De investeerders

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11648
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door DJTEEF! »

Special Guest schreef:
ma 12 nov 2018, 13:10
Bottendaal schreef:
zo 11 nov 2018, 00:31
Tiel schreef:
za 10 nov 2018, 11:27
DJTEEF! schreef:
za 10 nov 2018, 11:25
Gijscoman schreef:
za 10 nov 2018, 10:59
We kunnen wel weer iedereen eruit gooien, maar dat hebben we al gedaan. Meerdere keren. Heeft dat geholpen? Nee.

Er zijn in deze jaren maar twee stabiele factoren gebleven: de supporters en de investeerders. Beide groepen lijken qua voetbalvisie op elkaar en zijn sterk geneigd om op basis van emotie beleid te willen maken. De investeerders zijn echter een stuk invloedrijker dan de supporters. En daar zit het probleem: hun invloed op technische beslissingen. Investeren moet niet bepalen zijn. Zolang ze dat niet snappen dragen ze ondanks al hun goede werk in het verleden bij aan de ondergang van deze club.

Ik vind het ook moeilijk om vertrouwen in De Gier te blijven hebben. Maar voor het zoeken naar de opvolger is het van belang dat supporters en vooral investeerders zo min mogelijk invloed hebben op de keuze van Oversier. Dan zie ik alles weer goedkomen. Alleen dan.
Ik zou het met je eens zijn als gebleken was dat Oversier voetbal-know-how en een voetbal-visie heeft. Ik ben daar niet van overtuigd en een man zonder die kwaliteiten op Oversiers positie is killing.
Klopt er zijn waardeloze spelers gehaald........ Volgens mij was de eerste trainer van Oversier een man die ons had laten promoveren. Onder druk van investeerders en een groot gedeelte van (vooraanstaande) supporters moest hij weg. Oversier haalt een clubicoon, iedereen blij. Oversier heeft bijzonder weinig fout gedaan.
De eerst trainer die Oversier haalde was een assistent trainer, die uit nood een half jaartje doorgeschoven werd. Dat is armoe troef, in de zomer geen hoofdtrainer kunnen vinden. Dat die man het prima deed was een geluk bij een ongeluk.
Oversier heeft prima selecties samengesteld (iig op papier) maar het aantrekken van trainers heeft hij geen kaas van gegeten.
Gebrek aan visie. Hoe kan je nou in twee jaar tijd van Hyballa naar Bogers en van Bogers naar Lijnders en dan weer naar "old school" De Gier. Compleet verschillende trainers met totaal verschillende visies. En daar dan wel spelers voor halen. Leg eerst een lange termijn visie neer. Iets met clubcultuur ofzo. Bepaal de speelstijl (voor de hele club) en ga vanuit de jeugd zo opleiden. En uiteraard zoek je daar trainers bij die die visie ondersteunen. Ik zie totaal geen lange termijn visie.
Ja. Ja. En nog eens ja. Precies dit!

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: De investeerders

Bericht door Kanchelskis »

Special Guest schreef:
ma 12 nov 2018, 13:10
Bottendaal schreef:
zo 11 nov 2018, 00:31
Tiel schreef:
za 10 nov 2018, 11:27
DJTEEF! schreef:
za 10 nov 2018, 11:25
Gijscoman schreef:
za 10 nov 2018, 10:59
We kunnen wel weer iedereen eruit gooien, maar dat hebben we al gedaan. Meerdere keren. Heeft dat geholpen? Nee.

Er zijn in deze jaren maar twee stabiele factoren gebleven: de supporters en de investeerders. Beide groepen lijken qua voetbalvisie op elkaar en zijn sterk geneigd om op basis van emotie beleid te willen maken. De investeerders zijn echter een stuk invloedrijker dan de supporters. En daar zit het probleem: hun invloed op technische beslissingen. Investeren moet niet bepalen zijn. Zolang ze dat niet snappen dragen ze ondanks al hun goede werk in het verleden bij aan de ondergang van deze club.

Ik vind het ook moeilijk om vertrouwen in De Gier te blijven hebben. Maar voor het zoeken naar de opvolger is het van belang dat supporters en vooral investeerders zo min mogelijk invloed hebben op de keuze van Oversier. Dan zie ik alles weer goedkomen. Alleen dan.
Ik zou het met je eens zijn als gebleken was dat Oversier voetbal-know-how en een voetbal-visie heeft. Ik ben daar niet van overtuigd en een man zonder die kwaliteiten op Oversiers positie is killing.
Klopt er zijn waardeloze spelers gehaald........ Volgens mij was de eerste trainer van Oversier een man die ons had laten promoveren. Onder druk van investeerders en een groot gedeelte van (vooraanstaande) supporters moest hij weg. Oversier haalt een clubicoon, iedereen blij. Oversier heeft bijzonder weinig fout gedaan.
De eerst trainer die Oversier haalde was een assistent trainer, die uit nood een half jaartje doorgeschoven werd. Dat is armoe troef, in de zomer geen hoofdtrainer kunnen vinden. Dat die man het prima deed was een geluk bij een ongeluk.
Oversier heeft prima selecties samengesteld (iig op papier) maar het aantrekken van trainers heeft hij geen kaas van gegeten.
Gebrek aan visie. Hoe kan je nou in twee jaar tijd van Hyballa naar Bogers en van Bogers naar Lijnders en dan weer naar "old school" De Gier. Compleet verschillende trainers met totaal verschillende visies. En daar dan wel spelers voor halen. Leg eerst een lange termijn visie neer. Iets met clubcultuur ofzo. Bepaal de speelstijl (voor de hele club) en ga vanuit de jeugd zo opleiden. En uiteraard zoek je daar trainers bij die die visie ondersteunen. Ik zie totaal geen lange termijn visie.
Volgens Van Delft lag er toch een plan die dit juist ondersteunde. Wat is er met dat plan gebeurd?
"Bovendien is suikeroom Marcel Boekhoorn nauw betrokken bij de plannen voor het nieuwe seizoen. "Dit is misschien wel het beste dat NEC kon gebeuren", stelt Van Delft. "Tot vorige week was ik echt bang dat we Fortuna Sittard achterna zouden gaan. Jarenlang strijden om je bestaan in de kelder. Ik heb er voor het eerst sinds tien jaar weer echt vertrouwen in."
:crazy:

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Legendario »

Kanchelskis schreef:
ma 12 nov 2018, 16:40
Volgens Van Delft lag er toch een plan die dit juist ondersteunde. Wat is er met dat plan gebeurd?
"Bovendien is suikeroom Marcel Boekhoorn nauw betrokken bij de plannen voor het nieuwe seizoen. "Dit is misschien wel het beste dat NEC kon gebeuren", stelt Van Delft. "Tot vorige week was ik echt bang dat we Fortuna Sittard achterna zouden gaan. Jarenlang strijden om je bestaan in de kelder. Ik heb er voor het eerst sinds tien jaar weer echt vertrouwen in."
:crazy:
Dat plan is in de prullenbak geflikkerd toen het na vorig seizoen ineens wél aantrekkelijk bleek om Fortuna Sittard achterna te gaan.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door zuurpruim »

Dat interview van Van Delft is slecht gevallen binnen De Goffert. Ze hebben zelfs contact gezocht met Van Duren omdat ze het een heel slecht,lees;eenzijdig stuk vonden. De rol van Hans is compleet uitgespeeld,vergeet dat interview maar,binnen NEC wordt zijn mening helemaal niet gewaardeerd.Wat je daar ook over moge vinden.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: De investeerders

Bericht door Kanchelskis »

Legendario schreef:
ma 12 nov 2018, 17:26
Kanchelskis schreef:
ma 12 nov 2018, 16:40
Volgens Van Delft lag er toch een plan die dit juist ondersteunde. Wat is er met dat plan gebeurd?
"Bovendien is suikeroom Marcel Boekhoorn nauw betrokken bij de plannen voor het nieuwe seizoen. "Dit is misschien wel het beste dat NEC kon gebeuren", stelt Van Delft. "Tot vorige week was ik echt bang dat we Fortuna Sittard achterna zouden gaan. Jarenlang strijden om je bestaan in de kelder. Ik heb er voor het eerst sinds tien jaar weer echt vertrouwen in."
:crazy:
Dat plan is in de prullenbak geflikkerd toen het na vorig seizoen ineens wél aantrekkelijk bleek om Fortuna Sittard achterna te gaan.
Dit interview is echter nadat Fortuna al kampioen was, dus wij nog in de KKD bleven. Raar verhaal allemaal..

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13335
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Pol »

Legendario schreef:
ma 12 nov 2018, 17:26
Kanchelskis schreef:
ma 12 nov 2018, 16:40
Volgens Van Delft lag er toch een plan die dit juist ondersteunde. Wat is er met dat plan gebeurd?
"Bovendien is suikeroom Marcel Boekhoorn nauw betrokken bij de plannen voor het nieuwe seizoen. "Dit is misschien wel het beste dat NEC kon gebeuren", stelt Van Delft. "Tot vorige week was ik echt bang dat we Fortuna Sittard achterna zouden gaan. Jarenlang strijden om je bestaan in de kelder. Ik heb er voor het eerst sinds tien jaar weer echt vertrouwen in."
:crazy:
Dat plan is in de prullenbak geflikkerd toen het na vorig seizoen ineens wél aantrekkelijk bleek om Fortuna Sittard achterna te gaan.
:biggrin:

Janssen
Berichten: 3198
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Janssen »

https://www.vi.nl/nieuws/totale-omwente ... c-vertrekt

Misschien moeten ze bij NEC ook eens ingrijpen?

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3713
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Super-Simr »

Afbeelding
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Curva »

Super-Simr schreef:
vr 28 dec 2018, 14:28
Afbeelding
Is dat naast Wesley onze nieuwe aanwinst Dembélé?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door zuurpruim »

Curva schreef:
vr 28 dec 2018, 14:37
Super-Simr schreef:
vr 28 dec 2018, 14:28
Afbeelding
Is dat naast Wesley onze nieuwe aanwinst Dembélé?
Nee,Eddie Murphy.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door zuurpruim »

Zakenman Marcel Boekhoorn haalt 500 miljoen op voor ... - Ad
https://www.ad.nl/.../zakenman-marcel-b ... r-uitbrei-.

Het eigen geld lijkt wat op te geraken?Een schuld van 700 mln,dat is niet niks.
Aan de andere kant,volgens marktanalisten is de marktwaarde inmiddels verdubbeld t.o.v. de prijs die Boekie er voor heeft betaald.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38249
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door mschr »

zuurpruim schreef:
wo 09 jan 2019, 16:15
Zakenman Marcel Boekhoorn haalt 500 miljoen op voor ... - Ad
https://www.ad.nl/.../zakenman-marcel-b ... r-uitbrei-.

Het eigen geld lijkt wat op te geraken?Een schuld van 700 mln,dat is niet niks.
Aan de andere kant,volgens marktanalisten is de marktwaarde inmiddels verdubbeld t.o.v. de prijs die Boekie er voor heeft betaald.
Da's de ondernemersfilosofie van Boekhoorn. Lenen om een bedrijf te kopen. Verkopen als het meer waard is. Zolang banken geloven dat Boekhoorn daarmee grote winsten blijft boeken, zijn ze bereid de aan hem verstrekte leningen te verlengen. De kredietwaardigheid van Boekhoorn wordt door het bankwezen oneindig veel hoger ingeschat als die van NEC.

GV
Berichten: 2097
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door GV »

Nog even geduld!
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5208
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door eniesee12 »

GV schreef:
ma 14 jan 2019, 17:34
Nog even geduld!
En dan ?

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Curva »

eniesee12 schreef:
ma 14 jan 2019, 17:44
GV schreef:
ma 14 jan 2019, 17:34
Nog even geduld!
En dan ?
dan is het vrijdag en verliezen we van telstar

GV
Berichten: 2097
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door GV »

Curva schreef:
ma 14 jan 2019, 17:46
eniesee12 schreef:
ma 14 jan 2019, 17:44
GV schreef:
ma 14 jan 2019, 17:34
Nog even geduld!
En dan ?
dan is het vrijdag en verliezen we van telstar
Onder andere
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: De investeerders

Bericht door Kanchelskis »

Wat is dat voor nietszeggende oneliner?

Pikkie
Berichten: 530
Lid geworden op: di 10 nov 2009, 16:01
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Pikkie »

Over het algemeen wordt hier op dit forum zo ontzettend negatief gedaan over de investeerders, ik snap dit echt niet!
Zonder deze mensen was onze club al lang naar de klote geweest.
Ik mag werkelijk hopen dat, gezien de huidige situatie, er investeerders komen die de club overnemen.
Anders is het over en sluiten.
Misschien dat Jordania-junior er nog een club bij wilt hebben

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13335
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Pol »

Pikkie schreef:
ma 14 jan 2019, 20:09
Over het algemeen wordt hier op dit forum zo ontzettend negatief gedaan over de investeerders, ik snap dit echt niet!
Zonder deze mensen was onze club al lang naar de klote geweest.
Met deze mensen zijn we ook aardig op weg...

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Gerher »

Een overname/investeerder is het beste wat ons kan overkomen. Alleen gaan we het niet redden en spelen we straks echt tegen De Treffers als je geluk hebt. Kortom, sjeiken, energiedrank producenten en alles en iedereen met teveel geld op zoek naar een hobby en visie is welkom.

Pikkie
Berichten: 530
Lid geworden op: di 10 nov 2009, 16:01
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Pikkie »

Gerher schreef:
ma 14 jan 2019, 20:44
Een overname/investeerder is het beste wat ons kan overkomen. Alleen gaan we het niet redden en spelen we straks echt tegen De Treffers als je geluk hebt. Kortom, sjeiken, energiedrank producenten en alles en iedereen met teveel geld op zoek naar een hobby en visie is welkom.
Helemaal mee eens!!
Dat is de keiharde realiteit

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5081
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door eniesee-elst »

Pikkie schreef:
ma 14 jan 2019, 20:56
Gerher schreef:
ma 14 jan 2019, 20:44
Een overname/investeerder is het beste wat ons kan overkomen. Alleen gaan we het niet redden en spelen we straks echt tegen De Treffers als je geluk hebt. Kortom, sjeiken, energiedrank producenten en alles en iedereen met teveel geld op zoek naar een hobby en visie is welkom.
Helemaal mee eens!!
Dat is de keiharde realiteit
Zolang we niet blijven denken dat we een stabiele middenmoter moeten zijn, worden we gewoon een de Graafschap/Sparta/Go Ahead en kunnen we onze eigen broek ophouden. Te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken. Niks mis mee.

Pikkie
Berichten: 530
Lid geworden op: di 10 nov 2009, 16:01
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Pikkie »

Stel je voor: Red Bull Nijmegen
Dan staan er beslist weer een aantal idioten op de achterste poten, want stel je voor het balkenshirt gaat verdwijnen😬

Zal mij aan m’n reet jeuken, ik wil trots zijn op de voetbalclub van Nijmegen

Liever RBNijmegen in de subtop van de eredivisie dan met een balkenshirt in de marge van de keukenkampioen-divisie.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5081
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door eniesee-elst »

Pikkie schreef:
ma 14 jan 2019, 21:16
Stel je voor: Red Bull Nijmegen
Dan staan er beslist weer een aantal idioten op de achterste poten, want stel je voor het balkenshirt gaat verdwijnen😬

Zal mij aan m’n reet jeuken, ik wil trots zijn op de voetbalclub van Nijmegen

Liever RBNijmegen in de subtop van de eredivisie dan met een balkenshirt in de marge van de keukenkampioen-divisie.
Dat zijn niet de enige twee opties

Pikkie
Berichten: 530
Lid geworden op: di 10 nov 2009, 16:01
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Pikkie »

Naar mijn mening wel;
Het is nu keuzes maken voor de toekomst.
Laten we het noemen “optie balkenshirt”,daar zit voetbalminnend Nijmegen niet op te wachten.
Kijk maar naar de het aantal sponsors en publiek, wat volgend jaar nog weer minder gaat worden.

Dus lijkt mij de “RB-optie “(of welke eigenaar dan ook) het enige wat hier nog nieuw leven in kan blazen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten