De investeerders

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door DR »

denniesee schreef:
Hatert NEC schreef:
jbnmgn schreef:
Hatert NEC schreef:die dikke eikel moet echt opdonderen!
Waarom donder jijzelf niet op? EIKEL!! Een beetje meer respect voor de man die NEC op de kaart heeft gezet, investeerders heeft aangetrokken en gezorgd heeft voor o.a. een nieuw stadion. En dan maak jij zo'n opmerking en durft Hans v Delft uit te maken voor eikel???
Ik schaam mezelf af en toe voor EIEKELS zoals jij. Figuren zoals jij helpen een club meer naar de klootte dan dat ze positieve dingen voor de club doen.
en hij heeft het shirt verneukt, het logo verneukt. En dat stadion is te klein...bedankt hansje!
zit toch een kern van waarheid in...
Logo en shirt zijn kwestie van smaak. Ik vind het huidige shirt vele malen mooier dan dat lelijke onding van het balkenshirt. En ik kom al meer dan 30 jaar bij NEC, voordat we die discussie gaan krijgen. Logo vind ik ook niet mooi, maar zoals gezegd een kwestie van smaak.
Toen we naar het nieuwe stadion vertrokken vonden we 12.500 meer dan genoeg. In die tijd daarvoor speelden we voor 5000 man. Dat kun je hem dus ook niet kwalijk nemen. Nu vinden we het te klein, dat is voortschrijdend inzicht. Zonder van Delft hadden we mogelijk nu op het niveau van Veendam gespeeld, in de oude Goffert. En dan beide korte zijde leeg want staanplaatsen mochten niet meer.

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3171
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door denniesee »

-stadion weet ik niet, toen kwamen er gemiddeld hooguit 7.000-8.000 man in oude goffert dus 12.500 was op dat moment normaal voor een stabiele middenmoter, maar ze hebben de doelstelling inmiddels aangepast, ze willen nu dus voor het linkerrijtje gaan met een uitschieter naar boven. Met de bouw van het stadion hadden ze de fundering al gemaakt voor een uitbreiding.

-shirt van tegenwoordig is nog steeds het lelijkste shirt van NL

-logo is van een papegaaienvereniging
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15958
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door pjottr »

Het stadion is gebouwd met een uitbreidingsmogelijlheid.
Feit dat dat nu ineens niet meer kan
doet mij vermoeden dat de gemeente andere plannen heeft met de grond ( lees: villawijk ).

Kick
Berichten: 391
Lid geworden op: za 26 jan 2008, 11:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Kick »

Van Delft heeft NEC gered maar de club vervolgens tot twee keer toe aan de financiele rand van de afgrond gebracht. Bij de eerste keer moest het stadion aan de gemeente worden verkocht. Het uitbreiden van het stadion is hierdoor veel ingewikkelder geworden, NEC is hiervoor nu volledig afhankelijk van de gemeente. Verder vind ik dat hij met z'n poten van shirt en logo af had moeten blijven. Mooi of niet mooi, dat is niet van belang. Shirt en logo moeten altijd heilig is zijn en de supporters met trots vervullen.
Swart als boegbeeld van NEC? Hij is niet eens een NEC'er!

jbnmgn

Re: De investeerders

Bericht door jbnmgn »

Kick schreef:Van Delft heeft NEC gered maar de club vervolgens tot twee keer toe aan de financiele rand van de afgrond gebracht. Bij de eerste keer moest het stadion aan de gemeente worden verkocht. Het uitbreiden van het stadion is hierdoor veel ingewikkelder geworden, NEC is hiervoor nu volledig afhankelijk van de gemeente. Verder vind ik dat hij met z'n poten van shirt en logo af had moeten blijven. Mooi of niet mooi, dat is niet van belang. Shirt en logo moeten altijd heilig is zijn en de supporters met trots vervullen.
De verkoop van het stadion aan de gemeente had te maken met het feit dat NEC de exploitatiekosten niet kon opbrengen (toen hadden we nog niet elke wedstrijd een uitverkocht huis). De verkoop aan de gemeente was bovendien een financieel gezien slimme zet. Het oude stadion gekocht voor 1 gulden en verkocht voor .....tja dat bedrag weet ik even niet, maar vele tonnen dacht ik. Vanaf dat moment is de gemeente eigenaar, en huurt NEC het stadion voor een veel lager bedrag dan dat NEC zelf jaarlijks op had moeten hoesten aan aflossing, rente, onderhoud enz.
En met het geld dat daarmee verdiend werd hebben we betere spelers kunnen halen. Het enige nadeel van de verkoop is dat de gemeente nu als eigenaar kan bepalen of uitbreiding mag. Dat had (en dat was volgens mij ook de opzet) vastgelegd moeten worden omdat het stadion daar al voor was voorbestemd.
En Hans v Delft heeft niet alleen de beslissing genomen over het shirt en het logo. En noem nu eens een club op die in de afgelopen jaren nog steeds hetzelfde shirt en hetzelfde logo heeft?? Volgens mij is dat er niet een in de hele eredivisie.
Niet alles is goed verlopen, maar we zijn nooit in zo'n diep dal terect gekomen als Feijenoord of Vitesse. Dus ga nu niet ineens alles wat er "beter" gedaan had moeten worden afschuiven op Hans v Delft, dat is zeker weten onterecht.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Bleum »

Het stadion is alleen maar weer verkocht omdat het financieel niet anders kon, niet omdat het een meesterlijke zet was van Van Delft. Misschien was het wel een goede zet vanwege de financiele situatie, maar voor de lange termijn is het slecht geweest. De huur gooi je steeds weg en is aan de hoge kant. Daarnaast ben je een groot gedeelte van je vrijheid kwijt. En dat andere clubs hun logo ook veranderd hebben is een kul argument. Het is gewoon een slechte zet geweest die niets opgeleverd heeft. Nee ik ben het meer met Kick eens wat dit betreft. Van Delft is heel belangrijk geweest de eerste 6 jaar van zijn voorzittersschap, daarna is hij gewoon te lang gebleven en heeft hij de club financieel slecht achter gelaten.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door vak Oost »

waalkade schreef:
Ravanelli schreef:Zonder Boekhoorn en zijn kornuiten waren we al ten dode opgeschreven. Het is des te frusterender dat hij zonder slag of stoot de club wil overnemen en capabele mensen de boel wil laten runnen.
€ 100 miljoen heeft ie over om de club over te nemen, saneren, oprotpremies en nieuwe spelerste kopen.
Er is echter 1 groot dik nadeel wat hem in de weg zit en das vriend van Delft. Zolang hij er zit komt Boekhoorn nooit helemaal over de brug.

Waarom ging schele daan weg ? Voor een andere uitdaging ? Laat me niet lachen NEC was zijn jongensdroom. Misschien dat binnenkort de waarheid wel bovendrijft.
Moeten we dan toch op JK wachten?
:jestera:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7197
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door karlo »

Kick schreef:Van Delft heeft NEC gered maar de club vervolgens tot twee keer toe aan de financiele rand van de afgrond gebracht. Bij de eerste keer moest het stadion aan de gemeente worden verkocht. Het uitbreiden van het stadion is hierdoor veel ingewikkelder geworden, NEC is hiervoor nu volledig afhankelijk van de gemeente. Verder vind ik dat hij met z'n poten van shirt en logo af had moeten blijven. Mooi of niet mooi, dat is niet van belang. Shirt en logo moeten altijd heilig is zijn en de supporters met trots vervullen.
oua shirt is gewoon onzin wat je zegt want nec heefd geen historie wat betreft shirts.
dus van delft heeft niets veranderd wat heilig was.want er was niets heiligs aan het shirt
dat is net zo veel veranderd als het weer.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Stefannec »

Als van Delft de inversteerders in de weg zit moet hij zijn conclusies trekken hij heeft veel voor de club betekend maar nu moet hij gewoon een gehele stap terug doen.
Een seizoensplek voor het leven maar zich niet meer met de club bemoeien, of hij moet zelf met iemand komen die er veel geld in gaat steken.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door jetipo »

Stefannec schreef:Als van Delft de inversteerders in de weg zit moet hij zijn conclusies trekken hij heeft veel voor de club betekend maar nu moet hij gewoon een gehele stap terug doen.
Een seizoensplek voor het leven maar zich niet meer met de club bemoeien, of hij moet zelf met iemand komen die er veel geld in gaat steken.
Het lijkt me dat iemand, waarvoor de club veel betekent, dit ook zal doen.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Mavage »

karlo schreef:
Kick schreef:(..)

Shirt en logo moeten altijd heilig is zijn en de supporters met trots vervullen.
oua shirt is gewoon onzin wat je zegt want nec heefd geen historie wat betreft shirts.
dus van delft heeft niets veranderd wat heilig was.want er was niets heiligs aan het shirt
dat is net zo veel veranderd als het weer.
Shirts heilig? Hoeveel clubs spelen ieder jaar met een ander shirt? Ik ben allang blij dat wat we nu hebben redelijk blijvend zou zijn!
Energy and persistence conquer all things.

Gebruikersavatar
Hans
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:57
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Hans »

Ik ben benieuwd of er nog nieuws is bij de OSRN gala.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4835
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door T.I.G.O. »

De hapjes zijn voortreffelijk :tu:

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Jota »

T.I.G.O. schreef:De hapjes zijn voortreffelijk :tu:
nou die vielen behoorlijk tegen, begreep ik; bleek van een cafetaria van een NEC-supporter te komen.
:mrgreen:

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4835
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door T.I.G.O. »

Jota schreef:
T.I.G.O. schreef:De hapjes zijn voortreffelijk :tu:
nou die vielen behoorlijk tegen, begreep ik; bleek van een cafetaria van een NEC-supporter te komen.
:mrgreen:
Automatiek!!!! :angryfire:

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Jota »

T.I.G.O. schreef:
Jota schreef:
T.I.G.O. schreef:De hapjes zijn voortreffelijk :tu:
nou die vielen behoorlijk tegen, begreep ik; bleek van een cafetaria van een NEC-supporter te komen.
:mrgreen:
Automatiek!!!! :angryfire:
;)

Nassarius
Berichten: 32
Lid geworden op: za 20 jun 2009, 21:43
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Nassarius »

Heeft er al iemand informatie over Boekhoorn en wat zijn plannen zijn voor dit nieuwe seizoen,ivm nieuwe investeringen op de wat langere termijn?

Nassarius
Berichten: 32
Lid geworden op: za 20 jun 2009, 21:43
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Nassarius »

Bleum schreef:Het stadion is alleen maar weer verkocht omdat het financieel niet anders kon, niet omdat het een meesterlijke zet was van Van Delft. Misschien was het wel een goede zet vanwege de financiele situatie, maar voor de lange termijn is het slecht geweest. De huur gooi je steeds weg en is aan de hoge kant. Daarnaast ben je een groot gedeelte van je vrijheid kwijt. En dat andere clubs hun logo ook veranderd hebben is een kul argument. Het is gewoon een slechte zet geweest die niets opgeleverd heeft. Nee ik ben het meer met Kick eens wat dit betreft. Van Delft is heel belangrijk geweest de eerste 6 jaar van zijn voorzittersschap, daarna is hij gewoon te lang gebleven en heeft hij de club financieel slecht achter gelaten.
Je word laat wakker... ;)

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door tweety »

Nassarius schreef:Heeft er al iemand informatie over Boekhoorn en wat zijn plannen zijn voor dit nieuwe seizoen,ivm nieuwe investeringen op de wat langere termijn?
ik zou zeggen bel hem op :tu:
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Nassarius
Berichten: 32
Lid geworden op: za 20 jun 2009, 21:43
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Nassarius »

tweety schreef:
Nassarius schreef:Heeft er al iemand informatie over Boekhoorn en wat zijn plannen zijn voor dit nieuwe seizoen,ivm nieuwe investeringen op de wat langere termijn?
ik zou zeggen bel hem op :tu:
Geef me zijn nummer maar... :tu:

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door tweety »

Nassarius schreef:
tweety schreef:
Nassarius schreef:Heeft er al iemand informatie over Boekhoorn en wat zijn plannen zijn voor dit nieuwe seizoen,ivm nieuwe investeringen op de wat langere termijn?
ik zou zeggen bel hem op :tu:
Geef me zijn nummer maar... :tu:
0612001200
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
waalkade
Berichten: 1668
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 19:52

Re: De investeerders

Bericht door waalkade »

Nassarius schreef:Heeft er al iemand informatie over Boekhoorn en wat zijn plannen zijn voor dit nieuwe seizoen,ivm nieuwe investeringen op de wat langere termijn?

ik heb hem zojuist gesproken en idd, hij investeerd.





































Hij gaat de speeltuin opknappen, koopt wat nieuwe zeeleeuwen aan en zal zonodig ook nog verwaarloosde beren naar Rhenen halen. :zzz:
De Goffert, het hart van Nijmegen

Nassarius
Berichten: 32
Lid geworden op: za 20 jun 2009, 21:43
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Nassarius »

Mooi.... Kunnen we weer op de wip wap. :tong:
Jammer,dat er niemand dicht bij hem staat die iets weet.
Ben ergens wel benieuwd of hij uberhaubt nog wel wil investeren in NEC.

jbnmgn

Re: De investeerders

Bericht door jbnmgn »

Hatert NEC schreef:
jbnmgn schreef:
Hatert NEC schreef:die dikke eikel moet echt opdonderen!
Waarom donder jijzelf niet op? EIKEL!! Een beetje meer respect voor de man die NEC op de kaart heeft gezet, investeerders heeft aangetrokken en gezorgd heeft voor o.a. een nieuw stadion. En dan maak jij zo'n opmerking en durft Hans v Delft uit te maken voor eikel???
Ik schaam mezelf af en toe voor EIEKELS zoals jij. Figuren zoals jij helpen een club meer naar de klootte dan dat ze positieve dingen voor de club doen.
en hij heeft het shirt verneukt, het logo verneukt. En dat stadion is te klein...bedankt hansje!
had hij jou maar verneukt dan had je niet zo'n grote bek gehad over de man die NEC op de kaart heeft gezet.

Gebruikersavatar
Hatert NEC
Berichten: 1044
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 15:28
Locatie: Nijmegen, Hatert
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Hatert NEC »

hahaha
Pound for pound best hooligans in the world!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten