De investeerders

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Jeroentje
Berichten: 1838
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 07:04
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Jeroentje »

NiMMA_024 schreef:
mschr schreef:
NiMMA_024 schreef: Boekhoorn zegt niet dat hij NEC gaat verlaten, alleen dat hij er tijdelijk geen geld in stopt vanwege het bestuurlijk falen.
En volgens mij is dat meer een sneer naar Ophof en van Ingen toe.
Dan vind ik dat erg. Erg omdat ie laat doorschemeren dat ie in de toekomst misschien wel veel geld in NEC in de toekomst gaat steken. En in de tussentijd wacht iedereen af tot de tientallen miljoenen gaan binnenstromen bij de club. Maar wachten op iets wat wellicht nooit gaat komen, is funest voor een voetbalclub.
Je kan het ook zo lezen dat er een keer echt schoon schip gemaakt moet worden.
Ik denk dat Boekhoorn oprecht baalt van de degradatie en dat hij NEC een warm hart toedraagt.

Wat me ook enorm kut lijkt voor Boekhoorn is dat hij bij NEC steeds gezien wordt als een lopende zak met geld die -omdat ie veel voor NEC voelt- maar voor een deel moet legen ten behoeve van NEC. Misschien wil hij wel gewoon supporter zijn en verder niets. Dat hij nu net na de degradatie bekend maakt niet meer meedoet, duidt hier wel op. Wanneer zou het afgelopen jaren dan een goed moment geweest zijn? Bij de zoveelste bestuurlijke dwaling? Bij weer tegenvallende prestaties? Nu stapt hij nog uit met 'voorlopig' maar liever wilde hij 'voorlopig' niet noemen....als ie 'voorlopig' niet had genoemd was hij in de ogen van bijna iedereen supporter af geweest. Door 'voorlopig' kan hij supporter blijven. En dat is schandalig! Als hij alleen maar supporter kan zijn als ie zich met beleid bemoeid en/of zijn centen gebruikt voor NEC, moeten velen zich schamen. De meesten houden het financieel ook beperkt tot een seizoenskaartje en een shirtje en een sjaaltje (zoals ik) en houden het qua beleid ook bij schoppen en nuilen (zoals ik).

Dus stop die discussie over de centen en vermeende invloed van Boekhoorn en biedt hem de kans om gewoon supporter te zijn.
Even a broken clock is right twice a day.

GV
Berichten: 2136
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door GV »

jbnmgn schreef:Boekhoorn houdt het voorlopig voor gezien. Misschien een bepaalde tactiek om aan te geven dat hij wil dat het huidige bestuur op moet zouten?
Het wordt tijd dat v Delft en co inzien dat ze plaats moeten maken voor vernieuwing. Juist v Delft zou de handen ineen moeten slaan met Boekhoorn, de club kopen, het stadion erbij en dan beginnen met de wederopbouw van NEC.

Als het huidige bestuur, (v Ingen, Ophof, Janssen en de rest) blijft zitten dan gaan we nog verder naar de klootte.

We zouden als supporters iets moeten ondernemen, en dan bedoel in niet het annuleren van de seizoenkaarten, of de boel in elkaar rammen of zo, maar op de een of andere manier duidelijk maken dat wij het niet langer pikken dat ONZE club gerund wordt door een stellen incompetente zakkenvullende eigenwijze eikels die niets, maar dan ook helemaal niets goeds toevoegen aan NEC.
Als je een kerel bent, lever je je kaart in. Dat is pas een statement. Niet alleen jij, maar massaal. Nu zit je het volgende seizoen gewoon weer met Ophof en Janssen. Tel uit je winst, of beter gezegd je verlies!
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4985
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Bernd »

Iedereen die denkt dat NEC op eigen benen kan staan: prima. Geen enkele klacht als we de komende tien jaar maximaal middenmoot Eerstedivisie spelen (of voor die tijd Veendam en Haarlem achterop zijn gegaan). Waarom? Vanwege de grootste en diepste oorzaak waarom het ook nu mis is gegaan: Nijmegen e.o. hebben niets met NEC. NEC leeft niet. Natuurlijk, we hebben een zekere 'harde kern' (in positieve zin), die zit nu even kapot te gaan, maar dat is het. Er 'ontstaat' niets in Nijmegen. In 2008 was de tijd rijp, de bonzen stonden te schuddebuiken in Moskou. Vervolgens gebeurde er niets. We zitten in de top tien van grootste steden van Nederland. Neem Enschede; volledig vergelijkbaar. Grensstad, Universiteitsstad, provinciestad, concurrent dicht in de buurt, Enschede is zelfs iets kleiner en heeft minder uitstraling. Twente is al sinds mensenheugenis minimaal subtopper, is bekerwinnaar en kampioen geweest, heeft een bak van een stadion elke thuiswedstrijd vol zitten. AZ? Uit een dorp als Alkmaar? Amsterdam is niet ver weg, maar er staan al twee schalen in Alkmaar. Die bloedzuiger van een Scheringa stuwde ze op, ging kapot en iedereen dacht dat AZ meeging. Inmiddels spelen ze weer Europees, hebben ze toptrainers als Verbeek en Advocaat aan zich weten te binden. Avondje NAC in het vergelijkbare Breda? Vergeet het maar in Nijmegen. Groningen? Grote naam in Nederland. Ajax, Groningen, Heerenveen, Vitesse, Twente, AZ, allemaal clubs die verder wilden, een nieuw stadion bouwden en verder gingen in de vaart der volkeren. ADO Den Haag gaat ze binnenkort achterop. Nee, ik ga daar dan maar niet naartoe. Ik hou van mijn club. Maar ik moet wel leren leven met het perspectief dat iedere vorm van succes bijna een illusie lijkt. Bedrijfsleven doet niet mee, gemeente doet niet mee, de massa doet niet mee. Slechts een Boekhoornachtige figuur kan de val stoppen. NEC kan alleen helemaal niets.

Rino Vino
Berichten: 26
Lid geworden op: vr 02 aug 2013, 16:39
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Rino Vino »

Bernd schreef:Iedereen die denkt dat NEC op eigen benen kan staan: prima. Geen enkele klacht als we de komende tien jaar maximaal middenmoot Eerstedivisie spelen (of voor die tijd Veendam en Haarlem achterop zijn gegaan). Waarom? Vanwege de grootste en diepste oorzaak waarom het ook nu mis is gegaan: Nijmegen e.o. hebben niets met NEC. NEC leeft niet. Natuurlijk, we hebben een zekere 'harde kern' (in positieve zin), die zit nu even kapot te gaan, maar dat is het. Er 'ontstaat' niets in Nijmegen. In 2008 was de tijd rijp, de bonzen stonden te schuddebuiken in Moskou. Vervolgens gebeurde er niets. We zitten in de top tien van grootste steden van Nederland. Neem Enschede; volledig vergelijkbaar. Grensstad, Universiteitsstad, provinciestad, concurrent dicht in de buurt, Enschede is zelfs iets kleiner en heeft minder uitstraling. Twente is al sinds mensenheugenis minimaal subtopper, is bekerwinnaar en kampioen geweest, heeft een bak van een stadion elke thuiswedstrijd vol zitten. AZ? Uit een dorp als Alkmaar? Amsterdam is niet ver weg, maar er staan al twee schalen in Alkmaar. Die bloedzuiger van een Scheringa stuwde ze op, ging kapot en iedereen dacht dat AZ meeging. Inmiddels spelen ze weer Europees, hebben ze toptrainers als Verbeek en Advocaat aan zich weten te binden. Avondje NAC in het vergelijkbare Breda? Vergeet het maar in Nijmegen. Groningen? Grote naam in Nederland. Ajax, Groningen, Heerenveen, Vitesse, Twente, AZ, allemaal clubs die verder wilden, een nieuw stadion bouwden en verder gingen in de vaart der volkeren. ADO Den Haag gaat ze binnenkort achterop. Nee, ik ga daar dan maar niet naartoe. Ik hou van mijn club. Maar ik moet wel leren leven met het perspectief dat iedere vorm van succes bijna een illusie lijkt. Bedrijfsleven doet niet mee, gemeente doet niet mee, de massa doet niet mee. Slechts een Boekhoornachtige figuur kan de val stoppen. NEC kan alleen helemaal niets.
En Heracles Almelo dan? Kleinere stad, kleiner stadion, lagere begroting, maar wel sinds 2005 structureel tussen plek 7 en 14. En nog geen euro schuld....

RobertvdW
Berichten: 1460
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door RobertvdW »

Jeroentje zegt: '"Dus stop die discussie over de centen en vermeende invloed van Boekhoorn en biedt hem de kans om gewoon supporter te zijn."
Dat ben ik wel met je eens; echter, waarom brengt Boekhoorn dit zo in de publiciteit. Hij stopt (voorlopig?) en zegt zijn box op. Juist op een moment dat de nood voor N.E.C. heel hoog is. 15 mensen op kantoor ontslagen. Zijn beslissing zal grote impact hebben. Hoeveel andere geldschieters en business-klanten volgen hem nu? Want, als Marcel boekhoorn het al niet meer ziet zitten (voorlopig?), waarom zou ik dan blijven/blijven we dan met ons bedrijf? Wat is er dus precies aan de hand?

RobertvdW
Berichten: 1460
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door RobertvdW »

Rino Vino schreef:
Bernd schreef:Iedereen die denkt dat NEC op eigen benen kan staan: prima. Geen enkele klacht als we de komende tien jaar maximaal middenmoot Eerstedivisie spelen (of voor die tijd Veendam en Haarlem achterop zijn gegaan). Waarom? Vanwege de grootste en diepste oorzaak waarom het ook nu mis is gegaan: Nijmegen e.o. hebben niets met NEC. NEC leeft niet. Natuurlijk, we hebben een zekere 'harde kern' (in positieve zin), die zit nu even kapot te gaan, maar dat is het. Er 'ontstaat' niets in Nijmegen. In 2008 was de tijd rijp, de bonzen stonden te schuddebuiken in Moskou. Vervolgens gebeurde er niets. We zitten in de top tien van grootste steden van Nederland. Neem Enschede; volledig vergelijkbaar. Grensstad, Universiteitsstad, provinciestad, concurrent dicht in de buurt, Enschede is zelfs iets kleiner en heeft minder uitstraling. Twente is al sinds mensenheugenis minimaal subtopper, is bekerwinnaar en kampioen geweest, heeft een bak van een stadion elke thuiswedstrijd vol zitten. AZ? Uit een dorp als Alkmaar? Amsterdam is niet ver weg, maar er staan al twee schalen in Alkmaar. Die bloedzuiger van een Scheringa stuwde ze op, ging kapot en iedereen dacht dat AZ meeging. Inmiddels spelen ze weer Europees, hebben ze toptrainers als Verbeek en Advocaat aan zich weten te binden. Avondje NAC in het vergelijkbare Breda? Vergeet het maar in Nijmegen. Groningen? Grote naam in Nederland. Ajax, Groningen, Heerenveen, Vitesse, Twente, AZ, allemaal clubs die verder wilden, een nieuw stadion bouwden en verder gingen in de vaart der volkeren. ADO Den Haag gaat ze binnenkort achterop. Nee, ik ga daar dan maar niet naartoe. Ik hou van mijn club. Maar ik moet wel leren leven met het perspectief dat iedere vorm van succes bijna een illusie lijkt. Bedrijfsleven doet niet mee, gemeente doet niet mee, de massa doet niet mee. Slechts een Boekhoornachtige figuur kan de val stoppen. NEC kan alleen helemaal niets.
En Heracles Almelo dan? Kleinere stad, kleiner stadion, lagere begroting, maar wel sinds 2005 structureel tussen plek 7 en 14. En nog geen euro schuld....
Ja, misschien is Heracles een voorbeeld voor ons. Maar .......waar halen wij een zo'n authentieke, krachtdadige, gepassioneerde, voetbalgekke Smit vandaan? Ik zie zo'n persoon bij N.E.C. niet rondlopen!

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Gerher »

Zoals ik al vaker heb gezegd, teveel ego's. Ik begrijp hem wel. Steekt er veruit het meeste in en ziet toe hoe anderen er een zooitje van maken. Ik vind het daarom volstrekt normaal dat hij zegt tot hier en niet verder. De beste man moet het gewoon alleen doen en mensen aanstellen waar hij het volste vertrouwen in heeft. Zoals hij in een verleden Kraaij sr. toch als adviseur wilde aanstellen? Nou, dat zijn slimme zetten. De AZ-manier, dat is de juiste in mijn optiek. Scheringa deed het prima, afgezien van de DSB-affaire, en heeft ook een keurige huishouding nagelaten. Dat is de manier. Ook moet hij dan akkoord van de gemeente hebben voor wat betreft een "nieuw" stadion. Kan hij daar tenminste ook nog wat aan verdienen. Alleen zo kom je verder. Op deze manier schiet het gewoon voor geen meter op. Het zou fijn zijn als iedereen dit eens in zou zien en daarom bereid zou zijn om een stap terug te doen. Wellicht dat hij dan eindelijk er eens vol op klapt.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4985
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Bernd »

Rino Vino schreef:
Bernd schreef:Iedereen die denkt dat NEC op eigen benen kan staan: prima. Geen enkele klacht als we de komende tien jaar maximaal middenmoot Eerstedivisie spelen (of voor die tijd Veendam en Haarlem achterop zijn gegaan). Waarom? Vanwege de grootste en diepste oorzaak waarom het ook nu mis is gegaan: Nijmegen e.o. hebben niets met NEC. NEC leeft niet. Natuurlijk, we hebben een zekere 'harde kern' (in positieve zin), die zit nu even kapot te gaan, maar dat is het. Er 'ontstaat' niets in Nijmegen. In 2008 was de tijd rijp, de bonzen stonden te schuddebuiken in Moskou. Vervolgens gebeurde er niets. We zitten in de top tien van grootste steden van Nederland. Neem Enschede; volledig vergelijkbaar. Grensstad, Universiteitsstad, provinciestad, concurrent dicht in de buurt, Enschede is zelfs iets kleiner en heeft minder uitstraling. Twente is al sinds mensenheugenis minimaal subtopper, is bekerwinnaar en kampioen geweest, heeft een bak van een stadion elke thuiswedstrijd vol zitten. AZ? Uit een dorp als Alkmaar? Amsterdam is niet ver weg, maar er staan al twee schalen in Alkmaar. Die bloedzuiger van een Scheringa stuwde ze op, ging kapot en iedereen dacht dat AZ meeging. Inmiddels spelen ze weer Europees, hebben ze toptrainers als Verbeek en Advocaat aan zich weten te binden. Avondje NAC in het vergelijkbare Breda? Vergeet het maar in Nijmegen. Groningen? Grote naam in Nederland. Ajax, Groningen, Heerenveen, Vitesse, Twente, AZ, allemaal clubs die verder wilden, een nieuw stadion bouwden en verder gingen in de vaart der volkeren. ADO Den Haag gaat ze binnenkort achterop. Nee, ik ga daar dan maar niet naartoe. Ik hou van mijn club. Maar ik moet wel leren leven met het perspectief dat iedere vorm van succes bijna een illusie lijkt. Bedrijfsleven doet niet mee, gemeente doet niet mee, de massa doet niet mee. Slechts een Boekhoornachtige figuur kan de val stoppen. NEC kan alleen helemaal niets.
En Heracles Almelo dan? Kleinere stad, kleiner stadion, lagere begroting, maar wel sinds 2005 structureel tussen plek 7 en 14. En nog geen euro schuld....
is dat niet een bevestiging van mijn verhaal? Maar Heracles vind ik geen goed voorbeeld hoor. Geen structurele subtopper.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4914
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Tim Janssen »

Bart van Ingen heeft vrolijker dagen meegemaakt als directeur algemene zaken van NEC. Woensdag liet hij vijftien medewerkers van de club weten dat ze op zoek moeten naar een andere baan.


De bijltjesdag is een direct gevolg van de degradatie van de Nijmegenaren, van wie de begroting komende zomer van twaalf naar acht miljoen euro teruggaat. 'We ontkomen er helaas niet aan om de kaasschaaf over de organisatie te halen', laat Van Ingen Voetbal International weten.

'Dit was een vreselijke dag, vol emoties. Mensen op afdelingen als administratie, ticketing en supporterszaken hebben te horen gekregen dat ze weg moeten bij hun club. Sommigen waren pas net in dienst, anderen meer dan tien jaar. Iedereen is hier enorm van onder de indruk. Ook spelers en trainers beseffen nu de impact van wat er op het veld allemaal is misgegaan. De degradatie is als een bom ingeslagen, kan ik wel zeggen.'

De dag begon voor Van Ingen al met een onaangename verrassing: Marcel Boekhoorn liet zakenblad Quote weten dat hij voorlopig afstand neemt van NEC. De miljardair stond als investeerder jarenlang klaar voor zijn geliefde club. Boekhoorn heeft zijn buik vol van het gevoerde 'wanbeleid' en trekt zich nu terug. Hij steekt geen geld meer in de club en heeft zijn box in De Goffert opgezegd.


Van Ingen vindt het te ver gaan om het nieuws als een ramp voor NEC te betitelen. 'Maar natuurlijk is het altijd prettiger als zo iemand wél aangesloten blijft', zegt de directeur. 'In de gesprekken die ik de afgelopen tijd zelf met Marcel heb gevoerd, liet hij al doorschemeren dat hij behoefte heeft aan een pas op de plaats. Het is duidelijk dat Marcel teleurgesteld is over de voetbalprestaties van zijn club. En dat begrijp ik ook wel.'

'Maar in het artikel staat ook het woord 'voorlopig'. Misschien heeft hij nu even afstand en tijd nodig om alles een plek te geven, om de degradatie te verwerken. Natuurlijk blijft hij altijd meer dan welkom bij ons. Marcel is een man van de club, voor eens en voor altijd is mijn overtuiging. Hopelijk zien we hem snel terug bij NEC.'

In ieder geval komt er nu voor even een einde aan het aanhoudende gerucht dat Boekhoorn de club zal overnemen en met ettelijke miljoenen naar de top zal loodsen. Een luchtkasteel is uiteen gespat. 'Misschien is dat ergens wel goed ook', denkt Van Ingen. 'De degradatie, in combinatie met het nieuws over Boekhoorn, moet zorgen voor nieuw realisme. De opdracht voor NEC is nu om op eigen benen terug te keren naar de Eredivisie. Ik ben ervan overtuigd dat ons dat gaat lukken.'

hij weet het volgens mij zelf niet die van ingen

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38413
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door mschr »

Gerher schreef:Op deze manier schiet het gewoon voor geen meter op. Het zou fijn zijn als iedereen dit eens in zou zien en daarom bereid zou zijn om een stap terug te doen. Wellicht dat hij dan eindelijk er eens vol op klapt.
Hou toch op, man! Boekhoorn is een klassiek voorbeeld van iemand die geen verantwoordelijkheid wil nemen. Prima toch? Het leven gaat verder ook zonder de zogenaamde tientallen miljoenen van Boekhoorn.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12477
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Stefannec »

NEC moet inderdaad op eigen benen gaan staan en niet afhankelijk zijn van de investeerders.
Heracles kan het ook, en de degradatie man een mooie stap zijn daarvoor.
Jippiekajee motherfucker!!!

Malle Pietje
Berichten: 1231
Lid geworden op: vr 30 jan 2009, 20:59
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Malle Pietje »

mschr schreef:
Gerher schreef:Op deze manier schiet het gewoon voor geen meter op. Het zou fijn zijn als iedereen dit eens in zou zien en daarom bereid zou zijn om een stap terug te doen. Wellicht dat hij dan eindelijk er eens vol op klapt.
Hou toch op, man! Boekhoorn is een klassiek voorbeeld van iemand die geen verantwoordelijkheid wil nemen. Prima toch? Het leven gaat verder ook zonder de zogenaamde tientallen miljoenen van Boekhoorn.
Makkelijk praten van andermans geld. Groot gelijk dat hij grens gesteld heeft. Hijj heeft nec hoogstpersoonlijk al jaren overeind gehouden en er zijn al heel wat miljoenen door het putje gespoeld. Nee hij moet suikeroom zijn en ook nog eens zelf de boel aansturen.

Malle Pietje
Berichten: 1231
Lid geworden op: vr 30 jan 2009, 20:59
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Malle Pietje »

Stefannec schreef:NEC moet inderdaad op eigen benen gaan staan en niet afhankelijk zijn van de investeerders.
Heracles kan het ook, en de degradatie man een mooie stap zijn daarvoor.
Utopia.

Jeroentje
Berichten: 1838
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 07:04
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Jeroentje »

mschr schreef:
Gerher schreef:Op deze manier schiet het gewoon voor geen meter op. Het zou fijn zijn als iedereen dit eens in zou zien en daarom bereid zou zijn om een stap terug te doen. Wellicht dat hij dan eindelijk er eens vol op klapt.
Hou toch op, man! Boekhoorn is een klassiek voorbeeld van iemand die geen verantwoordelijkheid wil nemen. Prima toch? Het leven gaat verder ook zonder de zogenaamde tientallen miljoenen van Boekhoorn.
Ik denk dat Boekhoorn gewoon supporter wil zijn en er al van baalt dat ie ooit financieel in NEC is gegaan (en dan niet omdat hij daardoor een paar miljoen minder heeft): dat leverde alleen maar verwachtingen op op meer meer en meer. Hij wil gewoon supporter zijn anders had hij in de afgelopen tien jaar echt wel meer gedaan.

En wat 'geen verantwoordelijkheid nemen' te maken heeft met zijn terugtrekken.........groot raadsel.
Even a broken clock is right twice a day.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4985
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Bernd »

Jeroentje schreef:
mschr schreef:
Gerher schreef:Op deze manier schiet het gewoon voor geen meter op. Het zou fijn zijn als iedereen dit eens in zou zien en daarom bereid zou zijn om een stap terug te doen. Wellicht dat hij dan eindelijk er eens vol op klapt.
Hou toch op, man! Boekhoorn is een klassiek voorbeeld van iemand die geen verantwoordelijkheid wil nemen. Prima toch? Het leven gaat verder ook zonder de zogenaamde tientallen miljoenen van Boekhoorn.
Ik denk dat Boekhoorn gewoon supporter wil zijn en er al van baalt dat ie ooit financieel in NEC is gegaan (en dan niet omdat hij daardoor een paar miljoen minder heeft): dat leverde alleen maar verwachtingen op op meer meer en meer. Hij wil gewoon supporter zijn anders had hij in de afgelopen tien jaar echt wel meer gedaan.

En wat 'geen verantwoordelijkheid nemen' te maken heeft met zijn terugtrekken.........groot raadsel.
Maar WIE heeft het nu eigenlijk voor het zeggen bij NEC?

Jeroentje
Berichten: 1838
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 07:04
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Jeroentje »

RobertvdW schreef:Jeroentje zegt: '"Dus stop die discussie over de centen en vermeende invloed van Boekhoorn en biedt hem de kans om gewoon supporter te zijn."
Dat ben ik wel met je eens; echter, waarom brengt Boekhoorn dit zo in de publiciteit. Hij stopt (voorlopig?) en zegt zijn box op. Juist op een moment dat de nood voor N.E.C. heel hoog is. 15 mensen op kantoor ontslagen. Zijn beslissing zal grote impact hebben. Hoeveel andere geldschieters en business-klanten volgen hem nu? Want, als Marcel boekhoorn het al niet meer ziet zitten (voorlopig?), waarom zou ik dan blijven/blijven we dan met ons bedrijf? Wat is er dus precies aan de hand?
Omdat iedereen aan z'n kop blijft zeuren over meer.........hij wil helemaal geen publiciteit maar als er maar vragen blijven komen is het niets minder dan normaal goed fatsoen eens antwoord te geven.
Even a broken clock is right twice a day.

Jeroentje
Berichten: 1838
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 07:04
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Jeroentje »

Bernd schreef:
Jeroentje schreef:
mschr schreef:
Gerher schreef:Op deze manier schiet het gewoon voor geen meter op. Het zou fijn zijn als iedereen dit eens in zou zien en daarom bereid zou zijn om een stap terug te doen. Wellicht dat hij dan eindelijk er eens vol op klapt.
Hou toch op, man! Boekhoorn is een klassiek voorbeeld van iemand die geen verantwoordelijkheid wil nemen. Prima toch? Het leven gaat verder ook zonder de zogenaamde tientallen miljoenen van Boekhoorn.
Ik denk dat Boekhoorn gewoon supporter wil zijn en er al van baalt dat ie ooit financieel in NEC is gegaan (en dan niet omdat hij daardoor een paar miljoen minder heeft): dat leverde alleen maar verwachtingen op op meer meer en meer. Hij wil gewoon supporter zijn anders had hij in de afgelopen tien jaar echt wel meer gedaan.

En wat 'geen verantwoordelijkheid nemen' te maken heeft met zijn terugtrekken.........groot raadsel.
Maar WIE heeft het nu eigenlijk voor het zeggen bij NEC?
Sja.......das een wel hele simpele vraag....

Megt een verdomd moeilijk antwoord eigenlijk....
Even a broken clock is right twice a day.

Janssen
Berichten: 3201
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Janssen »

mschr schreef:
Gerher schreef:Op deze manier schiet het gewoon voor geen meter op. Het zou fijn zijn als iedereen dit eens in zou zien en daarom bereid zou zijn om een stap terug te doen. Wellicht dat hij dan eindelijk er eens vol op klapt.
Hou toch op, man! Boekhoorn is een klassiek voorbeeld van iemand die geen verantwoordelijkheid wil nemen. Prima toch? Het leven gaat verder ook zonder de zogenaamde tientallen miljoenen van Boekhoorn.
Hahahahahahaha!!!!!!!
Daarom heb jij ook meer geld dan hij......

Gebruikersavatar
Freek.
Berichten: 60
Lid geworden op: zo 11 aug 2013, 18:46
Locatie: Überasselt
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Freek. »

Bernd schreef:Maar WIE heeft het nu eigenlijk voor het zeggen bij NEC?
Ja dat is inderdaad de grote vraag! Volgens mij tollen ze om en rollen ze over elkaar heen.
Hier een speldenprik, daar een dreun. En op naar de volgende miskleun...
Ik hoop nog steeds op een paar slimme betrokken rationele mannen die het het in handen nemen.
•|even niets nu|•

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12477
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Stefannec »

Malle Pietje schreef:
Stefannec schreef:NEC moet inderdaad op eigen benen gaan staan en niet afhankelijk zijn van de investeerders.
Heracles kan het ook, en de degradatie man een mooie stap zijn daarvoor.
Utopia.
Waarom is dat een utopia??

Je moet als club een duidelijk beleid neer zetten, een aantal ervaren oudere spelers 2-3-4.
Daarom om heen jonge Nederlandse talenten oppikken.
Daar lukt het Heracles ook al jaren mee.
Jippiekajee motherfucker!!!

ForzaVakZ
Berichten: 1437
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: De investeerders

Bericht door ForzaVakZ »

Voor iedereen die ooit hoop had op Boekhoorn! Niet doen! Is geen echte clubliefde! Is gewoon een speeltje waar hij op uitgekeken is! Net als als die vrouwen die hij verslijt! Echt triest als hij echt zijn box heeft opgezegd!

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12477
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Stefannec »

ForzaVakZ schreef:Voor iedereen die ooit hoop had op Boekhoorn! Niet doen! Is geen echte clubliefde! Is gewoon een speeltje waar hij op uitgekeken is! Net als als die vrouwen die hij verslijt! Echt triest als hij echt zijn box heeft opgezegd!
Deels mee eens.
Dat hij niet meer wil investeren snap ik maar je box opzeggen gaat mij ook wat ver.
Maar het is zijn keus.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4985
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Bernd »

Stefannec schreef:
Malle Pietje schreef:
Stefannec schreef:NEC moet inderdaad op eigen benen gaan staan en niet afhankelijk zijn van de investeerders.
Heracles kan het ook, en de degradatie man een mooie stap zijn daarvoor.
Utopia.
Waarom is dat een utopia??

Je moet als club een duidelijk beleid neer zetten, een aantal ervaren oudere spelers 2-3-4.
Daarom om heen jonge Nederlandse talenten oppikken.
Daar lukt het Heracles ook al jaren mee.
NEC heeft een heel duidelijk beleid: veel oud-NEC'ers aanstellen (cultuurbewaking), een voetbalschool waarin op Eerstedivisieniveau wordt opgeleid, investeerders die spelers financieren, een huisstijl waar we stevig aan vasthouden. Beleid genoeg!

Dat gelul over beleid altijd. Wat is nou beleid bij een voetbalclub? Let maar op, als Smit weg is bij Heracles en het beleid blijft daar hetzelfde dan is het toch zo gepiept met die club. Enthousiaste mensen met uitstraling, lef en know-how mobiliseren de hele wereld. Da's wat werkt. Riemer vd V, Jan Smit, Münstermann, Nijland, Scheringa. Welke naam zet NEC hier tegenover?

Gebruikersavatar
McCormick
Berichten: 145
Lid geworden op: wo 14 mei 2014, 17:39
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door McCormick »

Meneer Boekhoorn is niet helemaal eerlijk , zou hij dat wel zijn dan zou hij zeggen wat hij werkelijk tegen zijn vader gezegd heeft ........
Dus bij deze laten we aub ophouden over M.Boekhoorn.......



Een mens heeft liever dat er honderd leugens over hem worden verteld, dan één waarheid die hij geheim wil houden

Malle Pietje
Berichten: 1231
Lid geworden op: vr 30 jan 2009, 20:59
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Malle Pietje »

ForzaVakZ schreef:Voor iedereen die ooit hoop had op Boekhoorn! Niet doen! Is geen echte clubliefde! Is gewoon een speeltje waar hij op uitgekeken is! Net als als die vrouwen die hij verslijt! Echt triest als hij echt zijn box heeft opgezegd!
Blij dat jij bepaalt wat clubliefde is. Heb jij al heel vele miljoenen in nec gestopt, zodat ze vooruit kunnen terwijl ze er alleen maar een grotere puinzooi van maken? Hij kan toch supporter blijven. Maar hij is blijkbaar alleen supporter als hij er maar geld in pompt. Raar wereldbeeld.

Ik zie overal van dat populaire 'Nec is van ons' voorbijkomen. Regel het dan maar zelf. Oh nee, een ander moet de hobby betalen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: martijn5 en 9 gasten