N.E.C. XL-kaart

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Yep
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 21 sep 2007, 13:17
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door Yep »

Wat kunnen mensen toch zeiken zeg. Als je dit een leuke actie vind moet je het zeker doen, je bespaart er in ieder geval geld mee uit als je toch al van plan was het nieuwe shirt te kopen. Vind je het een klote actie dan koop je het toch gewoon niet.

jbnmgn

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door jbnmgn »

SamSam schreef:
jbnmgn schreef:
jsentani schreef:Nieuw: de N.E.C. XL-kaart Komend seizoen introduceert N.E.C. iets nieuws! De XL-kaart. Dit is een extraatje wat je toe kunt voegen aan je N.E.C. seizoenkaart en waarover je jaarlijks beslist of je deze verlengt.
Met de N.E.C. XL-kaart verzeker je je van het originele N.E.C. thuisshirt (winkelwaarde € 70,-) en heb je je toegangskaart voor de 2e en mogelijk 3e ronde in de KNVB beker al in huis als N.E.C. hierin thuiswedstrijden speelt.
De N.E.C. XL-kaart kost € 49,95, naast je reguliere seizoenkaartprijs.
Als jij deze uitdaging aandurft, bestel dan de XL-kaart via het wijzigingsformulier wat je ongeveer half april thuis in je brievenbus krijgt! Natuurlijk krijgen XL-kaarthouders een nieuw & uniek seizoenkaartpasje! Na aanmelding voor de N.E.C. XL-kaart hoor je van N.E.C. wanneer je je seizoenkaartpasje kunt omruilen en wanneer je het shirt af kunt halen.



Leuk idee, alleen thuis-shirt heb ik al, als ze deze actie ook hadden gedaan met nieuwe uitshirt hadden ze er drie XL-kaarten bij.
Wat een gelul! Moet in nu 50 euro gaan betalen om een nieuw pasje te krijgen? Ze zijn gestopt met jaarlijks een nieuwe seizoenkaart uit te geven, zeker vanwege bezuinigingen. Rekening houden met mensen die al tig jaar die seizoenkaarten spaart als collectors item doen ze dan ook niet en ze drukken het gewoon door. En nu, nu komen ze met een zogenaamde ludieke aktie: 50 euro voor een nieuw pasje, een thuisshirt waarvan zae waarschijnlijk af moeten, en toegangskaarten voor de KNVB beker. (ALS ALS ALS ze thuis spelen en dan alleen vooe de 2e en 3e ronde) Dus als ze in die 2e en 3e ronde uit spelen en in de 4e ronde weer thuis dan mag je alsnog je kaart zelf betalen.
Sorry, maar dit is in mijn ogen weer zo'n aktie waar totaal NIET over nagedacht is. Jammer, wederom een gemiste kans (oor mij althans).
Je krijgt hoogstwaarschijnlijk het NIEUWE thuisshirt, wat je dus al 20 euro bespaard, en dan ook nog 2 mogelijke wedstrijden, wat je misschien nog een 20 euro bespaard. Dus overdrijven is ook een vak. Over dat nieuwe pasje heb je gelijk, ik heb ook liever elk jaar een nieuwe.
Zijn we het toch ergens over eens :biggrin:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door burp »

SamSam schreef:
jbnmgn schreef:
jsentani schreef:Nieuw: de N.E.C. XL-kaart Komend seizoen introduceert N.E.C. iets nieuws! De XL-kaart. Dit is een extraatje wat je toe kunt voegen aan je N.E.C. seizoenkaart en waarover je jaarlijks beslist of je deze verlengt.
Met de N.E.C. XL-kaart verzeker je je van het originele N.E.C. thuisshirt (winkelwaarde € 70,-) en heb je je toegangskaart voor de 2e en mogelijk 3e ronde in de KNVB beker al in huis als N.E.C. hierin thuiswedstrijden speelt.
De N.E.C. XL-kaart kost € 49,95, naast je reguliere seizoenkaartprijs.
Als jij deze uitdaging aandurft, bestel dan de XL-kaart via het wijzigingsformulier wat je ongeveer half april thuis in je brievenbus krijgt! Natuurlijk krijgen XL-kaarthouders een nieuw & uniek seizoenkaartpasje! Na aanmelding voor de N.E.C. XL-kaart hoor je van N.E.C. wanneer je je seizoenkaartpasje kunt omruilen en wanneer je het shirt af kunt halen.



Leuk idee, alleen thuis-shirt heb ik al, als ze deze actie ook hadden gedaan met nieuwe uitshirt hadden ze er drie XL-kaarten bij.
Wat een gelul! Moet in nu 50 euro gaan betalen om een nieuw pasje te krijgen? Ze zijn gestopt met jaarlijks een nieuwe seizoenkaart uit te geven, zeker vanwege bezuinigingen. Rekening houden met mensen die al tig jaar die seizoenkaarten spaart als collectors item doen ze dan ook niet en ze drukken het gewoon door. En nu, nu komen ze met een zogenaamde ludieke aktie: 50 euro voor een nieuw pasje, een thuisshirt waarvan zae waarschijnlijk af moeten, en toegangskaarten voor de KNVB beker. (ALS ALS ALS ze thuis spelen en dan alleen vooe de 2e en 3e ronde) Dus als ze in die 2e en 3e ronde uit spelen en in de 4e ronde weer thuis dan mag je alsnog je kaart zelf betalen.
Sorry, maar dit is in mijn ogen weer zo'n aktie waar totaal NIET over nagedacht is. Jammer, wederom een gemiste kans (oor mij althans).
Je krijgt hoogstwaarschijnlijk het NIEUWE thuisshirt, wat je dus al 20 euro bespaard, en dan ook nog 2 mogelijke wedstrijden, wat je misschien nog een 20 euro bespaard. Dus overdrijven is ook een vak. Over dat nieuwe pasje heb je gelijk, ik heb ook liever elk jaar een nieuwe.
of het om het nieuwe shirt of de opruiming van vorig seizoen gaat, staat nog nergens bevestigd

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door Frans »

Volgens mijn informatie verandert het thuisshirt helemaal niet, en is die van 2009-2010 hetzelfde als van 2010-2011.
NECTheBest

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door BiT »

Lijkt me sterk dat het het oude shirt is. Ten eerste neemt niemand dan zo'n kaart. En ten tweede; Als er nou 8000 mensen zo'n kaart nemen hebben ze te weinig shirts op voorraad. Lijkt me sterk dat ze dan oude shirts bij gaan maken. Nu kunnen ze van tevoren al een bestelling plaatsen met shirts die ze al zeker kwijt zijn.
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door Jackiegoal »

Leuke actie als je van plan was een shirt te kopen. Gewoon klantenbinding en toch een korting van 30 euro plus misschien ook een kaartje voor een bekerwedstrijd.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
Flynn
Berichten: 289
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door Flynn »

Ik ga aan NEC vragen of deze NEC XL kaart verrekent word met het geld van de seizoenskaart en of deze tevens in termijnen betaald kan worden.

MichielNEC
Berichten: 637
Lid geworden op: za 20 jun 2009, 22:58
Locatie: Ewijk
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door MichielNEC »

Ik heb contact gehad met NEC en het is het nieuwe shirt! En degene die ik aan de lijn had kon me niet vertellen of het mogelijk was voor het uitshirt inplaats van thuisshirt. Hij dacht dat dit wel mogelijk zou worden, zeker weet hij het volgende week als de ssc verleng formulieren op de mat vallen waar de aanmeldingskaart voor een evt. XL-Kaart in zit.
Neccie for president!

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3872
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door BasNijmegen »

Prima actie van NEC. Ik ga er zeker gebruik van maken.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door Pol »

MichielNEC schreef:Ik heb contact gehad met NEC en het is het nieuwe shirt! En degene die ik aan de lijn had kon me niet vertellen of het mogelijk was voor het uitshirt inplaats van thuisshirt. Hij dacht dat dit wel mogelijk zou worden, zeker weet hij het volgende week als de ssc verleng formulieren op de mat vallen waar de aanmeldingskaart voor een evt. XL-Kaart in zit.
Dat laatste klinkt bijna alsof de actie niet van NEC, maar extern komt en het ook voor de club een verrassing is wat de details zijn.

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door Jackiegoal »

Pol schreef:
MichielNEC schreef:Ik heb contact gehad met NEC en het is het nieuwe shirt! En degene die ik aan de lijn had kon me niet vertellen of het mogelijk was voor het uitshirt inplaats van thuisshirt. Hij dacht dat dit wel mogelijk zou worden, zeker weet hij het volgende week als de ssc verleng formulieren op de mat vallen waar de aanmeldingskaart voor een evt. XL-Kaart in zit.
Dat laatste klinkt bijna alsof de actie niet van NEC, maar extern komt en het ook voor de club een verrassing is wat de details zijn.
Shirts en merchandise worden bijna altijd georganiseerd door een externe partij. NEC accordeert en verkoopt het alleen. De korting is dus waarschijnlijk ook een actie van die externe partij.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door Pol »

Jackiegoal schreef:
Pol schreef:
MichielNEC schreef:Ik heb contact gehad met NEC en het is het nieuwe shirt! En degene die ik aan de lijn had kon me niet vertellen of het mogelijk was voor het uitshirt inplaats van thuisshirt. Hij dacht dat dit wel mogelijk zou worden, zeker weet hij het volgende week als de ssc verleng formulieren op de mat vallen waar de aanmeldingskaart voor een evt. XL-Kaart in zit.
Dat laatste klinkt bijna alsof de actie niet van NEC, maar extern komt en het ook voor de club een verrassing is wat de details zijn.
Shirts en merchandise worden bijna altijd georganiseerd door een externe partij. NEC accordeert en verkoopt het alleen. De korting is dus waarschijnlijk ook een actie van die externe partij.
Klopt, maar de korting is gekoppeld aan de seizoenkaart en wordt in detail uitgelegd op het verleng formulier. Beiden lijken me de verantwoordelijkheid van NEC.

Gebruikersavatar
marknecM
Berichten: 625
Lid geworden op: za 02 mei 2009, 22:38
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door marknecM »

Als je ook het uishirt kan kiezen koop ik wel zo`n XL kaart. Vind de uitshirts dit jaar mooie
People say graffiti is ugly,irresponsible and childish. But that's only if it's done properly,BANKSY

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3872
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door BasNijmegen »

marknecM schreef:Als je ook het uishirt kan kiezen koop ik wel zo`n XL kaart. Vind de uitshirts dit jaar mooie
Is dat al officieel dan?

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door Jackiegoal »

Pol schreef:
Jackiegoal schreef:
Pol schreef:
MichielNEC schreef:Ik heb contact gehad met NEC en het is het nieuwe shirt! En degene die ik aan de lijn had kon me niet vertellen of het mogelijk was voor het uitshirt inplaats van thuisshirt. Hij dacht dat dit wel mogelijk zou worden, zeker weet hij het volgende week als de ssc verleng formulieren op de mat vallen waar de aanmeldingskaart voor een evt. XL-Kaart in zit.
Dat laatste klinkt bijna alsof de actie niet van NEC, maar extern komt en het ook voor de club een verrassing is wat de details zijn.
Shirts en merchandise worden bijna altijd georganiseerd door een externe partij. NEC accordeert en verkoopt het alleen. De korting is dus waarschijnlijk ook een actie van die externe partij.
Klopt, maar de korting is gekoppeld aan de seizoenkaart en wordt in detail uitgelegd op het verleng formulier. Beiden lijken me de verantwoordelijkheid van NEC.
Ja, maar het ging hier om de specifieke details. Wel een uitshirt of niet, dat soort dingen. Dat kan NEC niet zomaar beloven als er (nog) geen afspraken over gemaakt zijn.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
marknecM
Berichten: 625
Lid geworden op: za 02 mei 2009, 22:38
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door marknecM »

BasNijmegen schreef:
marknecM schreef:Als je ook het uishirt kan kiezen koop ik wel zo`n XL kaart. Vind de uitshirts dit jaar mooie
Is dat al officieel dan?

heb geen idee maar die zwarte mogen ze wel doen
People say graffiti is ugly,irresponsible and childish. But that's only if it's done properly,BANKSY

recreantb
Berichten: 2151
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:36

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door recreantb »

jbnmgn schreef:
jsentani schreef:Nieuw: de N.E.C. XL-kaart Komend seizoen introduceert N.E.C. iets nieuws! De XL-kaart. Dit is een extraatje wat je toe kunt voegen aan je N.E.C. seizoenkaart en waarover je jaarlijks beslist of je deze verlengt.
Met de N.E.C. XL-kaart verzeker je je van het originele N.E.C. thuisshirt (winkelwaarde € 70,-) en heb je je toegangskaart voor de 2e en mogelijk 3e ronde in de KNVB beker al in huis als N.E.C. hierin thuiswedstrijden speelt.
De N.E.C. XL-kaart kost € 49,95, naast je reguliere seizoenkaartprijs.
Als jij deze uitdaging aandurft, bestel dan de XL-kaart via het wijzigingsformulier wat je ongeveer half april thuis in je brievenbus krijgt! Natuurlijk krijgen XL-kaarthouders een nieuw & uniek seizoenkaartpasje! Na aanmelding voor de N.E.C. XL-kaart hoor je van N.E.C. wanneer je je seizoenkaartpasje kunt omruilen en wanneer je het shirt af kunt halen.



Leuk idee, alleen thuis-shirt heb ik al, als ze deze actie ook hadden gedaan met nieuwe uitshirt hadden ze er drie XL-kaarten bij.
Wat een gelul! Moet in nu 50 euro gaan betalen om een nieuw pasje te krijgen? Ze zijn gestopt met jaarlijks een nieuwe seizoenkaart uit te geven, zeker vanwege bezuinigingen. Rekening houden met mensen die al tig jaar die seizoenkaarten spaart als collectors item doen ze dan ook niet en ze drukken het gewoon door. En nu, nu komen ze met een zogenaamde ludieke aktie: 50 euro voor een nieuw pasje, een thuisshirt waarvan zae waarschijnlijk af moeten, en toegangskaarten voor de KNVB beker. (ALS ALS ALS ze thuis spelen en dan alleen vooe de 2e en 3e ronde) Dus als ze in die 2e en 3e ronde uit spelen en in de 4e ronde weer thuis dan mag je alsnog je kaart zelf betalen.
Sorry, maar dit is in mijn ogen weer zo'n aktie waar totaal NIET over nagedacht is. Jammer, wederom een gemiste kans (oor mij althans).

Goede actie van NEC! 50euri voor en een shirt en om het spannend te houden ook nog minimaal 0 en maximaal 3 thuiswedstrijden van ons aller NEC. En als je een thuisshirt krijgt kun je van het geld dat je bespaart mooi een uitshirt kopen dus dat is geen reden om het niet te doen.

Al met al een goed initiatief om aan extra pecunia te komen, want dat hebben ze nodig!
NEC: mijn club

Gradje
Berichten: 752
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:34
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door Gradje »

Leuk idee, maar ik zie er van af. Het wordt me zo onderhand allemaal wel een beetje erg veel van het goede met m'n 4 seizoenskaarten. Wat doen die overigens in prijs? Weer omhoog? Dat kun je bijna niet maken. Ik vind dat we na dit seizoen wel een korting verdienen.

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3872
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door BasNijmegen »

Zie het ook als manier om je club financieel te steunen. Ze moeten meer van dit soort acties doen. Meer geld genereren via verkoop van merchandise etc etc.

Gebruikersavatar
insomnia
Berichten: 168
Lid geworden op: di 12 jun 2007, 13:55
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door insomnia »

Zeg zit die XL kaart soms al bij het bedrag in, ik ga van 245 euro naar 268 euro. Een verhoging van 23 euro. Lekker hoor! :2up:
Last van obstipatie? Denk aan Arnhem!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door Arjan van Hout »

insomnia schreef:Zeg zit die XL kaart soms al bij het bedrag in, ik ga van 245 euro naar 268 euro. Een verhoging van 23 euro. Lekker hoor! :2up:
ik ook, de prijzen zijn de laatste jaren uit verhouding veel gestegen !

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door Pol »

insomnia schreef:Zeg zit die XL kaart soms al bij het bedrag in, ik ga van 245 euro naar 268 euro. Een verhoging van 23 euro. Lekker hoor! :2up:
Volgens mij is die prijs die je noemt niet van vorig jaar. Staat wel op je kaart maar is van twee seizoenen geleden, vorig jaar was het 257. Het is inderdaad wel voor het tweede jaar op rij een verhoging van rond de 5%.

Gebruikersavatar
rasputin
Berichten: 2592
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 16:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door rasputin »

Frans schreef:Volgens mijn informatie verandert het thuisshirt helemaal niet, en is die van 2009-2010 hetzelfde als van 2010-2011.
Die overeenkomst met Curacao was toch voor 2 jaar, zal er eerst verlengd moeten worden of gaan we nu lekker maatschappelijk betrokken met Taïti lopen?
#againstmodernfootball

Gebruikersavatar
insomnia
Berichten: 168
Lid geworden op: di 12 jun 2007, 13:55
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door insomnia »

Pol schreef:
insomnia schreef:Zeg zit die XL kaart soms al bij het bedrag in, ik ga van 245 euro naar 268 euro. Een verhoging van 23 euro. Lekker hoor! :2up:
Volgens mij is die prijs die je noemt niet van vorig jaar. Staat wel op je kaart maar is van twee seizoenen geleden, vorig jaar was het 257. Het is inderdaad wel voor het tweede jaar op rij een verhoging van rond de 5%.
Ho stop! rectificatie van mijn kant. Ik heb die kaart inderdaad al 2 jaar.

Dus de verhoging is niet zo schandalig hoog als ik in mijn vorige post aanhaalde.
Last van obstipatie? Denk aan Arnhem!

jpnec
Berichten: 1722
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door jpnec »

rasputin schreef:
Frans schreef:Volgens mijn informatie verandert het thuisshirt helemaal niet, en is die van 2009-2010 hetzelfde als van 2010-2011.
Die overeenkomst met Curacao was toch voor 2 jaar, zal er eerst verlengd moeten worden of gaan we nu lekker maatschappelijk betrokken met Taïti lopen?
Nee die hype is ondertussen overgewaaid na dat iedereen z'n schuldgevoel heeft afgekocht.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten