De investeerders

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Legendario »

eniesee12 schreef:
wo 15 mei 2019, 18:08
Legendario schreef:
wo 15 mei 2019, 17:48
flipsen schreef:
wo 15 mei 2019, 16:46
Johnvdb schreef:
wo 15 mei 2019, 14:03
flipsen schreef:
wo 15 mei 2019, 13:57
burp schreef:
wo 15 mei 2019, 13:18


dat is natuurlijk ook alleen maar borrelpraat.
Leuk om stoer te doen in de Gaanderij, maar verder is bij die hele club van zoveel echt wel duidelijk hoe de verhoudingen liggen.
Boekhoorn bepaald en de rest mag nog net meepraten.
niet alleen in de Gaanderij, ook op het Faberplein waar ik hem tegenkwam en de Grotemarkt mag iedereen het horen dat hij zoveel te vertellen heeft, misselijk mannetje is het..
ga naar Arnhem joh pislul
:bye: flinke vent..
Met een onderschrift als het jouwe heb je natuurlijk wel de schijn tegen. :wink:

Hele rare tekst ja als je een nec supporter bent. Of hij moet doelen op privé omstandigheden. Ik denk dat hij doelt op viteski arnep
Of hij moet hem al minimaal 10 jaar hebben.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: De investeerders

Bericht door Kanchelskis »

"we stonden aan de rand van de afgrond maar we hebben een grote stap vooruit gezet"

Eigenlijk wel toepasselijk op NEC toch? Als je aan de rand van de afgrond staat, moet je vooral geen grote stap vooruit zetten, maar achteruit lopen.

Heumen
Berichten: 172
Lid geworden op: zo 17 jun 2018, 12:02
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Heumen »

de investeerders met diverse belangen,

HOE KAN DAT DAN?

Gebruikersavatar
NECNijmeguh
Berichten: 1585
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:28
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door NECNijmeguh »

Heumen schreef:
wo 15 mei 2019, 19:46
de investeerders met diverse belangen,

HOE KAN DAT DAN?
Tja er was een aantal jaren geleden een nogal grote financiële en daarmee licentie uitdaging waardoor investeerders hun geld dreigden te verliezen. Aangezien er niet 1 iemand opstond om de boel over te nemen was de enige optie om de leningen om te zetten in aandelen waardoor iedereen een beetje zeggenschap heeft. Bepaalde ego's willen nu hun stukje zeggenschap niet meer kwijt dus ja tot zo ver.

Maarja je zou toch zeggen dat ze er allemaal bij gebaat zijn om NEC er weer boven op te helpen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door zuurpruim »

NECNijmeguh schreef:
wo 15 mei 2019, 19:51
Heumen schreef:
wo 15 mei 2019, 19:46
de investeerders met diverse belangen,

HOE KAN DAT DAN?
Tja er was een aantal jaren geleden een nogal grote financiële en daarmee licentie uitdaging waardoor investeerders hun geld dreigden te verliezen. Aangezien er niet 1 iemand opstond om de boel over te nemen was de enige optie om de leningen om te zetten in aandelen waardoor iedereen een beetje zeggenschap heeft. Bepaalde ego's willen nu hun stukje zeggenschap niet meer kwijt dus ja tot zo ver.

Maarja je zou toch zeggen dat ze er allemaal bij gebaat zijn om NEC er weer boven op te helpen.
Dat hele STAK gedoe is de molensteen om de nek van onze club.Constant leningen verstrekken in ruil voor aandelen.

Gebruikersavatar
NECNijmeguh
Berichten: 1585
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:28
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door NECNijmeguh »

zuurpruim schreef:
wo 15 mei 2019, 20:46
NECNijmeguh schreef:
wo 15 mei 2019, 19:51
Heumen schreef:
wo 15 mei 2019, 19:46
de investeerders met diverse belangen,

HOE KAN DAT DAN?
Tja er was een aantal jaren geleden een nogal grote financiële en daarmee licentie uitdaging waardoor investeerders hun geld dreigden te verliezen. Aangezien er niet 1 iemand opstond om de boel over te nemen was de enige optie om de leningen om te zetten in aandelen waardoor iedereen een beetje zeggenschap heeft. Bepaalde ego's willen nu hun stukje zeggenschap niet meer kwijt dus ja tot zo ver.

Maarja je zou toch zeggen dat ze er allemaal bij gebaat zijn om NEC er weer boven op te helpen.
Dat hele STAK gedoe is de molensteen om de nek van onze club.Constant leningen verstrekken in ruil voor aandelen.
De andere kant van de medaille is dat we niet meer hadden bestaan als er geen stak was of is...

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door DJTEEF! »

NECNijmeguh schreef:
wo 15 mei 2019, 19:51
Heumen schreef:
wo 15 mei 2019, 19:46
de investeerders met diverse belangen,

HOE KAN DAT DAN?
Tja er was een aantal jaren geleden een nogal grote financiële en daarmee licentie uitdaging waardoor investeerders hun geld dreigden te verliezen. Aangezien er niet 1 iemand opstond om de boel over te nemen was de enige optie om de leningen om te zetten in aandelen waardoor iedereen een beetje zeggenschap heeft. Bepaalde ego's willen nu hun stukje zeggenschap niet meer kwijt dus ja tot zo ver.

Maarja je zou toch zeggen dat ze er allemaal bij gebaat zijn om NEC er weer boven op te helpen.
In hoeverre hebben de mannen met aandelen een veto? (Misschien een domme vraag, maar ik heb hier gewoon geen verstand van.)

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door jetipo »

Het gerucht gaat dat men (waarschijnlijk investeerders) bezig is met Ted van Leeuwen en René Meulensteen. Ik weet dat oa Derksen dit ook roept.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: De investeerders

Bericht door Kanchelskis »

jetipo schreef:
wo 15 mei 2019, 21:58
Het gerucht gaat dat men (waarschijnlijk investeerders) bezig is met Ted van Leeuwen en René Meulensteen. Ik weet dat oa Derksen dit ook roept.
Maar waarom zou Ted NEC verkiezen boven met Twente de Eredivisie in gaan? Die heeft daar een mooie uitdaging liggen nog.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door karlo »

jetipo schreef:
wo 15 mei 2019, 21:58
Het gerucht gaat dat men (waarschijnlijk investeerders) bezig is met Ted van Leeuwen en René Meulensteen. Ik weet dat oa Derksen dit ook roept.
Och begint dat gelul nu alweer,
We zijn een middenmoter in de kkd
En daar passen andere namen bij
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door De Kletskop »

karlo schreef:
wo 15 mei 2019, 22:14
jetipo schreef:
wo 15 mei 2019, 21:58
Het gerucht gaat dat men (waarschijnlijk investeerders) bezig is met Ted van Leeuwen en René Meulensteen. Ik weet dat oa Derksen dit ook roept.
Och begint dat gelul nu alweer,
We zijn een middenmoter in de kkd
En daar passen andere namen bij
:withstupid: ik zweer je dat deze week de namen Been, Rutten en Verbeek nog voorbij komen

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Legendario »

De Kletskop schreef:
wo 15 mei 2019, 23:38
karlo schreef:
wo 15 mei 2019, 22:14
jetipo schreef:
wo 15 mei 2019, 21:58
Het gerucht gaat dat men (waarschijnlijk investeerders) bezig is met Ted van Leeuwen en René Meulensteen. Ik weet dat oa Derksen dit ook roept.
Och begint dat gelul nu alweer,
We zijn een middenmoter in de kkd
En daar passen andere namen bij
:withstupid: ik zweer je dat deze week de namen Been, Rutten en Verbeek nog voorbij komen
Rutten duurt lang deze keer! De andere twee wel al gelezen.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Poort5
Berichten: 2529
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Poort5 »

Legendario schreef:
do 16 mei 2019, 00:24
De Kletskop schreef:
wo 15 mei 2019, 23:38
karlo schreef:
wo 15 mei 2019, 22:14
jetipo schreef:
wo 15 mei 2019, 21:58
Het gerucht gaat dat men (waarschijnlijk investeerders) bezig is met Ted van Leeuwen en René Meulensteen. Ik weet dat oa Derksen dit ook roept.
Och begint dat gelul nu alweer,
We zijn een middenmoter in de kkd
En daar passen andere namen bij
:withstupid: ik zweer je dat deze week de namen Been, Rutten en Verbeek nog voorbij komen
Rutten duurt lang deze keer! De andere twee wel al gelezen.
De enige reden waarom Rutten niet gezien is is omdat hij in het geblindeerde busje zat.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door eniesee12 »

jetipo schreef:
wo 15 mei 2019, 21:58
Het gerucht gaat dat men (waarschijnlijk investeerders) bezig is met Ted van Leeuwen en René Meulensteen. Ik weet dat oa Derksen dit ook roept.

Vermoeiend dit

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door mschr »

Meulensteen heeft nergens sportief succes behaald en Ted van Leeuwen was de VI-journalist die heimelijk werk verrichtte voor Vitesse in de jaren negentig en destijds schreef dat NEC dood was. Als Ted komt, verscheur ik mijn seizoenkaart.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: De investeerders

Bericht door Kanchelskis »

mschr schreef:
do 16 mei 2019, 07:38
Meulensteen heeft nergens sportief succes behaald en Ted van Leeuwen was de VI-journalist die heimelijk werk verrichtte voor Vitesse in de jaren negentig en destijds schreef dat NEC dood was. Als Ted komt, verscheur ik mijn seizoenkaart.
Vooruitziende blik? Een aantal maanden geleden stond er nog een kist op het stadionplein.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door mschr »

Kanchelskis schreef:
do 16 mei 2019, 08:38
mschr schreef:
do 16 mei 2019, 07:38
Meulensteen heeft nergens sportief succes behaald en Ted van Leeuwen was de VI-journalist die heimelijk werk verrichtte voor Vitesse in de jaren negentig en destijds schreef dat NEC dood was. Als Ted komt, verscheur ik mijn seizoenkaart.
Vooruitziende blik? Een aantal maanden geleden stond er nog een kist op het stadionplein.
Fake news en propaganda!

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door jackkreta »

mschr schreef:
do 16 mei 2019, 07:38
Meulensteen heeft nergens sportief succes behaald en Ted van Leeuwen was de VI-journalist die heimelijk werk verrichtte voor Vitesse in de jaren negentig en destijds schreef dat NEC dood was. Als Ted komt, verscheur ik mijn seizoenkaart.
Verdwijn je dan ook van het forum?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Brabander »

Ik hoop dat diverse investeerders gaan opstappen en dat er ruimte komt voor een grote sponsor die, in samenwerking met Marcel Boekhoorn, de club stevig door elkaar schut en er wat rotte appels uitgooit.
Dan met een frisse wind verder gaan, op deze manier doorgaan heeft geen enkele zin, het wordt ieder jaar minder bij NEC.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door zuurpruim »

van Leeuwen en Meulensteen zullen een gigantisch eisenpakket hebben en niet alleen qua salaris.
Ik zie een Meulensteen(hoofd opleiding) echt niet op de Eendracht lopen kut-violen.
hoe gezellig ik het daar ook vindt,sommige dingen kunnen echt niet,heeft het een paar graden gevroren moeten ze weer naar het kunstgras.En meer van dat soort ongein.En Van Leeuwen zal budget willen om naar de eredivisie te gaan.
Kortom,dit lijkt mij een paar bruggen te ver.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door zuurpruim »

NEC moet fors snijden en klopt weer aan bij investeerders | NEC ...
https://www.gelderlander.nl/nec/nec-moe ... j-investee

Het bekende riedeltje,zucht...
Kortom,Marcel zuiver de tekorten aan.Bongers,Bons,is er nog geld voor spelers? :zzz:

Zico
Berichten: 982
Lid geworden op: do 03 mar 2016, 15:59
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Zico »

Een herhaling van vorig seizoen inderdaad , ook toen zijn ze bij elkaar gekomen en hebben de wijze heren een plan gemaakt. Vervolgens gaat iedereen lekker meedenken en uitkijken naar ''buitenkansjes''. Dan komt een computerboer met het luminueze idee om van Eijden te halen, een ander ziet een leuk buitenkansje in Jong België lopen, en kort voor het seizoen kunnen we misschien nog wel even speculeren op een Marokkaantje van Heracles. Lekker ook nog even de voor NEC beprippen prachtige transferinkomsten erdoor heen draaien.....en we eindigen met een bende mentaal zwakke weekdieren die zich te goed voor NEC voelen, lak aan de club hebben en puur voor zichzelf voetballen. Dat Wilco al zo snel over de investeerders begint, laat overigens zien de club echt aan de zijden draadje hangt. Nu ben ik niet bang dat dit draadje zal knappen, daar is Boekhoorn te loyaal voor. Maar toch, het is wel diep triest allemaal. NEC is veranderd van een prachtige vrouw naar een zielig crackhoertje, dat niet meer zonder haar dealertje kan, en als haar dealertje niet meer levert wordt ze terminaal ziek.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Mark Ariaans »

Ze leren het nooit.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door zuurpruim »

Zico schreef:
do 16 mei 2019, 12:22
Een herhaling van vorig seizoen inderdaad , ook toen zijn ze bij elkaar gekomen en hebben de wijze heren een plan gemaakt. Vervolgens gaat iedereen lekker meedenken en uitkijken naar ''buitenkansjes''. Dan komt een computerboer met het luminueze idee om van Eijden te halen, een ander ziet een leuk buitenkansje in Jong België lopen, en kort voor het seizoen kunnen we misschien nog wel even speculeren op een Marokkaantje van Heracles. Lekker ook nog even de voor NEC beprippen prachtige transferinkomsten erdoor heen draaien.....en we eindigen met een bende mentaal zwakke weekdieren die zich te goed voor NEC voelen, lak aan de club hebben en puur voor zichzelf voetballen. Dat Wilco al zo snel over de investeerders begint, laat overigens zien de club echt aan de zijden draadje hangt. Nu ben ik niet bang dat dit draadje zal knappen, daar is Boekhoorn te loyaal voor. Maar toch, het is wel diep triest allemaal. NEC is veranderd van een prachtige vrouw naar een zielig crackhoertje, dat niet meer zonder haar dealertje kan, en als haar dealertje niet meer levert wordt ze terminaal ziek.
Tja,ik ben bang dat je helemaal gelijk hebt.En dan al die deals van Oversier,wat heeft die allemaal uitgespookt man.Sprak gisteren hier al over Darri maar hoorde nu ook dat Achahbar ,bij promotie,hier nog een jaar langer zou verblijven,dat zou contractueel vastgelegd zijn..Dat verklaart wellicht waarom hij al die tijd bij Jong is gebleven.Ze hadden hem natuurlijk ook gewoon een maand geleden terug kunnen sturen,die maand huur is dan ook niet zo interessant meer.Zeker niet voor een speler die je eigenlijk liever kwijt dan rijk bent.Blijkbaar kon dat dus niet.Of het waar is durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen maar dan denk ik,niet promoveren is zo gek nog niet.. :wink:

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: De investeerders

Bericht door flipsen »

Legendario schreef:
wo 15 mei 2019, 17:48
flipsen schreef:
wo 15 mei 2019, 16:46
Johnvdb schreef:
wo 15 mei 2019, 14:03
flipsen schreef:
wo 15 mei 2019, 13:57
burp schreef:
wo 15 mei 2019, 13:18
flipsen schreef:
wo 15 mei 2019, 12:41

zo is dat , Bongers al helemaal die denkt dat hij alles bij nec bepalen..
dat is natuurlijk ook alleen maar borrelpraat.
Leuk om stoer te doen in de Gaanderij, maar verder is bij die hele club van zoveel echt wel duidelijk hoe de verhoudingen liggen.
Boekhoorn bepaald en de rest mag nog net meepraten.
niet alleen in de Gaanderij, ook op het Faberplein waar ik hem tegenkwam en de Grotemarkt mag iedereen het horen dat hij zoveel te vertellen heeft, misselijk mannetje is het..
ga naar Arnhem joh pislul
:bye: flinke vent..
Met een onderschrift als het jouwe heb je natuurlijk wel de schijn tegen. :wink:
wat is er niet waar aan het onderschrift ?
Risus abundat in ore stultorum

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten