N.E.C. XL-kaart

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

N.E.C. XL-kaart

Bericht door jsentani »

Nieuw: de N.E.C. XL-kaart Komend seizoen introduceert N.E.C. iets nieuws! De XL-kaart. Dit is een extraatje wat je toe kunt voegen aan je N.E.C. seizoenkaart en waarover je jaarlijks beslist of je deze verlengt.
Met de N.E.C. XL-kaart verzeker je je van het originele N.E.C. thuisshirt (winkelwaarde € 70,-) en heb je je toegangskaart voor de 2e en mogelijk 3e ronde in de KNVB beker al in huis als N.E.C. hierin thuiswedstrijden speelt.
De N.E.C. XL-kaart kost € 49,95, naast je reguliere seizoenkaartprijs.
Als jij deze uitdaging aandurft, bestel dan de XL-kaart via het wijzigingsformulier wat je ongeveer half april thuis in je brievenbus krijgt! Natuurlijk krijgen XL-kaarthouders een nieuw & uniek seizoenkaartpasje! Na aanmelding voor de N.E.C. XL-kaart hoor je van N.E.C. wanneer je je seizoenkaartpasje kunt omruilen en wanneer je het shirt af kunt halen.



Leuk idee, alleen thuis-shirt heb ik al, als ze deze actie ook hadden gedaan met nieuwe uitshirt hadden ze er drie XL-kaarten bij.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door SamSam »

best aantrekkelijk..
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door Jeroen »

En als NEC in die tweede rondes uit speelt, dan heb je dus alleen een shirt..

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door CHEF »

Jeroen schreef:En als NEC in die tweede rondes uit speelt, dan heb je dus alleen een shirt..
En een nieuw pasje,dat is nog het meest aantrekkelijk.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15960
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door pjottr »

Niet gelijk altijd alles afschieten, het is beter als bv die parkeerkeert bij de NXP.
Er is dus een stijgende lijn te zien.
Wees blij dat ze het niet in een constructie met een prijsverhoging van de seizenskaarten gegoten hebben.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door burp »

vind het een ''aanbieding'' van niks.

Gaat het trouwens over het shirt van komend seizoen of is dit een manier om van de oude shirts af te komen samen met een lokkertje voor een mogelijk bekerduel (meestal €7,50 ofzo) omdat er toch geen hond naar de thuiswedstrijd tegen de amateurs van ... komt.

En nog een pasje? Kunnen ze dat niet ''opladen'' aan je bestaande scc.
Scc, uitkaart, xl-kaart: schiet allemaal niet op in je portemonnee.

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door Michael »

Nouja, leuke aanbieding.. Ik zal er geen gebruik van maken maar ik denk dat er zat mensen wel interesse in zullen hebben :tu:

MichielNEC
Berichten: 637
Lid geworden op: za 20 jun 2009, 22:58
Locatie: Ewijk
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door MichielNEC »

burp schreef: Scc, uitkaart, xl-kaart: schiet allemaal niet op in je portemonnee.
Ik weet niet of je een uitkaart in je portemonee hebt maar bij mij staat het gewoon in de computer bij nec...
Neccie for president!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door burp »

MichielNEC schreef:
burp schreef: Scc, uitkaart, xl-kaart: schiet allemaal niet op in je portemonnee.
Ik weet niet of je een uitkaart in je portemonee hebt maar bij mij staat het gewoon in de computer bij nec...
:lol:
goed zo, in ieder geval nog iemand scherp. Punt was ook waarom dat niet bij de xl-kaart.

MichielNEC
Berichten: 637
Lid geworden op: za 20 jun 2009, 22:58
Locatie: Ewijk
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door MichielNEC »

burp schreef:
MichielNEC schreef:
burp schreef: Scc, uitkaart, xl-kaart: schiet allemaal niet op in je portemonnee.
Ik weet niet of je een uitkaart in je portemonee hebt maar bij mij staat het gewoon in de computer bij nec...
:lol:
goed zo, in ieder geval nog iemand scherp. Punt was ook waarom dat niet bij de xl-kaart.
Klopt weer zoon pasje dr bij als ze gewoon hetzelfde doen als bij de uitkaart dat je gewoon met je scc ook de bekerduels kan kijken en shirt kan halen. Maar voor de mensen die geen scc hebben moeten ze dan maar op de clubkaart zetten.
Neccie for president!

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7104
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door Sandertjuh85 »

ik denk dat je dan gewoon een nieuwe seizoenskaart krijgt en de oude weg kan gooien.

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door SamSam »

Sandertjuh85 schreef:ik denk dat je dan gewoon een nieuwe seizoenskaart krijgt en de oude weg kan gooien.
:withstupid:
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Necco
Berichten: 1664
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:27
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door Necco »

De XL Kaart is in plaats van je huidige seizoenskaart.

De enige vraag, de seizoenskaart is voor meerdere seizoenen, de XL kaart dus ook lijkt mij... betaal je dan ieder jaar die 50 extra en krijg je ieder jaar een thuis-shirt?
Soms is `t beter iets moois te verliezen dan dat je `t nooit hebt gehad

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15960
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door pjottr »

Wordt het pasje dit jaar vervangen ?
bij mij is ie wel op hoor, na 2 jaar.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door Tiel »

Necco schreef:De XL Kaart is in plaats van je huidige seizoenskaart.

De enige vraag, de seizoenskaart is voor meerdere seizoenen, de XL kaart dus ook lijkt mij... betaal je dan ieder jaar die 50 extra en krijg je ieder jaar een thuis-shirt?
Op school riep men dan altijd: LEZEN!!!!!!!!!!!

De XL-kaart. Dit is een extraatje wat je toe kunt voegen aan je N.E.C. seizoenkaart en waarover je jaarlijks beslist of je deze verlengt.

Dit komt uit het eerste bericht.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13386
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door Pol »

Wat een gezever hierboven zeg. Je krijgt een thuisshirt voor een ruim lagere prijs dan in de winkel en als bonus misschien één of zelfs twee bekerwedstrijden. Vind het een topaanbieding. Heel erg jammer dat ze m niet met het uitshirt doen, dan had ik er zeker gebruik van gemaakt.

Gebruikersavatar
Priester
Berichten: 521
Lid geworden op: vr 17 jul 2009, 11:02
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door Priester »

Pol schreef:Wat een gezever hierboven zeg. Je krijgt een thuisshirt voor een ruim lagere prijs dan in de winkel en als bonus misschien één of zelfs twee bekerwedstrijden. Vind het een topaanbieding. Heel erg jammer dat ze m niet met het uitshirt doen, dan had ik er zeker gebruik van gemaakt.
:withstupid: voor het zwarte uitshirt van volgend seizoen zou ik zeker interesse hebben..
024 is binnen en willen Bier!

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door SamSam »

Priester schreef:
Pol schreef:Wat een gezever hierboven zeg. Je krijgt een thuisshirt voor een ruim lagere prijs dan in de winkel en als bonus misschien één of zelfs twee bekerwedstrijden. Vind het een topaanbieding. Heel erg jammer dat ze m niet met het uitshirt doen, dan had ik er zeker gebruik van gemaakt.
:withstupid: voor het zwarte uitshirt van volgend seizoen zou ik zeker interesse hebben..
Lees de derde zin van het stukje even :jestera:
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door rooie »

SamSam schreef:
Priester schreef:
Pol schreef:Wat een gezever hierboven zeg. Je krijgt een thuisshirt voor een ruim lagere prijs dan in de winkel en als bonus misschien één of zelfs twee bekerwedstrijden. Vind het een topaanbieding. Heel erg jammer dat ze m niet met het uitshirt doen, dan had ik er zeker gebruik van gemaakt.
:withstupid: voor het zwarte uitshirt van volgend seizoen zou ik zeker interesse hebben..
Lees de derde zin van het stukje even :jestera:
Vind het een topaanbieding? Wat is daar zo raar aan :???:
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door SamSam »

rooie schreef:
SamSam schreef:
Priester schreef:
Pol schreef:Wat een gezever hierboven zeg. Je krijgt een thuisshirt voor een ruim lagere prijs dan in de winkel en als bonus misschien één of zelfs twee bekerwedstrijden. Vind het een topaanbieding. Heel erg jammer dat ze m niet met het uitshirt doen, dan had ik er zeker gebruik van gemaakt.
:withstupid: voor het zwarte uitshirt van volgend seizoen zou ik zeker interesse hebben..
Lees de derde zin van het stukje even :jestera:
Vind het een topaanbieding? Wat is daar zo raar aan :???:
Rooie let nou toch eens op man. Sjonge jonge jonge. :tong:
Hij zegt dat hij interesse in het uit-shirt zou hebben, terwijl in de 3de zin staat dat de aanbieding geld voor het thuis-shirt.
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

kuppie
Berichten: 157
Lid geworden op: ma 09 feb 2009, 15:19
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door kuppie »

Goed lezen kweeniej. maar hij begint toch met diegene die zegt ALS ze hem met uitshirt deden en dat is niet.

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door SamSam »

Klopt, ik had het stukje van Pol niet goed gelezen..

Sorry jongens :biggrin:
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

jbnmgn

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door jbnmgn »

jsentani schreef:Nieuw: de N.E.C. XL-kaart Komend seizoen introduceert N.E.C. iets nieuws! De XL-kaart. Dit is een extraatje wat je toe kunt voegen aan je N.E.C. seizoenkaart en waarover je jaarlijks beslist of je deze verlengt.
Met de N.E.C. XL-kaart verzeker je je van het originele N.E.C. thuisshirt (winkelwaarde € 70,-) en heb je je toegangskaart voor de 2e en mogelijk 3e ronde in de KNVB beker al in huis als N.E.C. hierin thuiswedstrijden speelt.
De N.E.C. XL-kaart kost € 49,95, naast je reguliere seizoenkaartprijs.
Als jij deze uitdaging aandurft, bestel dan de XL-kaart via het wijzigingsformulier wat je ongeveer half april thuis in je brievenbus krijgt! Natuurlijk krijgen XL-kaarthouders een nieuw & uniek seizoenkaartpasje! Na aanmelding voor de N.E.C. XL-kaart hoor je van N.E.C. wanneer je je seizoenkaartpasje kunt omruilen en wanneer je het shirt af kunt halen.



Leuk idee, alleen thuis-shirt heb ik al, als ze deze actie ook hadden gedaan met nieuwe uitshirt hadden ze er drie XL-kaarten bij.
Wat een gelul! Moet in nu 50 euro gaan betalen om een nieuw pasje te krijgen? Ze zijn gestopt met jaarlijks een nieuwe seizoenkaart uit te geven, zeker vanwege bezuinigingen. Rekening houden met mensen die al tig jaar die seizoenkaarten spaart als collectors item doen ze dan ook niet en ze drukken het gewoon door. En nu, nu komen ze met een zogenaamde ludieke aktie: 50 euro voor een nieuw pasje, een thuisshirt waarvan zae waarschijnlijk af moeten, en toegangskaarten voor de KNVB beker. (ALS ALS ALS ze thuis spelen en dan alleen vooe de 2e en 3e ronde) Dus als ze in die 2e en 3e ronde uit spelen en in de 4e ronde weer thuis dan mag je alsnog je kaart zelf betalen.
Sorry, maar dit is in mijn ogen weer zo'n aktie waar totaal NIET over nagedacht is. Jammer, wederom een gemiste kans (oor mij althans).

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door SamSam »

jbnmgn schreef:
jsentani schreef:Nieuw: de N.E.C. XL-kaart Komend seizoen introduceert N.E.C. iets nieuws! De XL-kaart. Dit is een extraatje wat je toe kunt voegen aan je N.E.C. seizoenkaart en waarover je jaarlijks beslist of je deze verlengt.
Met de N.E.C. XL-kaart verzeker je je van het originele N.E.C. thuisshirt (winkelwaarde € 70,-) en heb je je toegangskaart voor de 2e en mogelijk 3e ronde in de KNVB beker al in huis als N.E.C. hierin thuiswedstrijden speelt.
De N.E.C. XL-kaart kost € 49,95, naast je reguliere seizoenkaartprijs.
Als jij deze uitdaging aandurft, bestel dan de XL-kaart via het wijzigingsformulier wat je ongeveer half april thuis in je brievenbus krijgt! Natuurlijk krijgen XL-kaarthouders een nieuw & uniek seizoenkaartpasje! Na aanmelding voor de N.E.C. XL-kaart hoor je van N.E.C. wanneer je je seizoenkaartpasje kunt omruilen en wanneer je het shirt af kunt halen.



Leuk idee, alleen thuis-shirt heb ik al, als ze deze actie ook hadden gedaan met nieuwe uitshirt hadden ze er drie XL-kaarten bij.
Wat een gelul! Moet in nu 50 euro gaan betalen om een nieuw pasje te krijgen? Ze zijn gestopt met jaarlijks een nieuwe seizoenkaart uit te geven, zeker vanwege bezuinigingen. Rekening houden met mensen die al tig jaar die seizoenkaarten spaart als collectors item doen ze dan ook niet en ze drukken het gewoon door. En nu, nu komen ze met een zogenaamde ludieke aktie: 50 euro voor een nieuw pasje, een thuisshirt waarvan zae waarschijnlijk af moeten, en toegangskaarten voor de KNVB beker. (ALS ALS ALS ze thuis spelen en dan alleen vooe de 2e en 3e ronde) Dus als ze in die 2e en 3e ronde uit spelen en in de 4e ronde weer thuis dan mag je alsnog je kaart zelf betalen.
Sorry, maar dit is in mijn ogen weer zo'n aktie waar totaal NIET over nagedacht is. Jammer, wederom een gemiste kans (oor mij althans).
Je krijgt hoogstwaarschijnlijk het NIEUWE thuisshirt, wat je dus al 20 euro bespaard, en dan ook nog 2 mogelijke wedstrijden, wat je misschien nog een 20 euro bespaard. Dus overdrijven is ook een vak. Over dat nieuwe pasje heb je gelijk, ik heb ook liever elk jaar een nieuwe.
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. XL-kaart

Bericht door BiT »

Als het voor het nieuwe shirt is heb ik zeker wel interesse...
Denk dat ik het dit jaar ook maar ga proberen. Alleen zou het wel zuur zijn als ze dan of 2 keer uit loten of er in de eerste ronde uitvliegen.

Ik vind het wel een leuke actie van NEC. En het geen nieuw pasje krijgen heeft hier vrij weinig mee te maken...
Ronnie, Bus 6!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten