zonder ook maar tijd gehad te hebben te relativeren, etc. kom je soms tot een andere conclusie dan als je alles even laat zakken.

Overigens moet ik eerlijk bekennen zelf ook geen seizoenskaart te hebben. Heb wel overwogen er dit jaar voor het eerst een te nemen, maar helaas is duidelijk geworden dat ik op vrijdag tot 17:00 college (met aanwezigheidsplicht voor de duidelijkheid) heb in Groningen. Losse wedstrijden zal ik echter wel komen en misschien nog naar de uitwedstrijd in Emmen, als ik kan regelen dat ik vanaf Groningen reis. Mensen die hun seizoenskaart niet hebben verlengd zullen ook wel weer komen. Het komt allemaal wel goed!
Dan kun je dus 13 keer wel, nog steeds goedkoper dan losse kaartjes en veel gemakkelijker.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10590
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Seizoenkaart

Bericht door Gijscoman »

Tiel schreef: Dan kun je dus 13 keer wel, nog steeds goedkoper dan losse kaartjes en veel gemakkelijker.
Maandag kan ik standaard niet en ook niet elk weekend gaat lukken vanwege andere verplichtingen. En om voor 8 wedstrijden een seizoenskaart te nemen gaat me weer wat ver; dan heb ik liever de vrijheid om soms eens in een ander vak te zitten en de mogelijkheid om m'n verdieping in Groningen vol te hangen met N.E.C.-kaartjes, zodat ze weten voor welke club ze moeten zijn. :wink:

Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: Seizoenkaart

Bericht door benniewels »

druten schreef:Nou voor mij mogen de gloryhunters lekker thuisblijven is het meteen een stuk gezelliger :bye:
Snik snik snik
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Seizoenkaart

Bericht door vak Oost »

Gijscoman schreef:Het is toch eigenlijk ook wel weer mooi om ploegen te treffen die je al een hele tijd niet meer hebt gezien. Vooral voor jongere fans moet dit ook enthousiasmerend zijn, lijkt me.
Ik ben 19 en heb nog nooit N.E.C. tegen Telstar of FC Emmen zien spelen. Helaas geen Veendam, Haarlem of AGOVV, maar wel weer Almere en Achilles.
De eerste divisie zal voor veel supporters die na 1994 bij NEC komen een flinke cultuurschok zijn met oa veel slechte scheidsrechters en een uitvak met +/- 50 supporters van de bezoekende clubs,
je zal er ook aan moeten wennen dat NEC niet elke wedstrijd live te volgen is of in de samenvatting bij studio sport te zien is, de gehele exposure is bijna te vergelijken als die uit de jaren '80.
Gelukkig bestaat er wel de periode titel, als je dan 4 wedstrijden de volle mep pakt dan merk je dat op de tribune's dat het kippevel gevoel gaat groeien alsof het een bekerfinale is, maar dan anders.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12479
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Seizoenkaart

Bericht door Stefannec »

vak Oost schreef:
Gijscoman schreef:Het is toch eigenlijk ook wel weer mooi om ploegen te treffen die je al een hele tijd niet meer hebt gezien. Vooral voor jongere fans moet dit ook enthousiasmerend zijn, lijkt me.
Ik ben 19 en heb nog nooit N.E.C. tegen Telstar of FC Emmen zien spelen. Helaas geen Veendam, Haarlem of AGOVV, maar wel weer Almere en Achilles.
De eerste divisie zal voor veel supporters die na 1994 bij NEC komen een flinke cultuurschok zijn met oa veel slechte scheidsrechters en een uitvak met +/- 50 supporters van de bezoekende clubs,
je zal er ook aan moeten wennen dat NEC niet elke wedstrijd live te volgen is of in de samenvatting bij studio sport te zien is, de gehele exposure is bijna te vergelijken als die uit de jaren '80.
Gelukkig bestaat er wel de periode titel, als je dan 4 wedstrijden de volle mep pakt dan merk je dat op de tribune's dat het kippevel gevoel gaat groeien alsof het een bekerfinale is, maar dan anders.
Ik vind het wel lekker maar 50 uitsupporters lekker rustig.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10590
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Seizoenkaart

Bericht door Gijscoman »

vak Oost schreef:
Gijscoman schreef:Het is toch eigenlijk ook wel weer mooi om ploegen te treffen die je al een hele tijd niet meer hebt gezien. Vooral voor jongere fans moet dit ook enthousiasmerend zijn, lijkt me.
Ik ben 19 en heb nog nooit N.E.C. tegen Telstar of FC Emmen zien spelen. Helaas geen Veendam, Haarlem of AGOVV, maar wel weer Almere en Achilles.
De eerste divisie zal voor veel supporters die na 1994 bij NEC komen een flinke cultuurschok zijn met oa veel slechte scheidsrechters en een uitvak met +/- 50 supporters van de bezoekende clubs,
je zal er ook aan moeten wennen dat NEC niet elke wedstrijd live te volgen is of in de samenvatting bij studio sport te zien is, de gehele exposure is bijna te vergelijken als die uit de jaren '80.
Gelukkig bestaat er wel de periode titel, als je dan 4 wedstrijden de volle mep pakt dan merk je dat op de tribune's dat het kippevel gevoel gaat groeien alsof het een bekerfinale is, maar dan anders.
Samenvattingen zijn er tegenwoordig wel, maar de rest klopt wel. Wedstrijden waar ik niet bij ben, lekker via de radio volgen. Ik vind het allemaal wel wat hebben. Overigens wel voor maar één jaar. Daarna is Eredivisie wel weer prettig.

Janssen
Berichten: 3201
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Seizoenkaart

Bericht door Janssen »

benniewels schreef:
druten schreef:Nou voor mij mogen de gloryhunters lekker thuisblijven is het meteen een stuk gezelliger :bye:
Snik snik snik
Bennie kan best gezellie zijn zolang hij niet zingt! :wink:

Janssen
Berichten: 3201
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Seizoenkaart

Bericht door Janssen »

vak Oost schreef:
Janssen schreef:
jackameland schreef:
jasper491 schreef:Netjes zeg, bijna 6000 kaarten!
Klasse!
Overtreft al mijn verwachtingen! Hoewel ik natuurlijk zelf ook verlengt heb. Vanaf het begin winnen en er zitten thuis gewoon dik 10.000 man!!!!
je mag al echt blij zijn met 8000 bezette stoeltjes ...
Dat klopt maar mochten we van kiet af aan driepunters scoren dan..... dan denk ik toch echt dat er dik 10.000 man zitten.

Gebruikersavatar
MarcoNMGN
Berichten: 2082
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:16
Contacteer:

Re: Seizoenkaart

Bericht door MarcoNMGN »

Eigenlijk zouden er veel meer seizoenskaarten verkocht moeten worden.
Voor het eerst sinds jaren gaan we vanaf het begin van seizoen voor de prijzen :biggrin:
Bjorn

Janssen
Berichten: 3201
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Seizoenkaart

Bericht door Janssen »

MarcoNMGN schreef:Eigenlijk zouden er veel meer seizoenskaarten verkocht moeten worden.
Voor het eerst sinds jaren gaan we vanaf het begin van seizoen voor de prijzen :biggrin:
Zie gloryhunter Bennie Wels :lol:

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12607
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seizoenkaart

Bericht door Curva »

MarcoNMGN schreef:Eigenlijk zouden er veel meer seizoenskaarten verkocht moeten worden.
Voor het eerst sinds jaren gaan we vanaf het begin van seizoen voor de prijzen :biggrin:
ik ben dit jaar tevreden met een periodetitel en bekerwinst tegen de boktorren.

Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: Seizoenkaart

Bericht door benniewels »

Janssen schreef:
benniewels schreef:
druten schreef:Nou voor mij mogen de gloryhunters lekker thuisblijven is het meteen een stuk gezelliger :bye:
Snik snik snik
Bennie kan best gezellie zijn zolang hij niet zingt! :wink:
Jan..... eikel 1 !! :biggrin:
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: Seizoenkaart

Bericht door benniewels »

Janssen schreef:
MarcoNMGN schreef:Eigenlijk zouden er veel meer seizoenskaarten verkocht moeten worden.
Voor het eerst sinds jaren gaan we vanaf het begin van seizoen voor de prijzen :biggrin:
Zie gloryhunter Bennie Wels :lol:

Jan.... eikel 2 ! :biggrin:
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

Milsbeek
Berichten: 145
Lid geworden op: za 27 sep 2008, 02:30
Contacteer:

Re: Seizoenkaart

Bericht door Milsbeek »

Wanneer worden de seizoenkaarten eigenlijk verstuurd?

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3711
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Seizoenkaart

Bericht door Justian »

Milsbeek schreef:Wanneer worden de seizoenkaarten eigenlijk verstuurd?
Kom net van de receptie af, morgen wordt er een nieuwe batch gedraaid en ze zeiden
dat mijn seizoenkaart deze week nog op de deurmat moet vallen.
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seizoenkaart

Bericht door Biarmicus »

Hoezo? Die van vorig seizoen kun je toch nog gewoon gebruiken?

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3711
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Seizoenkaart

Bericht door Justian »

Biarmicus schreef:Hoezo? Die van vorig seizoen kun je toch nog gewoon gebruiken?
Ik heb het dan ook over de nieuwe kaarten...idd seizoenkaart van vorig
jaar blijft gewoon geldig.
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Seizoenkaart

Bericht door pjottr »


Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17937
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Seizoenkaart

Bericht door Demtsjenko »

dan is het wel zaak te promoveren... anders ben ik bang dat alsnog een groot deel afhaakt...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten