Seizoenkaart

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
waalkade
Berichten: 1668
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 19:52

Seizoenkaart

Bericht door waalkade »

Mijn stoel is weer gereserveerd. Vandaag een bevestiging in de bus gehad
De Goffert, het hart van Nijmegen

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6488
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 20100-2011

Bericht door Strooper »

20100 :eek:
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 20100-2011

Bericht door rooie »

Strooper schreef:20100 :eek:
:biggrin:
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Bart
Berichten: 69
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:43
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2010-2011

Bericht door Bart »

Hoppa, een verhoging van bijna 15 euro (meer dan 10%). En dat na zo'n fantastisch seizoen....

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1531
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2010-2011

Bericht door druten »

?? verklaar je nader?

Bart
Berichten: 69
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:43
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2010-2011

Bericht door Bart »

Prijs seizoenskaart is voor Gofferttribune gestegen van 135 euro naar 149 euro.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2010-2011

Bericht door BIESKE »

Voor mij geen verlenging. Met pijn in het hart zeg ik de scc op. De emmer is overgelopen............die paar laatste druppels waren er teveel aan.

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2010-2011

Bericht door K03N »

BIESKE schreef:Voor mij geen verlenging. Met pijn in het hart zeg ik de scc op. De emmer is overgelopen............die paar laatste druppels waren er teveel aan.
1 minder seizoen en meteen kappen, tja...

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2010-2011

Bericht door Frans »

BIESKE schreef:Voor mij geen verlenging. Met pijn in het hart zeg ik de scc op. De emmer is overgelopen............die paar laatste druppels waren er teveel aan.
Wat is je precieze reden dan? Teleurstellende prestaties dit seizoen?
NECTheBest

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2010-2011

Bericht door BIESKE »

K03N schreef:
BIESKE schreef:Voor mij geen verlenging. Met pijn in het hart zeg ik de scc op. De emmer is overgelopen............die paar laatste druppels waren er teveel aan.
1 minder seizoen en meteen kappen, tja...
:zzz:

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2010-2011

Bericht door BIESKE »

Frans schreef:
BIESKE schreef:Voor mij geen verlenging. Met pijn in het hart zeg ik de scc op. De emmer is overgelopen............die paar laatste druppels waren er teveel aan.
Wat is je precieze reden dan? Teleurstellende prestaties dit seizoen?
Iemand die al in 1983 in de Goffert zat, jagen ze niet weg met een seizoen allerbelabberdst voetbal.

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2010-2011

Bericht door K03N »

BIESKE schreef:
Frans schreef:
BIESKE schreef:Voor mij geen verlenging. Met pijn in het hart zeg ik de scc op. De emmer is overgelopen............die paar laatste druppels waren er teveel aan.
Wat is je precieze reden dan? Teleurstellende prestaties dit seizoen?
Iemand die al in 1983 in de Goffert zat, jagen ze niet weg met een seizoen allerbelabberdst voetbal.
Ja dus? Leg uit?

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2010-2011

Bericht door BIESKE »

K03N schreef:
BIESKE schreef:
Frans schreef:
BIESKE schreef:Voor mij geen verlenging. Met pijn in het hart zeg ik de scc op. De emmer is overgelopen............die paar laatste druppels waren er teveel aan.
Wat is je precieze reden dan? Teleurstellende prestaties dit seizoen?
Iemand die al in 1983 in de Goffert zat, jagen ze niet weg met een seizoen allerbelabberdst voetbal.
Ja dus? Leg uit?
Ben ik jou uitleg verschuldigd???? Dacht het niet. En al zeker niet als je met zulke ongefundeerde one-liners komt. :bye: :bye:

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2010-2011

Bericht door necnmgn »

Nouja Koen, ik denk dat jij als forummer toch wel een beetje kan aanvoelen in welke richting het gevoel van Bieske gaat? Hij zegt toch ook "met pijn in het hart". Ik weet ook niet of ik het bij het rechte eind heb hoor. Maarja toch jammer dat je niet meer gaat, zeker na 26 seizoenen. Ik hoop dat je hier toch af en toe blijft posten want als forummer waardeer ik je inbreng zeer!

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2010-2011

Bericht door BIESKE »

necnmgn schreef:Nouja Koen, ik denk dat jij als forummer toch wel een beetje kan aanvoelen in welke richting het gevoel van Bieske gaat? Hij zegt toch ook "met pijn in het hart". Ik weet ook niet of ik het bij het rechte eind heb hoor. Maarja toch jammer dat je niet meer gaat, zeker na 26 seizoenen. Ik hoop dat je hier toch af en toe blijft posten want als forummer waardeer ik je inbreng zeer!
Ik denk dat je wat 1 reden betreft idd de goede richting op denkt. Btw...........het zijn er geen 26 hoor. Heb tussendoor (in een ver verleden) ook zelf nog wel eens tegen een bal getrapt.

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2010-2011

Bericht door Don Corleone »

zeeeeeeeeeeeeer waarschijnlijk zeg ik hem ook op.
ik heb zelf weinig tijd meer, werk 1 a 2 avonden per week, sport een avond zelf, dan nog een wedstrijd in de weekenden/avonden, 2e kind op komst...

de tijd die ik dan wel heb kijk ik wel op EL :redface:
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2010-2011

Bericht door necnmgn »

BIESKE schreef:
necnmgn schreef:Nouja Koen, ik denk dat jij als forummer toch wel een beetje kan aanvoelen in welke richting het gevoel van Bieske gaat? Hij zegt toch ook "met pijn in het hart". Ik weet ook niet of ik het bij het rechte eind heb hoor. Maarja toch jammer dat je niet meer gaat, zeker na 26 seizoenen. Ik hoop dat je hier toch af en toe blijft posten want als forummer waardeer ik je inbreng zeer!
Ik denk dat je wat 1 reden betreft idd de goede richting op denkt. Btw...........het zijn er geen 26 hoor. Heb tussendoor (in een ver verleden) ook zelf nog wel eens tegen een bal getrapt.
Ja okee, maar dan nog.. Je bent al wel sinds die tijd, of zelfs langer, supporter van NEC. En daarom blijft het toch jammer, maarja ik had tot 2 jaar terug ook altijd dat voetbal het belangrijkste was. Maar als je ziet hoe het tegenwoordig gaat (ik ben 22, voor de goede orde) dan slaat het hele voetbal natuurlijk ook nergens meer op! Gewoon naar het voetbal kan al bijna niet meer... dan is er in 10 jaar tijd toch al veel veranderd. en het helpt allemaal geen fuck! Maarja ik blijf lekker gaan, maar als ik ooit ook maar een beetje het gevoel krijg van pff ik moet weer... dan is het afgelopen en dan ga ik gewoon lekker voor de tv zitten. Dat gevoel is er nog lang niet, maarja het gevoel van een aantal jaar geleden is ook al echt verleden tijd.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15805
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2010-2011

Bericht door pjottr »

een beslissing die ieder voor zich moet weten.
Sind 1987 kom ik in de Goffert en van 1989 tot 1995 heb ik een seizoenskaart gehad.
Daarna lagen de interesses tijdelijk op een ander vlak, al bleef ik NEC wel op de voet volgen en bezocht ik nog regelmatig thuiswedstrijden.
In 1998 weer een seizoen en sindsdien nooit meer weggeweest.
Wat ik alleen maar wil zeggen, als iemand een jaartje overslaat hoeft NEC nog niet uit het hart te zijn :wink:

Ookak
Berichten: 609
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:54
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2010-2011

Bericht door Ookak »

Een slecht seizoen hoeft geen reden te zijn om je seizoenkaart op te zeggen. Het gebrek aan perspectief echter wel ! Ik heb weinig hoop dat het komend seizoen beter gaat. Er is geen geld en versterkingen zullen er nauwelijks komen. Nog zo'n jaar als dit zie ik toch echt niet zitten. "Mens erger je nieten" kun je overal. Mijn seizoenkaart (vak Z) komt dus vrij. Ik blijf NEC wel volgen via eredivisie-live. Dat kan ik uitzetten.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15805
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2010-2011

Bericht door pjottr »

je kunt ook naar huis gaan.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2010-2011

Bericht door Frans »

Ik zit gewoon weer in Vak M volgend seizoen :tu: .
NECTheBest

Gebruikersavatar
EnieSeeVakZ
Berichten: 649
Lid geworden op: vr 12 jun 2009, 16:04
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2010-2011

Bericht door EnieSeeVakZ »

Ik wil verhuizen van Z naar M.. aantal jaar op Z gezeten, vind het wel welletjes zo.
Voor GT is zeker een wachtlijst? Weet iemand hier iets van?

Gebruikersavatar
NECNijmeguh
Berichten: 1587
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:28
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2010-2011

Bericht door NECNijmeguh »

Frans schreef:Ik zit gewoon weer in Vak M volgend seizoen :tu: .
:withstupid: Seizoenkaart is nog goedkoper geworden ook door korting die ik via werkgever krijg (al heeft dat mijn beslissing natuurlijk niet beïnvloed).

Gebruikersavatar
marknecM
Berichten: 625
Lid geworden op: za 02 mei 2009, 22:38
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2010-2011

Bericht door marknecM »

heb de brief nog niet gekregen,zal morgen wel , maar ben volgend jaar weer van de partij op vak M
People say graffiti is ugly,irresponsible and childish. But that's only if it's done properly,BANKSY

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2010-2011

Bericht door SamSam »

EnieSeeVakZ schreef:Ik wil verhuizen van Z naar M.. aantal jaar op Z gezeten, vind het wel welletjes zo.
Voor GT is zeker een wachtlijst? Weet iemand hier iets van?
Hmm, zal vast wel ergens een plekje zijn hoor.

Btw. Ik zit volgend jaar ook gewoon lekker in mijn vakkie M :sjaal:
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten